Mijn openingspost is positieverquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:06 schreef SailingAce het volgende:
Ik was eerst
Ik kan niet positief zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:07 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mijn openingspost is positiever
Na het zien van de E3 presentatie en de DICE show wel,... vind ikquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Surfer: Sudeki inderdaadMaar Fable is op zeker geen blinde aankoop...
Titeloptiequote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:11 schreef Strolie75 het volgende:
Gijsjes en hun games.
Stap anders even op dit topic overquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Surfer: Sudeki inderdaadMaar Fable is op zeker geen blinde aankoop...
Mjah, ik weet het niet, ik vind het maar een vreemde stijl hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Na het zien van de E3 presentatie en de DICE show wel,... vind ik
Jij was te laat.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:11 schreef ChOas het volgende:
[..]
Stap anders even op dit topic over
HOER
Ja jouw kledingkeuze ook maar toch ben je coolquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ik vind het maar een vreemde stijl hebben.
Ja ik las het in de krant.... trek dat nieuws nietquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:14 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff...net op het nieuws...die 3 jongetjes die door hun moeder zijn vermoord...ziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:15 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik las het in de krant.... trek dat nieuws nietIs het toch zij die het heeft gedaan ? Is ze daarna voor de trein gesprongen de............
Ja, ze heeft een afscheidsbrief achtergelaten. Ze wilde gemoedsrust voor zichzelf maar daarbij wilde ze wel haar kinderen bij zich hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Die WAS eens leuk ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:11 schreef Chocobo het volgende:
My cousin Vinnie op tv![]()
Ja, vlakbij mij oudersquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:14 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff...net op het nieuws...die 3 jongetjes die door hun moeder zijn vermoord...ziek.
quote:
Kut.. ik heb niets gezien?? Wat is er gebeurd dan????quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lucas dus oppassenToffe serie man, dat GTST
Wil je het wetenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kut.. ik heb niets gezien?? Wat is er gebeurd dan????
Ludo![]()
![]()
Martine
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:05 schreef Nadientje het volgende:
niet werken is
dat maakt toch niets uit.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:38 schreef Nuongirl het volgende:
Damn, ben k zo vrolijk, post ik in het verkeerde gijsjestopic![]()
![]()
Ja maar ja maar, ik ben nu helemaal confusedquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:42 schreef Toadette het volgende:
[..]
dat maakt toch niets uit.
Dat heb ik ook zovaak............gaat vanzelf weer over.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:42 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, ik ben nu helemaal confused
gelukkigquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:45 schreef Toadette het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zovaak............gaat vanzelf weer over.
Jaaaaa gijsquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wil je het weten
2 mutsen aan het werkquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:55 schreef Magneet het volgende:
Just meMutz
ik weet hoe je voelt, beterschapquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:07 schreef Nadientje het volgende:
mijn presentatie ging verder goed, maar nadat ik gepresenteerd had kreeg ik een super erge migraine aanval en kon ik geen licht meer zin.. de terugreis met de trein en bus was een nachtmerrieik was om 19 uur thuis en moest eigenlijk gaan werken
heb me ziekgemeld kon geen lampje meer zien ... heb net uurtje geslapen nu gaat wel weer.. weg is van computer
wiequote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:55 schreef Magneet het volgende:
Just meMutz
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:07 schreef Nadientje het volgende:
mijn presentatie ging verder goed, maar nadat ik gepresenteerd had kreeg ik een super erge migraine aanval en kon ik geen licht meer zin.. de terugreis met de trein en bus was een nachtmerrieik was om 19 uur thuis en moest eigenlijk gaan werken
heb me ziekgemeld kon geen lampje meer zien ... heb net uurtje geslapen nu gaat wel weer.. weg is van computer
Je weet dat die rooie snol Ludo niet tof vind. Zij denkt dat hij haar baby heeft vermoord, dus moet er nu een kind van Ludo sterven. Ze heedft van medicijnen en suiker en zooi een lollie gemaakt voor Nina. MAAAAAR ipv Nina gaat nu Lucas eraan sabbelenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaaa gijs
huiliequote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Overigens krijg ik nu echt de schijt van Ninja Gaiden![]()
nou nee ik was helemaal niet zenuwachtig, het ging ook heel goed...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:57 schreef kepler het volgende:
[..]
ik weet hoe je voelt, beterschap
toch te zenuwachtig gemaakt voor die presentatie blijkbaar...
ik wil altijd alleen maar slapen als ik migraine hebquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:17 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nou nee ik was helemaal niet zenuwachtig, het ging ook heel goed...verveel me zo kan niet eens tv kijken, ja 5 minuten per uur ofzo
nu ik weer 1 keer hier gepost heb kan ik weer een uur in het donker gaan liggen...
als ik migraine heb dan kan ik niet slapen... en die paracetamollen helpen ook niks.. hoop echt dat het morgen over is, heb 2 dagen vrijquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:19 schreef kepler het volgende:
[..]
ik wil altijd alleen maar slapen als ik migraine heb
misschien dat je toch onbewust zenuwachtig was, ik krijg meestal migraine als ik me ergens superdruk over maak. Of als ik vakantie krijgde eerste dag dan altijd
Neem 400 Mg Ibobrufenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:45 schreef Nadientje het volgende:
[..]
als ik migraine heb dan kan ik niet slapen... en die paracetamollen helpen ook niks.. hoop echt dat het morgen over is, heb 2 dagen vrijslaap lekker allemaal
quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:30 schreef D-Devil het volgende:
1018 geloof ik ....
1000quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:58 schreef kepler het volgende:
zo, mijn ELO op 1000
ik ga slapen
Zeg doe es stilquote:Op woensdag 2 juni 2004 07:14 schreef Gaaaast het volgende:
Mogguh
Houd je bek johquote:Op woensdag 2 juni 2004 07:14 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Zeg doe es stil
quote:Op woensdag 2 juni 2004 07:16 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Houd je bek joh![]()
Ja op LIVE vorig weekend.quote:Op woensdag 2 juni 2004 07:15 schreef Gaaaast het volgende:
Ben ik gemist ?![]()
Toen was ik wel aanwezig hoor, stond alleen stil in een hoekjequote:Op woensdag 2 juni 2004 07:17 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja op LIVE vorig weekend.
oW..Dan heb ik je niet echt meegekrgen denk ikquote:Op woensdag 2 juni 2004 07:18 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Toen was ik wel aanwezig hoor, stond alleen stil in een hoekje
quote:Op woensdag 2 juni 2004 07:19 schreef SailingAce het volgende:
[..]
oW..Dan heb ik je niet echt meegekrgen denk ik
smakelijkquote:Op woensdag 2 juni 2004 07:23 schreef SailingAce het volgende:
Ik ga poepen..
Jaquote:Op woensdag 2 juni 2004 08:06 schreef mr_Brown het volgende:
Mogguh
gijsssss....... het aftellen is begonnenquote:Op woensdag 2 juni 2004 08:07 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ja
quote:Op woensdag 2 juni 2004 08:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijsssss....... het aftellen is begonnenen dan..... dag vrijheid
Je zult mijn vriendin niet horen door men Live headsetjequote:Op woensdag 2 juni 2004 08:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijsssss....... het aftellen is begonnenen dan..... dag vrijheid
quote:Op woensdag 2 juni 2004 08:18 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Je zult mijn vriendin niet horen door men Live headsetje
continu dusquote:Op woensdag 2 juni 2004 08:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
......ook meestal bij en dan zit ze zich te ergeren als ik weer een domme move maak.....
quote:Op woensdag 2 juni 2004 08:38 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
continu dus
quote:Op woensdag 2 juni 2004 08:42 schreef Gaaaast het volgende:
Ben ik niet genoeg
100 posts?? hoe kan je zien hoeveel je per dag post dan??quote:Op woensdag 2 juni 2004 08:43 schreef Gaaaast het volgende:
Vandaag maar eens 100 posts proberen te halen
ik ga vandaag proberen om over de 5000 te komenquote:Op woensdag 2 juni 2004 08:43 schreef Gaaaast het volgende:
Vandaag maar eens 100 posts proberen te halen
Magneeetoooooooquote:Op woensdag 2 juni 2004 08:48 schreef Magneet het volgende:
eeeeej neger, ja sorry ik wil een nieuwe leatherman gaan kopen en ben vast wat research aan het doen. Ga hem iig in de US bestellen is stukken goedkoper.
http://www.mytoolstore.com/leather/lethmain.html iig US dus, hier betaal je het dubbele van die site maar dan in eurosquote:Op woensdag 2 juni 2004 08:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Magneeetooooooo
pics, specs and prices please![]()
best wel ja.quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:03 schreef Gaaaast het volgende:
Wat een kutweer trouwens
Nep-gamer.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens krijg ik nu echt de schijt van Ninja Gaiden![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
Morgen…6 dagen vrij gehad en het is weer hel hier. 104 nieuwe mails in mijn mailbox met ”Mark, doet dit”, “Mark, kijk hier eens naar”, “Mark, kun jij hier iets mee”, etc.
Ik heb voor het eerst een beetje stress in mijn UWV-loopbaan.Door reistijd en alle overleggen die ze inplannen hou ik effectief 3 uur werktijd per dag over, en dan sla ik mijn lunchpauze nog over ook!
quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSik heb je gemist gisteren
ging lekker met RS3 met Odin en Rouge niet
Was gister een beetje gaar. NG gespeeld, CSI en My Cousin Vinny gekeken en toen naar bed.quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:14 schreef mr_Brown het volgende:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSik heb je gemist gisteren
ging lekker met RS3 met Odin en Rouge niet
Dat is toch die manager van jou en surfer?quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:18 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
whahahahahhahaquote:
Staat hij op IGN???quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:20 schreef Chocobo het volgende:
*FSW videoreview downed*
manager ookquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is toch die manager van jou en surfer?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Staat hij op IGN???
Vertel straks wat je ervan vindt!!!
quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:24 schreef mr_Brown het volgende:mmmmm ik krijg net je smsje van gisteren over je terasje [afbeelding] weer binnen
Whaahahahaha, de nieuwe loopjongenquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
Morgen…6 dagen vrij gehad en het is weer hel hier. 104 nieuwe mails in mijn mailbox met ”Mark, doet dit”, “Mark, kijk hier eens naar”, “Mark, kun jij hier iets mee”, etc.
ik snap het ook niet..... ik krijg soms smsjes gewoon 2 x..... maar dan niet achter elkaar, maar soms 1 of 2 dagen later nog een keerquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hem echt maar één keer gestuurd hoor!Zo gemeen ben ik nu ook weer niet.
U hebt gezocht op terasje:quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]mmmmm ik krijg net je smsje van gisteren over je terasje [afbeelding] weer binnen
Krijg je met die illegale telefoontjesquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik snap het ook niet..... ik krijg soms smsjes gewoon 2 x..... maar dan niet achter elkaar, maar soms 1 of 2 dagen later nog een keer![]()
Krijg je ook sms-jes van de politie? Attentie, deze GSM is gestolen!.quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:31 schreef mr_Brown het volgende:
ik snap het ook niet..... ik krijg soms smsjes gewoon 2 x..... maar dan niet achter elkaar, maar soms 1 of 2 dagen later nog een keer![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:32 schreef Gaaaast het volgende:
Krijg je met die illegale telefoontjes
quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
Krijg je ook sms-jes van de politie? Attentie, deze GSM is gestolen!.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:31 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
U hebt gezocht op terasje:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Royyyyyyyyyyyyyyquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
U hebt gezocht op poepen:quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:47 schreef mr_Brown het volgende:
poepen
grote bah doenquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:49 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
U hebt gezocht op poepen:
poe·pen (onov.ww.)
1 [inf.] lichamelijke afvalstoffen uitscheiden via de anus => bouten, drukken, een grote bah doen, een grote boodschap doen, kakken, schijten, uitkakken, uitpoepen, uitschijten, zich ontlasten, zijn behoefte doen, zijn gevoeg doen
2 [Belg., grof] neuken, vrijen
Wist je dat nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:54 schreef kepler het volgende:
[..]
grote bah doen![]()
whahahahahaha gijssss.... jij hebt echt niks te doen hèquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:49 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
U hebt gezocht op poepen:
poe·pen (onov.ww.)
1 [inf.] lichamelijke afvalstoffen uitscheiden via de anus => bouten, drukken, een grote bah doen, een grote boodschap doen, kakken, schijten, uitkakken, uitpoepen, uitschijten, zich ontlasten, zijn behoefte doen, een neger buiten zetten, zijn gevoeg doen
2 [Belg., grof] neuken, vrijen
quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:54 schreef kepler het volgende:
[..]
grote bah doen![]()
mwahahaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanavond wil ik ook weer RS3 doenMet Struikrover dit keer... VOlgens mij ben ik ondertussen namelijk vele malen beter.
iddquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:08 schreef kepler het volgende:
[..]
mwahahaaaaaaaaaaaa
20,30 uur?quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanavond wil ik ook weer RS3 doenMet Struikrover dit keer... VOlgens mij ben ik ondertussen namelijk vele malen beter.
U hebt gezocht op brown:quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahahahahaha gijssss.... jij hebt echt niks te doen hè![]()
22:30quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:10 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
20,30 uur?![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik maak je af![]()
Lijkt wel een beetje op jouwquote:
Ga jij liever eens Ninja Gaiden spelen!quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
* Gaaaast al slaapt dan*quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:14 schreef kepler het volgende:
[..]
22:30
Hij moet af volgens een planning hequote:Op woensdag 2 juni 2004 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga jij liever eens Ninja Gaiden spelen!
Sowieso schandalig dat iemand een review schrijft over een game terwijl hij nog niet verder is gekomen dan level 7.
Sorry papaquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga jij liever eens Ninja Gaiden spelen!
Sowieso schandalig dat iemand een review schrijft over een game terwijl hij nog niet verder is gekomen dan level 7.
Gijs!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:16 schreef Gaaaast het volgende:
Strooooooooooooooooollll![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel, kuikens staan onder de sub-categorieën "koken", "wassen" en "pijpen".quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:18 schreef Gaaaast het volgende:
mijn vriendin bestaat niet![]()
![]()
Ben tuinhuis aan het bouwen post wel wat pics alstie af isquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs!!!
We zien je de laaste niet meer zovaak...ik mis je een beetje.
Je gaat bijna trouwen wa? Ben je al zenuwachtig???
Wacht maarquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:22 schreef Gaaaast het volgende:
Iedereen vraagt of ik nerveus ben NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:22 schreef Gaaaast het volgende:
Iedereen vraagt of ik nerveus ben NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:13 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
U hebt gezocht op brown:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
brow·n (de ~ (m.), ~s)
1 rechthoekig, bruin, Amerikaans cakeje met chocolade
brow·n (de ~ (m.), ~s)
2 automatisch pistool met magazijn in de kolf
brow·n (de ~ (m.), ~s)
3 cunt
brow·n (de ~ (m.), ~s)
4 neger (crimineel, illegaal)
quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik maak je af![]()
Trouwens:
Miss_Universe. Lekker denk je dan.
[afbeelding]
Zeg ff eerlijk wat je bevindingen zijn..quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:20 schreef Chocobo het volgende:
*FSW videoreview downed*
quote:Het is met Lubbers net als met Europa; je kijkt ernaar, gelooft het wel en besluit er niet voor te gaan stemmen.
Er is iets braafs in mij dat zegt dat een burger altijd van zijn stemrecht gebruik moet maken. Maar soms is niet-stemmen effectiever; wat moeten onze babbelaars in het Europese Parlement nog met een opkomst van 20%? Ik weet niet waarom ik zou stemmen voor een parlement dat amper bevoegdheden heeft. Voor een Europa dat geleid wordt door allerhande corrupte Commissarissen voor wie ik niet heb kunnen kiezen. Een Europa dat binnenskamers bestierd wordt door de as Parijs - Berlijn, landen die het gas en de wapens aan Saddam leverden en die het liefst zagen dat Israël van de kaart zou verdwijnen. Er is alle reden om zich te schamen 'Europeaan' te zijn, al geloof ik niet zo in die termen. Ik voel me als 'wereldburger'- als ik zo vrij mag zijn - oneindig meer verwant met sprekers in de oorlog der ideeën zoals die in Amerika wordt uitgevochten dan hier in Europa. Wij Europeanen sukkelen voorwaarts, altijd geneigd te heulen met dictators en gelovigen die onze vrijheden willen onderdrukken. Zonder Amerika en z'n veel gesmade wapens en presidenten bestond Europa niet. Europeanen zijn als de klagende Grieken die zich afzetten tegen Rome terwijl de barbaren al aan de poort rammelen; een tikkeltje té hypocriet.
Mij wordt hoog opgegeven van de voordelen die de Euro en de Europese Markt ons hebben gebracht. Maar het Verenigd Koninkrijk van Blair doet het zonder Euro economisch gesproken beter dan de rest van Europa. Kortom; een stem voor Europa is een stem voor een travestie. Stem niet en geniet van de bezorgde gezichten van al die praatjesmakers die zeggen 'ons' te zullen vertegenwoordigen. Ze zijn Uw en mijn moeite niet waard.
Theo van Gogh
quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:34 schreef SailingAce het volgende:
[..]
*Shit druk hier*
quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leren
quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat je al niet vind als je zoekt op "Miss Australia"
http://www.missnudeaustralia.com.au/g/2004/2004.htm
Gelukkig verschijnt er wel weer een zonnestraal in dit topic als jij post.quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:46 schreef Nuongirl het volgende:
Wat een kloteweer is het
mwah....... voor een miss universe vind ik haar middelmatig....quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.santabanta.com/contestants.asp?picid=714
Ze is best lekker
wat is dit danquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:47 schreef Magneet het volgende:
zeg dat weldruk is en niet kan internetten
Teringquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:48 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
Weblog.quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:48 schreef Gaaaast het volgende:
wat is dit dan
Gijs, de link in je sig doet het nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:48 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weblog.
Liefquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gelukkig verschijnt er wel weer een zonnestraal in dit topic als jij post.
nu welquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:50 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Gijs, de link in je sig doet het niet
Gijs, de link in je sig doet het weerquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:52 schreef kepler het volgende:
[..]
nu wel
told you soquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:56 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Gijs, de link in je sig doet het weer![]()
jaquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:57 schreef kepler het volgende:
[..]
told you so
Dag Nuongirlquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:52 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Lief
Morge Gijsjes
jij bent zeker van plan om de 100 posts te gaan halen vandaagquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:58 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
ja
Maar dan kan ik geen MP3's luisterenquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:01 schreef kepler het volgende:
computer uit gaat zetten, hopelijk kan ik mijn concentratie dan wat langer vast houden
quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jij bent zeker van plan om de 100 posts te gaan halen vandaag
je beeldscherm uitdoen.....quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dan kan ik geen MP3's luisteren
quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:07 schreef D-Devil het volgende:
Hi-la-risch !!
http://users.telenet.be/samsu007/test.avi.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Met geluid en helemaal afkijken !.
heb je ze echt geteldquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:12 schreef Gaaaast het volgende:
Nee, dit is de 41ste
Zo sta ik ook altijd in mijn kamerquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:07 schreef D-Devil het volgende:
Hi-la-risch !!
http://users.telenet.be/samsu007/test.avi.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Met geluid en helemaal afkijken !.
Zet het even op DivX !quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo sta ik ook altijd in mijn kamer
ja ik ook.... maar ik neem het niet opquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo sta ik ook altijd in mijn kamer
Kort maar primaquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:59 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Dag Nuongirl, lekker geslapen ?
Nog 59 te gaanquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:12 schreef Gaaaast het volgende:
Nee, dit is de 41ste
58quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:18 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Nog 59 te gaan
Zal nog moeilijk worden voor je...quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:32 schreef Gaaaast het volgende:
Wacht, het moet kwalitatief wel hoogstaand zijn natuurlijk(56)
Ik weet niet of dat je wel zal lukkenquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:32 schreef Gaaaast het volgende:
Wacht, het moet kwalitatief wel hoogstaand zijn natuurlijk(56)
hahahahaha ja idd.... dan had hij er nu 2 meer gehadquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goedgekeurd. Maar als je in het vervolg nou één foto per post doet![]()
wat een heerlijk strak lichaamquote:
Shit,... ben best onder de indruk van de videoreview. Mooie graphics en strakke gameplay... precies wat ik al dacht... Live wat minder uitgebreidt maar daar gaat het niet om denk ik. Wat ik cool vond was de terugspoel mogelijkheid ala Prince of Persia om situaties opnieuw te proberen... Bullit time was ook top........quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:34 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Zeg ff eerlijk wat je bevindingen zijn..
*Shit druk hier*
quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:42 schreef Chocobo het volgende:
Shit,... ben best onder de indruk van de videoreview. Mooie graphics en strakke gameplay... precies wat ik al dacht... Live wat minder uitgebreidt maar daar gaat het niet om denk ik. Wat ik cool vond was de terugspoel mogelijkheid ala Prince of Persia om situaties opnieuw te proberen... Bullit time was ook top........
Shit........ wil hem wel hebben
IGN had het over een unieke game-ervaring met een genre wat eigenlijk nog niet bestaat.
Zoquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goedgekeurd. Maar als je in het vervolg nou één foto per post doet![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
Hoi Nadine, voel je je weer wat beter?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:48 schreef Nadientje het volgende:
[..]heb gister de hele avond in bed gelegen
nert ging de telefoon alweer of ik dan vanavond wilde werken
die denken ook dat ik geen leven heb ofzo
quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:44 schreef Nadientje het volgende:
goeiemorgen
dusquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:51 schreef Strolie75 het volgende:
Er zitten hier mensen op hun werk hoor.
* Deur op slot draait *quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dusheb ik tenminste wat te doen
Ik moet ook gewoon werken hoorquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:51 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ik tikte ipv de naam van een klant: Nadine
No matching contacts could be found with surnames starting with "Nadine"
duuhhhh![]()
Niks nieuws wat nog niet in de review van ze stond dus.. sja.. moet hebben eigenlijk ja.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Shit........ wil hem wel hebben
IGN had het over een unieke game-ervaring met een genre wat eigenlijk nog niet bestaat.
ben benieuwdquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
*Klantenservice van de NS gaat bellen*
wish me luck
Vanaaf RS3-en gijs ? 20,30 wa?quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:55 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Niks nieuws wat nog niet in de review van ze stond dus.. sja.. moet hebben eigenlijk ja.
De hoeveelheid pornosites die je krijgt als je "Nadine" in Google intikt daarentegen...quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:51 schreef mr_Brown het volgende:ik tikte ipv de naam van een klant: Nadine
No matching contacts could be found with surnames starting with "Nadine"
duuhhhh![]()
Nummer geblokeerd...terugbeld naar oorspronkelijk nummer.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:55 schreef Strolie75 het volgende:
1x doorverwezen is...in de wacht staat
quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nummer geblokeerd...terugbeld naar oorspronkelijk nummer.
Intern nummer gekregen....weer bellen...quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
Nummer geblokeerd...terugbeld naar oorspronkelijk nummer.
En die heeft geen wachtfunctie...alle lijnen zijn bezet, de verbinding wordt nu verbroken.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
Intern nummer gekregen....weer bellen...
quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
He's been given a special Order by the Queen, a "lintje"![]()
![]()
waar het hart vol van isquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:55 schreef Nadientje het volgende:
[..]![]()
Dat zegt de MC van Tiesto op een gegeven momentquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer eens lunchen?quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:10 schreef Nadientje het volgende:
ik had 885 euro loon gewoon![]()
van 2 daagjes per week werken
daarbij had ik 220 studiefin en 250 stagegeld... dus had deze maand een inkomen van 1355
best goed voor een student
ohhhh hahahahaha ik dacht wel dat het iets met Tiësto te maken had, maar ik dacht dat je het ergens gelezen had....quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zegt de MC van Tiesto op een gegeven moment![]()
goedzoquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:15 schreef Strolie75 het volgende:
Yeaaaaaaaaaaaaaaah...geregeld!
Wel een vriendelijke mevrouw van de NS moet ik zeggen.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:10 schreef Nadientje het volgende:
daarbij had ik 220 studiefin en 250 stagegeld... dus had deze maand een inkomen van 1355
Iddquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:51 schreef Strolie75 het volgende:
als ik dalijk klaar ben met studie dan heb ik de eerst komende tijd nog minder geld dan dat ik studeerquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ook weer gaat studeren
quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:10 schreef Nadientje het volgende:
*Gunt*quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:21 schreef Chocobo het volgende:
Druk
quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*Gunt*
Kut camper
dat is niet niks.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:10 schreef Nadientje het volgende:
20,30 uurquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:22 schreef Nadientje het volgende:
ik kom vanavond ook rs3en![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*Gunt*
Kut camper
quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:21 schreef Chocobo het volgende:
Druk
dat weet ik niet we gaan eerst bij mijn ouders eten namelijkquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:24 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
20,30 uur
héquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:21 schreef Toadette het volgende:
Goeiemiddag
Nee geen vrije middag.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hévrije middag zeker
hoe is tie??
lekker hoor weekje vrij, heb je ook nog geluk met het weerquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:28 schreef Toadette het volgende:
[..]
Nee geen vrije middag.
Ik heb een week vakantie
Kortom het gaat prima: uitslapen, lekker lezen, winkelen, internetten en tutten in huis.
gister was inderdaad lekkerder.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:28 schreef Nadientje het volgende:
[..]
lekker hoor weekje vrij, heb je ook nog geluk met het weervandaag iets minder dan maar gister toch wel
vakantie ookquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:28 schreef Toadette het volgende:
[..]
Nee geen vrije middag.
Ik heb een week vakantie
Kortom het gaat prima: uitslapen, lekker lezen, winkelen, internetten en tutten in huis.
allesquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:22 schreef Nadientje het volgende:
[..]chocobootje
nog 9 dagenquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:29 schreef Nadientje het volgende:
bijna jarig![]()
![]()
wanneer is het feestje?quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:29 schreef Nadientje het volgende:
bijna jarig![]()
![]()
de kado's kan ik volgende week vrijdag ontvangenquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:31 schreef Toadette het volgende:
[..]
wanneer is het feestje?
helaas, dan zit ik nog in de randstad.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:32 schreef Nadientje het volgende:
[..]
de kado's kan ik volgende week vrijdag ontvangen
Ik moet mijn jaartrajectkaart veranderen als ik ga verhuizen, in Nieuw-Vennep - Amsterdam Sloterdijk ipv Maastricht - Eindhoven. Nu hebben we bij het UWV een grootverbruikerscontract en het abonnement voor 2004 loopt 1 juli af, door middel van een vernieuwbrief kun je dat dan weer verlengen of wijzigen. Alleen heb ik mijn vorige verhuizing nooit doorgegeven, dus zou die vernieuwbrief op mijn oude adres terecht komen. Ik heb dus even mijn huidge adres doorgegeven.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat heb je geregeld Strol?
Over een paar weken kunnen ze alweer je adres wijzigen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet mijn jaartrajectkaart veranderen als ik ga verhuizen, in Nieuw-Vennep - Amsterdam Sloterdijk ipv Maastricht - Eindhoven. Nu hebben we bij het UWV een grootverbruikerscontract en het abonnement voor 2004 loopt 1 juli af, door middel van een vernieuwbrief kun je dat dan weer verlengen of wijzigen. Alleen heb ik mijn vorige verhuizing nooit doorgegeven, dus zou die vernieuwbrief op mijn oude adres terecht komen. Ik heb dus even mijn huidge adres doorgegeven.
*tellen*quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:31 schreef mr_Brown het volgende:
nog 9 dagen![]()
gossie toch!quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik snap mezelf niet hoor... De eerste keer dat ik die tentakelhoer (eindbaas 5) tegenkwam sloeg ik hem met één full elixer het graf in, nu (lvl 7) krijg ik hem niet verslagen
Daar heb ik daarna nog één jaar de tijd voor, ik hoef mijn abo dan pas weer in juli 2005 te verlengen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:38 schreef Toadette het volgende:
Over een paar weken kunnen ze alweer je adres wijzigen.
Dat gaan ze nooit snappen.![]()
Godsklere, wat suck je. Dat is toch wel de makkelijkste eindbaas die ertussen zit.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik snap mezelf niet hoor... De eerste keer dat ik die tentakelhoer (eindbaas 5) tegenkwam sloeg ik hem met één full elixer het graf in, nu (lvl 7) krijg ik hem niet verslagen
Gezellig.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:40 schreef Nadientje het volgende:
ik krigj echt zoveel bezoek.. vrijdag komen al mijn vrienden, kan niet eens iedereen uitnodigen omdat ik te weinig plaats heben zaterdag komt mijn familie
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:40 schreef Nadientje het volgende:
ik krigj echt zoveel bezoek.. vrijdag komen al mijn vrienden, kan niet eens iedereen uitnodigen omdat ik te weinig plaats heben zaterdag komt mijn familie
![]()
![]()
ik ben gelukkig niet de enige die het niet helemaal snapt.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:43 schreef Nadientje het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:29 schreef Nadientje het volgende:
bijna jarig![]()
![]()
Golden Retriever, dat zijn ook allemansvrienden.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:43 schreef Nadientje het volgende:![]()
bedankt voor de toelichting, daar was ik nooit op gekomen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Golden Retriever, dat zijn ook allemansvrienden.
Loserquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
De tyfus ermee
*Ninja Gaiden het raam uit slingert
inclusief of exclusief x-doos?quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
De tyfus ermee
*Ninja Gaiden het raam uit slingert
Gijs, serieus...zelf surfer kan het.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb er echt serieus last van
quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, serieus...zelf ik (Strolie) kan het.
Ik zou eens wat liever doen...ik ben net het samenlevingscontract aan het doorlezen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:53 schreef Toadette het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zou eens wat liever doen...ik ben net het samenlevingscontract aan het doorlezen.
Ja, deze site is fantastischquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:53 schreef Gaaaast het volgende:
Weet iemand of deze site qua prijzen een beetje up to date is. Moet ff een richtprijs hebben voor m`n laptop te verkopen
Ja Gijs, die site is helemaal up-to-date.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:53 schreef Gaaaast het volgende:
Weet iemand of deze site qua prijzen een beetje up to date is. Moet ff een richtprijs hebben voor m`n laptop te verkopen
I knowquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, serieus...zelf surfer kan het.
5 Euro!quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:57 schreef Gaaaast het volgende:
Deze is het [afbeelding]
Pentium 3 700Mhz
10 Gig harde schijf
Wireless netwerkkaart
DVD
quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I knowIk heb het ook pas 2 keer geprobeerd
Wil je de afbeelding in kleur of in zwart witquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
10!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |