Is dat van die wannabe xenon of niet? Zo ja,quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:42 schreef t0n het volgende:
http://www.showoffimports(...)824.htm?categoryId=0
Voor je lampies.
Zorg dan ook eerst dat je auto technisch in orde is en ga dan je geld pas aan het uiterlijk uitgeven.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:03 schreef ijsmeis het volgende:
Gister naar de APK keurmeester geweest..
En:
afgekeurd
We dachten dat ie wel zou afgekeurd worden op de:
velgen
raamband
donkere achterlichten
niet dus!
Wat wel niet goed was:
Fusees rechts en links waren niet goed (worden vervangen)
Het stuurhuis had best veel speling
Schroefveer zat los (moet een stuk rubber tussen)
En er was iets mis met de stofhoes van het stuurhuis rechts..
Daar gaat weer een hoop geld, want fusees zijn nou niet bepaald goedkoop.
Yo Clio is dead meat.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zorg dan ook eerst dat je auto technisch in orde is en ga dan je geld pas aan het uiterlijk uitgeven.
Ik ben niet zo'n fan van CRX'jes maar deze vind ik op zich nog wel mooi. Komt vooral door de donkere kleur denk ik. Alleen, een raamband met MOH erop...?Sorry hoor.
Ik ben trouwens benieuwd wat een niet-opgevoerde 130 pk CRX tegen mijn niet-opgevoerde Clio doet
Mijn 1.8 16V heeft 140 PK maar weegt zo'n 100 KG meer dan zo'n CRX.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:20 schreef yup het volgende:
[..]
Yo Clio is dead meat.
CRX = 0-100 = 7.5 sec. Top = 216 km/u.
Denk niet dat je Clio sneller is, misschien op top.
Ik d8 dat jij ook een 1.8 had, maar je hebt dus een 2.0 Williams? Cool.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:21 schreef _oxje_ het volgende:
Top ook niet... Met m'n clio williams blijf ik em misschien wel voor, zeker naarmate het aantal km/h oplopen maar qua sprinten zijn die dingen natuurlijk megasnel omdat et niets weegt
Magoed, back on topic
Ga jij nou maar zorgen dat die Honda wannabee pimpz site van je het wel doetquote:Op maandag 21 juni 2004 09:03 schreef t0n het volgende:
Anders maak je het topic non-honda.
doe jij eens normaal en blijf gewoon ontopic of blijf weg uit dit topicquote:Op maandag 21 juni 2004 14:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ga jij nou maar zorgen dat die Honda wannabee pimpz site van je het wel doet
Hij wás anders wel technisch in orde.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zorg dan ook eerst dat je auto technisch in orde is en ga dan je geld pas aan het uiterlijk uitgeven.
Ik ben niet zo'n fan van CRX'jes maar deze vind ik op zich nog wel mooi. Komt vooral door de donkere kleur denk ik. Alleen, een raamband met MOH erop...?Sorry hoor.
Ik ben trouwens benieuwd wat een niet-opgevoerde 130 pk CRX tegen mijn niet-opgevoerde Clio doet
Das wel relaxed danquote:Op maandag 21 juni 2004 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij wás anders wel technisch in orde.
En nu is het toch gemaakt?
Trouwens... me vader heeft de kleppen gesteld en hij is idd ietsje zuiniger dan eerst
Hopelijk wordt het nog minder..
Grijs, dus zwart..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:29 schreef t0n het volgende:
Wat voor kleur was de rook...
Wit = water (meestal koppakking)
Blauw = Olie
Zwart = Benzine
Jep.. en dat is dan niet een klein rookwolkje..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:23 schreef t0n het volgende:
ligt er aan hoeveel km je er mee rijdt
als je in een week 100101010km rijdt, dan kijk ik er niet van op
Njah... Ik zou iig denken dat je kop naar ze houdoe aan het gaan is...
heb je het als je veel gas geeft dat je een olieboot achter je hebt?
Niets bijzonders hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:17 schreef yup het volgende:
WTF een CRX motor (Japanse motor dus) die kapotgaat? WTF hebben jullie met die arme CRX gedaan
Als er zoveel rook uit de uitlaat komt kan het noit "een klein dingetje" zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niets bijzonders hoor
Maar goed, we weten niet eens of het ding kapot is.. kan goed zijn dat er maar een klein dingetje mis is.
Maar zie daar maar eens achter te komen..
En aangezien we nou al wat dingen aan het blok hebben gedaan zijn we het nu een beetje zat..
We blijven er maar mee klooien dus we lepelen hem eruit
Want?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:28 schreef yup het volgende:
[..]
Als er zoveel rook uit de uitlaat komt kan het noit "een klein dingetje" zijn
Als er iets in je motor stuk is, is het vaak duur. Als je koppaking gemold is, reken maar dat je veel gaat betalen. Als ie olie zuipt, ben je ook de lul. Kost serieuze $$$.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Want?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |