ja doe maar duur!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:53 schreef milagro het volgende:
http://www.consumax.nl/catalog/product_info.php?products_id=2515
K weet niet wat jij verdiend, maar 8,95 vind ik zelf nou niet echt veel geld ofzo ?!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:54 schreef Redux het volgende:
[..]
ja doe maar duur!
Niet... Da's 19,72quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:58 schreef Redux het volgende:
ja, dat is 25 gulden man!!
Gratizquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:10 schreef Maikuuul het volgende:
Me moeder zegt dat je die neushaartrimmers ook bij de etos krijgtmaybe daar es langsgaan en alsof bijna 9 euro echt zo duur is :/
De meeste mensen ronden af op vijf cent. Jij op vijf gulden?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:12 schreef Redux het volgende:
bijna 25 hoor
Zeg ik: Neem een aansteker, even gas erbij en dan aansteken.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:03 schreef Redux het volgende:
het liefst gratis jongens!!!
Zeg dat dan gelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:18 schreef schatje het volgende:
Zo'n neus geval ding.
Je bedoelt gewoon camoufleren met een clownsneusje?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:18 schreef schatje het volgende:
Zo'n neus geval ding.
ja hallo 3 euro is tegenwoordig wel een tientje hoor, en dat is me gewoon veels te duur!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:21 schreef Maikuuul het volgende:
jees man stel je niet aan :p koop dat ding van 3 euro of 9 euro :s heb je denkelijk ook geen bijwerkingen
kost zeker ook kapitalen??quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:22 schreef Snakey het volgende:
Bij de Zeeman hadden ze zo'n neusgevalding laatst in de eurobak liggen!![]()
die drogisten van tegenwoordig zijn knetter duur!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:22 schreef Linz het volgende:
Ik zag een keer in een advertentie zo een neushaarknipper, kleine schaar of zoiets. Er is er dus wel iets voor, bij de drogist moet je het zeker kunnen vinden.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:22 schreef Redux het volgende:
[..]
ja hallo 3 euro is tegenwoordig wel een tientje hoor, en dat is me gewoon veels te duur!
ik wil gewoon gratis m'n neushaar geknipt hebben
man, doe eens even relaxed zeg!!
Eurobakquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:23 schreef Redux het volgende:
[..]
kost zeker ook kapitalen??
Gek he, je haalt toch ook geen neushaartrimmer bij de slager!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:23 schreef Redux het volgende:
[..]
die drogisten van tegenwoordig zijn knetter duur!
voor een frikandel betaal je tegenwoordig al 1 euro
dat is bijna 3 gulden man! voor een frikandel!!!!
nee, ben jij gek, daar zijn ze zeker nog duurder!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Gek he, je haalt toch ook geen neushaartrimmer bij de slager!
Hou es effe op met dat gevergelijk met guldens enzo...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:22 schreef Redux het volgende:
[..]
ja hallo 3 euro is tegenwoordig wel een tientje hoor, en dat is me gewoon veels te duur!
ik wil gewoon gratis m'n neushaar geknipt hebben
man, doe eens even relaxed zeg!!
eurobak lijkt me best goedkoop klinken...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:23 schreef Redux het volgende:
[..]
kost zeker ook kapitalen??
Welnee, als je er geen probleem mee hebt dat ze er varkens mee onthaard hebben is 2,50 best goedkoop :')quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:26 schreef Redux het volgende:
[..]
nee, ben jij gek, daar zijn ze zeker nog duurder!!!
Dat met ammonia... Dat is nieuw voor mij... Hoe gaat dat dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:17 schreef Redux het volgende:
sjonge jonge, ik denk dat ik het maar gewoon bij de fles ammonia hou als het allemaal zo moet
weet iemand anders iets tegen die rooie vlekken die ik van die ammonia krijg, of moet ik daar nu weer een ander topic over openen?
Hij hoeft er niet helemaal in hoor. Alleen het scheerstukje aan de bovenkantquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:26 schreef Redux het volgende:
[..]
ik ga zo'n ding dus echt niet in m'n neus stoppen!!!
wat moet dat kosten??
2,50?!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welnee, als je er geen probleem mee hebt dat ze er varkens mee onthaard hebben is 2,50 best goedkoop![]()
ja kom jij achterquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:26 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Hou es effe op met dat gevergelijk met guldens enzo...
Drie euro is geen tientje. Drie euro is drie euro.
gewoon, als het je eindelijk gelukt is om de dop los te krijgen (die krengen gaan nooit normaal los) dan gewoon een flinke teug inhaleren en weg neushaar!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:27 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Dat met ammonia... Dat is nieuw voor mij... Hoe gaat dat dan?
Ik geloof eigenlijk niet meer dat u een dame bent mevr Werner.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:16 schreef Lucille het volgende:
Ik trek het neushaar altijd gewoon naar buiten. Heb je wel tranen in je ogen, maar tis zeer effectief.![]()
Tip: doe het wel per haar en niet meerdere tegelijk, dat is te pijnlijk.
3,75.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:28 schreef Redux het volgende:
[..]
ja kom jij achter
laatst haalde ik een milkshake bij de mcdonalds, een middel aarbeien
man dat kostte me dus 1 euro 70, omgerekend is dat toch al bijna 4 gulden!!!!!
voor een milkshake!!!!!
omdat ik het gewoon duur vindt!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:29 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
3,75.
Waarom kan je dan niet gewoon zeggen dat 1 euro 70 duur is? Het vergelijken met guldens maakt het niet goedkoper.
En daarmee ook de frontale hersenkwab?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:29 schreef Redux het volgende:
[..]
gewoon, als het je eindelijk gelukt is om de dop los te krijgen (die krengen gaan nooit normaal los) dan gewoon een flinke teug inhaleren en weg neushaar!
Jouw rekenmachine will ik ook!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
2,50?!
Da's tien gulden!
ja nou ja het is in iedergeval bijna gratisquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:30 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
En daarmee ook de frontale hersenkwab?
Klinkt als een redelijk barbaarse methode. Ik had er iig niet eerder van gehoord.
Kindertjes die dit lezen. Niet doen, dit doen alleen hele grote domoren.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:31 schreef Redux het volgende:
[..]
ja nou ja het is in iedergeval bijna gratis
ik zag zo'n fles een keer bij m'n moeder onderin het keukenkastje, en rook er een keer aan, en ik merkte dat al m'n neusharen toen wegwaren, dus dat ben ik blijven gebruiken
alleen dus die rooie vlekken op m'n huid vind ik niet zo
Dat lijkt me best moeilijk. Zeker als je een fles whiskey in je mik hebt. Ik zou op z'n minst een pincet gebruiken.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:32 schreef kutnewbie het volgende:
zuip een halve fles whiskey leeg en trek ze er gewoon met het handje uit...
Zeker twee keer zoveel als een neustrimmerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:33 schreef Redux het volgende:
wat kost zo'n fles whiskey???
Ben je nou een sloeber of een ontzettende krent. Teringjantje.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:35 schreef Redux het volgende:
ja ik vlecht ze leiver dan dat ik een neusding moet kopen voor 10 gulden
ben je helemaal van de pot gerukt man is toch hastikke duur!!
ik weet niet op welke planeet jij leeft maar die euro is gewoon hastikke duur!! en ik ga echt geen 10 gulden neerleggen om een paar haartjes die ik anders gratis weg kan krijgen weg te krijgenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:36 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Ben je nou een sloeber of een ontzettende krent. Teringjantje.
Nou ja er zitten meer plekken waar haar zit in die buurt.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:36 schreef Redux het volgende:
hoezo???
Je baard epileer je ook?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:38 schreef Redux het volgende:
[..]
ik weet niet op welke planeet jij leeft maar die euro is gewoon hastikke duur!! en ik ga echt geen 10 gulden neerleggen om een paar haartjes die ik anders gratis weg kan krijgen weg te krijgen
Dat overkomt je wel vaker he?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:40 schreef Redux het volgende:
ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld
ben je wel helemaal goed bij je hoofdt??quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:40 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Je baard epileer je ook?
Jij veegt je reet af met oude kranten?
Je eet broodkorsten die je bij de lokale kinderboerderij haalt?
Dit topique gaat toch nog leuk wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:41 schreef Redux het volgende:
[..]
ben je wel helemaal goed bij je hoofdt??
jij hebt echt een bord voor je kop he...het is geen 10 gulden. Zou je voor die 10 gulden niet een bril gaan kopen, dan kan je misschien lezen wat er staat.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:35 schreef Redux het volgende:
ja ik vlecht ze leiver dan dat ik een neusding moet kopen voor 10 gulden
ben je helemaal van de pot gerukt man is toch hastikke duur!!
Hey, het is TBOquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:48 schreef thumb-bolt-on het volgende:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:53 schreef Redux het volgende:
ja en ik ga dus echt niet 10 gulden neerleggen voor zo'n staafie wat je in je neus moet drukken om je neushaar te verwijderen
dat kost me gewoon te duur en dat kan ik ook gratis gewoon met ammonia
alleen die vlekken vind ik een probleem maar als het zo moet dat toch maar zo?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:47 schreef Sjaakman het volgende:
Nog een keer dan. HET antwoord is een neushaartrimmer. En als je te krenterig bent om een paar lullige rotcenten uit te geven om je het leven op een eenvoudige manier te veraangenamen is dat jammer voor jou. Niemand dwingt je. Je bent vrij om door te gaan met je eigen chemische manier van ontharing, maar volgens mij ben je dan niet helemaal tof.
Ik heb ineens een heel leuk ideetje voor een polletje...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:54 schreef Redux het volgende:
en jij weet helemaal geen benul van of ik tof ben!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:49 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Hey, het is TBO
Reedsch.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:57 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..], erg vermakelijk dit.
Ja! Lanceer jij die even? Ik vermijd zijn topics liever.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:00 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Reedsch.
Ik heb ook ineens een idee voor R3's archetypische topic. Ik denk dat Redux daar als "oerkrent" niet zou misstaan.
Heej, je hebt je rekenmachine een klap gegeven want je zit nou ineens een stuk dichter in de buurt.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:28 schreef Redux het volgende:
[..]
ja kom jij achter
laatst haalde ik een milkshake bij de mcdonalds, een middel aarbeien
man dat kostte me dus 1 euro 70, omgerekend is dat toch al bijna 4 gulden!!!!!
voor een milkshake!!!!!
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:06 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Heej, je hebt je rekenmachine een klap gegeven want je zit nou ineens een stuk dichter in de buurt.
Je hebt vast veel lol met zo'n flame topic?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:05 schreef Redux het volgende:
ik een krent? ja dus echt niet!!
wat kosten die dingen bij de lidl of de audi? want daar kom ik nog wel eens af en toe vaak
audiquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:05 schreef Redux het volgende:
wat kosten die dingen bij de lidl of de audi? want daar kom ik nog wel eens af en toe vaak
hoe bedoel je dat nu weer dan ik snap dat niet want ik wil gewoon niet zoveel betalen om m'n neusharen te knippenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:22 schreef Undergod het volgende:
[..]
GA WEG!! echt waar joh?
Anyways, ik lig echt dubbel omdat taalgebruik van jou!![]()
Sinds wanner verkoopt Audi neushaartrimmersquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:05 schreef Redux het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:40 schreef Redux het volgende:
5 gulden voor een pincet????
Leen die van je vriendin moederquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:40 schreef Redux het volgende:
5 gulden voor een pincet????
Met een gewoon schaartje kom je ook een heel eindquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:46 schreef Redux het volgende:
neen
ik ga geen 5 gulden neerleggen om m'n neusharen te knippen kom nou zeg!
ik wil gewoon een easy makkelijke en goedkoope neusjaarknip oplossing!!
die euro is me al duur genoeg!
Een gewone schaar voldoet ook hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:48 schreef Redux het volgende:
wat moet zo'n schaartje kosten dan?
zijn zeker van die speciale schaartjes??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |