Thanksquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:33 schreef RSkillz het volgende:
Heel erg mooie CRX heb je ijsmeis.
Ik ben zelf ook nog van plan om ...ooit...zucht... nog wat meer aan mijn crx te gaan doen.
Maar tis jammer genoeg een erg dure hobby geworden voor mij.
Hier staat mijn CRX: http://www.cardomain.com/id/rskillz
Die chip hebben we van een kennis/vriend en daar waren we 25 euro voor kwijt ofzoquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:33 schreef RSkillz het volgende:
Vooral die andere chip die je erin hebt gestopt is erg interessant
Waar heb je die vandaan en wat was je daarvoor kwijt?
En merk je het verschil?
Ik mag voor mijn werk regelmatig naar Duitsland... ik heb daar 235 gereden in mijn crx-je
Ik denk dat da meer door de auto komtquote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de wegen daar zo shit zijn waardoor ik soms bijna met me hoofd tegen het dak kom..![]()
ookquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:06 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
Ik denk dat da meer door de auto komt![]()
Deze chip is door iemand gemaakt van Crx Club Holland.quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:42 schreef Five_Aces het volgende:
Zijn zat auto's die dat hebben, volgens mij is het verplicht na '96 (ieg in de VS, vanwege emissie eisen.)
Wanneer klagen de mensen nou eens niet zo over een crx of een golfquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:19 schreef 2NutZ het volgende:
wanneer worden de mensen nou es origineel en kopen ze geen crx of golfje?
imo wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:23 schreef 2NutZ het volgende:
ik klaag nie, ik stel een vraag. Maar ben blij dat jij er blij mee bent.
en nee een crx kan niet origineel zijn imo
maar Goodluck enzo
Dan kan je kiezen, of blackchrome, óf ehm... grafietquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:17 schreef ijsmeis het volgende:
Volgende update wordt de velgen in de échte kleur..
Het wordt geen zilver, het wordt geen goud..Iets daartussenin..
In ieder geval iets donkerder als eerst
We hebben al een kleurtje gekozen maar weten niet precies wat het isquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:38 schreef t0n het volgende:
[..]
Dan kan je kiezen, of blackchrome, óf ehm... grafiet
Volgens mij bestaat de kleurcode uit 6 cijfersquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:42 schreef KonnieKipke het volgende:
ik zeg kleur 214
Niet alles is HTMLquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat de kleurcode uit 6 cijfers.
Ik meen het serieusquote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:01 schreef t0n het volgende:
[..]
Niet alles is HTML
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |