I love it when I'm right. 2-0.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:21 schreef SpleeffY het volgende:
Ik zou Makaay erin tiefen. Gaan met die banaan!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:35 schreef Barca het volgende:
Opstelling:
Heitinga doet 't goed tegen Faroer. Seedorf ook. Dus misschien toch Seedorf rechtshalf, Sneijder centraal, Davids op links en Van Bronckhorst linksback. Van Hooijdonk speelt ook goed. Makaay ook. Dus Kluivert - Makaay (al eens eerder een goed duo) kan ook met Pi-Air als pinch hitter.
Dus:
=========== Van der Sar ===========
Reiziger === Heitinga === Van Bronckhorst
============= Cocu =============
=== Seedorf === Sneijder === Davids ===
=========== Van der Vaart ===========
======= Kluivert ===== Makaay =======
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Topopstelling,.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:13 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Alleen dan op de plaats van Kluivert v. Nistelrooy..
Ik vind Kluivert opstellen nog veel meerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Hij is op een groot toernooi veel gevaarlijker..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:38 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Ik vind Kluivert opstellen nog veel meer. Die jongen is uit vorm en zal dit EK toch maar plaats moeten maken voor spelers die op dit moment beter zijn.
Misschien dat ie op het WK 2006 z'n basisplek weer terugverdiend heeft.
Ik zeg niet dat ik er verstand van heb. Ik die niet alsof ik er geen verstand van heb, en doe ook niet alsof ik er geen verstand van heb.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:30 schreef logisnack het volgende:
Ik heb geen verstand van voetbal en hoef dus niet te doen alsof ik er geen verstand van heb
Van is misschien de man bij ManU maar in Oranje heeft ie 3x niets laten zien,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:35 schreef heiden6 het volgende:
----------------Van der Sar----------------
Heitinga----Stam--Bouma--Van Bronckh.
----Sneijder-----Cocu----Davids----------
-----------------Seedorf--------------------
--------Makaay------Van Nistelrooij------
Kluivert kun je toch niet serieus willen opstellen? Hij is al tijden uit vorm, en we hebben genoeg keus. Van is dus echt wel The ManOp dit EK.
Eventueel, mits in vorm, kan Van der Vaart op het middenveld, waarbij je Cocu op de plek van Bouma zet.
Ja ja ik weet het, 16 miljoen bondscoaches, maar er moet toch iets gedaan worden tegen dit soort waanzinnige topics.![]()
Ik neem aan Overmars en Robben?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:38 schreef logisnack het volgende:
The magic key is vleugels!!!!!!!
V-L-E-U-G-E-L-S
Als jij zijn tegenstander bent misschien.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:43 schreef _MaximuS_ het volgende:
kom op nou hee,
al zou die alleen maar naar het gras staan kijken (wat echt niet zo is, v nistelrooy is een superspits je ziet hem de hele wedstrijd niet maar prikt er stiekem twee per wedstrijd in), zou hij de tegenstander nog bang maken door zijn imago en dat is ook belangrijk!!
Dat is idd een moeilijk punt.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik neem aan Overmars en Robben?
Wat wil je daarmee bereiken tegen Duitsland of Tsjechië? Dan worden we weggespeeld ben ik bang Met 2 verdedigers, 2 meespelende backs en maar 3 middenvelders vraag je om problemen tegen teams die waarschijnlijk countervoetbal zullen spelen zodra ze de kans krijgen.
Zoals ik al zeiquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:48 schreef logisnack het volgende:
[..]
Dat is idd een moeilijk punt.
Maar als je wil scoren tegen Duitsland moet je wel risico nemen.
Als je 90 minuten gaat rondspelen en vanuit het middenveld de spitsen probeert te berijken breekt een Duitser vroeg of laat door en scoort.
Misschien is 1 vleugel wel handig, maar dan gooit de Duitse verdediging daar 3 man op.
Waarom niet een opstelling als tegen schotland? (met een paar aanpassingen)
Piere is niet basis waardig.
Makaay wel, v nistelrooy ook.
Kluivert op dit moment niet, misschien later dit tournooi nog.
quote:Van der Sar,
Reiziger, Heitinga, Van Bronckhorst,
Seedorf, Cocu, Davids,
Sneijder,
Overmars, Makaay, Robben
Invallers: rust: Van der Vaart voor Robben, Kluivert voor Overmars, later Van Hooijdonk voor Makaay
maar dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:48 schreef logisnack het volgende:
[..]
Misschien is 1 vleugel wel handig, maar dan gooit de Duitse verdediging daar 3 man op.
1 vleugel zat ik ook aan te denken, dat is een interessante optie inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:48 schreef logisnack het volgende:
[..]
Dat is idd een moeilijk punt.
Maar als je wil scoren tegen Duitsland moet je wel risico nemen.
Als je 90 minuten gaat rondspelen en vanuit het middenveld de spitsen probeert te berijken breekt een Duitser vroeg of laat door en scoort.
Waarom niet een opstelling als tegen schotland? (met een paar aanpassingen)
Piere is niet basis waardig.
Makaay wel, v nistelrooy ook.
Kluivert op dit moment niet, misschien later dit tournooi nog.
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:09 schreef Hedgehog het volgende:
Mensen mensen, wees even reeel zeg. Als RvN echt zo'n amatuer speler is als hier beschreven wordt dan speelde hij niet bij Man united. Sterker nog: dan was er geen belangstelling van clubs als Real madrid: die moeten echt geen uitgerangeerde spits hebben hoor.
En als Kluivert dan de godenzoon is waar o.a. Barca zo weg van is, waarom moet hij dan weg bij Barcalona? Een topspits stuur je niet weg: die wil je houden. Mischien is dat dan wel omdat zij al lang in hebben gezien dat Kluivert vergane glorie is. Vroeger was hij goed ja, maar je moet ook durven toegeven als dat niet meer zo is. Je kunt niet blijven leven op je naam: je zult je telkens weer moeten bewijzen: iets wat Kluivert iig niet lukt.
Ik weet zeker dat als je Van Nistelrooij erin zet tegen bijvoorbeeld de Engelsen (niet dat we daar tegen moeten) dat hij dan zeker een imago heeft... iedereen daar is bang van hem... daarom zou ik ook graag Makaay en Van nistelrooij zien tegen Duitsland... mede door zijn doelpunten in Duitslandquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:47 schreef Barca het volgende:
[..]
Als jij zijn tegenstander bent misschien.
Imago? Welk imago. Dat van prusthoofd? Nee, dat maakt indruk!
Komop zeg, v Hooydonk is toch een spits van niks.. Die is alleen leuk als laatste redmiddel en voor de vrije trappen...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:20 schreef Grimm het volgende:
naah ruud en makaay moeten het maar uitvechten, van hooydonk d'r als pinhchitter in, alhoewel seedorf-makaay-van hooydonk niet verkeerd speelden hoor
Ga dat even bij een van zijn clubs verkondigen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Komop zeg, v Hooydonk is toch een spits van niks.. Die is alleen leuk als laatste redmiddel en voor de vrije trappen...
Die Spaanse en zeker Italiaanse verdedigers vreten hem op met huid en haar!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:22 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als je Van Nistelrooij erin zet tegen bijvoorbeeld de Engelsen (niet dat we daar tegen moeten) dat hij dan zeker een imago heeft... iedereen daar is bang van hem... daarom zou ik ook graag Makaay en Van nistelrooij zien tegen Duitsland... mede door zijn doelpunten in Duitsland
Waarom zou ik? Zijn clubs interesseren mij niet, het gaat om het Nederlands elftal.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ga dat even bij een van zijn clubs verkondigen.
Juist, en dat heb ik bij Kluivert dus. Daarom mag ie van mij ook op de bank.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Zijn clubs interesseren mij niet, het gaat om het Nederlands elftal.
wat zijn dit voor domme debiele opmerkingen???quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zoals Tong al zo mooi zei, hij staat te kijken naar hoe het gras groeit..
Kluif speelt niet al te best, maar Ruud is echt dramatisch.. Totaal geen dreiging, niet balvast en zet niemand voor het doel.
Totaal overbodig dus..
Weg met Ruud!!!
Mee eens.quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:17 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ruud is niet zo succesvol omdat Kluivert altijd naast hem staat. Gooi Kluivert eruit, zet Makaay erin, laat ze aan elkaar wennen en je hebt het dodelijkste aanvalsduo ter wereld.
Naar welke wedstrijd heb jij zitten kijken joh!?!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:40 schreef Skwish het volgende:
Sorry hoor maar als v.Nistelrooij geen ballen krijgt wat moet hij dan doen? verdedigers vasthouden? Wat deed Kluivert goed in deze wedstrijd dan? die gozer is helemaal niet in vorm! 1 tegen 1 alleen op een amateurkeeper en meneer komt zelf niet tot schieten toe!
Haha dat kun je toch zeker geen assist noemen aangezien hij zelf geen kans meer zag om goed te schieten omdat meneer niet goed de actie maakte, gaf hij hem maar af aan vd vaart... die een halve meter naast hem stond... nou wat een assist.. (we praten over de 3e minuut he)quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:01 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
[..]
Naar welke wedstrijd heb jij zitten kijken joh!?!
Kluivert heeft de assist gemaakt bij de onterecht afgekeurde 'buitenspel'-goal van Van der Vaart.
Kluivert zette Philip Cocu alleen voor de keeper.
Wat heeft Ruud van Nistelrooij gedaan de eerste helft?
Niets. Uhm...da's niet waar.
Hij heeft Kluivert een bijna zekere goal ontnomen door niet af te spelen
maar door egoistisch kansloos op doel te schieten. Hulde!
quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:06 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Haha dat kun je toch zeker geen assist noemen aangezien hij zelf geen kans meer zag om goed te schieten omdat meneer niet goed de actie maakte, gaf hij hem maar af aan vd vaart... die een halve meter naast hem stond... nou wat een assist.. (we praten over de 3e minuut he)![]()
Komt vooral omdat die Kluivert denkt dat hij nog altijd van je 'het' is, terwijl hij dat nooit echt is geweest.quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:17 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ruud is niet zo succesvol omdat Kluivert altijd naast hem staat. Gooi Kluivert eruit, zet Makaay erin, laat ze aan elkaar wennen en je hebt het dodelijkste aanvalsduo ter wereld.
Stam eruit, Seedorf erin. Kluivert mag in de rust invallen voor Van der Meyde. Van der Vaart mag in de rust invallen voor Robben. Cocu hoort in de basis.quote:Op woensdag 2 juni 2004 03:47 schreef tupacravik het volgende:
- vd Sar -
reizeger - heitinga - stam - v Bronckhorst
- Davids -
Sneider - - Robben
- vd Vaart -
- Kluivert - - Makaay -
Voor mij de ideale opstelling maar dat is mijn mening.
Over RvN Nou ik vind hem geen speler die in het nederlands elftal past.
Waarom, omdat hij te vaak onnodig balverlieslijd. verkeerde passings geeft.
Kijk maar de Voorrondes. als Kluivert een bal gaf dan liep hij de andere kant op terwijl hij juist op die manier vroeg.
Bij Man Utd heeft hij het wel gemaakt vooral het eertse seizoen maar kijk een wat voor goals niet te missen kansen van af 5 meter. Die ballen werden pan klaar gelegt voor hem. En daarnaast mist hij nog meer kansen dan dat hij scoort het is uiteraad niks voor niks dat ze saha hebben gehaald en laast hebben ze weer een top spits gekocht.
En dat kluivert weg moet uit barcelona simpel volgend jaar loopt zijn contract af. En omdat kluivert vorig jaar al een grote stap terug heeft gedaan zal dat dit keer niet gaan gebeuren dus heeft barcelona hem op de transfer lijst gezet om nu nog wat geld voor hem te krijgen. En daarnaast hebben ze al een aantal goede spitsen in huis.
En voor de mensen die kluivert af zaniken hij was wel de man bij euro 2000.
BTW. Hij was wel de topscorer van de kwalificartie ronde en dat zegt me genoeg denk ik
En dat zal hij dit keer weer worden. Mits er juiste mensen om hem heen staan.
En daarnaast is kluivert wel de topscore allertijden.
O ja nog een statistiekje. v Hooijdonk is de meest succes volle spits van het Nl-elftal op dit moment hij scoort gemiddelt meer dan al zijn andere collega's daarna komt kluivert en dan makaay helaas voor alle RvN fans hij staat laaste. Sorry kan er ook weinig aan doen
Als je me niet gelooft moet je maar VI.nl raadplegen
quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:17 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Metals grootste verschil dat er in Engeland ruimte in de verdeding is. Als Ruud voorbij een muur van 10 man moet, is-ie minder.quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:58 schreef the_butler het volgende:
Ik leef in Manchester en zie van Nistelrooy wekelijks in actie voor Man United, en die gast probeert echt het meeste uit een bal te halen van iedereeen. Hebben de mensen die kritiek op hem hebben we is een wedstrijd gezien van United waar hij de zoveelste hattrick op rij maakt? Ik vind Van Nistelrooy een van de weinige aanvallers die niet kiest voor de makkelijke duik in de 16 meter, maar die probeert een aanval af te maken en er voor 200% voor gaat...
Houden die vent.
Maar dat is mijn opinie...
Saha is daaht niet ter vervanging van van Nistelrooij gekomen hoor. Wel grappig dat je dat denkt, weet ik ook meteen dat de rest van wat je zegt niet serieus te nemen isquote:Op woensdag 2 juni 2004 03:47 schreef tupacravik het volgende:
het is uiteraad niks voor niks dat ze saha hebben gehaald en laast hebben ze weer een top spits gekocht.
Als hij zo goed is als je beweert, willen ze hem wel meer geven en hoeft hij er niet op achteruit. Een topspits wil je houden, die doe je niet weg. En je geeft bovendien zelf al aan dat ze er beter spitsen rond hebben lopen.quote:En dat kluivert weg moet uit barcelona simpel volgend jaar loopt zijn contract af. En omdat kluivert vorig jaar al een grote stap terug heeft gedaan zal dat dit keer niet gaan gebeuren dus heeft barcelona hem op de transfer lijst gezet om nu nog wat geld voor hem te krijgen. En daarnaast hebben ze al een aantal goede spitsen in huis.
Heb je helemaal gelijk in, MAAR dat was vroeger. Ik ga niet ontkennen dat het ooit een goede voetballer is geweest, maar dat is hij nu niet meer. Je moet naar het heden en niet naar het verleden kijken. Cruijf en Van Basten zet je nu toch ook niet meer in de basis omdat ze ooit goed waren?quote:En voor de mensen die kluivert af zaniken hij was wel de man bij euro 2000.
BTW. Hij was wel de topscorer van de kwalificartie ronde en dat zegt me genoeg denk ik
En dat zal hij dit keer weer worden. Mits er juiste mensen om hem heen staan.
En daarnaast is kluivert wel de topscore allertijden.
Ook totaal mee eens!quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mee eens.
Always?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:38 schreef logisnack het volgende:
The magic key is vleugels!!!!!!!
V-L-E-U-G-E-L-S
Dat is dan ook het probleem van Mr Intikker. Hij moet kansen krijgen, creeeren kan hij niet. Hij kan alleen heel goed ballen van 3 meter van de doellijn binnentikken, in de baan van het schot staan en dan heel smiechterig aanraken of pingels benutten.quote:Op woensdag 2 juni 2004 02:35 schreef boomstamp het volgende:
RvN heeft amper goede ballen gehad, wel altijd voor de verdediger uitgekomen.
Als je kijkt naar Man united dan zie je voor giggs een grote rol weggelegt als ballentoevoer voor RvN. Giggs? Robben?
Misschien dat je makaay moet opstellen als je zodner vleugels speelt en RvN als je met vleugels speelt.
Omdat ie bij Manchester beter speelt dan in het Nederlands Elftalquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:44 schreef American_Nightmare het volgende:
Hij staat ook op nr 3 bij de bookmakers als topscorer. Omdat ie zo slecht is.
Volgens mij heb je je vannacht iets te hard laten nemen door Daggla. Henry is iets beter dan v Nistelrooy maar het zijn allebei spelers van wereldklasse. Dat Ruud zich niet altijd even goed heeft kunnen bewijzen voor het Nederlands elftal komt omdat Kluivert naast 'm stond. De laatste heeft echt nog NOOIT wat laten zien.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat ie bij Manchester beter speelt dan in het Nederlands Elftal
Jouw mening is toch gebaseerd op huidskleur, je vindt Van Nistelrooij vast beter dan Henry.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:53 schreef American_Nightmare het volgende:
De laatste heeft echt nog NOOIT wat laten zien.
4 doelpunten tegen Joegoslavië op een EK, het geniale doelpunt tegen Argentinië in 1998, de twee treffers op Anfield tegen de Ieren, hij is topscorer aller tijden van Oranje...quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
De laatste heeft echt nog NOOIT wat laten zien.
Dat idee had ik dus ook alquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Toch knap hoe selectief mensen kunnen onthouden...
WK '98 en EK 2000 was hij de beste van het toernooi, maar dat vergeten we maar even voor het gemak![]()
Iets?quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Henry is iets beter dan v Nistelrooy maar het zijn allebei spelers van wereldklasse.
Wat was zijn laatste goede interlandwedstrijd dan?quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
4 doelpunten tegen Joegoslavië op een EK, het geniale doelpunt tegen Argentinië in 1998, de twee treffers op Anfield tegen de Ieren, hij is topscorer aller tijden van Oranje...
Maar hij heeft NOOIT wat laten zien nee
Behalve in Oranje..quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
en scoort bijna altijd
Om nou te zeggen dat ik hem slecht vond tegen Griekenland, neuj...quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:04 schreef Skwish het volgende:
[..]
Wat was zijn laatste goede interlandwedstrijd dan?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Volgens mij heb je je vannacht iets te hard laten nemen door Daggla. Henry is iets beter dan v Nistelrooy maar het zijn allebei spelers van wereldklasse. Dat Ruud zich niet altijd even goed heeft kunnen bewijzen voor het Nederlands elftal komt omdat Kluivert naast 'm stond. De laatste heeft echt nog NOOIT wat laten zien.
Jij zegt toch dat hij NOOIT wat heeft laten zien?quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:05 schreef American_Nightmare het volgende:
Laten we van Basten en Gullit ook oproepen dan, als we naar prestaties van tig jaar geleden gaan kijken.![]()
![]()
en die bookies komen toevallig allemaal uit Engeland?quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:44 schreef American_Nightmare het volgende:
Hij staat ook op nr 3 bij de bookmakers als topscorer. Omdat ie zo slecht is.
Overdosis ofzo? Men zit hier spelers te beoordelen op prestaties van 6 jaar of langer geleden. Daar hebben we nu erg weinig aan, vind je niet?quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..],
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
.
Volg jij het voetbal pas sinds vorig jaar of zo?.
Jij zei dat hij nooit wat heeft laten zien,quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Overdosis ofzo? Men zit hier spelers te beoordelen op prestaties van 6 jaar of langer geleden. Daar hebben we nu erg weinig aan, vind je niet?
Maar daar heb je weinig aan als ie niet scoordquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:08 schreef zjroentje het volgende:
Hij heeft wel mentaliteit.
Ik heb het over de afgelopen jaren natuurlijk, lijkt me logisch.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij zegt toch dat hij NOOIT wat heeft laten zien?![]()
![]()
Maar ik vond RvN weer beter invallen en voetballen wat Kluivert die 1e helft tegen belgie heeft gedaan!quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Om nou te zeggen dat ik hem slecht vond tegen Griekenland, neuj...
Nee, dat is niet logisch als je zegt dat iemand NOOIT heeft gepresteerd..quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:11 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb het over de afgelopen jaren natuurlijk, lijkt me logisch.
Formuleren kan moeilijk zijnquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:05 schreef American_Nightmare het volgende:
Laten we van Basten en Gullit ook oproepen dan, als we naar prestaties van tig jaar geleden gaan kijken.![]()
![]()
Geen enkele spits scoort momenteel een voldoende, of scoort uberhaupt.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar daar heb je weinig aan als ie niet scoord
Gebrek aan mentaliteit.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Kluivert heeft bijna nooit goed gepresteerd in oefenwedstrijden of weinig aansprekende kwalificatiewedstrijden. Hij presteert alleen in belangrijke wedstrijden op belangrijke eindrondes. Er is altijd kritiek geweest op Kluivert en ieder toernooi speelt hij de kritiek zonder probleem van zich af, iets wat over 13 dagen ook zal gebeuren
4, wel op blijven letten.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Overdosis ofzo? Men zit hier spelers te beoordelen op prestaties van 6 jaar of langer geleden. Daar hebben we nu erg weinig aan, vind je niet?
Dan moet je niet NOOIT neerzetten, lijkt mij dan weer logisch.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:11 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb het over de afgelopen jaren natuurlijk, lijkt me logisch.
Nooit van overdrijving als stijlfiguur gehoord? Je gaat geen voetballers beoordelen op prestaties van 5 jaar of meer terug. Dat doet iedereen die voor Kluivert pleit wel.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat is niet logisch als je zegt dat iemand NOOIT heeft gepresteerd...
We hoeven het team niet in het belang van RVN te stellen als je Kluivert ook in de spits hebt lopenquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
.
Misschien moeten we eens naar de aanvoer gaan kijken.
4, wel op blijven letten...quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:14 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nooit van overdrijving als stijlfiguur gehoord? Je gaat geen voetballers beoordelen op prestaties van 5 jaar of meer terug. Dat doet iedereen die voor Kluivert pleit wel.
Noem eens wat spraakmakende prestaties van van Nistelrooy in Oranje.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:14 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nooit van overdrijving als stijlfiguur gehoord? Je gaat geen voetballers beoordelen op prestaties van 5 jaar of meer terug. Dat doet iedereen die voor Kluivert pleit wel.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
We hoeven het team niet in het belang van RVN te stellen als je Kluivert ook in de spits hebt lopen
Als hij uiteindelijk de winnende erin schiet zoals altijd, is het hem weer vergeven. Hij weet wanneer het ertoe doet en wanneer niet. Een doelpunt tegen de Faroer of België levert weinig op, de winnende tegen de Duitsers maakt hem weer geliefd zoals altijd.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:14 schreef zjroentje het volgende:
Gebrek aan mentaliteit.
Als Ruud niet geblesseerd was geweest en die paupers een fatsoenlijk kwalificatie hadden afgeleverd had Ruud ons het WK gebracht.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Noem eens wat spraakmakende prestaties van van Nistelrooy in Oranje..
Dat is toch irrelevant.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als hij uiteindelijk de winnende erin schiet zoals altijd, is het hem weer vergeven. Hij weet wanneer het ertoe doet en wanneer niet. Een doelpunt tegen de Faroer of België levert weinig op, de winnende tegen de Duitsers maakt hem weer geliefd zoals altijd.
Degenen die hem nu het hardst lopen af te zeiken lopen straks het hardste met hem weg, zoals altijd...
Hij was een van de slechtste spelers van het veld,quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Hij was een van de weinige die nog enigszins z'n best deed tegen de Belgen.
Dat hebben we gezien ja gisterenquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Van Nistelrooy toont tenminste altijd de juiste mentaliteit en inzet.
Liever een kutmentatliteit en scoren op de belangrijke momenten dan werken als een paard en 0% rendementquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Dan moet die lulhannes as zaterdag maar eens wat laten zien. Gelul dat hij het alleen in een eindronde zou kunnen. Dat wil maar 1 ding zeggen; dan heb je gewoon een kutmentaliteit en dan moet je gewoon ophoeren naar Nederland.
Van Nistelrooy toont tenminste altijd de juiste mentaliteit en inzet. Hij was een van de weinige die nog enigszins z'n best deed tegen de Belgen.
Dat hebben we gezien ja gisterenquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:18 schreef Frutsel het volgende:
Ruud werkt tenminste...kun je van de 'heer' Kluivert zeker niet zeggen...
Alle A spelers hadden dat dan blijkbaar, want het was om te huilen zo slecht..quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is toch irrelevant.
In dit soort wedstrijden heeft Patrick een gebrek aan mentaliteit, en daar mogen de bondscoaches wel eens wat mee doen.
Hij voetbalde gisteren kut ja, maar deed wel nog verdedigend werk.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien ja gisteren
Nee, want het overgrote deel van de belangrijke doet het rustig aan. Stam en Cocu hielden zich ook erg in en Sneijder voelde ook wat pijntjes dus ging niet voor de volle 100%.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:18 schreef zjroentje het volgende:
Dat is toch irrelevant.
In dit soort wedstrijden heeft Patrick een gebrek aan mentaliteit, en daar mogen de bondscoaches wel eens wat mee doen.
Ik irriteer me daar aan.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nee, want het overgrote deel van de belangrijke doet het rustig aan. Stam en Cocu hielden zich ook erg in en Sneijder voelde ook wat pijntjes dus ging niet voor de volle 100%.
Maar dat zijn juist de types die er op de belangrijke momenten staan, dat hebben ze al veel vaker bewezen
Dan heb jij pechquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik irriteer me daar aan.
Maar als hij scoort juich je weerquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:21 schreef zjroentje het volgende:
Ik irriteer me daar aan.
Mja, als je als spits geen bal krijgt zegt dat toch op zich genoeg over hoeveel hij mee werkt.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij voetbalde gisteren kut ja, maar deed wel nog verdedigend werk.
Waar de heer Kluivert zich constant liet terugzakken en als een veredelde middenvelder ging voetballen. Geen wonder dat Van Nistelrooy geen bal kreeg.
Zeker geirriteerd geraakt na de 5-0 op griekenland...quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, als je als spits geen bal krijgt zegt dat toch op zich genoeg over hoeveel hij mee werkt.
Als je echt zo gedreven bent als wordt beweerd dan ga je die bal HALEN.
Nee, te makkelijk om alleen de andere de schuld te geven..
Kluivert verdedigd over het algemeen heel erg goed mee. Moet je maar eens opletten bij corners ofzo. Zonder te overdrijven is het Kluivert die 4 op de 5 ballen wegwerkt.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij voetbalde gisteren kut ja, maar deed wel nog verdedigend werk.
Waar de heer Kluivert zich constant liet terugzakken en als een veredelde middenvelder ging voetballen. Geen wonder dat Van Nistelrooy geen bal kreeg.
Gezellig, met z'n zessen achter de spitsen gaan voetballen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, als je als spits geen bal krijgt zegt dat toch op zich genoeg over hoeveel hij mee werkt.
Als je echt zo gedreven bent als wordt beweerd dan ga je die bal HALEN.
Nee, te makkelijk om alleen de andere de schuld te geven..
Moet dat dan gescheiden zijn?quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Maar als hij scoort juich je weer
quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeker geirriteerd geraakt na de 5-0 op griekenland...
Als het je niet bevalt, ga dan lekker ergens anders posten.quote:Maar ja, onderwerp van nix...we hebbeb d'r toch geen invloed op..scheelt weer een hoop...
Kunnen we advocaat of 'die anderen' lekker de schuld geven.
Noemt hij me de corners op.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:25 schreef nikk het volgende:
[..]
Kluivert verdedigd over het algemeen heel erg goed mee. Moet je maar eens opletten bij corners ofzo. Zonder te overdrijven is het Kluivert die 4 op de 5 ballen wegwerkt.
Die hoef je niet te verdedigen natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Noemt hij me de corners op.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:29 schreef nikk het volgende:
[..]
Die hoef je niet te verdedigen natuurlijk.
Ervoor zal moeilijk gaan..quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gezellig, met z'n zessen achter de spitsen gaan voetballen.
Lees de topictitel nou nog is, prutser.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:28 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat heeft de Grote Kluivert dan precies bewezen tegen de Belgen? Hij liet de ballen gewoon van z'n voet afstuiteren.. amateuristisch gewoon. Ik denk dat ik het zelf nog beter had gedaan. En ik voetbal niet eens.
Niet veel, maar Mandy, Van Hooydonck, Bouma, Stam, Zenden, Heitinga en Sneijder ook niet om er maar een aantal te noemen. Het was een kutwedstrijd waarin duidelijk te zien was dat er een week lang niet scherp getraind was.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:28 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat heeft de Grote Kluivert dan precies bewezen tegen de Belgen? Hij liet de ballen gewoon van z'n voet afstuiteren.. amateuristisch gewoon. Ik denk dat ik het zelf nog beter had gedaan. En ik voetbal niet eens.
De spelers die je opnoemt hebben wel prima gespeeld bij hun clubs. En dat kun je van Kluifje niet zeggen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Niet veel, maar Mandy, Van Hooydonck, Bouma, Stam, Zenden, Heitinga en Sneijder ook niet om er maar een aantal te noemen. Het was een kutwedstrijd waarin duidelijk te zien was dat er een week lang niet scherp getraind was.
Dat gebeurt in de aanloop naar ieder groot toernooi
Die is een half seizoen lang geblesseerd geweestquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:36 schreef American_Nightmare het volgende:
De spelers die je opnoemt hebben wel prima gespeeld bij hun clubs. En dat kun je van Kluifje niet zeggen.
Wie zegt dat ie wat heeft bewezen tegen de Belgen dan?quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:28 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat heeft de Grote Kluivert dan precies bewezen tegen de Belgen?
Sukkel.. ik heb het over sportprestaties van 5 jaar geleden, die nu niet meer tellen. Dat lijkt me zeer logisch, aangezien deze geen enkele garantie meer zijn voor prestaties in de toekomst.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah die ontbrak nog natuurlijk, het aanhalen van zijn prive verleden.
Ik geloof dat jij degene was die ons er meer malen op wees niet over langer dan pakweg 5 jaar te praten. En dan kom je hiermee...
Zeg maar dag tegen je geloofwaardigheid
Dus op sportgebied mag je prestaties vergeten, maar op privegebied mag je misstappen niet vergeten? Gedane zaken in het prive leven bieden ook geen garanties voor de toekomst. Hypocriet gedoe. En noem me geen sukkel als je driegt uitgeluld te worden.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:50 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Sukkel.. ik heb het over sportprestaties van 5 jaar geleden, die nu niet meer tellen. Dat lijkt me zeer logisch, aangezien deze geen enkele garantie meer zijn voor prestaties in de toekomst.
Een geval van dood door schuld en een verkrachting vergeet je uiteraard niet zomaar. Anders moet je de slachtoffers maar eens vragen of zij alles al vergeten en vergeven hebben.
Kluivert heeft gewoon mazzel gehad dat hij in het Misdaadparadijs woonde anders had ie nog steeds in de bak gezeten, waar hij hoort.
Tja, als je zo gaat redeneren zouden Rijkaard, Gullit en Van Basten ook nog in de bak moeten zitten voor belastingfraude.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:50 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Sukkel.. ik heb het over sportprestaties van 5 jaar geleden, die nu niet meer tellen. Dat lijkt me zeer logisch, aangezien deze geen enkele garantie meer zijn voor prestaties in de toekomst.
Een geval van dood door schuld en een verkrachting vergeet je uiteraard niet zomaar. Anders moet je de slachtoffers maar eens vragen of zij alles al vergeten en vergeven hebben.
Kluivert heeft gewoon mazzel gehad dat hij in het Misdaadparadijs woonde anders had ie nog steeds in de bak gezeten, waar hij hoort.
Die prestaties op sportgebied mag je ook niet vergeten, maar je kan niet iemand op zijn kwaleiten beoordelen aan de hand van sportprestaties van 6 jaar geleden. Die zijn gewoon totaal nietszeggend. Maar dat snap je zelf vast ook wel.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus op sportgebied mag je prestaties vergeten, maar op privegebied mag je misstappen niet vergeten? Gedane zaken in het prive leven bieden ook geen garanties voor de toekomst. Hypocriet gedoe. En noem me geen sukkel als je driegt uitgeluld te worden.
Ow ja, kan jij trouwens bewijzen dat Kluivert een moordenaar en een verkrachter is? Als dat zo is moet je namelijk even naar de politie gaan, zij konden dat namelijk niet...
Als je dat zo zeker weet moet je dat aan oom agent vertellen, niet aan mij.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:00 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Die prestaties op sportgebied mag je ook niet vergeten, maar je kan niet iemand op zijn kwaleiten beoordelen aan de hand van sportprestaties van 6 jaar geleden. Die zijn gewoon totaal nietszeggend. Maar dat snap je zelf vast ook wel.
Kluivert heeft een werkstraf gekregen voor dood door schuld. Veel mensen hebben nu levenslang omdat hij iemand dood reed, en het enige wat hij daarvoor moest doen was een paar uurtjes werken. Hoe het precies met die verkrachting is afgelopen weet ik niet, maar ik weet zeker dat het gluiperige mannetje er wat mee te maken had.
Economische delicten worden streng gestraft in Nederland, misdaden als doodslag, moord en verkrachting vreemd genoeg niet.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:57 schreef nikk het volgende:
[..]
Tja, als je zo gaat redeneren zouden Rijkaard, Gullit en Van Basten ook nog in de bak moeten zitten voor belastingfraude.
Sorry ik ging er vanuit dat je wat verstand van sport had, maar dat blijkt dus tegen te vallen. Als jij spelers voor een team moet selecteren dan kijk je naar hun prestaties van afgelopen seizoen, en misschien 2 of 3 jaar terug. Je gaat niet 6 jaar of meer terugkijken. Anders kunnen we Cruijff nogwel vragen. Die was 20 jaar geleden ook in prima vorm.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je dat zo zeker weet moet je dat aan oom agent vertellen, niet aan mij.
Een sporter kan je niet beoordelen aan de hand van prestaties van 6 jaar geleden, maar de mens achter de sporter kan je wel beoordelen aan de hand van dingen van 6 jaar geleden? Nogmaals, de hypocrisie druipt er vanaf...
Als je dan voortaan eens zegt wat je bedoelt, dan is het voor iedereen een stuk gemakkelijker. Hij is op sportief gebied nooit op die daden afgerekend, wat SLECHT is. De betreffende coaches hebben blijkbaar alleen aan geld gedacht.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Snap je nou echt niet wat ik bedoel? Volgens mij heb ik meer verstand dan jij want je doet dom.
Het gaat nu even niet om sportief gebied maar om prive gebied. Jij zegt dat sportprestaties van 6 jaar geleden niet meer tellen. Dat klopt ook, waar zeg ik dat dat niet zo is? Maar jij zegt ook dat je dezelfde persoon WEL mag afrekenen OP SPORTGEBIED aan de hand van prive zaken van 6 jaar geleden. En dat is enorm hypocriet, maar je domheid laat niet toe dat je hersens dat kunnen begrijpen. Jammer dan.
TM heeft toch duidelijk kritiek op RvN.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:25 schreef RuudGullit het volgende:
Valt me wel op dat de meeste Ajacieden voor Kluivert opkomen, en de rest liever v. Nistelrooy heeft.
Triest is dat ja. Ik ben PSV'er maar ik ga echt geen Van der Vaart of Sneijder af lopen zeiken. Ach, ik berust me in het feit dat ik er Advocaat op vertrouw dat hij wel weet wie hij op moet stellen als het er echt toe doet; Van Nistelrooy dus.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:25 schreef RuudGullit het volgende:
Valt me wel op dat de meeste Ajacieden voor Kluivert opkomen, en de rest liever v. Nistelrooy heeft.
Ja maar jij ziet wat dat dat betreft altijd spoken huiliequote:Op woensdag 2 juni 2004 14:25 schreef RuudGullit het volgende:
TM is een uitzondering hierin.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
TM heeft toch duidelijk kritiek op RvN..
En dat is een psv-er in hart en nieren.
Is niet ten nadele van de clubs of de spelers. Was gewoon een vaststelling.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja maar jij ziet wat dat dat betreft altijd spoken huilie
Valt me altijd op dat jij zulke dingen vaststelt...quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:34 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Is niet ten nadele van de clubs of de spelers. Was gewoon een vaststelling.
Mja, tussen de "echte" VBL posters zie ik vooral pro-Kluivert mensen.. Dat zegt op zich genoeg,quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:32 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
TM is een uitzondering hierin..
quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:25 schreef RuudGullit het volgende:
Duh omdat er meer Ajacieden zijn hier..quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, tussen de "echte" VBL posters zie ik vooral pro-Kluivert mensen.. Dat zegt op zich genoeg,.
Of omdat ze altijd het voetbal volgen misschien?quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:37 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Duh omdat er meer Ajacieden zijn hier..
Neuh.. ik denk niet dat mensen die in VBL posten per definitie meer verstand van voetbal hebben, hoewel ze daar zelf ongetwijfeld van overtuigd zullen zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:38 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Of omdat ze altijd het voetbal volgen misschien?
Als Nederland moet voetballen op een groot toernooi wil ik dat ze ver komen. Kluivert heeft zich in dat opzicht tot nu toe altijd bewezen. Ik denk dat als het erop aankomt RvN en Kluivert ook best samen kunnen spelen, maar als ik moet kiezen uit beiden, dan kies ik voor de betere voetballer en dat is Kluivert. Ruud is een fantastische voetballer voor PSV geweest, maar Kluivert speelt nu bij Barįa en Ruud bij Manchester, dus die PSV/Ajax/Feyenoord bullshit is hier van ondergeschikt belang.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:25 schreef RuudGullit het volgende:
Ga is de topics in VBL volgen, probeer is de quiz te volgen enz. Ik weet wel zeker dat VBL-users veel meer weten van voetbal dan de Ek mensen hier. Ik geloof dat hier voorbeelden te over van zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Neuh.. ik denk niet dat mensen die in VBL posten per definitie meer verstand van voetbal hebben, hoewel ze daar zelf ongetwijfeld van overtuigd zullen zijn.
De meeste idd, deze ajacied ziet kluivert vooralsnog niet erg zittenquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:25 schreef RuudGullit het volgende:
Was jij niet de persoon dat Kluivert NOOIT iets gepresteerd had en toen zei dat we dat anders moesten interpreteren dan wat je opschreef?quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als je dan voortaan eens zegt wat je bedoelt, dan is het voor iedereen een stuk gemakkelijker.
Haha en die hebben natuurlijk veeeel meer verstand van voetbal dan mensen die af en toe in VBL postenquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, tussen de "echte" VBL posters zie ik vooral pro-Kluivert mensen.. Dat zegt op zich genoeg,.
Meer weten van feitjes over voetbal is totaal wat anders dan "verstand" hebben van voetbal lijkt mij zo....quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:46 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ga is de topics in VBL volgen, probeer is de quiz te volgen enz. Ik weet wel zeker dat VBL-users veel meer weten van voetbal dan de Ek mensen hier. Ik geloof dat hier voorbeelden te over van zijn.
nistelropopmetdiebitch? Hoeveel woorden meer kan je nog verzinnen met je simpele hersens? Of beter gezegt, hoe oud ben je? 12?quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:21 schreef Barca het volgende:
Kluivert is completer, beweeglijker. Een vriend/collega zei het treffend "Men klaagt dat Van Nistelrotopmetdiebitch niet vrijkomt, drie man bij zich heeft. Henry, ook een goede spits, heeft dat niet. Waarom? Omdat Henry probeert vrij te komen. Die is steeds in beweging, Van Nistelrotopmetdietrol staat steeds stil!" Kluivert is ook iemand die steeds rent en toch op het juiste moment op de juiste plek staat.
quote:Henry, ook een goede spits, heeft dat niet. Waarom? Omdat Henry probeert vrij te komen. Die is steeds in beweging
quote:Kluivert is ook iemand die steeds rent en toch op het juiste moment op de juiste plek staat.
Jammer dat jij het niet snapt helaas,quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:45 schreef Barca het volgende:
Jammer voor jou dat je het niet snapt. Het gaat er om dat je je moet vrijspelen. Van Nistelrotopmetdiesukkel doet dat niet of kan dat niet.
Ik snap dat niet nee. Die inzicht, die snelheid, die mentaliteit, al de mooie assists !! ... waar waren die dan de laatste 5 oranje wedstrijden van hem?quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:46 schreef Barca het volgende:
Oh ja, Kluivert is nog altijd een goede aangever of hij maakt ruimte voor anderen. Jammer dat je dat niet ziet.
Nou ik vind het jammer voor je hoor maar RvN loopt nooit naarde bal toe kan geen eigen actie maken. en een bal aanname die heeft hij ook niet dat zou zelfs mijn oma nog beter doen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:54 schreef Skwish het volgende:
[..]
Jammer dat jij het niet snapt helaas,
Onder welke rots heb jij gelegen de laatste 2 jaren? En vrijspelen met 3 verdedigers om je heen, hoe wil je dat doen dan? Ruud is iemand die de confrontatie opzoekt en goed kan presteren in kleine ruimtes... iig beter dan Kluiver. Ook al krijgt hij een paar kansjes dan is hij nog gevaarlijk. (zie engeland) Ruud straalt meer mentaliteit uit en dat kan je van die nietzeggende Kluivert de laatste tijd niet zeggen.
Ik wil best wel wachten op al die hoogstandjes/ goals van Kluivert tijdens Euro2004 alleen ben ik bang dat we heeel lang daarom moeten wachten...![]()
5 wedstrijden ... op een carričre van meer dan 50 wedstrijden.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:56 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ik snap dat niet nee. Die inzicht, die snelheid, die mentaliteit, al de mooie assists !! ... waar waren die dan de laatste 5 oranje wedstrijden van hem?
![]()
Euro 2000 en WK '98 lekker recentelijk... zullen we het maar bij anno 2003/2004 houden? Daar hebben we aan. Wat hebben we aan een speler die in 2000 een goed toernooi speelde maar nu totaal uit vorm is?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:09 schreef Barca het volgende:
[..]
5 wedstrijden ... op een carričre van meer dan 50 wedstrijden.
Die Van Nistelrotopmetdiedombo heeft nog nooit iets goeds laten zien. Trouwens, het hele 11tal draait niet. Iets wat nog erger is als die Van Nistelrotopmetdiesjap speelt.
Hou die oogkleppen maar op hoorquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:15 schreef Barca het volgende:
Nou ... die speler komt wel weer in vorm. Die Van Nietzogoed heeft nooit vorm gehad en zal het ook nooit hebben.
Ik heb het erover dat Ruud een kans verdient om op een groot toernooi te schitteren, net zoals Kluivert die kans velen jaren geleden ook heeft gekregen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:44 schreef Barca het volgende:
Die Van Nietzobest heeft genoeg kansen gehad en verprutst. Kluivert speelde de eerste helft tegen Faroer best aardig. Tegen zo'n verdedigende ploeg nog zo spelen (goede passes) ... Van Nietzosympathiek liep alleen maar te zeiken.
Hij heet Van Nistelrooy, sukkel. En Hij is een geweldige voetballer. Ruud gaat het helemaal maken dit EK. Mark My Words.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:44 schreef Barca het volgende:
Die Van Nietzobest heeft genoeg kansen gehad en verprutst. Kluivert speelde de eerste helft tegen Faroer best aardig. Tegen zo'n verdedigende ploeg nog zo spelen (goede passes) ... Van Nietzosympathiek liep alleen maar te zeiken.
Ik dacht van Nistelkneus,quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:47 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hij heet Van Nistelrooy, sukkel. En Hij is een geweldige voetballer. Ruud gaat het helemaal maken dit EK. Mark My Words.
Juist.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:47 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ik heb het erover dat Ruud een kans verdient om op een groot toernooi te schitteren, net zoals Kluivert die kans velen jaren geleden ook heeft gekregen.
3x een kans gehad en 3x schitterde hij..quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:47 schreef TheGHunter het volgende:
net zoals Kluivert die kans velen jaren geleden ook heeft gekregen.
Laat ik nou denken dat ie achtereenvolgens topscorer van psv en daarna manchester united is geweest, alwaar ie wordt aanbeden omdat ie elke week superieur speelt...quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:15 schreef Barca het volgende:
Nou ... die speler komt wel weer in vorm. Die Van Nietzogoed heeft nooit vorm gehad en zal het ook nooit hebben.
Jij voetbalkenner, jij..quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:47 schreef American_Nightmare het volgende:
Mark My Words.
Haha in your wet dreams jongen. Kluifje gaat afgemaakt worden in de media, net zoals bij Seedorf ooit gebeurde. De fluitconcerten zullen weer van de tribune rollen. Als Advocaat 'm laat spelen, that is.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
3x een kans gehad en 3x schitterde hij..
Op naar de 4de keer dus..
Zelfde geldt voor Seedorf..quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:51 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Laat ik nou denken dat ie achtereenvolgens topscorer van psv en daarna manchester united is geweest, alwaar ie wordt aanbeden omdat ie elke week superieur speelt...
We zullen komende weken gaan zien wie er gelijk had in deze kwestie.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij voetbalkenner, jij...
.
Ik vind dat je de spelers die pas recent tot de absolute top zijn doorgedrongen en een aantal goede seizoenen bij hun club gespeeld hebben ook een kans moet gunnenquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
3x een kans gehad en 3x schitterde hij..
Op naar de 4de keer dus..
Ja, dus? Alsof iemand naar "de media" (quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:51 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Haha in your wet dreams jongen. Kluifje gaat afgemaakt worden in de media,
Die speelt toch ook nog steeds?quote:net zoals bij Seedorf ooit gebeurde.
quote:De fluitconcerten zullen weer van de tribune rollen. Als Advocaat 'm laat spelen, that is.
Gisteren heeft hij met twee mooie assists vd Vaart (afgekeurd) en Cocu (had 'em voor het intikken) alleen voor de keeper gezet.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:56 schreef Skwish het volgende:
Ik snap dat niet nee. Die inzicht, die snelheid, die mentaliteit, al de mooie assists !! ... waar waren die dan de laatste 5 oranje wedstrijden van hem?
Ik gun hem ook ZEKER een kans, maar niet ten koste van Kluivert.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:54 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ik vind dat je de spelers die pas recent tot de absolute top zijn doorgedrongen en een aantal goede seizoenen bij hun club gespeeld hebben ook een kans moet gunnen.
Vd Vaart, Sneijder, v nistelrooij, Makaay (die laatste 2 laatbloeiers), allevier hebben ze bewezen het niveau aan te kunnen en gun die jongens die kans nou ook gewoon
Dat vind ik ook zo ergerlijk, ga je een speler van je eigen nationaal team uitfluiten...quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Daarnaast is het uitfluiten van Je eigen spelers dieptriest, past precies bij de teletoeters...
quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:58 schreef APK het volgende:
[..]
Gisteren heeft hij met twee mooie assists vd Vaart (afgekeurd) en Cocu (had 'em voor het intikken) alleen voor de keeper gezet.
Nog een beetje meer wedstrijdritme, een blonde snol en een paar biertjes en dan komt het allemaal goed.
Zoals ik al eerder zei, die bal schoot gewoon van zijn voet, slechte aanname....face it, Kluivert is niet in vorm en RvN is niet in vorm..quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:58 schreef APK het volgende:
[..]
Gisteren heeft hij met twee mooie assists vd Vaart (afgekeurd)
Belachelijk, echt BELACHELIJK dat dat gebeurde idd..quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:00 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo ergerlijk, ga je een speler van je eigen nationaal team uitfluiten...
Net zoals dat Seedorf uitgefloten wordt in Amsterdam, hij heeft ze mooi wel geholpen in de jaren dat ze bij de europese top hoorden...
Daar heb je gelijk in... maar misschien beter dan een kluivert die amper aan spelen is toegekomen. Nouja, we zijn er nog niet over uit wat de opstelling wordt, het zal wel weer een grote toverdoos worden dit EKquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Seedorf...
Speelt nagenoeg altijd in de basis, maar in Oranje wil het niet echt vlotten..
Zelfde geldt voor Ruudje.. Als het er op aankomt faalt ie keer op keer...
Boeiuh.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:02 schreef Noca het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, die bal schoot gewoon van zijn voet, slechte aanname....Hopen dat dat over 2 week anders is..
En boos schreeuwen dat hij de bal had willen hebben als hij zich verkeerd had opgesteld..quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Van Nistelrooy was wel de man van het veld als het aankomt op kijken naar hoe het gras groeit..
Dat betekend niet dat dat schot van Overmars goed was...het rendement was er wel, maar dat had meer te maken met geluk dan kwaliteit.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Boeiuh.
Hij stond precies op de juiste plek voor die 'slechte aanname'.
Het schot van Overmars werd ook van richting veranderd, maar hij zat wel.![]()
Patje presteert op grote toernooien.. Patje scoort als het echt moet..quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:02 schreef TheGHunter het volgende:
Ze zijn beide 27 jaar oud (pat en ruud), wanneer wil je ruud die kans dan geven?
Naast elkaar kun je ze niet zetten, omdat ze elkaar gewoon niet aanvoelen. Of denk je dat dat tijdens het EK opeens gaat veranderen, omdat Pat dan opeens wel inzet gaat tonen?
Dat doet ie altijd,quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
En boos schreeuwen dat hij de bal had willen hebben als hij zich verkeerd had opgesteld..![]()
Tja, geluk moet je afdwingen, hč?quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:06 schreef Noca het volgende:
Dat betekend niet dat dat schot van Overmars goed was...het rendement was er wel, maar dat had meer te maken met geluk dan kwaliteit.
Haha, als jij dat wil geloven doe je dat toch?quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, geluk moet je afdwingen, hč?![]()
Hij heeft pas in 1 echt belangrijke wedstrijd van Nederland in de basis gestaan (waar het echt ergens om draaide) => Schotland thuis.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Ruudje.. Als het er op aankomt faalt ie keer op keer...
Wat als Pat in de 1e wedstrijd in de basis start, en geen doelpunten maakt, en we spelen gelijk tegen de duitsers, wat zou je dan zeggen?quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Patje presteert op grote toernooien.. Patje scoort als het echt moet..
Daarom moet Patje in de basis. Ongeacht wat Ruud kan, wil of doet.
Waarom zou je Patje er uit halen als ie presteert?.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zoals Tong al zo mooi zei, hij staat te kijken naar hoe het gras groeit..
Kluif speelt niet al te best, maar Ruud is echt dramatisch.. Totaal geen dreiging, niet balvast en zet niemand voor het doel.
Totaal overbodig dus..
Weg met Ruud!!!
Dat het collectief gefaald heeft voor de zoveelste keer,quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:10 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Wat als Pat in de 1e wedstrijd in de basis start, en geen doelpunten maakt, en we spelen gelijk tegen de duitsers, wat zou je dan zeggen?
Dat bespeur ik toch wel erg vaak.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat het collectief gefaald heeft voor de zoveelste keer,.
Welke spits scoort er elke wedstrijd?quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:10 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Wat als Pat in de 1e wedstrijd in de basis start, en geen doelpunten maakt, en we spelen gelijk tegen de duitsers, wat zou je dan zeggen?
Net zoals Ruud altijd vindt dat het aan de rest ligt, en niet aan hem.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat bespeur ik toch wel erg vaak.
Het ligt nooit aan Kluivert, altijd aan de rest ....
Geen een, voor zover ik weet.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Welke spits scoort er elke wedstrijd?
Ik heb het niet over de spelers zelf, ik heb het over jullie.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Net zoals Ruud altijd vindt dat het aan de rest ligt, en niet aan hem..
quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de spelers zelf, ik heb het over jullie.
Roze bril?
Huh huh.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:16 schreef heiden6 het volgende:
Discussiëren over of Patrick Kluivert wel of nite in de basis staat doe ik niet aan mee, ik ga de stelling nit verdedigen dat het niet zo is. Hoe graag ik ook zou willen van niet, bij Advocaat heb tot nu toe nog geen seconde het idee gehad dat zijn krediet t.o.v. eindig zou zijn.
Waar haal je die onzin vandaan zeg dat hij altijd de gaten op zoekt hji loopt juist gaten dicht en hij loopt altijd verkeert.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:38 schreef Spideyman het volgende:
Welke mongool haalt het in zijn botte hersenen om VanTheMan buiten de basis te latenNiet alleen qua cijfers, maar ook qua uitstraling (maakt indruk op vijandige verdedigingen) is VanTheMan de beste Nederlandse spits die we hebben. Altijd de ruimte zoekend, altijd gaten in de verdediging zoekend, altijd proberen, zulk oppotunisme heeft het Neerlands Elftal nodig!
Ruud Van Nistelrooy
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:38 schreef Spideyman het volgende:
Welke mongool haalt het in zijn botte hersenen om VanTheMan buiten de basis te latenNiet alleen qua cijfers,
bron VI.nlquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:35 schreef Nyrem het volgende:
De seizoensproductie van de vier Oranje-spitsen
spits competitie goals Europa g Oranje g totaal g gem 90min
Makaay 32 (2778) 23 8 (720) 6 8 (435) 3 48 (3933) 32 0,73
Hooijdonk 34 (3057) 24 - - 8 (254) 2 42 (3311) 26 0,71
Nistelrooy 33 (2754) 20 8 (598) 4 7 (429) 3 48 (3781) 27 0,64
Kluivert 22 (1285) 8 3 (159) 2 9 (594) 2 34 (2038) 12 0,53
snapte er niks van dat advocaat makaay niet scherp vond.....was net zo scherp als kluivert en rvn bij elkaar..quote:Op zondag 6 juni 2004 15:32 schreef Barca het volgende:
Kluivert was veel beter dan Van Nistelrooy. Een kleine voldoende. 6,5. Makaay was goed. Een 8. Dit alles gezien het beeld van de wedstrijd.
goed gedraaitquote:Op maandag 7 juni 2004 09:29 schreef Nyrem het volgende:
en Ruud heeft een goed seizoen gedraait.
Ruud is altijd bagger!quote:Op maandag 7 juni 2004 09:39 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
goed gedraaid![]()
hij was behoorlijk bagger dit seizoen vond ik
Meer bagger dan Kluivert?quote:Op maandag 7 juni 2004 09:39 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
goed gedraait![]()
Ruud en Roy werkt niet, omdat ze totaal niet complementair zijn. Kluivert had, itt RvN, een aantal knappe acties. Jammer dat Ruud steeds verkeerd stond. RvN heb ik werkelijk helemaal niets goed zien doen. Dus als we met 2 spitsen spelen: Makaay en Kluivert.quote:Op maandag 7 juni 2004 09:29 schreef Nyrem het volgende:
Kluivert is uit vorm en Ruud heeft een goed seizoen gespeeld.
Ik wil Ruud en Roy wel eens alleen aan het werk zien.
Kluivert is gewoon 4e spits.
Welja.quote:Op maandag 7 juni 2004 09:39 schreef RobinhoX het volgende:
Sinds wanneer bepaald Marco de opstelling dan?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:05 schreef Nyrem het volgende:
Need I Say More:
De arrogantie.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
En Kluif als enige spits dus...
Op basis van het vertoonde spel ben ik het met je eens.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De arrogantie.
Er is slechts 1 spits die op dit moment in aanmerking komt voor een basisplaats en dat is Makaay.
Dat kan wel zo zijn, maar dat is in mijn ogen geen argument. Kluivert zou in dit systeem wel eerste wissel moeten zijn, want ik denk niet dat Ruud zo goed in 4-3-3 uit de voeten kan.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar Kluif doet het altijd gewoon goed op een groot toernooi, dus tegen de Duitsers zou hij mijn voorkeur hebben..
Goed om te zien dat je om bent zjroentjequote:Op maandag 7 juni 2004 13:33 schreef zjroentje het volgende:
Er is slechts 1 spits die op dit moment in aanmerking komt voor een basisplaats en dat is Makaay.
ballen van 3 meter afstand er intikkenquote:Op maandag 7 juni 2004 20:56 schreef Barca het volgende:
Nee ... maar waar kan Ruud nu wel mee uit de voeten.
Van der Sar, Reiziger, Heitinga, De Boer, Van Bronckhorst, Sneijder, Seedorf, Davids, Kluivert, Makaay en Van der Vaartquote:Op maandag 7 juni 2004 23:19 schreef mooiegek het volgende:
[..]
ballen van 3 meter afstand er intikken![]()
makaay in de basis ...mocht makaay echt niet in een 4-3-3 kunnen spelen, dan maar weer kluivert...![]()
RvN kan echt wel wat meer hoor. Hij heeft een fantastisch "Torinstinkt" en is al een aantal jaren topscorer bij de grootste club ter wereld.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:19 schreef mooiegek het volgende:
ballen van 3 meter afstand er intikken![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 23:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
RvN kan echt wel wat meer hoor. Hij heeft een fantastisch "Torinstinkt" en is al een aantal jaren topscorer bij de grootste club ter wereld.
hij heeft ook absoluut torinstinct..laat het alleen in oranje niet zien...geeft dan altijd de schuld aan anderen. en bij die grootste club ter wereld zijn ze de afgelopen 10 jaar nou niet echt verwend met wereldspitsenquote:Op maandag 7 juni 2004 23:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
RvN kan echt wel wat meer hoor. Hij heeft een fantastisch "Torinstinkt" en is al een aantal jaren topscorer bij de grootste club ter wereld.
In Spanje of Italië zal Ruud het niet redden!quote:Op maandag 7 juni 2004 23:41 schreef mooiegek het volgende:
[..]
hij heeft ook absoluut torinstinct..laat het alleen in oranje niet zien...geeft dan altijd de schuld aan anderen. en bij die grootste club ter wereld zijn ze de afgelopen 10 jaar nou niet echt verwend met wereldspitsenbij een gemiddelde serie-a topper staat er in de afgelopen jaren in 1 seizoen net zo veel toppers onder contract als manu al die jaren heeft gezien.
Kluivert heeft het anders nooit waargemaakt bij Barca en AC Milanquote:Op maandag 7 juni 2004 23:43 schreef Barca het volgende:
[..]
In Spanje of Italië zal Ruud het niet redden!
Goed stuk!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:04 schreef heiden6 het volgende:
Ruud houdt nog altijd een paar aardige spelers eruit, zoals Forlán, Fortune en de Babyface Assasin. Feit is dat hoe de doelpunten tot stand komen niet zo veel uitmaakt. Een speler die zo veel goals maakt is gewoon van grote waarde. Dit komt omdat, in tegenstelling tot wat de extremisten m.b.t. verzorgd voetbal lijken te geloven, die de winnaar bepalen in de wedstijd.
Het lijkt me duidelijk dat RvN inderdaad de leider is van dit Oranje, hij is de enige die normaal gedrag vertoont. Van sommige mensen vraag ik me af wat ze nu willen. Als Kluivert rondloopt of winst of verlies op het veld irrelevant is, moet hij het ontgelden, maar als Ruud kwaad is als er verloren wordt ook. Dat vind ik iets positiefs. Hoe kwader hoe beter, niet op een ander maar omdat je verliest. Hij is toch de aangewezen persoon om de doelpunten te maken op dit EK, en de eerstvolgende toernooien. Kluivert wijst Middlesbrough af omdat hij de club te min vindt, en hoogmoed komt voor de definitieve val lijkt me hier.
Op dit moment lijkt het me dat Advocaat wel met 4-3-3 moet spelen, en wat dat betreft ben ik hel blij met het slechte spel en resultaat tegen Ierland. Van Nistelrooij is eerste keus lijkt me, met Robben en vdMeyde op de flanken, maar tegen Duitsland kun je overwegen om Makaay op te stellen.
Met wie Van der Vaart het liefst in de spits speelt zal me een zorg zijn, want als hij speelt hoort hij dat te doen als linkermiddenvelder, of hooguit op 10. Kluivert en Van Nistelrooij in de spits is een doodzonde, dan maak je absoluutgeen gebruik van de sterke punten van deze selectie.
Ik ben trouwens ontzettend blij dat Van Bronckhorst nu voorlopig het dilemma op de linksbackpositie uit de wereld heeft geholpen. Hij is na Stam en Van der Sar de enige die zeker lijkt van een basisplaats (en Kluivert ook wel, maar dat is een persoonlijke zaak van Advocaat, blijkbaar onafhankelijk van de voetbalprestaties). Achteraf hebben we Arthur Numan nog erger gemist dan we van tevoren dachten de afgelopen jaren.
Dat is een feit klophout.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:34 schreef Barca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op dit moment wel ja.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je om bent zjroentje
Hoi Jomanda.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:43 schreef Barca het volgende:
[..]
In Spanje of Italië zal Ruud het niet redden!
Kluivert toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Op dit moment wel ja.
Maar als Ruud in vorm is, is er voor mij geen twijfel wie in de spits moet staan.
In dat rijtje van bankzitters zit geen enkele topspits. Dat zegt dus weinig imo.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:04 schreef heiden6 het volgende:
Ruud houdt nog altijd een paar aardige spelers eruit, zoals Forlán, Fortune en de Babyface Assasin.
Het lijkt me duidelijk dat RvN inderdaad de leider is van dit Oranje, hij is de enige die normaal gedrag vertoont.
Op dit moment lijkt het me dat Advocaat wel met 4-3-3 moet spelen, en wat dat betreft ben ik hel blij met het slechte spel en resultaat tegen Ierland. Van Nistelrooij is eerste keus lijkt me, met Robben en vdMeyde op de flanken, maar tegen Duitsland kun je overwegen om Makaay op te stellen.
Ruud heeft die persoonlijkheid het meeste. Makaay vertoont redelijk normaal gedrag, alleen vind ik het vreemd dat hij het accepteert dat hij geen eerlijke kans krijgt in Oranje. Daar is hij misschien te bescheiden voor, daar heeft Kluivert iig geen last van. RvN is wel een leider in en buiten het veld.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:56 schreef aldostuta het volgende:
[..]
In dat rijtje van bankzitters zit geen enkele topspits. Dat zegt dus weinig imo.
Dus Makaay vertoont in jouw ogen abnormaal gedrag? En een leider ben je niet op basis van normaal gedrag, maar op basis van je persoonlijkheid. RvN is dus absoluut geen leider.
Ruud heeft die persoonlijkheid ook niet. De enigen met de juiste persoonlijkheid in dit verband zijn van Hooijdonk en Seedorf imo.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ruud heeft die persoonlijkheid het meeste. Makaay vertoont redelijk normaal gedrag, alleen vind ik het vreemd dat hij het accepteert dat hij geen eerlijke kans krijgt in Oranje. Daar is hij misschien te bescheiden voor, daar heeft Kluivert iig geen last van. RvN is wel een leider in en buiten het veld.
Ik vind het persoonlijk doodzonde dat Advocaat 4-4-2 heeft laten varen. Het systeem is heel goed werkbaar voor het Nederlands voetbal en dat hebben we op de laatste 2 toernooien (waaraan we meededen althans) ook prima laten zien. Het probleem is alleen dat je een speler als Van der Vaart dan niet achter de spitsen moet zetten. Of je moet hem een positie geven als 2e (al dan niet schaduw-) spits.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:04 schreef heiden6 het volgende:
Met wie Van der Vaart het liefst in de spits speelt zal me een zorg zijn, want als hij speelt hoort hij dat te doen als linkermiddenvelder, of hooguit op 10. Kluivert en Van Nistelrooij in de spits is een doodzonde, dan maak je absoluutgeen gebruik van de sterke punten van deze selectie.
Kom op zeg, de man heeft de uitstraling van een gehandicapte draaimolen..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:36 schreef heiden6 het volgende:
RvN is wel een leider in en buiten het veld.
LOLquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:24 schreef Barca het volgende:
Deze opstelling is misschien nog beter:
Van der Sar,
Reiziger, Heitinga, Van Bronckhorst,
Seedorf, Cocu, Davids,
Sneijder,
Overmars, Kluivert, Robben
Invallers: Van der Vaart voor Robben, Makaay voor Overmars en later Van Hooijdonk voor Makaay. Dat betekent dat in de rust wordt gewisseld van 3 spitsen en 4 middenvelders naar 2 spitsen en 5 middenvelders.
Van Nistelrotopmetdieklojo mag op de tribune plaatsnemen!
Hier 'vergeet' je wel heel makkelijk zijn 28 treffers in 3 seizoenen Champions League.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:13 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
Het lijkt heel wat als je hem bezig ziet bij United maar laten we astublieft niet vergeten dat hij zijn kunstjes vertoont in de Premier League, de meest overschatte competitie van het Europa.
In hoeveel wedstrijden?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:12 schreef Coelho het volgende:
[..]
Hier 'vergeet' je wel heel makkelijk zijn 28 treffers in 3 seizoenen Champions League.
Zou Cocu wisselen voor De Boer. We missen de pass van De Boer. En voorin beginnen met Makaay (rechts), Van der Vaart (links) en Kluivert (centraal). Dit i.v.m. wissels.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:11 schreef Beezz het volgende:
[..]
LOL
Jij, als bondscoach, weet dus al dat je gaat wisselen voordat de wedstrijd is begonnen.
Wat als er iemand geblesseerd uitvalt, of 1 van jouw wisselspelers de sterren van de hemel speelt?
De opstelling vind ik wel ok, ik zou er alleen nog een verdediger bij doen..
Denk het niet. Maar ja ... we zullen wel zien wie er spelen en welke resultaten dit oplevert.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:31 schreef nz1900 het volgende:
De Boer en Kluivert opstellen![]()
![]()
![]()
Dan kan je na de 1e ronde weer naar huis.
Het is een goede opstelling alleen ik zou er voor kiezen om Stam in te zetten ipv de Boer. Omdat heitinga ook een goede pass kan geven over het hele veld. En daarnaast zal de Boer een beetej te kort komen tegen bijv duitsland en tjechie. tegen de letten zou je het kunnen wagen maar dan wel als vooruit geschoven verdediger. Omdat hij niet zo snel meer is.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:21 schreef Barca het volgende:
[..]
Van der Sar, Reiziger, Heitinga, De Boer, Van Bronckhorst, Sneijder, Seedorf, Davids, Kluivert, Makaay en Van der Vaart
(zowel geschikt voor 4 - 3 - 3 als 4 - 4 - 2)
quote:Op donderdag 10 juni 2004 03:58 schreef woediewokkie het volgende:
uhmmm......het is maar een spelletje,hoor
Ik kom tot 32. Dat zou niet een zo'n heel verkeerd gemiddelde zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:12 schreef Coelho het volgende:
[..]
Hier 'vergeet' je wel heel makkelijk zijn 28 treffers in 3 seizoenen Champions League.
Wie speelt er nou niet dramatisch in het NL elftal? (de laatste 2 wedstrijden dan hea) Tegen schotland was het toppiequote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Totaal overbodig dus..
Weg met Ruud!!!
Nou ik heb voor je gezocht hoor. Ik heb alleen niet naar zijn laaste 33 interlands gekeken. Maar vanaf Ek2000. Waarom, omdat vanaf dat moment het nederlands elftal 43 wedstrijden heeft gespeelt. En kluivert niet alle wedstrijden heeft gespleet en van Nistelrooij ook niet. Ze zullen ongeveer even veel interlands hebben gespeelt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:32 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik kom tot 32. Dat zou niet een zo'n heel verkeerd gemiddelde zijn.
Vraagje voor de kenners:
RvN heeft nu 33 caps en 14 doelpunten. Ik ben benieuwd hoe vaak Kluivert in z'n laatste 33 caps heeft gescoord. Volgens mij wordt hij nl. steeds opgehemeld door gemaakte doelpunten in z'n eerste 50 caps.
Dat doet Makaay ook bij Bayern.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 04:48 schreef boomstamp het volgende:
Mensen mensen, RvN wordt bedient door vleugelspelers.
Kan iedereen het er nog mee eens zijn dat ie scoort bij man united?
wedde dat ie invalt voor RvN? ik gok de 70ste minuut bij welke stand dan ookquote:Op vrijdag 11 juni 2004 04:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat doet Makaay ook bij Bayern.
De meeste mensen in dit topic hebben een voorkeur voor hem of een andere spits.
Van Nistelrooij geniet voortdurend het vertrouwen van de bondscaoch ondanks tegenvallende prestaties terwijl Makaay nauwelijks een eerlijke kans krijgt. Ook tegen Duitsland waarschijnlijk weer niet.
Denk ook zoiets, maar in dat geval krijgt V Nistelrooij dus 3,5 zo lang de tijd om te scoren als Makaay.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 05:00 schreef boomstamp het volgende:
[..]
wedde dat ie invalt voor RvN? ik gok de 70ste minuut bij welke stand dan ook
1. Mijn inziens heb je met Heitinga en De Boer meer voetballend vermogen dan met een combinatie Stam - De Boer, Stam - Heitinga, Stam - Cocu, Stam - Bouma, Heitinga - Cocu of Heitinga - Bouma.quote:Op donderdag 10 juni 2004 03:39 schreef tupacravik het volgende:
[..]
Het is een goede opstelling alleen ik zou er voor kiezen om Stam in te zetten ipv de Boer. Omdat heitinga ook een goede pass kan geven over het hele veld. En daarnaast zal de Boer een beetej te kort komen tegen bijv duitsland en tjechie. tegen de letten zou je het kunnen wagen maar dan wel als vooruit geschoven verdediger. Omdat hij niet zo snel meer is.
Dan bedoel ik dus als je 4-3-3 speelt dat als je in balbezit bent er een verdediger als verdedigende middevelder gaat lopen en de mid mid als aanvallende middenvelder cq schaduwspits.
Waarom; omdat de meeste ploegen 4-4-2 spelen en als je in de aanval bent kan je wel een extra middenvelder gebruiken voor als je je bal verliest. En je hou ook nog eens 1 verdediger over want de backs pakken de spitsen. Want ook bij de tegenpartij zal de laaste man geen man dekken. En met spitsen als kluivert en makaay wil je ook geen risico lopen terwijl als je dat wel doet en dus een winnaars mentaliteit toont je meer rendament zal behalen. Dit lukt overgens alleen als je als team samen werkt.
En hoe dick zal spelen daar komen we een dinsdag vanzelf achter. En laten we hopen dat hij aan het langste eind zal trekken want anders word het nog heel zwaar.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 07:01 schreef Barca het volgende:
2. De Boer moet ook mid-mid spelen in de aanval. Seedorf wordt dan schaduwspits.
Heb je helemaal gelijk in Fritsie.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 04:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Van Nistelrooij geniet voortdurend het vertrouwen van de bondscaoch ondanks tegenvallende prestaties terwijl Makaay nauwelijks een eerlijke kans krijgt. Ook tegen Duitsland waarschijnlijk weer niet.
Heel simpel is dat.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
![]()
Makaays nadeel is dat hij lager op de trap staat, hoewel hij beter in vorm is dan de 2 andere spitsen, is hij geen eerste keusquote:Op vrijdag 11 juni 2004 04:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat doet Makaay ook bij Bayern.
Om nog even te miereneuken: naar wedstrijd is ook niet eerlijk. RvN wordt veel vaker gewisseld dan Kluivert. Wil je helemaal eerlijke cijfers zul je naar minuten toe moeten.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 02:13 schreef tupacravik het volgende:
[..]
Nou ik heb voor je gezocht hoor. Ik heb alleen niet naar zijn laaste 33 interlands gekeken. Maar vanaf Ek2000. Waarom, omdat vanaf dat moment het nederlands elftal 43 wedstrijden heeft gespeelt. En kluivert niet alle wedstrijden heeft gespleet en van Nistelrooij ook niet. Ze zullen ongeveer even veel interlands hebben gespeelt.
Dat levert op kluivert 17 doelpunten en RvN 13 doelpunten.
En voor dat je gaat zaniken ja maar toen speelde RvN niet mee.. Heb ik ook naar gekeken vanaf wk kwalificatie 2002 dat zijn in totaal 33 wedstrijden die het nederlands elftal heeft gespeelt uitslag:
Kluivert 12 RvN 13
Met de aantekening dat kluivert veel assiten heeft gegeven
mijn bron Vi.nl en dan alle wedstrijden afgaan.
daarbij heeft kluivert 79 caps en 40 goals een gemiddelde van 0,506 doelpunten per wedstrijd
Rvn 33 caps en 14 goals een gemiddelde van 0,424 per wedstrijd
Dus ik denk dat jou gedachte niet helemaal juist is. En ook nog een punt Kluivert moest meer als schaduw spits gaan spelen zo als voor heen Bergkamp heeft gespeelt. En dat heeft hij goed bewezen dat hij dat kan want scoren en assist geven dat hoort als je op die positie speelt
Dan kan ik oko ff terug mieren neuken want kliuvert staat vaker als schaduw spits. Waardoor je minder scoort maar wel meer assist geeft. En uit de cijfers blijkt ook dat kluivert meer assist heeft gegeven dan toen hij samen met bergkamp speelde. Hoeveel het er zijn dat weet ik ook niet en is ook moelijk terug te halen want op vi.nl staat nl niet bij elke wedstrijd de assist vermeldquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:28 schreef Coelho het volgende:
[..]
Om nog even te miereneuken: naar wedstrijd is ook niet eerlijk. RvN wordt veel vaker gewisseld dan Kluivert. Wil je helemaal eerlijke cijfers zul je naar minuten toe moeten.
Maar goed, het zijn beide spitsen die een bijdrage kunnen leveren aan dit oranje, als ze in vorm zijn. Tevreden?
Ik zie niet waar je dat op baseert.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:36 schreef heiden6 het volgende:
RvN is wel een leider in en buiten het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |