IR, denk nou na! Jij drinkt het? Wanneer breekt een drankje door? Juist! De doorbraak!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 03:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, vanavond weer een paar heerlijke glazen Creme de Menthe op (tussen de Dommelsch en de Leffe blond door). Waarom is het nog steeds niet doorgebroken?
Nou JAM, ik drink het al 1,5 jaar, maar doorbreken, ho maar.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 03:43 schreef JAM het volgende:
[..]
IR, denk nou na! Jij drinkt het? Wanneer breekt een drankje door? Juist! De doorbraak!
Met doorbreken?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 03:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik doe mee! Dat wil zeggen; ik wil meedoen!
Jeetje, al anderhalf jaar. Moet je dan zo onderhand niet eens een keer pissen, IR?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 03:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou JAM, ik drink het al 1,5 jaar, maar doorbreken, ho maar.
Als doorbreken betekent dat je er zat van wordt, dan ja, met doorbreken!quote:
Kom in m'n armen, De-Oneven-2.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 03:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Als doorbreken betekent dat je er zat van wordt, dan ja, met doorbreken!
Alle vier?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 03:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Kom in m'n armen, De-Oneven-2..
Is dat in Nederlan eingelijk in de kroeg te krijgen?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 03:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, vanavond weer een paar heerlijke glazen Creme de Menthe op (tussen de Dommelsch en de Leffe blond door). Waarom is het nog steeds niet doorgebroken?
Nou ja, op mijn studentenvereniging is het te krijgen, maar dat is niet zo raar aangezien ik zelf verantwoordelijk ben voor de drank.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is dat in Nederlan eingelijk in de kroeg te krijgen?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 01:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je schijnt het met van alles en nog wat lekker te kunnen mixen
Maar wel erg lekker!!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 01:38 schreef Yakult het volgende:
[..]
kijk maar
tis overigens gewoon een ordinaire mintlikeur,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |