abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juni 2004 @ 17:19:56 #1
82534 DePresident
Ik mis Tessje
pi_19566029
quote:
Mensen die hemden strijken een irriterende bezigheid vinden, mogen een gat in de lucht springen. Op het einde van het jaar lanceert Siemens in Groot-Brittannië een nieuw apparaat dat hemden automatisch strijkt. De 'Dressman' heeft dezelfde technologie als de strijksystemen die grote wasserijen gebruiken.

Het apparaat lijkt op de borst van een etalagepop. Je kleedt de Dressman aan met het pasgewassen hemd dat gestreken moet worden. Het apparaat blaast hete lucht en perst zo het hemd in de juiste vorm. Het strijken van een hemd met de Dressman duurt 6,5 minuten. Dat is volgens Siemens anderhalve minuut minder dan de gemiddelde strijkbeurt.

De Dressman heeft 12 volledig automatische programma's voor verschillende soorten hemden en stoffen zoals zijde, linnen en flanel. Natuurlijk hangt er een serieus prijskaartje vast aan de Dressman: ongeveer 1350 euro.
www.hln.be

Voor al die mensen die een huishouden moeten runnen........ vind je dit nou geweldig of niet?
Bespaard dit trouwens wel tijd?
pi_19566490
lijkt me niet echt tijd besparen, zeker als je alle knoopjes ook nog moet dichtmaken?
pi_19567975
Tijd geleden getest door de consumentenbond, ze waren er niet echt positief over.
En voor die prijs bespaart het geen tijd
  woensdag 2 juni 2004 @ 12:41:53 #4
7286 mickael
All I want...
pi_19585355
Heb dat ding laatst gezien bij de Mediamarkt in Utrecht, best grappig! Maar moeders blijft altijd handiger.
Studentikoos Nederland! Utrecht is dé studentenstad!
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:06:23 #5
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_19587676
Strijken doe ik niet aan.
En 1350 euro...
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_19589678
Dit ding is al een keer in een topic langsgekomen
pi_19590071
Idd: Nooit meer strijken!
Daar graag verder dan.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')