abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:18:15 #151
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19587997
DIT TOPIC GAAT OVER PRUTSER RUUD!!!
KLUIVERT HEEFT AL 2 TOPICS!
-
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:21:01 #152
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19588068
Over Kluivert valt dus duidelijk meer te zeiken.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_19588173
Valt me wel op dat de meeste Ajacieden voor Kluivert opkomen, en de rest liever v. Nistelrooy heeft.
pi_19588218
-Zeiken over Kluivert in het daarvoor bestemde topic-
.

[ Bericht 79% gewijzigd door Dr.Daggla op 02-06-2004 14:28:20 ]
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:29:07 #155
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19588273
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:25 schreef RuudGullit het volgende:
Valt me wel op dat de meeste Ajacieden voor Kluivert opkomen, en de rest liever v. Nistelrooy heeft.
TM heeft toch duidelijk kritiek op RvN. .
En dat is een psv-er in hart en nieren.
-
pi_19588283
quote:
Triest is dat ja. Ik ben PSV'er maar ik ga echt geen Van der Vaart of Sneijder af lopen zeiken. Ach, ik berust me in het feit dat ik er Advocaat op vertrouw dat hij wel weet wie hij op moet stellen als het er echt toe doet; Van Nistelrooy dus.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_19588361
quote:
Ja maar jij ziet wat dat dat betreft altijd spoken huilie
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_19588368
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

TM heeft toch duidelijk kritiek op RvN. .
En dat is een psv-er in hart en nieren.
TM is een uitzondering hierin. .
pi_19588396
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja maar jij ziet wat dat dat betreft altijd spoken huilie
Is niet ten nadele van de clubs of de spelers. Was gewoon een vaststelling.
pi_19588409
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:34 schreef RuudGullit het volgende:

[..]

Is niet ten nadele van de clubs of de spelers. Was gewoon een vaststelling.
Valt me altijd op dat jij zulke dingen vaststelt...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:34:42 #161
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19588413
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:32 schreef RuudGullit het volgende:

[..]

TM is een uitzondering hierin. .
Mja, tussen de "echte" VBL posters zie ik vooral pro-Kluivert mensen.. Dat zegt op zich genoeg, .
-
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:35:15 #162
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19588427
quote:
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_19588490
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Mja, tussen de "echte" VBL posters zie ik vooral pro-Kluivert mensen.. Dat zegt op zich genoeg, .
Duh omdat er meer Ajacieden zijn hier..
pi_19588512
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:37 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Duh omdat er meer Ajacieden zijn hier..
Of omdat ze altijd het voetbal volgen misschien?
pi_19588554
Goed topic dit, ik ben het er van harte mee eens. Van Nistelrooij is heel geschikt als pinchhitter, omdat elke tegenstander toch bang voor hem is en hij snel, fysiek sterk en zeer opportunistisch is. Als een verdediging er doorheen zit kan hij daarom nog zeer nuttig zijn.
Maar voetballend en tactisch komy hij simpelweg tekort voor een basisplaats, ook al omdat ik vind dat we met 1 diepe spits moeten spelen. Makaay gaat het absoluut waarmaken als hij de kans krijgt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_19588569
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:38 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Of omdat ze altijd het voetbal volgen misschien?
Neuh.. ik denk niet dat mensen die in VBL posten per definitie meer verstand van voetbal hebben, hoewel ze daar zelf ongetwijfeld van overtuigd zullen zijn.
pi_19588611
quote:
Als Nederland moet voetballen op een groot toernooi wil ik dat ze ver komen. Kluivert heeft zich in dat opzicht tot nu toe altijd bewezen. Ik denk dat als het erop aankomt RvN en Kluivert ook best samen kunnen spelen, maar als ik moet kiezen uit beiden, dan kies ik voor de betere voetballer en dat is Kluivert. Ruud is een fantastische voetballer voor PSV geweest, maar Kluivert speelt nu bij Barįa en Ruud bij Manchester, dus die PSV/Ajax/Feyenoord bullshit is hier van ondergeschikt belang.

Dit EK kun je alleen winnen als spelers van beide clubs (of met een achtergrond bij één van beide clubs) opstelt
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19588694
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:41 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Neuh.. ik denk niet dat mensen die in VBL posten per definitie meer verstand van voetbal hebben, hoewel ze daar zelf ongetwijfeld van overtuigd zullen zijn.
Ga is de topics in VBL volgen, probeer is de quiz te volgen enz. Ik weet wel zeker dat VBL-users veel meer weten van voetbal dan de Ek mensen hier. Ik geloof dat hier voorbeelden te over van zijn.
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:46:47 #169
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_19588714
quote:
De meeste idd, deze ajacied ziet kluivert vooralsnog niet erg zitten

Een Kluivert in vorm daarentegen kan de test tegen RvN ieder moment doorstaan.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 juni 2004 @ 14:50:40 #170
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19588820
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:15 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Als je dan voortaan eens zegt wat je bedoelt, dan is het voor iedereen een stuk gemakkelijker.
Was jij niet de persoon dat Kluivert NOOIT iets gepresteerd had en toen zei dat we dat anders moesten interpreteren dan wat je opschreef?

Maar goed.Ik zie nu ook wat Dr.D weggehaald heeft.Ik denk inderdaad dat we de discussie over Kluivert (die jij hier aangezwengeld hebt) in een van die 3 andere Kluiverttopics moeten houden...

Nog meer posts over Kluivert mogen in dit topic verwijderd worden vanaf dit punt.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:14:33 #171
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_19589402
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Haha en die hebben natuurlijk veeeel meer verstand van voetbal dan mensen die af en toe in VBL posten
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:17:36 #172
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_19589484
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:46 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Ga is de topics in VBL volgen, probeer is de quiz te volgen enz. Ik weet wel zeker dat VBL-users veel meer weten van voetbal dan de Ek mensen hier. Ik geloof dat hier voorbeelden te over van zijn.
Meer weten van feitjes over voetbal is totaal wat anders dan "verstand" hebben van voetbal lijkt mij zo....

maar daar ging het hier niet over..sorry

Ik ga gewoon voor de speler die het best naast Makaay presteert, RvN, kluivert of V Hooydonk..
  woensdag 2 juni 2004 @ 17:21:08 #173
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19592700
Kluivert is completer, beweeglijker. Een vriend/collega zei het treffend "Men klaagt dat Van Nistelrotopmetdiebitch niet vrijkomt, drie man bij zich heeft. Henry, ook een goede spits, heeft dat niet. Waarom? Omdat Henry probeert vrij te komen. Die is steeds in beweging, Van Nistelrotopmetdietrol staat steeds stil!" Kluivert is ook iemand die steeds rent en toch op het juiste moment op de juiste plek staat.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_19593175
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 17:21 schreef Barca het volgende:
Kluivert is completer, beweeglijker. Een vriend/collega zei het treffend "Men klaagt dat Van Nistelrotopmetdiebitch niet vrijkomt, drie man bij zich heeft. Henry, ook een goede spits, heeft dat niet. Waarom? Omdat Henry probeert vrij te komen. Die is steeds in beweging, Van Nistelrotopmetdietrol staat steeds stil!" Kluivert is ook iemand die steeds rent en toch op het juiste moment op de juiste plek staat.
nistelropopmetdiebitch? Hoeveel woorden meer kan je nog verzinnen met je simpele hersens? Of beter gezegt, hoe oud ben je? 12?
quote:
Henry, ook een goede spits, heeft dat niet. Waarom? Omdat Henry probeert vrij te komen. Die is steeds in beweging

Wat heeft Henry ermee te maken? Henry speelt nieteens in Oranje. En Henry is geen Kluivert noch een Van Nistelrooy. Henry en Ruud zijn verschillende spitsen. De 1 is een aanvallende speler de andere is een afmaker. En voor de rest geven we weinig om je mening van je 'collega'.
quote:
Kluivert is ook iemand die steeds rent en toch op het juiste moment op de juiste plek staat.

Daarom doet hij het ook zo goed de laatste 3 jaren bij Barca en scoort hij veel goals de laatste tijd in Oranje
  woensdag 2 juni 2004 @ 17:45:10 #175
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19593221
Jammer voor jou dat je het niet snapt. Het gaat er om dat je je moet vrijspelen. Van Nistelrotopmetdiesukkel doet dat niet of kan dat niet.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')