quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:46 schreef Thedudeness het volgende:
wat zijn dat nou voor reakties... wat een bullshit zeg...net alsof je dmv je kapsel bij een bepaalde groep wil horen. Jij bent zeker een kakker met halflanghaar en een kraagjesshirt met een krokodilletje erop
Zeg kerel, houden we het wel een beetje rustig? Van mij mag je hier best voor kiezen, maar je komt hier om te vragen wat onze mening over een dergelijk kapsel is. Dan moet je ook niet protesteren als daar negatieve reacties op volgen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:46 schreef Thedudeness het volgende:
wat zijn dat nou voor reakties... wat een bullshit zeg...net alsof je dmv je kapsel bij een bepaalde groep wil horen. Jij bent zeker een kakker met halflanghaar en een kraagjesshirt met een krokodilletje erop
nee, ik wil ook gemilimeterd aan de zijkantenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:45 schreef niksan het volgende:
mwoah...het is al een beetje geweest, het is niets nieuws....als je doet niet helemaal kaal aan de zijkant![]()
jij was aan het generaliserenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:48 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
Zeg kerel, houden we het wel een beetje rustig? Van mij mag je hier best voor kiezen, maar je komt hier om te vragen wat onze mening over een dergelijk kapsel is. Dan moet je ook niet protesteren als daar negatieve reacties op volgen.
jij vraagt om een meningquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:53 schreef Thedudeness het volgende:
[..]
jij was aan het generaliseren![]()
met die outfit...jaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:55 schreef beestjuh het volgende:
Het staat die gozer op de foto iig best geil![]()
die vind ik er heel anders uit zien , want dat is pas gayquote:
ik vind het opzich wel mooi , maar het licht eraan hoe je je er bij kleedquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:31 schreef Thedudeness het volgende:
http://media.movieweb.com/galleries/619/443/hi/co9.jpg
2de van links...ik wil ook zoiets. Wat vinden jullie hier nou van
nee die is echtquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:03 schreef Thedudeness het volgende:
die van beckham is nep
wat versta jij onder nette kleding ?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:06 schreef Thedudeness het volgende:
gewoon normaal "nette" kleding
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:07 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ik vind het meer op een mislukt Mr. T kapsel lijken dan op een hanekam...
het is ook niet echt een hanekamquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:07 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ik vind het meer op een mislukt Mr. T kapsel lijken dan op een hanekam...
Wat een bullshit over lage klasse van de samenleving, dat kun je ook wel iets tactischer zeggen. Er zijn genoeg mensen in de hoge klasse uit de samenleving die zon kapsel hebben. Die op een andere manier rijk zijn geworden dan een universiteit te volgen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:44 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Dit is leuk als je je graag wilt associeren met een lage klasse uit de samenleving of mannen uit het leger.
zo bedoel ik dat niet, het zal best zijn eigen haar zijn maar het is geen echte mohawkquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:06 schreef bugeye het volgende:
[..]
nee die is echt
wat maakt het dan geen echte mohawk aan dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:23 schreef Thedudeness het volgende:
[..]
zo bedoel ik dat niet, het zal best zijn eigen haar zijn maar het is geen echte mohawk
Tears of the sun, kvond het een goeie film!. Schokkerend somsquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:55 schreef CybErik het volgende:
welke film is dat plaatje van trouwens?
lager zwager, hoe bepaal jij klasses en wie ben jij om mensen in te delenquote:Op woensdag 2 juni 2004 01:00 schreef Speth het volgende:
Ik vind het gay eerlijk gezegd... En alto... En ja, dat is een lagere klasse van de samenleving
Ik ben ze in dergelijke kringen nog nooit tegengekomen, zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:07 schreef pimpin het volgende:
[..]
Wat een bullshit over lage klasse van de samenleving, dat kun je ook wel iets tactischer zeggen. Er zijn genoeg mensen in de hoge klasse uit de samenleving die zon kapsel hebben. Die op een andere manier rijk zijn geworden dan een universiteit te volgen.
Je ziet ze genoeg de rijke jongere mensen die zulk soort kapsels dragen, maar graag "hip" willen zijn.
Generaliserenquote:Op woensdag 2 juni 2004 01:00 schreef Speth het volgende:
Ik vind het gay eerlijk gezegd... En alto... En ja, dat is een lagere klasse van de samenleving
al·to (de ~ (m.), ~'s)quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:30 schreef Speth het volgende:
Voorspelbare reacties
"Ooooh neeee, niet generaliseren hoor! Iedereen is anderrrs!" Bullshit, alto's zijn gewoon idioten dat ze zich zo kleden, niets meer, niets minder.
maar als er meerdere alto's zijn, zijn ze niet meer anders dan anderen, want ze kleden zich dan net zoals de andere alto'squote:Op woensdag 2 juni 2004 11:42 schreef Animoso het volgende:
[..]
al·to (de ~ (m.), ~'s)
1 [inf.] alternatieveling
2 [muz.] contratenor => countertenor
al·ter·na·tie·ve·ling (de ~ (m.), ~en)
1 [pej.] iemand die zich anders kleedt en gedraagt dan anderen => alternativo, alto
Ja dat heb ik nou altijd al vaag gevonden. Een alto wil anders zijn als de rest, maar doet dat samen met een groep andere alto's, maar samen zijn ze allemaal weer hetzelfde... zo schiet het natuurlijk ook niet op, ben je alsnog een meeloper.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:43 schreef niksan het volgende:
[..]
maar als er meerdere alto's zijn, zijn ze niet meer anders dan anderen, want ze kleden zich dan net zoals de andere alto's![]()
precies, het is ook niet dat de ene alto zich anders kleedt dan de andere.....ze zien er allemaal hetzelfde uit!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:49 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nou altijd al vaag gevonden. Een alto wil anders zijn als de rest, maar doet dat samen met een groep andere alto's, maar samen zijn ze allemaal weer hetzelfde... zo schiet het natuurlijk ook niet op, ben je alsnog een meeloper.
Ja, kan een alto hier even duidelijkheid geven, want we willen graag weten hoe dat nou zit.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:52 schreef niksan het volgende:
[..]
precies, het is ook niet dat de ene alto zich anders kleedt dan de andere.....ze zien er allemaal hetzelfde uit!!![]()
Ja, en jouw gestreepte polo maakt je onaantastbaar he?quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:00 schreef Speth het volgende:
quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:53 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ja, kan een alto hier even duidelijkheid geven, want we willen graag weten hoe dat nou zit.
Niet dat ik een alto ben maar het is geloof ik wel heel gevarieerd.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:53 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ja, kan een alto hier even duidelijkheid geven, want we willen graag weten hoe dat nou zit.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:55 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Niet dat ik een alto ben maar het is geloof ik wel heel gevarieerd.
De ene heeft geen ketting aan zn wijde broek, de andere wel, de andere heeft een kralenketting aan zn wijde broek...
hahaquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:53 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja, en jouw gestreepte polo maakt je onaantastbaar he?
ja he, en jij ziet er uit als een heroine hoer op die foto van je....quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:30 schreef Speth het volgende:
Voorspelbare reacties
"Ooooh neeee, niet generaliseren hoor! Iedereen is anderrrs!" Bullshit, alto's zijn gewoon idioten dat ze zich zo kleden, niets meer, niets minder.
Maar ff serieus, jij bent dus het stereo type polo kakker, of een wannebe ?quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:30 schreef Speth het volgende:
Dan wel een rijke heroine hoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |