Mijn openingspost is positieverquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:06 schreef SailingAce het volgende:
Ik was eerst
Ik kan niet positief zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:07 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mijn openingspost is positiever
Na het zien van de E3 presentatie en de DICE show wel,... vind ikquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Surfer: Sudeki inderdaadMaar Fable is op zeker geen blinde aankoop...
Titeloptiequote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:11 schreef Strolie75 het volgende:
Gijsjes en hun games.
Stap anders even op dit topic overquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Surfer: Sudeki inderdaadMaar Fable is op zeker geen blinde aankoop...
Mjah, ik weet het niet, ik vind het maar een vreemde stijl hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Na het zien van de E3 presentatie en de DICE show wel,... vind ik
Jij was te laat.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:11 schreef ChOas het volgende:
[..]
Stap anders even op dit topic over
HOER
Ja jouw kledingkeuze ook maar toch ben je coolquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ik vind het maar een vreemde stijl hebben.
Ja ik las het in de krant.... trek dat nieuws nietquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:14 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff...net op het nieuws...die 3 jongetjes die door hun moeder zijn vermoord...ziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:15 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik las het in de krant.... trek dat nieuws nietIs het toch zij die het heeft gedaan ? Is ze daarna voor de trein gesprongen de............
Ja, ze heeft een afscheidsbrief achtergelaten. Ze wilde gemoedsrust voor zichzelf maar daarbij wilde ze wel haar kinderen bij zich hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Die WAS eens leuk ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:11 schreef Chocobo het volgende:
My cousin Vinnie op tv![]()
Ja, vlakbij mij oudersquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:14 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff...net op het nieuws...die 3 jongetjes die door hun moeder zijn vermoord...ziek.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |