Geef mij die specs is dan...quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:41 schreef kirpeknots het volgende:
De 216 GTi is er zowel als 122pk als 130pk versie geweest. (Specs van Rover).
Die motoren lagen in de 3-deurs, coupé en Cabrio.
Dan nog past het niet, de ophangpunten in een 216 zijn ook totaal anders dan in een 220. Wat zeg ik, het hele subframe is anders.quote:Ik dacht dat de bulkhead en de ophangpunten van de Concerto en de CRX-II identiek waren.
Ik zou voor 1500 euro geen 820Ti durven kopen en er dan ook nog vanuit gaan dat blok + turbo 100% in orde is.quote:Een 2.0 turbo 16 blok met 200pk heb je voor 1500 euro. En dan krijg je de rest van de 820Ti er kado blij.
ijsmeis: laatste rover postquote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:42 schreef kirpeknots het volgende:
De 130 Pk versies schijnen geen kat te hebben deze werden in sommige landen (Onder andere FR) geleverd. Niet in NL inderdaad.
Die kende ik al jaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:37 schreef Nordic_Blue het volgende:
ik heb nog een filmpie voor de liefhebbers:
"hoe rag je een crx aan gort" : http://www.notworksafe.com/videos/sfrcrxhigh.wmv (ff met rechtesmuisknop saven)
Bron: flabber.nl
Thanks BMWM3quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:50 schreef BMWM3 het volgende:
Wat een schitterend project
Een goede vriend die ik ken reed ook vroeger in een CRX. Maar door de hoge kosten moest hij die wegdoen en heeft dan een Honda Civic gekocht
Dat is dus dat filmpje wat 4 posts geleden ook al werd gezegd/gegevenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:25 schreef RedArrow68 het volgende:
http://www.notworksafe.com/download.php?fileid=322
Interessant filmpje![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 19:13 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Er zijn wel meer auto's met Double Overhead Cams.Die hebben volgens jou dus allemaal ook VTEC? Als je er geen verstand van hebt lul dan niet zo dom.
![]()
De VTECs die geleverd zijn in dit model CRX zijn altijd DOHC, SOHC VTECs vind je in de ESI modellen --> de Civic '92-'95 ESI en de Del Sol ESI.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:00 schreef matig het volgende:
[..]
Een VTEC is niet altijd DOHC hoor, je hebt ook SOHC VTEC, ik geloof de Z6 koppen..
Ik had het op SLH al gelezen ja, jij ook al aan de mini-mequote:Op woensdag 16 juni 2004 08:48 schreef t0n het volgende:
True, Mex.
Enne binnekort rij ik met een d15z2 met d16z6 kop, dus ook vtec.
Maar goed, dat hoort hier niet thuis.
Go ijsmeis, y00 r0ck!
Ja, zo goed als 100%, motorkap is alleen nog zwart, voor de rest kan je er niets meer van zien.quote:Op woensdag 16 juni 2004 08:52 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik had het op SLH al gelezen ja, jij ook al aan de mini-me
Is je schade weer helemaal hersteld?
mini-me uitleg
CF-look motorkapquote:Op woensdag 16 juni 2004 08:56 schreef t0n het volgende:
[..]
Ja, zo goed als 100%, motorkap is alleen nog zwart, voor de rest kan je er niets meer van zien.
Heb het blok al liggen thuis
das balen..quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:03 schreef ijsmeis het volgende:
Gister naar de APK keurmeester geweest..
En:
afgekeurd
We dachten dat ie wel zou afgekeurd worden op de:
velgen
raamband
donkere achterlichten
niet dus!
Wat wel niet goed was:
Fusees rechts en links waren niet goed (worden vervangen)
Het stuurhuis had best veel speling
Schroefveer zat los (moet een stuk rubber tussen)
En er was iets mis met de stofhoes van het stuurhuis rechts..
Daar gaat weer een hoop geld, want fusees zijn nou niet bepaald goedkoop.
Oogkleppenquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
das balen..
maar ik heb natuurlijk geen medelijden, want je (vrind) rij honda
dit was als geintje jegens ijsmeis bedoelt, jammer dat jij het met je oogkleppen weer moet verziekenquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:21 schreef yup het volgende:
[..]
Oogkleppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |