TM heeft toch duidelijk kritiek op RvN.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:25 schreef RuudGullit het volgende:
Valt me wel op dat de meeste Ajacieden voor Kluivert opkomen, en de rest liever v. Nistelrooy heeft.
Triest is dat ja. Ik ben PSV'er maar ik ga echt geen Van der Vaart of Sneijder af lopen zeiken. Ach, ik berust me in het feit dat ik er Advocaat op vertrouw dat hij wel weet wie hij op moet stellen als het er echt toe doet; Van Nistelrooy dus.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:25 schreef RuudGullit het volgende:
Valt me wel op dat de meeste Ajacieden voor Kluivert opkomen, en de rest liever v. Nistelrooy heeft.
Ja maar jij ziet wat dat dat betreft altijd spoken huiliequote:Op woensdag 2 juni 2004 14:25 schreef RuudGullit het volgende:
TM is een uitzondering hierin.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
TM heeft toch duidelijk kritiek op RvN..
En dat is een psv-er in hart en nieren.
Is niet ten nadele van de clubs of de spelers. Was gewoon een vaststelling.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja maar jij ziet wat dat dat betreft altijd spoken huilie
Valt me altijd op dat jij zulke dingen vaststelt...quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:34 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Is niet ten nadele van de clubs of de spelers. Was gewoon een vaststelling.
Mja, tussen de "echte" VBL posters zie ik vooral pro-Kluivert mensen.. Dat zegt op zich genoeg,quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:32 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
TM is een uitzondering hierin..
quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:25 schreef RuudGullit het volgende:
Duh omdat er meer Ajacieden zijn hier..quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, tussen de "echte" VBL posters zie ik vooral pro-Kluivert mensen.. Dat zegt op zich genoeg,.
Of omdat ze altijd het voetbal volgen misschien?quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:37 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Duh omdat er meer Ajacieden zijn hier..
Neuh.. ik denk niet dat mensen die in VBL posten per definitie meer verstand van voetbal hebben, hoewel ze daar zelf ongetwijfeld van overtuigd zullen zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:38 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Of omdat ze altijd het voetbal volgen misschien?
Als Nederland moet voetballen op een groot toernooi wil ik dat ze ver komen. Kluivert heeft zich in dat opzicht tot nu toe altijd bewezen. Ik denk dat als het erop aankomt RvN en Kluivert ook best samen kunnen spelen, maar als ik moet kiezen uit beiden, dan kies ik voor de betere voetballer en dat is Kluivert. Ruud is een fantastische voetballer voor PSV geweest, maar Kluivert speelt nu bij Barįa en Ruud bij Manchester, dus die PSV/Ajax/Feyenoord bullshit is hier van ondergeschikt belang.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:25 schreef RuudGullit het volgende:
Ga is de topics in VBL volgen, probeer is de quiz te volgen enz. Ik weet wel zeker dat VBL-users veel meer weten van voetbal dan de Ek mensen hier. Ik geloof dat hier voorbeelden te over van zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Neuh.. ik denk niet dat mensen die in VBL posten per definitie meer verstand van voetbal hebben, hoewel ze daar zelf ongetwijfeld van overtuigd zullen zijn.
De meeste idd, deze ajacied ziet kluivert vooralsnog niet erg zittenquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:25 schreef RuudGullit het volgende:
Was jij niet de persoon dat Kluivert NOOIT iets gepresteerd had en toen zei dat we dat anders moesten interpreteren dan wat je opschreef?quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als je dan voortaan eens zegt wat je bedoelt, dan is het voor iedereen een stuk gemakkelijker.
Haha en die hebben natuurlijk veeeel meer verstand van voetbal dan mensen die af en toe in VBL postenquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, tussen de "echte" VBL posters zie ik vooral pro-Kluivert mensen.. Dat zegt op zich genoeg,.
Meer weten van feitjes over voetbal is totaal wat anders dan "verstand" hebben van voetbal lijkt mij zo....quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:46 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ga is de topics in VBL volgen, probeer is de quiz te volgen enz. Ik weet wel zeker dat VBL-users veel meer weten van voetbal dan de Ek mensen hier. Ik geloof dat hier voorbeelden te over van zijn.
nistelropopmetdiebitch? Hoeveel woorden meer kan je nog verzinnen met je simpele hersens? Of beter gezegt, hoe oud ben je? 12?quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:21 schreef Barca het volgende:
Kluivert is completer, beweeglijker. Een vriend/collega zei het treffend "Men klaagt dat Van Nistelrotopmetdiebitch niet vrijkomt, drie man bij zich heeft. Henry, ook een goede spits, heeft dat niet. Waarom? Omdat Henry probeert vrij te komen. Die is steeds in beweging, Van Nistelrotopmetdietrol staat steeds stil!" Kluivert is ook iemand die steeds rent en toch op het juiste moment op de juiste plek staat.
quote:Henry, ook een goede spits, heeft dat niet. Waarom? Omdat Henry probeert vrij te komen. Die is steeds in beweging
quote:Kluivert is ook iemand die steeds rent en toch op het juiste moment op de juiste plek staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |