Niemand leest ooit de openingspost, dus kan ik erin gooien wat ik maar wil. En de titel is nog altijd beter dan suffe Friends-titel-rip-offs, die hebben we nu ook wel gezien en gehad als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:48 schreef DennisMoore het volgende:
Boeiend ook..
Waarom maak je er dan niks leuks van?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Niemand leest ooit de openingspost, dus kan ik erin gooien wat ik maar wil. En de titel is nog altijd beter dan suffe Friends-titel-rip-offs, die hebben we nu ook wel gezien en gehad als je het mij vraagt.
jah maar dat is dan dus weer eigenlijk een man hequote:en mercedes
Nee, dit is lekker boeiend zullen we zeggen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Niemand leest ooit de openingspost, dus kan ik erin gooien wat ik maar wil. En de titel is nog altijd beter dan suffe Friends-titel-rip-offs, die hebben we nu ook wel gezien en gehad als je het mij vraagt.
Als je een nieuw deel in een reeks opent, dan is het wel zo netjes om deze een beetje normaal te openen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
idd dit leest geen hond en gaat ook nergens overquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, dit is lekker boeiend zullen we zeggen.![]()
gooi deze dan op slot en maak een nieuwe aan. Ik kan m'n posts niet editten en ik kan die terig H nergens vinden, want in een gesloten topic kn ik niet quoten om de H te copy pastten.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:53 schreef Cybart het volgende:
neuh, maar dit is gewoon een kwestie van dwarsliggen om aandachte te krijgen / op te vallen
pleur gewoon die H in de opningspost
omdat ik geen humor heb. Omdat negatieve aandacht het langste blijft hangen, omdat ik dug ben, omdat Jlo een dikkereet heeft, omdat Twaalfje danst met Jim, omdat de wereld rond is, omdat ik echt geen zin heb om een kwartier te moeten zoeken naar die H en dan te horen krijgen dat het te lang duurde eer ik een topic geopend heb, omdat ik puberaal ben, omdat ik een hersenafwijking heb, omdat omdat omdat, doe het de volgende keer zelf maar, en wees gerust ik zal nooit meer een topic afsluiten.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:52 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Waarom maak je er dan niks leuks van?![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
omdat ik geen humor heb. Omdat negatieve aandacht het langste blijft hangen, omdat ik dug ben, omdat Jlo een dikkereet heeft, omdat Twaalfje danst met Jim, omdat de wereld rond is, omdat ik echt geen zin heb om een kwartier te moeten zoeken naar die H en dan te horen krijgen dat het te lang duurde eer ik een topic geopend heb, omdat ik puberaal ben, omdat ik een hersenafwijking heb, omdat omdat omdat, doe het de volgende keer zelf maar, en wees gerust ik zal nooit meer een topic afsluiten.
quote:These are the days that I’ve been missing
Give me the taste give me the joy of summer wine
These are the days that bring new meaning
I feel the stillness of the sun and I feel fine
Notice how my icon is remarkably absent...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:59 schreef Vlarp het volgende:
.
ik denk niet dat ie daar blij van wordquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:57 schreef Marc_mga het volgende:
Blubblub, bemoeder jij Kugari eens? Hij wordt nu door iedereen aangevallen
JA! Op Nld3 en op internet heb ik veel zitten volgen, kon helaas niet gaan i.v.m examens maar ga wel naar paleisrevolutie in Utrecht eind juni.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:02 schreef Sunjammer het volgende:
Iemand nog wat van Pinkpop meegekregen?
Marcje!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:04 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
JA! Op Nld3 en op internet heb ik veel zitten volgen, kon helaas niet gaan i.v.m examens maar ga wel naar paleisrevolutie in Utrecht eind juni.
(check mn avatar bovendien)
vond de moeite niet om er iets echt van te kijkenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:02 schreef Sunjammer het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)47&lstreams=12001252quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:04 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
JA! Op Nld3 en op internet heb ik veel zitten volgen, kon helaas niet gaan i.v.m examens maar ga wel naar paleisrevolutie in Utrecht eind juni.
(check mn avatar bovendien)
Haa SJquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:06 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Marcje!(Hoe ist?)
Ik heb alleen After Forever en Muse gezien... Voor de rest vond ik het echt zwaar tegenvallen dit jaar.
Ik heb heel kort gisterenochtend wat gezien op tv..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:02 schreef Sunjammer het volgende:
Eej wizquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:10 schreef wizarddragon het volgende:
Kheb bloed nodig
Ow hallo iedereen
ik geef, dus misschien mag je t mijne welquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:10 schreef wizarddragon het volgende:
Kheb bloed nodig
Ow hallo iedereen
ik zag heel even N.E.R.D. rondhupsen op t podium.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:02 schreef Sunjammer het volgende:
Nah, ik heb misschien al een maatje met wie ik samen naar Pinkpop kan volgend jaarquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:13 schreef blublub het volgende:
[..]
ik zag heel even N.E.R.D. rondhupsen op t podium.
maar heb zowiezo niet zo veel intresse voor Pinkpop...
Ze zong o.a Indigo, the time is now, familiar feeling en sing it backquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:10 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Haa SJ![]()
Alles goed?
Ik vond Moloko ook wel leuk om te zien, maar ze waren slechter dan op lowlands
pleur op mismaakt hoerenjong! Of ik nagel je verschrompelde ballen aan de muur.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Komen er ook homo's op fok! dan ?
Hoi Vlarpquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb heel kort gisterenochtend wat gezien op tv..
Homo is een relatief begripquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Nou nou nou... Doe eens lief Kugari...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
pleur op mismaakt hoerenjong! Of ik nagel je verschrompelde ballen aan de muur.
Ik voel me suf. Eigenlijk heb ik geen bloed nodig, maar suiker.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:12 schreef blublub het volgende:
[..]
ik geef, dus misschien mag je t mijne wel
maar hoezo dan?
Die heb ik dan weer niet gezien.. toen wij keken traden er allemaal flut bandjes op...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoi Vlarp
Ja kheb gisterenavond ook een stukje van meegekregen. Toen trad Tiesto op en daarna Dave Clarke.
nee joh, wist je dat niet, homo's bestaan helemaal niet, das een mythe, net als de kaboutertjesquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Suiker heb ik welquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik voel me suf. Eigenlijk heb ik geen bloed nodig, maar suiker.
Je bent wel flink bezig hey...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je nieuwe vriendje?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah, ik heb misschien al een maatje met wie ik samen naar Pinkpop kan volgend jaar
wist je nog niet dat Bansheeboy graag ziet hoe wij hier allemaal gestenigd worden, en hoe vrouwen met alle plezier van de wereld verkracht mogen worden als ze een mini-rok dragen? Omdat ze er dan "om vragen"?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou nou nou... Doe eens lief Kugari...
Black Eyed Peas waren echt zoooo slechtquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet gezien.. toen wij keken traden er allemaal flut bandjes op...
Cazman kan dat beter.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:17 schreef wizarddragon het volgende:
Je bent wel flink bezig hey...
Uhh...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:17 schreef blublub het volgende:
[..]
je nieuwe vriendje?
Op dit moment verlaag je je bijna tot zijn niveauquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wist je nog niet dat Bansheeboy graag ziet hoe wij hier allemaal gestenigd worden, en hoe vrouwen met alle plezier van de wereld verkracht mogen worden als ze een mini-rok dragen? Omdat ze er dan "om vragen"?
Pffff alsof het eindeloos quoten van humorloze friends-uitspraken minder puberaal is.....Kug probeert tenminste wat anders....en al is het jou smaak niet, dat geeft jou het recht verder niet het in de grond te trappen. (over puberaal gesproken)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als je een nieuw deel in een reeks opent, dan is het wel zo netjes om deze een beetje normaal te openen.
Dat geforceerd willen opvallen, en het anders willen zijn, is zo... puberaal.
Ik stel voor dat een volgende keer iemand anders maar een nieuw deel opent.
Kheb hem nooit zo meegemaakt. Dus Cazman...laat je zien NU!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Cazman kan dat beter..
Je hebt nog steeds geen antwoord gegevenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ohw zo, of ijzer als je denkt dat je ijzergehalte in je bloed niet helemaal ok is. maar suiker helpt ook, Red Bullquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik voel me suf. Eigenlijk heb ik geen bloed nodig, maar suiker.
Die zijn sowieso slechtquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:17 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Black Eyed Peas waren echt zoooo slecht![]()
heerlijk huhquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:21 schreef Vlarp het volgende:
Jeetje.. wat zijn mensen snel op hun teentjes getrapt hier
ach dan is er weer eens leven in de brouwerijquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Echt wel
relnichtquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
ach dan is er weer eens leven in de brouwerij
ik heb eigenlijk ook wel weer eens zin om hier te rellen
hou me al veel te lang rustig
Ik kijk geen Friends, dus die quotes herken ik niet. Bovendien heb ik het niet over topic-titels.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:19 schreef Semisane het volgende:
Pffff alsof het eindeloos quoten van humorloze friends-uitspraken minder puberaal is.....Kug probeert tenminste wat anders....
In de grond trappen, stel je niet zo aan zeg.quote:en al is het jou smaak niet, dat geeft jou het recht verder niet het in de grond te trappen. (over puberaal gesproken)
Nogmaals, reeks is reeks, beginpost is beginpost. Ben je het er niet mee eens, open geen nieuw deel.quote:Maar goed als de rest dit oh zo erg vind (snap even niet waarom) dan stel je toch een commisie samen die gaat selecteren wie er allemaal een topic mag openen en wie niet.....dan blijven we allemaal lekker standaard.....lijkt me ook echt de bedoeling van deze topic reeks....allemaal het hokje in, allemaal lekker standaard.....lachen...
Jahoor.quote:Beetje triest dit afkraken van de TS.....maar goed...dat zal dus wel iets volwassen zijn....
Kom maar op!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
ach dan is er weer eens leven in de brouwerij
ik heb eigenlijk ook wel weer eens zin om hier te rellen
hou me al veel te lang rustig
ik zal je dan ook nooit een antwoord gevenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven
al tijden niet meerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
relnicht
uhm.. geen.. ik ben niet verkoudenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
al tijden niet meer
hoeveel zakdoeken heb je al volgesnotterd inmiddels?
just a fever?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
uhm.. geen.. ik ben niet verkouden
koorts en duffig enzo.. zere keel, zere spieren.. griep dusquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
just a fever?
Ja precies wat ik bedoel...lekker allemaal standaard houden alles. Daar is deze reeks vast voor bedoelt.....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik kijk geen Friends, dus die quotes herken ik niet. Bovendien heb ik het niet over topic-titels.
Ik zeg: in een Reeks moeten openingsposts aan bepaalde voorwaarden voldoen, die per reeks kunnen verschillen. Hier is dat in ieder geval een blokje, en een link naar het vorige deel. Wil iemand zich daar niet aan houden, omdat hij dat stoer vindt, dan moet ie geen nieuw deel openen. Dat getuigt namelijk niet van respect jegens andere Reeks-posters.
[..]
Begon Pfeiffer ook niet zo?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:28 schreef Vlarp het volgende:
koorts en duffig enzo.. zere keel, zere spieren.. griep dus
Ik heb geen pfeiffer!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Begon Pfeiffer ook niet zo?
Alleen keelpijnquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De openingspost wel ja. Zie ook andere reeksen, die zijn meestal nog veel 'strikter'.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:28 schreef Semisane het volgende:
Ja precies wat ik bedoel...lekker allemaal standaard houden alles. Daar is deze reeks vast voor bedoelt.....
Van mij mogen reeksen dan ook naar GC.quote:Respect naar de andere reeks-poster, ga eens een blokje wandelen joh, volgens mij neem jij of jezelf of deze reeks iets te serieus....het is je verder nooit opgevallen dat deze reeks in het "onzin" forum staat zeker?
zere keel en duf ben ik ook. en dan flink verkouden erbijquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
koorts en duffig enzo.. zere keel, zere spieren.. griep dus
jah en nog 100 andere ranzige ziektesquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien is dat jou nooit opgevallen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:28 schreef Semisane het volgende:
Respect naar de andere reeks-poster, ga eens een blokje wandelen joh, volgens mij neem jij of jezelf of deze reeks iets te serieus....het is je verder nooit opgevallen dat deze reeks in het "onzin" forum staat zeker?
Ik ben erg blij dat ik niet snotterquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
zere keel en duf ben ik ook. en dan flink verkouden erbij
zit nu aan zakdoek nr 3....
betrschap meneer Vlarp
dank u.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat ik niet snotter
En jij ook beterschap CybEn sterkte op je stage
Stop 'm er dan ook niet in.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:33 schreef Marc_mga het volgende:
Mijn tandeborstel doet me pijn
Wat is dan in godsnaam nog het nut van een openingspost. Standaard, unieworst, nee dat is respectvol.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:30 schreef DennisMoore het volgende:
De openingspost wel ja. Zie ook andere reeksen, die zijn meestal nog veel 'strikter'.
Straks schat...moet nu naar de stad dus laterquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Voor homo's die op Fok! komen zou ik het advies willen geven om mijn essay over het homo-isme te lezen
Tja.. je komt uit Dordrecht heh.. dan krijg je datquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Voor homo's die op Fok! komen zou ik het advies willen geven om mijn essay over het homo-isme te lezen
Ik maak me op zich niet zo druk, maar het zo in de grond trappen van kug vond ik een beetje kinderachtig en vooral onnodig.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien is dat jou nooit opgevallen?Waar maak je je in godsnaam druk om?
Dan zou je wel kunnen proberen om een openingspost te fabriceren die enigszins in Onzin past. Van dat zielige negatieve gezever wordt niemand blij....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wat is dan in godsnaam nog het nut van een openingspost. Standaard, unieworst, nee dat is respectvol.
Respect is meer dan alleen klakkeloos overnemen wat je voorgangers doen. De openingspost is door dat standaardopeningetje verworden tot loos geblaat in nul-ruimte dat kan worden weggegooid, het heeft geen enkel nut. Door telkens weer met hetzelfde gezever te komen haal je de waarde ervan weg.
Ik betuig mijn 'respect' door niet in de voetstappen van mijn voorgangers te treden, door niet als een mak schaap achter een standaard-vorm aan te hobbelen.
Ach ja, mijn impressie van dit zooitje bij elkaar was dat jullie vooral niet zo standaard wilden zijn, maar goed ik kan het mis hebben...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De openingspost wel ja. Zie ook andere reeksen, die zijn meestal nog veel 'strikter'.
[..]
Ah...je neemt het dus idd iets te serieus imho.quote:Van mij mogen reeksen dan ook naar GC.
Ik kom inderdaad uit Dordrecht, en gelukkig wonen er hier geen homo's, ik kan niet met zulke mensen overwegquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tja.. je komt uit Dordrecht heh.. dan krijg je dat
Die openingsposts zijn geen schreeuw om aandacht... zoek de verschillenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik maak me op zich niet zo druk, maar het zo in de grond trappen van kug vond ik een beetje kinderachtig en vooral onnodig.
Ik heb zovaak openings-postings hiero gezien zonder H, bijvoorbeeld van G_E, maar daar wordt dan niets van gezegt of in ieder geval met iets wat meer respect (waar viel dat woord ook al weer eerder?) naar de TS.
En gezien het feit dat iedereen het schijnbaar prima vond, dacht ik even dat ik een tegen geluid te laten horen, leek me wel zo goed...
En als je banketbakker was, zou je je slagroomtaarten bereiden met scheerschuim ipv slagroom, omdat dat lekker anders is.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wat is dan in godsnaam nog het nut van een openingspost. Standaard, unieworst, nee dat is respectvol.
Respect is meer dan alleen klakkeloos overnemen wat je voorgangers doen. De openingspost is door dat standaardopeningetje verworden tot loos geblaat in nul-ruimte dat kan worden weggegooid, het heeft geen enkel nut. Door telkens weer met hetzelfde gezever te komen haal je de waarde ervan weg.
Ik betuig mijn 'respect' door niet in de voetstappen van mijn voorgangers te treden, door niet als een mak schaap achter een standaard-vorm aan te hobbelen.
dat zegt nog het allermeeste over jouquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kom inderdaad uit Dordrecht, en gelukkig wonen er hier geen homo's, ik kan niet met zulke mensen overweg
heb jij de openingspost gelezen? Past perfect in onzin en er zit helemaal geen negatief gezever inquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan zou je wel kunnen proberen om een openingspost te fabriceren die enigszins in Onzin past. Van dat zielige negatieve gezever wordt niemand blij....
Kan me herinneren dat hij een topic opende met de mededeling dat hij vooral geen H zou posten enz enz, dat neergezet in of hoofdletter of dikgedrukt ofzow...althans het leek verdacht veel op een schreeuw voor aandacht....maar ja...wat weet ik er nou van...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die openingsposts zijn geen schreeuw om aandacht... zoek de verschillen
je hoeft ook alleen maar de link aan te klikken!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
gooi deze dan op slot en maak een nieuwe aan. Ik kan m'n posts niet editten en ik kan die terig H nergens vinden, want in een gesloten topic kn ik niet quoten om de H te copy pastten.
Ik ben toe aan een nieuwe, deze is te vaak gebruiktquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Stop 'm er dan ook niet in.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik heb zovaak openings-postings hiero gezien zonder H, bijvoorbeeld van G_E, maar daar wordt dan niets van gezegt
Oei!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:40 schreef wizarddragon het volgende:
Ow ik wilde nog ff de groeten doen aan Semisane (was ik ff vergeten), voordat ik weg ga
eerste regel = link naar vorige topic...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:40 schreef DennisMoore het volgende:
Ik zie 100x liever een standaard herkenbare openingspost met een noodzakelijke link naar het vorige deel, en een bescheiden persoonlijke noot, dan een ellenlang gecopypaste stuk engelse tekst waar niemand ook maar ene boodschap aan heeft.
waar woonde je ook alweer?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:10 schreef wizarddragon het volgende:
Kheb bloed nodig
www.loi.nl ?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:43 schreef Marc_mga het volgende:
Damn, ik wil ook psychologie!
Eerst een nieuwe tandenborstel lijkt me een beter ideequote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:43 schreef Marc_mga het volgende:
Damn, ik wil ook psychologie!
Homo's mogen geen bloed geven ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:43 schreef WAik het volgende:
waar woonde je ook alweer?
ik niet daar langskomen vandaag![]()
Tandenborstel? Wat is er mis met mijn tandenborstel?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eerst een nieuwe tandenborstel lijkt me een beter idee
Wij zijn risico groepquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Homo's mogen geen bloed geven ook..
dat is iets waar ik me nog steeds over kan opwinden... net alsof elke homo zo'n onveilige kontenbereider met aids is...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Homo's mogen geen bloed geven ook..
Ik ga het gewoon doen hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:51 schreef WAik het volgende:
[..]
dat is iets waar ik me nog steeds over kan opwinden... net alsof elke homo zo'n onveilige kontenbereider met aids is...
eh? te druk of ben je het zat?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:49 schreef Semisane het volgende:
Maar goed, vond het wel weer plezant om even het tegengeluid te zijn, niet dat ik denk dat het enigsinds helpt, maar goed....dat maat het niet minder leuk natuurlijk.
Ik ga deze reeks maar weer voor onbepaalde tijd verlaten. Ik ben natuurlijk wel bereikbaar om tegengas te geven waar nodig in deze reeks, msn maar...tis vast bekent bij een aantal hier.![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:49 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Tandenborstel? Wat is er mis met mijn tandenborstel?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:33 schreef Marc_mga het volgende:
Mijn tandeborstel doet me pijn
har en dan vertel je ze gewoon dat je een meisje bent en dan is het goed?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:52 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon doen hoor
Oooooh die "tan-den-borstel"quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
nee maar het is en blijft wel een risicogroep... en aids is pas na een half jaar aan te tonen in het bloed, en dan is t al te laat. ik vind het goed dat de veiligheid van de patient boven alles gaat (al snap ik dat het frustererend is voor de homos die het wel veilig doen)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:51 schreef WAik het volgende:
[..]
dat is iets waar ik me nog steeds over kan opwinden... net alsof elke homo zo'n onveilige kontenbereider met aids is...
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:53 schreef Waxxer het volgende:
hoi!
tandenborstels horen in je mond, misschien dat je dat eerst ff moet checkenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:53 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Oooooh die "tan-den-borstel"
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:53 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Oooooh die "tan-den-borstel"
ja maar het schijnt dat in nederland hetero's relatief meer aids hebben dan homo's!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:54 schreef blublub het volgende:
[..]
nee maar het is en blijft wel een risicogroep... en aids is pas na een half jaar aan te tonen in het bloed, en dan is t al te laat. ik vind het goed dat de veiligheid van de patient boven alles gaat (al snap ik dat het frustererend is voor de homos die het wel veilig doen)
Toch is het generaliserend want aids is geen homo ziekte, ook bij hetero's loop je dat risico, en als ik nog nooit sex heb gehad kunnen ze me niks verbiedenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:54 schreef blublub het volgende:
[..]
nee maar het is en blijft wel een risicogroep... en aids is pas na een half jaar aan te tonen in het bloed, en dan is t al te laat. ik vind het goed dat de veiligheid van de patient boven alles gaat (al snap ik dat het frustererend is voor de homos die het wel veilig doen)
Laatste jaren wel ja... aids (of hiv) verspreid zich nu harder onder hetero's dan onder homo'squote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:55 schreef WAik het volgende:
[..]
ja maar het schijnt dat in nederland hetero's relatief meer aids hebben dan homo's!
het neemt relatief meer toe, maar procentueel zijn er nog steeds meer homo's met aids dan hetero's. maar het komt steeds meer op jah, das waar, net als Lues (syfillis)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:55 schreef WAik het volgende:
[..]
ja maar het schijnt dat in nederland hetero's relatief meer aids hebben dan homo's!
Succes Marcquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:57 schreef Marc_mga het volgende:
Nou ik ga maar es een examen doen ofzoMijn voorlaatste en dan vakantie !!
Zoet zijn als ik weg ben he?
maar ja, dat kun je weer moeilijk aantonen he?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:55 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Toch is het generaliserend want aids is geen homo ziekte, ook bij hetero's loop je dat risico, en als ik nog nooit sex heb gehad kunnen ze me niks verbieden
suc6 & laterz!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:57 schreef Marc_mga het volgende:
Succes!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:57 schreef Marc_mga het volgende:
nee als jij van jezelf weet dat je geen risico hebt gelopen is het okay, maar ik vind het wel goed dat ze de gezondheid van de patient boven alles plaatsen... ik geef ook, maar zodra ik denk dat ik risico kan hebben gelopen dan stop ik een half jaar en laat ik een test doen, om te kijken of ik HIV of andere SOA vrij ben, want ik wil t niet op mn geweten hebben dat er iemand HIV krijgt door mij (maar ik ga plasma geven dan wordt het alweer anders)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:55 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Toch is het generaliserend want aids is geen homo ziekte, ook bij hetero's loop je dat risico, en als ik nog nooit sex heb gehad kunnen ze me niks verbieden
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:00 schreef Waxxer het volgende:
Naja, gisteren ben ik dus wezen kijken in een atelier, was echt gaaf! En gezellig![]()
nee hoor nog niet eerder gevraagd, want nee joh, tis Nicole Kidman, ik zie er heel anders uitquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:01 schreef WAik het volgende:
vraagje aan blublub: ben jij dat op dat icoontje van je?
die vraag is vast eerder gesteld![]()
doe eens plaatje!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:02 schreef blublub het volgende:
[..]
nee hoor nog niet eerder gevraagd, want nee joh, tis Nicole Kidman, ik zie er heel anders uit
Ja nou.....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:01 schreef WAik het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat moest nog even bijvermeld worden natuurlijk
hmmm doen ze dat echt niet? en dan maar zeiken over het tekort van donorsquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:00 schreef Waxxer het volgende:
wel typisch dat homo's niet eens bloed mogen geven, en bovendien, al het je tien donorcodicillen (als ik het goed schrijf), van homo's gebruiken ze niksdacht ik
coolquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou.....
vanavond gaan we poolen
Vertel! Vertel! Vertel! Vertel!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:00 schreef Waxxer het volgende:
Naja, gisteren ben ik dus wezen kijken in een atelier, was echt gaaf! En gezellig![]()
mwah kweenie hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:03 schreef WAik het volgende:
[..]
doe eens plaatje!![]()
Was't zo warm dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:07 schreef Sunjammer het volgende:
Zo... 't is weer afgekoeld hiero? Good
Doh!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Was't zo warm dan?
Je bent te goedquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Doh!
*Sinaasappeltjes uitpers voor Vlarpje*
Blij dat toch nog iemand dat doorheeftquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent te goed
Nou ja!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou.....
vanavond gaan we poolen
Wist ik al jarenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:12 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Blij dat toch nog iemand dat doorheeft
aaahhhh...............!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:06 schreef blublub het volgende:
[..]
mwah kweenie hoor
Jij welquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wist ik al jaren
ik zit nog te rillenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:21 schreef Cybart het volgende:
eng was dat he!
je hebt nu eigenlijk jequote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik zit nog te rillen
euhm... jaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
je hebt nu eigenlijk jenodig om je gerust te stellen he
wanneer zie je hem weer dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm... ja![]()
*hug jerruh*quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:25 schreef Jerruh het volgende:
ik ben de hele dag teringdruk, dus geen jerruh vandaag.
.
maar dat zal wel gen probleem zijn.
is het al aan met hem, beaver?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm... ja![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:25 schreef Jerruh het volgende:
ik ben de hele dag teringdruk, dus geen jerruh vandaag.
.
maar dat zal wel gen probleem zijn.
of je doet net alsof die er niet zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:26 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben er nog hoor
Ik ga gewoon poolen en het was gisteren gezellig en dat is het enigeIk heb geen Spannende Verhalen hoor
weet ik niet. Waarschijnlijk pas volgende weekquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
wanneer zie je hem weer dan?
Jonge, geen agressie hier weet je. We zijn hier met zijn allen en we moeten er met zijn allen wat van maken weet je.....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
kunnen we in de tussentijd iets voor je betekenen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
weet ik niet. Waarschijnlijk pas volgende week
euhm... ehh..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:26 schreef WAik het volgende:
[..]
is het al aan met hem, beaver?
lolquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jonge, geen agressie hier weet je. We zijn hier met zijn allen en we moeten er met zijn allen wat van maken weet je.....
()
doe toch maar vertellen over A. of was het R.? Of een andere letter?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:26 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben er nog hoor
Ik ga gewoon poolen en het was gisteren gezellig en dat is het enigeIk heb geen Spannende Verhalen hoor
euhm...hihihiquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
da's een ja
JAAAAAAAAAAAH DUSquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm... ehh..
Nu weten we waar al die smsjes heen gaanquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm...hihihi
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:31 schreef Vlarp het volgende:
Goh.. de lente is echt de goeie tijd van het jaar om relatie aan te gaan heh?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
of je doet net alsof die er niet zijn
jepquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:31 schreef Vlarp het volgende:
Goh.. de lente is echt de goeie tijd van het jaar om relatie aan te gaan heh?
stoppelsquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb m'n eigen maar weer eens geschoren.. had de stoppels van bijna 3 dagen staan..
En bedanktquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:32 schreef blublub het volgende:
[..]
jep
en dat gaat allemaal weer over tegen oktober(hoeft niet, maar dan is er weer zon uitgaansgolfaltijd
)
't was geen gezicht.. en zwerver zag er vergeleken bij mij nog goed uitquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
stoppels
het kan romantischer inderdaadquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]Nee, echt niet!
Nou ja ik weet niet of je dat sms'en mee hebt gekregen dan wel gelezen(het is verder nl een heel verhaal) maar gisteren vroeg A. dus of ik kwam kijken bij zijn atelier, die hij samen met R. aan het opknappen is. Nou en toen kwam ik daar en R. werkte door en A. en ik hebben de hele tijd staan kletsen en hij heeft mij het atelier-gebouw laten zien (zitten allemaal kunstenaars in) en toen ging het
alarm
ook nog af maar dat kwam goed en we kletsten door en toen zaten we op de bank en toen was het tijd om weer te gaan en de enige kussen die zijn gegeven zijn bij hai en doei
dus het enige spannende was misschien dat alarm
alhoewel spannend, het was even.... enorm schrikken
gladgeschoren is juist niksquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't was geen gezicht.. en zwerver zag er vergeleken bij mij nog goed uit
Dat wisten jullie toch al lang?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nu weten we waar al die smsjes heen gaan
En dat is natuurlijk niet zo!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
lol
ik moet wel agressief reageren, want anders lijkt het of we allemaal zo standaard in een hokje aardig zijn
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:32 schreef blublub het volgende:
[..]
jep
en dat gaat allemaal weer over tegen oktober(hoeft niet, maar dan is er weer zon uitgaansgolfaltijd
)
Euhm.. ..... jaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
gladgeschoren is juist niks
Ik ben het heel erg eens met die reactiequote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
En waar blijven de foto's?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]Nee, echt niet!
Nou ja ik weet niet of je dat sms'en mee hebt gekregen dan wel gelezen(het is verder nl een heel verhaal) maar gisteren vroeg A. dus of ik kwam kijken bij zijn atelier, die hij samen met R. aan het opknappen is. Nou en toen kwam ik daar en R. werkte door en A. en ik hebben de hele tijd staan kletsen en hij heeft mij het atelier-gebouw laten zien (zitten allemaal kunstenaars in) en toen ging het
alarm
ook nog af maar dat kwam goed en we kletsten door en toen zaten we op de bank en toen was het tijd om weer te gaan en de enige kussen die zijn gegeven zijn bij hai en doei
dus het enige spannende was misschien dat alarm
alhoewel spannend, het was even.... enorm schrikken
ja kijk nu weet ik dus niet hoe ik moet reageren...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk niet zo!
Lul!!![]()
![]()
aaaaaawwwwwww NOUsorry
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het was maar een grapje hoor *aai*
Je bent heel lief
*eens is*quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
gladgeschoren is juist niks
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb m'n eigen maar weer eens geschoren.. had de stoppels van bijna 3 dagen staan..
tis wel zo... ken veel mensen bij wie dat vorig jaar gebeurde (incl. mij!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
baard=bahquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*eens is*
He, nou ben ik niet meer uniek!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:36 schreef Cybart het volgende:
I'm confused now
(is dat ook een hokje?)
Ik heb griepquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]stoer! Met je nog wel redelijk
nieuwe
scheerapparaat?
Trouwens, heb je zomaar vrij ineens vandaag!
tis waar, helaasquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben het heel erg eens met die reactie
Bij sommige mannen is het wel ergquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:38 schreef WAik het volgende:
[..]
baard=bah
huisgenoot vind het ook stoer om ongeschoren rond te lopen, 't ziet er niet uit![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:38 schreef WAik het volgende:
[..]
baard=bah
huisgenoot vind het ook stoer om ongeschoren rond te lopen, 't ziet er niet uit![]()
Dan hoef je het nog niet dit topic in te gooienquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:38 schreef blublub het volgende:
[..]
tis waar, helaas
mja maar ik heb hem nu drie keer in m'n leven gezienquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
het kan romantischer inderdaad
waarom mag dat niet in DIT topicquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan hoef je het nog niet dit topic in te gooien.
Hoe ziet ie eruit?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
mja maar ik heb hem nu drie keer in m'n leven gezienMijn leven is geen doktersromannetje
het is een aflevering gtst?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
mja maar ik heb hem nu drie keer in m'n leven gezienMijn leven is geen doktersromannetje
Omdat dat zo standaard is.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:40 schreef blublub het volgende:
[..]
waarom mag dat niet in DIT topic
Nou....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja kijk nu weet ik dus niet hoe ik moet reageren...
moet ik liegen en zeggen dat je een eikel bent (om maar niet in een hokje te hoeven passen)
of moet ik eensgelijks zeggen
I'm confused now
(is dat ook een hokje?)
Ja, over drie weken is ie eindelijk klaar met koffiezetten.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is een aflevering gtst?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:40 schreef blublub het volgende:
[..]
waarom mag dat niet in DIT topic
zelfde vragen stel ik nu aan jou!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe ziet ie eruit?
Hoe oud is ie?
Wat doet ie?
Wat doen z'n ouders?
dat valt nog niet mee zeg, dat uniek zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
He, nou ben ik niet meer uniek!
Ga je eigen hokje zoeken!
Is dit al een rel?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:43 schreef WAik het volgende:
[..]![]()
beavje en blublub zijn weer bezig met hun dagelijkse rel!![]()
![]()
ik had je toegevoegd op mn msn, dan kan ik m wel doorsturenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:19 schreef WAik het volgende:
[..]
aaahhhh...............!!
pfff jij ook al....maar dat is dus niet meer echt uniekquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou....
Het klinkt hard.....
Maar je moet denk ik gewoon accepteren dat je heel lief bent
He halloow, ik ben ik gesprek met Waxje!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:43 schreef WAik het volgende:
[..]
zelfde vragen stel ik nu aan jou!
Vertel mij wat.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat valt nog niet mee zeg, dat uniek zijn
ja. en dan moet ik ook nog eens het logo duidelijk in beeld houden!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, over drie weken is ie eindelijk klaar met koffiezetten.
Dat krijg je met al die cliffhanger-close ups he?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Omdat dat zo standaard is.
Oooooohhhhh dat wist ik niet!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb griep
Dus ik ben niet bepaald vrijwillig thuis...
hoe houd je het vol?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Tis niet alleen niet uniek, tis ook zoo 2002!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
pfff jij ook al....maar dat is dus niet meer echt uniek
Oh ja anders trekken de sponsors zich terug. En dat moet je ook niet hebbenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja. en dan moet ik ook nog eens het logo duidelijk in beeld houden!
oh, maar dan is het bijna Retroquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tis niet alleen niet uniek, tis ook zoo 2002!
neej manquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dit al een rel?
Honey, you ain't seen nothing yet
voor je het weet wordt ie dan van de buis gehaaldquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh ja anders trekken de sponsors zich terug. En dat moet je ook niet hebben
Ik weet het ook niet. Ik sta er van te kijken dat ik het nog zo lang volhou!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
hoe houd je het vol?
mn lange vragenlijstgarp, wat doe je??quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe ziet ie eruit?
Hoe oud is ie?
Wat doet ie?
Wat doen z'n ouders?
heeft madamme tussaud nog niet gebeld dat je een standbeeld verdiend?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ik sta er van te kijken dat ik het nog zo lang volhou!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
oh, maar dan is het bijna Retro
en dat is dan weer helemaal hipquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jeej, wat ben jij retro!
Jah! Dat ga ik echt niet toegeven!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:47 schreef blublub het volgende:
[..]
neej man
maar stiekem vinden we elkaar best lief, maar dat zullen we nooit toegeven, ofzow![]()
Neequote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
heeft madamme tussaud nog niet gebeld dat je een standbeeld verdiend?
maar niet uniek.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dat is dan weer helemaal hip
ja mischien kunnen ze je nummer gewoon niet vinden. ligt het daar aan!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee
Zou ik zelf eens gaan bellen?
inkorten en doorsturen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:48 schreef blublub het volgende:
[..]
mn lange vragenlijstgarp, wat doe je??
neej! jij bent haske stomquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jah! Dat ga ik echt niet toegeven!
*zucht*quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
maar niet uniek..
ow? ik had niets gezien... ik ga ff online, dan moet je het misschien nog een keer doen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:44 schreef blublub het volgende:
[..]
ik had je toegevoegd op mn msn, dan kan ik m wel doorsturen![]()
maar zo is ie niet meer garppigquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
inkorten en doorsturen.
[insider joke]quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:48 schreef blublub het volgende:
[..]
mn lange vragenlijstgarp, wat doe je??
Zeg hebben we genueckt ofzo? Doe eens niet zo mauwen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:50 schreef blublub het volgende:
[..]
neej! jij bent haske stomoh en je stinkt!
jullie zijn net zo'n opa en oma waar de sleur keihard in de relatie ingeslopen, en waar ze de liefde naar elkaar uiten in ruzies en botte opmerkingenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:47 schreef blublub het volgende:
[..]
neej man
maar stiekem vinden we elkaar best lief, maar dat zullen we nooit toegeven, ofzow![]()
kijk dat bedoel ik. Denk je dat je er bijna bent. Ben je toch weer niet uniek.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
*zucht*
het is ECHT moeilijk
gedaan, maar nog steeds niksquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:50 schreef WAik het volgende:
[..]
ow? ik had niets gezien... ik ga ff online, dan moet je het misschien nog een keer doen?
of juist wel... dat ik uniek ben in mijn pogingen uniek te willen zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik. Denk je dat je er bijna bent. Ben je toch weer niet uniek.
*zucht*
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
[insider joke]
ik heb hem toch gekocht?
als ik genueckt heb doe ik heel andersquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg hebben we genueckt ofzo? Doe eens niet zo mauwen?
Nee, dat is zo niet uniek.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
of juist wel... dat ik uniek ben in mijn pogingen uniek te willen zijn
hij stampt er toch niet opquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
[insider joke]
ik heb hem toch gekocht?
en online benquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:50 schreef WAik het volgende:
[..]
ow? ik had niets gezien... ik ga ff online, dan moet je het misschien nog een keer doen?
TMIquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:52 schreef blublub het volgende:
[..]
als ik genueckt heb doe ik heel anders
ik ben ongesteld en ik moet haske nodig plassen govurdommuuuh!![]()
-vloek aubquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:52 schreef blublub het volgende:
[..]
als ik genueckt heb doe ik heel anders
ik ben ongesteld en ik moet haske nodig plassen govurdommuuuh!![]()
Nee, die zitten in het vorige topicquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:54 schreef Ahura het volgende:
Ben ik nou zo scheel of zijn mijn reacties weg?
ik heb m zo geplaatst dat ie niet herkenbaar is als die vloek, expres jahquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:55 schreef WAik het volgende:
[..]
-vloek aub
moet je maar niet vragen of ik genueckt heb jahquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
TMI.
Moet jij niet zo mauwen alsof we genueckt hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:57 schreef blublub het volgende:
[..]
moet je maar niet vragen of ik genueckt heb jah
en nou ga ik echt plassen hoor!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:57 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb m zo geplaatst dat ie niet herkenbaar is als die vloek, expres jahnou is t meer van Grover, verdomme, of zo
![]()
alsof WIJ genueckt hebben?? ielh...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet jij niet zo mauwen alsof we genueckt hebben.
En ik vroeg echt niet of je ongesteld was of moest plassen ofzo.
ja idd, met een VROUWquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:06 schreef blublub het volgende:
[..]
alsof WIJ genueckt hebben?? ielh...
jah nuecken met een vrouw lijkt me idd ook niks neequote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:07 schreef WAik het volgende:
[..]
ja idd, met een VROUW
Volgens mij hebben je vriendjes/scharrels/neuckprojecten datzelfde idee.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:08 schreef blublub het volgende:
[..]
jah nuecken met een vrouw lijkt me idd ook niks nee
ROFLquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:08 schreef blublub het volgende:
[..]
jah nuecken met een vrouw lijkt me idd ook niks nee
tsssquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij hebben je vriendjes/scharrels/neuckprojecten datzelfde idee.
nee want die willen alleen nog maar meeeerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij hebben je vriendjes/scharrels/neuckprojecten datzelfde idee.
Ow sorry, ik wist dat jij een van Blub's projectjes was.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:10 schreef WAik het volgende:
[..]
tsss![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:12 schreef blublub het volgende:
[..]
nee want die willen alleen nog maar meeeer
Hahah jezus gaat het hier altijd zo snel?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, die zitten in het vorige topic
pffff you're just jealous mister sisterquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Soms wel jaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:13 schreef Ahura het volgende:
[..]
Hahah jezus gaat het hier altijd zo snel?![]()
Nee, ik hou niet van visquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:14 schreef blublub het volgende:
[..]
pffff you're just jealous mister sister
ja. maar jij bent dan wel weer stoer dus dat scheeltquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:18 schreef Ahura het volgende:
Haha thanks, maar waar staat die andere homo-topic dan..? Die kan ik niet meer vinden (tja.. homo én blond.. het moet niet erger worden..)
In My active Topics..althans de topics waar je ook in hebt gereageerd. Of zoeken op Homoquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:18 schreef Ahura het volgende:
Haha thanks, maar waar staat die andere homo-topic dan..? Die kan ik niet meer vinden (tja.. homo én blond.. het moet niet erger worden..)
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van vis.
ja. alleen je broer moet me nu trouwens wel een weirdo vinden...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:20 schreef Ahura het volgende:
Hahahah nou bedanktfijn dat ik zo irl overkom
hier staan ze [homo] 926 Negasonic Wasteland Infected With Viral Thoughtsquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:18 schreef Ahura het volgende:
maar dit keer heeft ie dat netjes wel gedaanquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:21 schreef WAik het volgende:
[..]
hier staan ze [homo] 926 Negasonic Wasteland Infected With Viral Thoughts
officieel hoort er dan een verwijzing naar het vorige topic te staan in de openingspost, maar kugari doet dat meestal niet
Ik hoef maar één vriendje/neuckertje/projectjequote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:21 schreef blublub het volgende:
[..]
t gaat echt niet best met je he.
ik bedoelde dus (ohw wat is het niet leuk om zoiets uit te leggen): dat jij jaloers bent dat ik zoveel vriendjes/neukertjes/projectjes heb
en jij bent dom want t ruikt heel niet naar vis (iig dat van mij niet)
ik ookquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik hoef maar één vriendje/neuckertje/projectje
twee is ook zo lastigquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:24 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ook
iig 1 tegelijk
Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:24 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ook
iig 1 tegelijk
Tja, ik moet het ook nog leren hequote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:22 schreef blublub het volgende:
[..]
maar dit keer heeft ie dat netjes wel gedaan
beavje!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist
je hoefde er toch maar 1?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist
...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:26 schreef Ahura het volgende:
[..]
Tja, ik moet het ook nog leren heNou kerels of wat er op lijkt; ik ga ffkes auto rijden. Laterz!
Bart, mijn 2lingbroer is die lelijke, ik ben die knappe.. leek me duidelijk toch?![]()
Wie zegt het dat ik het over nu heb?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:27 schreef WAik het volgende:
[..]
beavje!![]()
loop je nu met meerdere te rotzooien!?
lol, ja ik zal het nu eens helemaal aflerenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:26 schreef Ahura het volgende:
[..]
Tja, ik moet het ook nog leren heNou kerels of wat er op lijkt; ik ga ffkes auto rijden. Laterz!
Bart, mijn 2lingbroer is die lelijke, ik ben die knappe.. leek me duidelijk toch?![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wie zegt het dat ik het over nu heb?.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:24 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ook
iig 1 tegelijk
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:25 schreef beaverhausen het volgende:
Je weet niet wat je mist
Ik zeg nergens dat ik nu met meer dan een persoon lig te viezelevozelen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:31 schreef WAik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |