Organiseer maar, wellicht kom ik welquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:04 schreef robbedoes het volgende:
Wordt het niet weer eens tijd voor een heuse Fok meeting in Eindhoven?
of ruikt elkaar in de kroegquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:24 schreef febster het volgende:
[..]
Organiseer maar, wellicht kom ik wel![]()
Maar de helft van de mensen in dit topic ziet elkaar met enige regelmaat in de kroeg
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of ruikt elkaar in de kroeg
of heeft ie door het vele zuipen een beschadiging aan zijn reukorgaanquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:50 schreef blieblie het volgende:
Volgens mij heeft de heer Flow overgevoelige reukorganen, OF moettie es meer gaan zuipen..
Ook dat is een mogelijkheid...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of heeft ie door het vele zuipen een beschadiging aan zijn reukorgaan
Ik heb net in een trein zonder machinist gezetenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:45 schreef FlappieMoppie het volgende:
LISEEEEEE!!!!!!!!!
EN hoeven wij niet meer te werken lise.....???? Je moest toch van die lange dagen maken, of loop ik alweer achter??!?!?
Maarre... iemand nog wat spannerders gedaan vandaag, dan ik?!?!
Niet fokken met mijn Axe hequote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:01 schreef febster het volgende:
[..], toch vind ik dat knap gezien de nogal sterke geur die Axe (die BB gebruikt) heeft... Nu vraag k me trouwens gelijk af of ik ook naar alcohol stink aangezien ik de laatste weken dat ik Flow gezien/gesproken heb meestal ook wel vrij goed in den olie was
![]()
Was jij nou het "Soep"-meisje of ben jij weer een andere vriendin van Lise?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:45 schreef FlappieMoppie het volgende:
LISEEEEEE!!!!!!!!!
EN hoeven wij niet meer te werken lise.....???? Je moest toch van die lange dagen maken, of loop ik alweer achter??!?!?
Mutske!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:45 schreef FlappieMoppie het volgende:
LISEEEEEE!!!!!!!!!
en roel, heb ik tegenwoordig een soep meisje als vriendin?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:24 schreef Blueman het volgende:
[..]
Was jij nou het "Soep"-meisje of ben jij weer een andere vriendin van Lise?
okeej, is dit om serieus of om te fokken bedoeld?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:28 schreef Hanneke1983 het volgende:
ik kom lekker nooit in eindhoven in de kroeg, veel te saai daar
valkenswaard vind ik persoonlijk leuker
Dacht dat ze graag soep atquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:26 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en roel, heb ik tegenwoordig een soep meisje als vriendin?
explain..
Axequote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:56 schreef blieblie het volgende:
[..]
Niet fokken met mijn Axe he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |