Fugie | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:23 |
![]() De snelste Punto is de Punto Abarth. Nog completer dan de Sporting met een MP3 speler, window airbags, elektronische tractieregeling (TCS) en ander design lichtmetalen velgen. Zijn uitzonderlijke prestaties ontleent de Abarth aan een krachtige 1.8 16v motor en nu ook verkrijgbaar met een 1.9 MultiJet motor. Specs: Aantal cilinders, plaatsing motor: 4 in lijn, dwars voorin Boring x slag (mm): 82,0 x 82,7 Cilinderinhoud (cm3): 1747 Compressieverhouding: 10,3 : 1 Max. vermogen in kW (pk) bij t/min: 96 (130) / 6300 Max. koppel in Nm bij t/min: 164 / 4300 Distributie: DOHC (hydr. klepstoters en nokkenasverst.) Ontsteking: elektronische verdelerloze ontsteking TRANSMISSIE Aandrijving: op voorwielen Bediening: hydraulisch Aantal versnellingen: 5 + A Alternatieve versnellingbak (optie) STUURINRICHTING Type: 'Dualdrive' elektrische bekrachtiging Draaicirkel (m): 10,5 REMMEN (S = Schijf; T = Trommel) met ABS en ESP Diameter voorremmen (mm): S 257 (inw. geventileerd) Diameter achterremmen (mm): S 284 WIELOPHANGING Vóór: onafhankelijke McPherson-ophanging met dwarsgeplaatste onderste wieldraagarmen, schroefveren en telescoopschokdempers Achter: torsieas met getrokken wieldraagarmen,schroefveren en telescoopschokdempers AFMETINGEN Wielbasis (mm): 2460 Spoorbreedte, rijklaar: vóór / achter (mm): 1410 / 1397 Lengte (mm): 3843 Breedte / hoogte, rijklaar: 1660 / 1480 Inhoud bagageruimte VDA (dm3) min: 264 Inhoud bagageruimte VDA (dm3) max: 1000 PRESTATIES Topsnelheid (km/h): 205 Acceleratie (sec.): 0 - 100 km/h (sec.): 8,6 (2 personen + 20 kg): 0 - 1000 m: 29,9 [ Bericht 31% gewijzigd door Fugie op 01-06-2004 11:29:32 ] | |
Anne | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:24 |
oeh, die heeft wel wat weg van een seat leon ofzo ![]() | |
MutZ | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:24 |
Goed zo Fugie ![]() Kunnen we weer verder ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:30 |
![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:35 |
mooie SC hoor ![]() | |
MutZ | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:42 |
quote:Hoi TF ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:43 |
quote:hoi mutzie ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:48 |
quote:ja nou ! fiat ![]() ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:48 |
quote:hey geile beer van me ![]() | |
MutZ | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:50 |
quote: ![]() | |
MutZ | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:50 |
quote: ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:54 |
quote:écht hoor! | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:55 |
quote: ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:55 |
quote:oi ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:56 |
quote:oi tommz ![]() | |
Sjoewe | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:56 |
Hoi ![]() * Sjoewe moet zo zijn één-na-laatste examen maken, wiskunde ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:56 |
quote:Al een auto gevonden? | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:57 |
quote:goed weekend gehad tjabbz? | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:57 |
quote:rucces! | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:58 |
quote:na de zomer ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:59 |
quote:al gevonden ? of dan pas écht zoeken? | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:00 |
quote:zeker kuklinskzz. en toi? | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:01 |
quote:blijf tussentijds wel zoeken maar wil hem zowiezo pas na de zomer hebben..... dan komt er hier een garage vrij en kan ik ermee aan de slag | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:02 |
quote:je hebt al wel een auto op het oog dan? (dus een auto die je al werkelijk hebt zien staan), of nog steeds alleen de plannen om ernaar te gaan zoeken? | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:04 |
quote:ik ben er tenminste uit wat het gaat worden.... en erg lang zal het wel niet duren dan om er een te vinden..... maar heb er nog geen een specifiek zien staan nee | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:06 |
quote:wat zoek je? | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:07 |
quote:de laatste keer wilde hij een silvia S15 ![]() | |
Thermo | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:07 |
projecten zijn vermoeiend ![]() haallloooo btw | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:08 |
quote:vorige slowchat.... vroeg je zelf nog welk type.... geheugenverlies ofzo ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:08 |
quote:lees je eens in ja..... ![]() vorige slowchat enzo.... geen nissan, iets wat dichter bij huis ook te vinden is..... | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:09 |
quote:haha ja dat had ik nog niet gedaan enzo ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:09 |
quote:owww. die ![]() geheugenverlies idd.. maar wel type nou precies? ST185 of ST205? | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:10 |
ik ben trouwens opzoek naar een Toyota op grijskenteken met een Diesel motor.. dus als iemand er een te koop heeft of te koop ziet wil ik het graag weten ![]() alvast bedankt ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:11 |
quote:that one ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:11 |
quote:een carlos saintz ? | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:12 |
quote: ![]() had ik het net opgezocht... ![]() mja. dus. maar een CS dan? | |
Sjoewe | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:12 |
*kwijl* | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:13 |
quote:anders ga je ff jezelf quoten ![]() maar een CS is wel erg gaaf... alleen zou ik zelf naar een ST205 opzoek aan die zijn echt über... ![]() pas wel op met ST185's trouwens.. zitten wel een paar rotte appels tussen ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:15 |
quote:nope, beetje zeldzaam om te vinden.... ga voor de gewone turbo (nou ja gewoon) | |
aKra | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:15 |
Wel mooie bak ![]() Gimme! | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:16 |
quote:CS staat voldoende te koop op marktplaats. alleen moet je je wel afvragen hoe goed die nog zijn idd. Maar een gewone turbo is ook al erg gaaf, hoewel de cs gewoon makkelijker modificaties aankan. | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:17 |
quote:as with all cars..... laat hem voor aankoop wel goed nakijken.... en een beetje werk is ook geen moeite | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:19 |
quote:ach ligt eraan hoeveel ik voor de auto moet betalen, mocht het een leuke prijs zijn wil ik de motor gelijk aanpakken | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:20 |
quote:Als je dat al van plan bent kom je bedrogen uit als je geen carlos sainz neemt. die heeft o.a. standaard al waterinjectie aanboord enzo, is alleen niet aangesloten. heeft echt veel meer tuningmogelijkheden. | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:21 |
quote:klopt alleen normaal kan je een Toyota opzich vrij snel kopen.. want er mankeert meestal niet zoveel aan.. dit is helaas anders met een CS of turbo.. stukke turbo slecht onderhoud niet warmgereden e.d. daarvoor wilde ik je als vrind waarschuwen ![]() ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:22 |
quote:Psst. hij heeft een Lancia delde HF integrale gehad. dat weetie wel ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:23 |
quote:weet ik ook... maar ik mag dat wel zeggen toch? of komt dat betweterig over ofzo?? ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:23 |
quote:en hoe zit het met verschil van blok zelf?? mocht er iets aan het blok gebeuren zijn eerst zuigers, drijfstangen, kleppen, klepveren enz eerst aan de beurt quote:tegen die tijd wil ik zeker nog sterke en zwakke punten van jullie horen..... kan ik daar extra op letten | |
Thermo | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:27 |
Ow trouwens even een autonieuwtje direct van de bron ![]() Er is een S40 coupé in ontwikkeling bij volvo, een vriend van me werkt bij volvo en heeft al een paar prototypes voorbij zien rollen en die zagen er erg goed uit! ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:27 |
quote:The ST185CS is visually different to the normal model in that it has a different bonnet and bumper. Instead of the scoop, the bonnet has an air vent (to expel hot air) and a small round scoop to provide cooling air to the cam belt housing (found to melt during rallying on older models). At the rear are two additional rear-facing exits. The bumper is more bulbous and has a larger vent area. Also the large heavy steel bumper is missing, a petite aluminium extrusion taking its place. As a result of these changes the cooling efficiency (resulting from increased throughput of air) is much higher. All ST185CS models were the wide-body version with the 15" wheels. The rear bumper was also redesigned to reduce weight. The engine differs from the normal car in that it uses a water-air intercooling system. The intercooler is about twice the size of the earlier model GT4 ST165. The intercooler radiator is about four times as big and includes a water spray system (which is installed but not connected). The CS also uses a different turbo and air flow meter. The ECU has the fuel cut at 1.2 bar (15 psi), up from the normal 0,8 bar (12psi). Otherwise the engine has no significant changes over the normal ST185. Other minor changes include different suspension settings and a lightweight, low restriction exhaust system with 2.5” pipe work, sun roof, a limited edition plaque signed by Carlos Sainz and a full leather interior as standard. The Japanese model RC had 230bhp, which is the result of high-octane fuel and aggressive timing. The European models only had 205bhp, and less torque. The CS was also fitted with a new gearbox, the E151F (although this was also fitted to later models). This gearbox has triple cone synchros on second, and dual cone on third to help reduce the synchro graunch problems all Toyotas suffer from. It also has two synchro rings on fifth, Teflon coated shift forks and several other improvements. | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:28 |
dus je kunt veel beter een CS nemen. tekst komt van de site van Plaguebearer. (http://www.projectcelica.tk/) | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:29 |
ik ben ff weg. unreal spelen. ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:41 |
quote:thanxz, zeker iets om over na te denken..... | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:41 |
TF.. als je die oto heb, heb ik eventueel wel interesse in een 5S conversie... ![]() die conversie gebruiken ze ook met het JGTC met de Supra's een 3S-GTE blok met een inhoud van 2200 cc (=5S sb) en dan kan je als je echt vermogen wilt hebben (1000+ pk ![]() die conversie is vooral leuk voor je koppel onderin e.d. | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:44 |
quote:1000pk, hoef nog geen abonement bij de pomp ![]() tot 3/400 moet het toch wel redelijk gaan lukken....met het standaard blok icm zuigers, drijftstangen en iets grotere turbo (hoeveel bar kan de standaard eigenlijk aan??) | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:51 |
ik ga eve wat nuttigs doen ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:55 |
quote:als je niks te doen heb en geld over is het leuk... ik kan dan voor jou een 5S met alle benodigheden regelen... 1000 pk is natuurlijk extreem... maar 300 pk kan.. en het koppel is dan natuurlijk een stuk aangenamer met de 5S ![]() hehehe... naja eeerst maar eens zoeken naar een goede CS ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 1 juni 2004 @ 13:00 |
Hallo mensen ![]() K zit weer fijn op een BLOEDHETE school ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 13:44 |
quote:hij kan standaard al genoeg aan. hoeveel precies weet ik niet, maar als je een Fuel-Cut Defender installeert dan heeft hij de 1e en 2e versnelling ook de volledige turbodruk die anders wordt afgekapt bij 0.8 bar. | |
BazzoS | dinsdag 1 juni 2004 @ 13:49 |
goeiemiddag ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:05 |
quote:Ollah ![]() | |
PeuRac | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:16 |
Olle ![]() en ik zit weer te wachten ![]() Ik hheb van 8;30 tot 16;30 les, maar heb maar 3 lessen, waarvan al 2 gehad ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:19 |
lachen he met school ![]() | |
PeuRac | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:22 |
quote:Gelukkig ben ik er in Januari vanaf, iig van deze ![]() | |
BazzoS | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:24 |
quote:nog ¾jaar ![]() | |
PeuRac | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:27 |
quote:Je vergeet dat er nog 2mdn vakantie tussen zit, plus een najaars en een kerst vakantie. En nog een toestweek, met daarna nog een week vakantie (aan t eind) dus blijft er nog een half jaar over ![]() | |
BazzoS | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:28 |
quote:valt dat even mee ![]() | |
PeuRac | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:33 |
quote:Zeker ![]() ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:33 |
quote:wat een leven he, student zijn ![]() | |
BazzoS | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:34 |
quote:in wat voor bedrijf moet jij stage gaan lopen dan..? | |
BazzoS | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:34 |
ff naar de buren, zo terug ![]() | |
BazzoS | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:34 |
quote: ![]() ![]() | |
PeuRac | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:36 |
quote:Waar ik maar wil, als het maar met auto's te maken heeft. Ook al is het maar ergens ver weg dat de auto's voorbij komen, dan nog mag het. | |
BazzoS | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:41 |
quote:in wat voor richting dan? want als ik ergens stage wil lopen waar ik ergens een pc zie staan, mag het echt niet ![]() | |
BazzoS | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:43 |
aan de weg: muizen met een gekneusde hand is niet alles ![]() | |
PeuRac | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:46 |
quote:Een motorrevisie bedrijf mag, een autoblad mag, een dealer, importeur, fabrikant, noem iets met auto's en het mag. | |
BazzoS | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:49 |
quote:ja, maar waar voor ben je aan het leren? ik zou 't leukste uitkiezen btw ![]() | |
BazzoS | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:50 |
ik ga ff wat vlaggetjes jatten, laterr ![]() | |
PeuRac | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:51 |
quote:Ik denk niet in de richting van wat ik leer, maar van wat ik wil leren. Dus wil ik bij een importeur, of fabrikant, of autoblad (dat lijkt me het gaafst, maar geen idee wat ik daar zou moeten doen ![]() | |
PeuRac | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:55 |
Ik ga kijken of ik al les kan regelen. ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:12 |
quote:en... gelukt? | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:13 |
hey permban ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:16 |
hej tjabbo!! heeft iemand al een hermandepermban gehad eignelijk?? | |
Fugie | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:25 |
quote:nope | |
hermandeperman | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:26 |
quote:volgens mij is ook_gek aan het solliciteren of niet?? ![]() | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:27 |
haaalllooo lekker weertje voor een op en neertje of nie ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:31 |
op en neertje ![]() | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:32 |
quote: | |
BazzoS | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:33 |
quote:autoweek, rij-impressies maken ![]() ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:33 |
quote: ![]() ![]() | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:34 |
@ ThaFreak, kheb nog een vraagje voor je voor als je er weer bent. ![]() | |
BazzoS | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:35 |
quote:weer of geen weer, op en neer ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:42 |
quote: | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:43 |
quote: | |
BazzoS | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:44 |
hahaha quoten ze precies hetzelfde ![]() ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:45 |
quote: ![]() ![]() | |
BazzoS | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:46 |
quote:oja, niet gezien ![]() maar ik ben weer weg, ff rijlessen ![]() ![]() | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:46 |
quote:oooooohw ik zag al niet waarom je quote-eee , dus dacht ik quote lekker mee ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:47 |
quote: | |
hermandeperman | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:47 |
quote:succes!!! ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:47 |
quote:Tommy doet ook lekker mee ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:49 |
quote:uiteraard ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:50 |
altijd gezellig... maar ik ga nu ook weg... lekker werken ![]() | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:56 |
daar zit ik dan....met al m'n vrienden ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:57 |
quote:oi ![]() hoe is het met je alfa? | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:59 |
quote:Tommy ![]() Alfa ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:01 |
quote:dat is zeker netjes ![]() al gewend dat je "stoere" ruitenwisser naar beneden staat? ![]() | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:04 |
quote:Ja, staat ook een stuk minder sjonnie nu. ![]() Is je Reno al gefixed? | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:06 |
quote:je kunt hem zelf reggen natuurlijk. | |
Anne | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:07 |
Hallo! ![]() | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:07 |
quote:heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey ijsmeissieeee ![]() | |
Anne | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:08 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:08 |
quote:yep.. radiatorbak was kaputt omdat de eikels bij de Reno Dealer er teveel druk op hebben gezet... maar de radiator is zelf ook gaar hoor... helemaal verrot aan de onderkant, dus heb maar een ruilradiator besteld, en ga die zelf monteren.. ![]() ![]() | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:09 |
quote:ghehehe ![]() ![]() | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:10 |
quote:Handig als je dat zelf kan ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:11 |
quote:ik heb zaterdag dat hele ding uitelkaar gehaald... kwam nog meer shit tegen trouwens ![]() maar das wel weer gefixt.. maar ik blijf er wel bij: WAT ZITTEN FRANSE OTO'S RAAR INELKAAR | |
Anne | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:11 |
En ik ben weer weg ![]() Timmetjuh is er met mijn grote liefde haha ![]() ![]() | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:12 |
quote:ik ben hier hoor en ik zie geen Timmetjuh ![]() | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:13 |
quote:Franse zooi ![]() Toyota ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:17 |
Mijn corolla wordt trouwens gemaakt wanneer wij op huwelijksreis zijn ![]() Er komt een nieuw zijscherm aan boven de wielkas, en de deur wordt uitgedeukt. Daarna wordt de voorbumper opnieuw gespoten, en de motorkap strak gemaakt (zitten putjes in van steenslag). De wielkassen achteraan hebben beide last van roestvorming, iets dat normaal op deze modellen niet voorkomt maar om de velgen passend te maken zijn ooit de wielkassen uitgeklopt. Helaas dus, maar de roest wordt weggehaald en alles wordt opnieuw gespoten. Corolla wordt dus weer helemaal strak. * Tjabbo is blij mee zijn.] Corolla meegaan naar volgende meeting ![]() | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:19 |
wanneer ging je ook alweer trouwen? 18 juni of juli ? | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:20 |
"Diana was meegaand, wellustig en knap Helaas was haar Fiatje net iets te krap Ik dacht nog: "Dit wordt een geweldige nacht" Tot ik door die handrem anaal werd verkracht." ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:21 |
quote: ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:21 |
quote:kijk dat is het betere nieuws ![]() veel plezier op je huwelijksreis ![]() | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:24 |
quote:joh das al over 2 en halve week ![]() we hebben nog niet eens een fok! pta sc meet georganiseerd tijdens je bruiloft ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:28 |
quote:PTA SC Toyota Party moet ook nog ![]() | |
-Eddow- | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:28 |
Gespot Deel 6 Foto's van de skyline!! eindelijk gespot! | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:33 |
quote:ik heb geen geld voor een Toyota ![]() ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:33 |
quote:niet mijn probleem ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:34 |
quote:Ah dus je geeft toe dat Toyota toch een beter merk is dan Alfa. Fijn is die discussie ook es klaar ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:34 |
quote:ja want ik mag ook met mijn reno komen ![]() ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:35 |
quote:Ah in dat geval kom ik met mijn E10 GTSi met 4AFE of met mijn T20 STi met 7AFE. ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:35 |
quote:oef ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:38 |
quote:voor jou toch gekoekte snee of niet? | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:40 |
quote:maakte ik daar toch een lelijke verspreking ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:42 |
quote: ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:43 |
quote:wat heb ik je nou geleerd ![]() als je het type-id en motor-id kent hoef je die niet apart te vermelden.. dus een AE100 is een E10 met 4A-FE motor en een AT200 is een T20 met 7A-FE motor... dus wat jij daar net verkondigde was geen orginele Toyota taal ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:45 |
quote:solly ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:49 |
quote:tis al goed... ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:56 |
waar is iedereen... ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:57 |
ik ga naar huiz ![]() | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 17:08 |
ik was eten, nu ff lekker uitbuiken op de bank voor de tv. ![]() | |
Fugie | dinsdag 1 juni 2004 @ 17:53 |
wie heeft ervaring met betalen van dingen die je op ebay.de heb gekocht ? Mijn duits is echt slecht ![]() | |
Steve-O | dinsdag 1 juni 2004 @ 17:57 |
Ok vraagje welk autoblad lezen jullie graag ? Ik ben net lid van autovisie en vind die dure bladen zals GTO/Carros ook geweldig ![]() * Steve-O quote auto special moet hebben ![]() | |
Steve-O | dinsdag 1 juni 2004 @ 18:09 |
![]() Passat ![]() ![]() Modena 420 ![]() | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 18:19 |
quote:Wat heb je afgesproken? Ik betaal meestal met paypal of buitenlandse overboeking. Ik zit bij de Fortis en daar moet je helaas nog naar zo'n kantoor om het aan de balie over te laten boeken. Wat je nodig hebt is het IBAN en het SWIFT/BIC nummer (naast zijn naw gegevens). | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 18:20 |
quote:Ik ben lid van de autovisie, vet blad ![]() | |
Fugie | dinsdag 1 juni 2004 @ 18:32 |
quote:het si gelukt ![]() Net telefoontje gehad, krijg 1450 euro van de verzekering. Care schaderapport was 1875 euro. Nu dus ff op zoek naar 1 of andere pipo de autoreparateur die het voor 1400 euro kan fixxeh. | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 18:33 |
quote:ben der weer....... nu eve snel eten ![]() | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 18:39 |
quote:een vriend van me zoekt een 2dehands vw passat tdi uit 2000/2001 tegen uiteraard een aantrekkelijke prijs. Wat zou jij kunnen doen? Ik las nl. iets over inkoopprijs enzo, wat voor prijs moet ik aan denken? En anders zocht ie ook waar ie voor een aardige prijs een ex lease auto kon kopen. Thanx(geen haast bij) ![]() | |
PeuRac | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:00 |
quote:Ik lees op m'n werk: Autoweek, Carros, GTO, Auto&motor klassiek en nog 1 of 2 bladen. Thuis heb ik de Autovisie, en dat blijft toch echt het beste blad ![]() ![]() | |
PeuRac | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:01 |
quote:Yep, had zelfs een prive lesje ![]() | |
PeuRac | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:04 |
quote:Bijvoorbeeld ja, zoiets kan idd, al zou ik dan naar de Autovisie gaan. | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:15 |
quote:inkoopprijzen zijn meestal voor auto's die ik zelf koop maar kan altijd eve rondloeren en vragen.... maar tdi welke ervan, 100, 130 of de 150pk.... Moet het persee een passat zijn??? Bora is anders ook een interessante optie anders, iets kleiner maar wat fijner rijgedrag en goedkoper | |
Jofunu-kun | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:16 |
Hoooi! ![]() *zelf ook een auto op 't oog heeft* Ford Escort 1.6 XR3i U9 uit 1987 (Al zegt dat U9 me he-le-maal niets) | |
PeuRac | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:21 |
quote:U9 betekent dat er een kat onder zit. En ik dacht dat je 'grijs' wou gaan rijden? | |
ook_gek | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:22 |
Wie weet wat dit is ![]() Ik heb het ook al in het motor topic gevraagt ![]() Staan er opeens 2 hele dikke motoren in het magazijn op m,n werk ![]() | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:23 |
quote:Ik zal het hem eens vragen, als het goed is zie ik hem vrijdag. Maar hij is echt een Passat liefhebber, Bora is toch een stap terug , hij rijd nu een Passat uit 1997 td rooie i . I'll get back at ya ![]() | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:24 |
quote:ik heb 0,0 verstand van motoren, lijkt op een schokbreker ofzo ![]() | |
ook_gek | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:25 |
Nee het is een safty ding gebeuren staat er op. Je kan er aan draaien en het instellen | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:31 |
quote:stap terug kwa grootte valt wel mee..... maar een bora van ongeveer dezelfde prijs als een passat zal wel een grotere motor hebben een heel wat meer luxe.... | |
Jofunu-kun | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:35 |
quote:Grijs? Hoebedoel? ALs je chauffeurs dinges bedoeld, dat doe ik ook.. als werk.. maar voor prive ga ik geen 10 tonner kopen... Edit: (EN dat doe je niet voor 250 Eurotjes ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:36 |
quote:ben ik voor zoiets veel kwijt of valt het nog te doen?? quote:standalone is het ook mee op te lossen meen ik...... normaal draait die op 1.0/1.2 ?? | |
ook_gek | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:41 |
Kwam ik deze motoren tegen in het magazijn op m,n werk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Jofunu-kun | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:42 |
Mooise beestjes.. | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:45 |
quote:* BoJo in het motortopic gecheckt heeft zie je nou wel dat het een soort schokbreker is ![]() | |
PeuRac | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:46 |
quote:Sorry, ik zie t net, ik verwarde je met iemand anders. | |
Jofunu-kun | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:47 |
250 Eurotjes, nog geen 100.000 op de teller.. 's niet veel geld toch? | |
Jofunu-kun | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:49 |
Owjah bij de weg, dat onderzoekje van jou, mag 't ook als je een auto HAD? | |
PeuRac | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:02 |
quote:yep | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:06 |
quote:het is geen NLer dus daar kijkt ie niet naar. ![]() | |
ook_gek | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:08 |
![]() PeuRac die de tuin doet als hij een stuk ouder is ![]() | |
ook_gek | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:11 |
![]() Altijd leuk zo iets om naar de appie te rijden ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:13 |
quote:heb nog wel een scootmobiel te koop.... dus peu grijp je kans, 300¤ ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:13 |
quote: ![]() | |
PeuRac | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:15 |
quote:Scheelt dat je mij nooit de tuin zult zien doen ![]() | |
ook_gek | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:17 |
![]() Schat schat er ligt iets onder de stoel. Doe jij effe de auto op z,n kant. Dan rolt het er wel onder uit............... ![]() | |
ook_gek | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:20 |
* ook_gek heeft z,n boot besteld ![]() ![]() | |
PeuRac | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:21 |
quote:mag ik je aanraken? | |
PeuRac | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:28 |
Bazzos, ik weet waar ik stage wil gaan lopen ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:59 |
quote:De 5S swap kost je 'de kop' (:D) en o.a. een andere distributieriem (uit de camry waar de 5S-FE motor in zit) en scheelt je 0.2L dus je vergroot je motorinhoud. of de internals uit de 5SFE overgezet moeten worden, maar als dat zo is wordt het redelijk prijzig. Mocht je het doen, ben je vast de enige in nederland. Iedereen zorgt voor goede modificaties op de 3SGTE, daarmee kan met redelijk standaard motor ook wel zo'n 300 pk bereikt worden. Daarna kan met redelijke mods de 400pk grens in de buurt komen, maar dat gaat je wel geld kosten. ![]() De Carlos Sainz celica heeft standaard in de 1e en 2e versnelling 0.8 bar, en 3 t/m 5 geeft 1.2 bar. Je kunt dit zonder al te veel moeite ophogen naar 1.3/1.4 en als je de wastegate wat aanpakt scheelt dat ook alweer. Maar begin met de Fuel-Cut defender. | |
ook_gek | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:59 |
* ook_gek gaat helemaal los op Dace Clarke - The wolf ![]() Ik ben alleen thuis ![]() | |
BoJo | dinsdag 1 juni 2004 @ 21:10 |
quote:breek je scheveningen niet af ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 21:35 |
quote:toch handig van die toyota experts in het pta-huis..... ps weet jij nog een goed adresje waar ik een beetje rond kan kijken voor motoronderdelen, dus high performance?? | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 21:40 |
quote:www.supras.nl arnout verkoopt haast alles. Maar eigenlijk weet ik nog wel een ander adres misschien. mail me eens. die info mag niet op het forum. | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 21:44 |
quote:gaat voornamelijk om het kleinere grut..... zuigers en drijfstangen heb ik namelijk zelf een vast adres voor, maar je hebt mail.... | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 21:50 |
quote:het gaat hier om grotere turbo's, intercoolers, turbo timers. dat werk. ![]() en je hebt mail terug ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 21:56 |
quote:toch erg handig al die toyota kennis hiero ![]() straks heel pta aan de toyota ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:04 |
quote:we indoctrineren wel he, op de manier waarop we nu bezig zijn ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:11 |
quote:indoctrinatie is okay ![]() | |
Fugie | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:34 |
mijn vectra rocks nog steeds ![]() ![]() ![]() | |
PeuRac | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:34 |
Ik ga slapen, tot morgen ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:41 |
quote:spaar eerst maar voor een paar liter benzine. als je toch een viper wilt ![]() | |
Fugie | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:43 |
quote:true, ik moet nu eerst sparen om mijn auto te laten repareren ![]() ![]() | |
MutZ | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:44 |
Truste allemaal... ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:52 |
truzte mutz | |
ook_gek | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:55 |
mietjes. Je gaat toch niet slapen ![]() | |
BazzoS | dinsdag 1 juni 2004 @ 23:14 |
quote:nou, brand los ![]() | |
Jofunu-kun | dinsdag 1 juni 2004 @ 23:21 |
*is aan het dagdromen over z'n loon* lalala.. ik heb geen idee hoeveel 't zal zijn.. 0 uren contract, Chauffeurs CAO D0.. Bruto 1435, en ik zit ver over de 40 uur per week.. (eerder rond de 60) | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 23:27 |
quote:ik zou zeggen post je loonstrookje waneer die binnen is ![]() | |
ook_gek | dinsdag 1 juni 2004 @ 23:57 |
hoi ![]() | |
Thermo | woensdag 2 juni 2004 @ 00:27 |
bla | |
LWaS | woensdag 2 juni 2004 @ 02:02 |
Zo, und jetzt naar bed ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 2 juni 2004 @ 02:07 |
quote:ff onderons... als je naar een 5S wil swappen (2200 cc) MOET je imo alleen de krukas van een 5S overnemen (of een custom made storkerkit) want alle olie-water kanalen liggen in de 3S-GTE (wat een iets ander blok is dan een 3S-GE) al klaar voor de turbo.. dan ben je gek als je het blok (5S) zelf ga swapen moet je namelijk zelf de kanalen gaan maken, een 5S is in de basis sterker dan een 3S en het ontwerp is ook nieuwer, alleen je zit met de olie-water kanalen, als je dus geen turboblok heb is het een ander verhaal... dus die "5S swap" zou een 3S-GTE blok worden met een 5S krukas dus 2200 cc daarom heet het blok bij TDR ook nog gewoon 3S-GTE ondanks dat het een 2200 is. | |
LWaS | woensdag 2 juni 2004 @ 02:07 |
quote:Ik geloof je hoor ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 2 juni 2004 @ 02:10 |
quote:is het niet duidelijk dan ![]() ik ga slapen ![]() | |
LWaS | woensdag 2 juni 2004 @ 02:16 |
truzzel! ik ga ook ![]() ![]() | |
BoJo | woensdag 2 juni 2004 @ 07:44 |
aloha ![]() | |
ook_gek | woensdag 2 juni 2004 @ 08:00 |
hoi ![]() PeuRac, heel m,n pc zit vol ![]() 5,4GB vannacht binnen gehaald. En hij is nog bezich ![]() heb net maar 7GB ruimte gemaakt ![]() | |
Tjabbo | woensdag 2 juni 2004 @ 08:14 |
quote:Tommeh! ![]() goedemorgen ![]() | |
Anne | woensdag 2 juni 2004 @ 08:16 |
![]() | |
Tjabbo | woensdag 2 juni 2004 @ 08:17 |
oi ijs ![]() | |
Fugie | woensdag 2 juni 2004 @ 08:18 |
lo ![]() | |
Anne | woensdag 2 juni 2004 @ 08:18 |
quote:oi tjab ![]() | |
Tjabbo | woensdag 2 juni 2004 @ 08:22 |
quote:hoest met je seeëriks | |
Anne | woensdag 2 juni 2004 @ 08:24 |
quote:ferriej koet ! hie is naw alloon et die treensteesjon. | |
t0n | woensdag 2 juni 2004 @ 08:35 |
WUZAAAAAAAAAAAAAA ofwel: Goedemorgen ![]() | |
Anne | woensdag 2 juni 2004 @ 08:36 |
quote:oi Honda pimp ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 2 juni 2004 @ 08:37 |
oi ![]() | |
t0n | woensdag 2 juni 2004 @ 09:06 |
quote:Liev ![]() | |
Anne | woensdag 2 juni 2004 @ 09:09 |
quote: ![]() | |
BazzoS | woensdag 2 juni 2004 @ 09:11 |
Olas ![]() | |
Anne | woensdag 2 juni 2004 @ 09:11 |
quote:Hola! ![]() | |
Anne | woensdag 2 juni 2004 @ 09:11 |
Trouwens t0n, wij komen zondag denk ik niet ![]() | |
Tjabbo | woensdag 2 juni 2004 @ 09:12 |
quote:Whuzz.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAp. | |
ThaFreak | woensdag 2 juni 2004 @ 09:14 |
morgen mensen ![]() | |
BazzoS | woensdag 2 juni 2004 @ 09:14 |
quote: ![]() tjabbo, heb jij nog wat slechterikken afgeschoten gister? ![]() | |
BazzoS | woensdag 2 juni 2004 @ 09:14 |
quote:goeiemorgen TF ![]() | |
ThaFreak | woensdag 2 juni 2004 @ 09:14 |
quote:heey t0n, laatst nog een geweldig geluidsfragment gehoort van jou en je civic ![]() | |
BazzoS | woensdag 2 juni 2004 @ 09:15 |
quote:posten ![]() | |
LWaS | woensdag 2 juni 2004 @ 09:15 |
mogguh ![]() | |
Tjabbo | woensdag 2 juni 2004 @ 09:21 |
quote:weinig. beetje msn verder nie. jij ? | |
BazzoS | woensdag 2 juni 2004 @ 09:36 |
quote:jup, vlaggetjes jatten, slechterikken afschieten ![]() (alleen niet met UT2004, maar SOF2) | |
LWaS | woensdag 2 juni 2004 @ 09:39 |
pft....vollgens ben ik brak ![]() en straks weer werken ![]() | |
Tjabbo | woensdag 2 juni 2004 @ 09:43 |
quote:kan ook. ik doe meestal gewoon doodstrijd of laatst staande man. | |
MutZ | woensdag 2 juni 2004 @ 09:49 |
Mogguh ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 2 juni 2004 @ 10:00 |
quote:conversie verhaal gelezen? TF | |
ThaFreak | woensdag 2 juni 2004 @ 10:02 |
quote:half, eerst nu eve boodschappen doen en dan eens wat beter lezen | |
BazzoS | woensdag 2 juni 2004 @ 10:38 |
quote:laatste staande man is geen optie in SOF2 ![]() | |
Tjabbo | woensdag 2 juni 2004 @ 10:41 |
quote:UT is all I play. ut2003 zuigt trouwens. die speel ik niet. het liefst de originele UT, of UT2004. Wel met de instagib mutator aan uiteraard ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 2 juni 2004 @ 10:45 |
quote:ik speel wel eens COD maar mijn favo blijf MOHAA ![]() | |
Tjabbo | woensdag 2 juni 2004 @ 10:47 |
quote:multiplay? mohaa? dat zuigt harder dan een hoer op vakantie. | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 2 juni 2004 @ 10:49 |
quote:nee hoor.. lachen man ![]() | |
BazzoS | woensdag 2 juni 2004 @ 10:54 |
quote: ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 2 juni 2004 @ 10:57 |
quote:ik vind dat maar vieze taal ![]() | |
BoJo | woensdag 2 juni 2004 @ 12:22 |
PGR2 op Xbox live is vetter ![]() ![]() | |
Tjabbo | woensdag 2 juni 2004 @ 12:28 |
quote:xbox, gamecube, nintendo, playstation. allemaal ![]() | |
BoJo | woensdag 2 juni 2004 @ 12:41 |
quote:ja dat zei ik ook voordat ik m'n xbox kocht. M'n laatste console daarvoor was een Nintendo 8 bit. Het is gewoon zo relaxt, je doet dat ding aan en het werkt gelijk, zonder gezeur, zonder drivers die niet werken, en de spellen zijn voor dat kreng gemaakt dus je hoeft niet steeds te balen bij een nieuw spel dat je videokaart het niet trekt. Mijn mening over een console is helemaal omgeslagen, pc lekker snel voor wat ik erop doe en xbox voor de games ![]() ![]() | |
Anne | woensdag 2 juni 2004 @ 12:45 |
Ben ik weer.. Nog 3 uur doorbrengen op school ![]() En Timmetjuh maar wachten in de kantine ![]() Best wel zielig eigenlijk.. ![]() ![]() | |
Fugie | woensdag 2 juni 2004 @ 12:46 |
whoei net mijn cursus engels afgerond, weer een studiepuntje erbij ![]() ![]() | |
LWaS | woensdag 2 juni 2004 @ 12:46 |
werken.![]() | |
MutZ | woensdag 2 juni 2004 @ 12:47 |
Ik ben een examen maken... ![]() | |
BoJo | woensdag 2 juni 2004 @ 12:50 |
Drukt op het aan knopje van zijn xbox ![]() ![]() | |
hermandeperman | woensdag 2 juni 2004 @ 13:06 |
io mensen ![]() ben er ook weer!! | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 2 juni 2004 @ 13:43 |
oi ![]() mijn zelf gemaakte radiateurbak is nogsteeds heel... goed he ![]() | |
Tjabbo | woensdag 2 juni 2004 @ 13:55 |
quote:échte liefde ![]() | |
Tjabbo | woensdag 2 juni 2004 @ 13:56 |
quote:totdat je duckttape het begeeft ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 2 juni 2004 @ 13:59 |
quote:tsss hij is anders wel ducktape certifited hoor... ![]() | |
Anne | woensdag 2 juni 2004 @ 14:00 |
quote: ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 2 juni 2004 @ 14:00 |
quote:oi ![]() ![]() | |
Anne | woensdag 2 juni 2004 @ 14:03 |
quote:Tommywommy ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 2 juni 2004 @ 14:05 |
quote:jij bent lief! ![]() | |
Anne | woensdag 2 juni 2004 @ 14:06 |
quote:Jij bent liefer! ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 2 juni 2004 @ 14:15 |
quote:nee hoor ![]() Ik heb gereden in een CRX ![]() ding reed best ok. | |
Anne | woensdag 2 juni 2004 @ 14:18 |
quote:Denk het niet ![]() Of hij heeft er een hoop aan gedaan? Heb je het niet even uitgeprobeerd? ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 2 juni 2004 @ 14:20 |
quote:Ik heb het uitgeprobeerd en het was niet mega-snel. Hij heeft er niks aangedaan zover ik weet, tis een V-Tec meer weet ik er niet van. | |
Anne | woensdag 2 juni 2004 @ 14:26 |
quote:Dan heeft het geen 160 pk ![]() Ik zie wel vaker van die ads staan op marktplaats waarbij ze zeggen dat ze 160 PK hebben en dan hebben ze er niks aangedaan.. Dus neh.. onzin ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 2 juni 2004 @ 14:30 |
quote:Ik had het fout begrepen ![]() Hij heeft een CRX 1.6i VTEC die heeft volgens hem standaard 150 pk.. hij heeft een andere uitlaat, inlaat en nokkenas wat volgens hem op de dyno resulteerd in 160 echte pk's. | |
BazzoS | woensdag 2 juni 2004 @ 14:31 |
quote:aldus een kenner ![]() | |
Anne | woensdag 2 juni 2004 @ 14:37 |
quote:Dan kan het wel ja ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 2 juni 2004 @ 14:44 |
quote:hij zegt van wel... maar het voelde niet echt als 160 pk... hoeveel weegt een CRX? | |
BazzoS | woensdag 2 juni 2004 @ 14:49 |
quote:www.autoweek.nl ![]() | |
Anne | woensdag 2 juni 2004 @ 14:51 |
quote:1010 kg ![]() | |
Fugie | woensdag 2 juni 2004 @ 14:56 |
bah, hoor ik net dat mijn auto total loss verklaart is. Krijg ik dus 1450 euro, nog 150 euro restwaarde en mag de auto houden ![]() ![]() | |
BazzoS | woensdag 2 juni 2004 @ 14:58 |
quote:dan zou die toch redelijk snel moeten zijn ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 2 juni 2004 @ 14:58 |
quote:die database klopt nooit.. iig niet bij Toyota's | |
BazzoS | woensdag 2 juni 2004 @ 14:58 |
quote:ow genaaid.. ![]() | |
hermandeperman | woensdag 2 juni 2004 @ 15:02 |
quote:Dat is zeker goed klote ja!!! | |
Fugie | woensdag 2 juni 2004 @ 15:07 |
Iemand hier die handig met autos is misschien ? ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 2 juni 2004 @ 15:09 |
quote:wat moet er aan gebeuren dan? | |
hermandeperman | woensdag 2 juni 2004 @ 15:13 |
quote: ![]() ![]() | |
flyguy | woensdag 2 juni 2004 @ 15:14 |
quote:naar welke schadehersteler? | |
Fugie | woensdag 2 juni 2004 @ 15:14 |
quote:nieuw achterpaneel nieuwe achterbeklededing nieuwe achtersteun bekleding nieuwe achterbumper inzethoek herstellen roestbestendig maken 2 lagen metallic spuiten zoiets als ik het taxatierapport snap... quote:particuliere, de care heb ik al schaderapport laten maken @ 85 euro, en hun hebben kosten op 1875 getaxeerd. Kom ik dus beetje tekort ![]() | |
BazzoS | woensdag 2 juni 2004 @ 15:17 |
quote: ![]() | |
BazzoS | woensdag 2 juni 2004 @ 15:18 |
argh kutbloedneus, nu allemaal harde stukken ![]() | |
Fugie | woensdag 2 juni 2004 @ 15:18 |
alleen de vervangen onderdelen moeten worden gespoten natuurlijk ![]() | |
hermandeperman | woensdag 2 juni 2004 @ 15:18 |
quote: ![]() ![]() | |
BazzoS | woensdag 2 juni 2004 @ 15:19 |
quote:hmm ok ![]() ik vind dat bordeauxrood een beetje te standaard kleurtje ![]() ![]() | |
BazzoS | woensdag 2 juni 2004 @ 15:20 |
quote:hmm ja op zich niks mis met een bloedneus, als ie maar niet na een half uur stopt, en niet vaker dan 1x per week voorkomt ![]() | |
BazzoS | woensdag 2 juni 2004 @ 15:21 |
* BazzoS die uit frustratie ff wat boeven gaat neerschieten! Tjabbee! ![]() | |
hermandeperman | woensdag 2 juni 2004 @ 15:25 |
quote:tabee nerdje ![]() | |
hermandeperman | woensdag 2 juni 2004 @ 15:28 |
He gasten, ik ga nog ff een lesje volgen!! de mzzl | |
ThaFreak | woensdag 2 juni 2004 @ 15:33 |
Vraagje nieuwe pc ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 2 juni 2004 @ 15:36 |
quote:je moet zo'n stroomkabel die nu in de voeding van je normale pc zit ook voor je beeldscherm hebben en die moet dan direct in het stopcontact ![]() | |
BoJo | woensdag 2 juni 2004 @ 15:37 |
quote:sorry, moest je even uitlachen ![]() ![]() | |
ThaFreak | woensdag 2 juni 2004 @ 15:40 |
quote:niet eens aan gedacht en wist trouwens ook niet eens dat dat wel kon ![]() ![]() | |
Fugie | woensdag 2 juni 2004 @ 15:40 |
anders is je auto een maand nadat je hem hebt ook total loss verklaart, dat zijn ook leuke dingen ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 2 juni 2004 @ 15:42 |
quote:ja dat is echt klote voor je... ![]() maar gelukkig is het je oto en ben je het zelf niet. ![]() | |
ThaFreak | woensdag 2 juni 2004 @ 15:43 |
quote:stronzo ![]() | |
BoJo | woensdag 2 juni 2004 @ 15:43 |
quote:vette nachtmerrie dude, sterkte en succes ermee!! | |
BoJo | woensdag 2 juni 2004 @ 15:43 |
quote: ![]() edit: en vol ! ![]() |