Sorry ik bedoel het fixen van die dingen zelf. De onderdelen zijn niet duur, de uurloon zelf is duur. Een kop vlakken KAN NIEMAND zonder speciaal apparatuur, om maar eens een voorbeeldje te noemen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:37 schreef ijsmeis het volgende:
koppakking kost 'maar' rond de 40 euro..
Maar als je een koppakkingsset bedoeld, die kost 126 euro
Dus het valt nog mee..
Maar goed, dat maakt nu helemaal niet meer uit want we gaan swappen
En mijn vader is dus al 27 jaar monteur en heeft sinds ik met Tim heb zo'n beetje alles aan Tim zijn auto gedaan (en nee, daarom is hij nu niet kaduukquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:44 schreef yup het volgende:
[..]
Sorry ik bedoel het fixen van die dingen zelf. De onderdelen zijn niet duur, de uurloon zelf is duur. Een kop vlakken KAN NIEMAND zonder speciaal apparatuur, om maar eens een voorbeeldje te noemen.
Voorbeeldje, koppeling van onze bestelbusje kaduuk, 200 euro betaalt voor koppeling, garage zegt als je geluk hebt kost inbouw 300 euro, maar denk eerder aan 400 euro ofzo, mij pa gaat met me oom naar een garage, ze halen bak eruit, halen oude koppeling eruit, doen de nieuwe erin en bak terug, en dit alles in 2 uurtjes. Klaar is Kees. Maar ja, mijn vader werkt al meer dan 20 jaar zelf aan auto's, dus dit soort dingen zijn peace of cake voor hem.
Dan verandert het verhaal he. Als je pa in een garage werkt zou ik gewoon die motor fixen. En daarna de motor verpatsen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En mijn vader is dus al 27 jaar monteur en heeft sinds ik met Tim heb zo'n beetje alles aan Tim zijn auto gedaan (en nee, daarom is hij nu niet kaduuk)
Wie weet.. maar ik weet niet of ie dat wel waard isquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:47 schreef yup het volgende:
[..]
Dan verandert het verhaal he. Als je pa in een garage werkt zou ik gewoon die motor fixen. En daarna de motor verpatsen.
En ineens denk ik aan heel iets anders dat niks met auto's te maken heeftquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:37 schreef ijsmeis het volgende:
Maar goed, dat maakt nu helemaal niet meer uit want we gaan swappen
Je Renault Clio??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En ineens denk ik aan heel iets anders dat niks met auto's te maken heeft
Ja, dat was het... hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je Renault Clio??
Mensenkennisquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja, dat was het... hoe weet jij dat?
Nou eigenlijk dacht ik stiekem toch aan iets andersquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Mensenkennis![]()
wat voor blok precies?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
Goed nieuws
Het andere blok komt er eind volgende week in (Jammer genoeg niet voor Asten)
Maar goed.. dan zullen we weer lekker opvallen met onze rookpluimen..
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat voor blok precies?
vraag maar aan timmetjuh.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zuig ja![]()
of de rest van het dorp waar ze woont...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:25 schreef BazzoS het volgende:
[..]
vraag maar aan timmetjuh.
Zo hard kreunt Tim niet hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:26 schreef BobRooney het volgende:
[..]
of de rest van het dorp waar ze woont...
OMGquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
dan zullen we weer lekker opvallen met onze rookpluimen
En wat is daar OMG aan?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:57 schreef dnzl het volgende:
[..]
OMG![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |