abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19562544
Hallo daar mensen op t fok forum,

ik ben pasgeleden verhuist en nou bn ik op zoek naar van die grote doekken met wazie motiven erop enzo, om op te hangen aan de muur als versiering, alleen ik heb 1 probleem, ik weet neit waar je die dingen ergens in nijmegen kan kopen, vandaar ook deze vraag:
weet iemand waar je die zut kan kopen??
pi_19562758
waterlooplein amsterdam
pi_19562897
Bedoel je neit gewoon grand-foulards? Die kan je op zo'n beetje alle standaard markten wel kopen... Staat vast wel ergens een zweeftefenhut met die meuk.
Er kan er maar 1 de beste zijn.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 15:26:07 #4
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_19562923
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 15:25 schreef GeneralFailure het volgende:
zweeftefenhut
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_19596843
Ej Luxxx,

In nijmegen heb je in de buurt van de Waaghals (is cdwinkel) een Indisch winkeltje.. daar hebben ze dat waarschijnlijk wel of bij de Vissers. En heel misschien ook bij de Happy Holland (smartshop), maar weet nie zeker of dat muurdoeken zijn met motieven.
Maar anders moet je gewoon bij de Hema ofzo zelf een lap gordijnstof kopen en beschilderen of met graffiti doen.
Veel plezier ermee

Miauw
Please allow me to introduce myself
pi_19615874
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 19:55 schreef Miauw het volgende:
Ej Luxxx,

In nijmegen heb je in de buurt van de Waaghals (is cdwinkel) een Indisch winkeltje.. daar hebben ze dat waarschijnlijk wel of bij de Vissers. En heel misschien ook bij de Happy Holland (smartshop), maar weet nie zeker of dat muurdoeken zijn met motieven.
Maar anders moet je gewoon bij de Hema ofzo zelf een lap gordijnstof kopen en beschilderen of met graffiti doen.
Veel plezier ermee

Miauw
dankjewel !

woef
pi_19615922
die kan je toch ook altijd op van die wierookkraampjes op jaarmarkten kopen enzo??
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')