Voorrang(of juist niet) in het veldhospitaal als je gewond bent geraakt?quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:25 schreef Schum1 het volgende:
Ik vraag me wel af waarom er, zoals in dit topic genoemd, geloofsovertuiging op staat...
jah, of hoe ze je moeten begraven/cremeren als je dood bent?quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:01 schreef BL_Henkie het volgende:
[..]
Voorrang(of juist niet) in het veldhospitaal als je gewond bent geraakt?
Yep idd, kunnen ze je nog net even de "rust" geven voordat je gaat en je bloedgroep staat erop om wellicht te voorkomen dat je gaat "hemelen".quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:19 schreef Inu het volgende:
[..]
jah, of hoe ze je moeten begraven/cremeren als je dood bent?
nee natuurlijk niet, daar (begraven/cremeren) is het "handboek nabestaanden" voor. Daar zet iedere militair zijn wensen in, van de begraven/cremeren tot en met de muziek/bloemstukken etc toe.quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:19 schreef Inu het volgende:
[..]
jah, of hoe ze je moeten begraven/cremeren als je dood bent?
yup... of eigenlijk niet: de ruimte waar normaal gesproken dan de geloofsovertuiging staat is volgens mij dan gewoon leeg.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:56 schreef Speth het volgende:
En wat als je niet gelooft? Dat staat er dan ook gewoon?
Wat is die Rhesus-factor?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:53 schreef marhil het volgende:
hier hoort nog bij bloedgroep en rhesus factor
of je bloedgroep positief of negatief is toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:06 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Wat is die Rhesus-factor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |