abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19706154
Broes wat bedoel je eigenlijk? Dat iedereen hier elkaars mening als schapen na-aapt?

Dit is mijn mening: Ik vind het ZWAAR over the top die CRX, een standaard CRX hoeft alleen aan de uitlaat + wielen verandert te worden.

Maar dit is mijn mening dus ijsmeis je hoeft me niet te slaan
pi_19706175
quote:
Op maandag 7 juni 2004 16:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]



dan zijnwij mooi anders met onze Toyota's en VW's Opel
don't underestemate the kadett...!

hij rot als de tering, heeft fietspompen als vering... maar als je er 1 hebt... wordt je verliefd...

hopelijk mijn cross GSItje snel aan de praat....

kan niet wachten op de eerste...

maar Back ontopic.
  maandag 7 juni 2004 @ 17:04:28 #53
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_19706232
Door die booskijker ziet die auto er net uit als een Debiel
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_19706610
quote:
Op maandag 7 juni 2004 17:04 schreef Steve-O het volgende:
Door die booskijker ziet die auto er net uit als een Debiel
Gelul dus.

Ik vind het eruitzien alsof ie boos is ofzo, maar ik vind het duidelijk niet mooi.
  maandag 7 juni 2004 @ 17:38:25 #55
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_19707110
Ik vind hem erg mooi moet ik zeggen. Zoals iemand anders al opmerkte, dat hij niet TE is, maar lekker op het randje. Prima!!!
Normaal gesproken ben ik niet zo'n booskijkers-fan, maar deze zien er lekker strak uit, is wel te doen!

Maarja, ik hou het toch bij m'n Honda Prelude, 2e type (Bassie en Adriaan) met de 2.0i 16V motor.
Die heeft klapkoplampen, dus ik heb geen last van geklooi met booskijkers, haha
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_19709553
quote:
Op zondag 6 juni 2004 21:55 schreef Mex_ het volgende:

[..]

doch (vw.)
1 [form.] maar

DOHC
Double Overhead Cam Shaft.. = dubbele nokkenassen

VTEC heeft ook gewoon DOHC

praat geen poep
Er zijn wel meer auto's met Double Overhead Cams. Die hebben volgens jou dus allemaal ook VTEC? Als je er geen verstand van hebt lul dan niet zo dom.
There is no other!
pi_19710346
quote:
Op maandag 7 juni 2004 19:13 schreef Cyberdogg het volgende:

[..]

Er zijn wel meer auto's met Double Overhead Cams. Die hebben volgens jou dus allemaal ook VTEC? Als je er geen verstand van hebt lul dan niet zo dom.
Dude, je zei tegen mij dat er met koeieletters DOHC op stond. Maar ik wist dat niet (dat er bij de normale 1.6i DOHC stond), een VTEC is altijd DOHC namelijk.
pi_19710359
quote:
Op maandag 7 juni 2004 19:13 schreef Cyberdogg het volgende:

[..]

Er zijn wel meer auto's met Double Overhead Cams. Die hebben volgens jou dus allemaal ook VTEC? Als je er geen verstand van hebt lul dan niet zo dom.




als je het goed leest staat er dat elke VTEC DOHC heeft en niet dat elke DOHC een VTEC is....

pi_19710457
quote:
Op maandag 7 juni 2004 17:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik vind hem erg mooi moet ik zeggen. Zoals iemand anders al opmerkte, dat hij niet TE is, maar lekker op het randje. Prima!!!
Normaal gesproken ben ik niet zo'n booskijkers-fan, maar deze zien er lekker strak uit, is wel te doen!

Maarja, ik hou het toch bij m'n Honda Prelude, 2e type (Bassie en Adriaan) met de 2.0i 16V motor.
Die heeft klapkoplampen, dus ik heb geen last van geklooi met booskijkers, haha
gaat die ook langzamer als je de lampen aanzet?
  maandag 7 juni 2004 @ 21:28:18 #60
61322 the_sheep
Starlet 1.3
pi_19712798
quote:
Op maandag 7 juni 2004 16:12 schreef yup het volgende:

[..]

Eigenlijk zit het zo.

CRX type 1 = 125 pk.
CRX type 2 = 130 pk.

Punt.
CRX type 1 is gelevert met 2 motorvarianten namelijk de 1.5 en de 1.6.

De 1.6 heeft 125 PK en wat de 1.5 heeft weet ik niet maar dat kun je dus niet zeggen.
http://www.autoweek.nl/ca(...)pos=&id=746&cache=no

Ps. de 1.5 heeft geen "deuk in de motorkap" hier is hij dus aan te herkennen
Wolf in sheep clothing
  maandag 7 juni 2004 @ 21:36:00 #61
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_19713050
quote:
Op maandag 7 juni 2004 19:53 schreef Repeat het volgende:

[..]

gaat die ook langzamer als je de lampen aanzet?
Hij gaat altijd snel, ook in het donker!!
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_19715814
quote:
Op maandag 7 juni 2004 16:37 schreef BroesWillems het volgende:
dit topic doet me deugt...
er kan gewoon over een crx gepraat worden zonder dat er iemand "kamper" oid (NOFI ) begint te roepen. HULDE, we gaan vooruit met PTA!

Doorgaan zo !
Je hebt Deel 1 niet mee gemaakt
pi_19715913
quote:
Op maandag 7 juni 2004 19:48 schreef yup het volgende:

[..]

Dude, je zei tegen mij dat er met koeieletters DOHC op stond. Maar ik wist dat niet (dat er bij de normale 1.6i DOHC stond), een VTEC is altijd DOHC namelijk.
Een VTEC is niet altijd DOHC hoor, je hebt ook SOHC VTEC, ik geloof de Z6 koppen..
pi_19716040
*kuch*
quote:
1-AF-crx type 1 1.5
2-AS-crx type 1 1.6
3-ed9-crx type 2 1.6
4-ee8-crx type 2 1.6 vtec
5-ee6-crx type 2 1.4 dual carb
6-EH-crx type 3 esi
7-EG-crx type 3 vti
Die bestaan er dus allemaal.
  maandag 7 juni 2004 @ 23:17:11 #65
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_19716335
Zal ik de motorcodes en types dan maar ff verduidelijken?
Want volgens mij is er nog niemand duidelijk in geslaagd...

De CRX "type 2" zoals dit model genoemd word is in ons land in 3 varianten geleverd. De auto is gemaakt vanaf 1988. (volgens mij was de presentatie ervan al in 1987) In 1988 en 1989 is er uitsluitend één type geleverd: namelijk de ED9 mk1, met de D16A9 motor. Deze motor had nog geen katalysator en leverde 130 PK (bij 6800rpm).
Van 1990 t/m 1992 zijn er twee varianten leverbaar geweest: de CRX ED9 met D16Z5 motor (125 PK) en de CRX EE8 met B16A1 motor met 150PK. Deze modellen moesten wegens nieuwe eisen wél een katalysator hebben. Vandaar dat het aantal pk's van een D16Z5 minder is dan die van een D16A9. Echter als je de kat weghaalt, zal er weinig verschil meer zijn. In de praktijk zul je het niet zo snel merken (eigen ervaring, ik heb een D16A9 en een vriend heeft er een met D16Z5).
De EE8 is de VTEC variant, voornamelijk te herkennen door de front knipperlichten die de hoek om gaan... De EE8 is in Nederland alleen leverbaar geweest in blauw/groen, alle anderen zijn afkomstig uit de import.

Samenvatting:

CRX ED9 mk1: D16A9 met 130PK
CRX ED9 mk2: D16Z5 met 125PK
CRX EE8: B16A1 met 150PK

(in België is er trouwens ook een 1.4 geleverd...)

Don't let my username fool you...
pi_19716359
Juist, Timmetjuh legde het mij vanmiddag ook al uit
pi_19716397
Hier nog een plaatje btw

pi_19716409
quote:
Op maandag 7 juni 2004 23:17 schreef Metalfreak het volgende:
verhaal
ahh, eindelijk duidelijkheid
gelukkig zat ik er niet ver naast als NIET honda kenner..

heb jij toevallig een foto van die blauw/groene kleur?
  maandag 7 juni 2004 @ 23:21:41 #69
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_19716453
quote:
Op maandag 7 juni 2004 23:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

ahh, eindelijk duidelijkheid
gelukkig zat ik er niet ver naast als NIET honda kenner..

heb jij toevallig een foto van die blauw/groene kleur?
Uiteraard heb ik zo'n foto wel ergens:

Don't let my username fool you...
pi_19716656
quote:
Op maandag 7 juni 2004 23:21 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Uiteraard heb ik zo'n foto wel ergens:

[afbeelding]
persoonlijk vind ik dat een mooie kleur.
Weet je ook waarom de CRX alleen in die kleur geleverd is in NL?
  maandag 7 juni 2004 @ 23:32:24 #71
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_19716727
quote:
Op maandag 7 juni 2004 23:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

persoonlijk vind ik dat een mooie kleur.
Weet je ook waarom de CRX alleen in die kleur geleverd is?
Geen idee, maar dat was dus ook alleen de VTEC he... In Duitsland was die dus ook in zwart metallic leverbaar. Maar ik geloof dat in Spanje en Portugal die ook in het wit is geleverd... Heb in ieder geval laatst in Maastricht een witte zien staan.

Ik vind dit ook een supermooie kleur. Wordt door CRX-rijders ook wel VTEC-blauw genoemd.
Don't let my username fool you...
pi_19716805
quote:
Op maandag 7 juni 2004 23:32 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Geen idee, maar dat was dus ook alleen de VTEC he... In Duitsland was die dus ook in zwart metallic leverbaar. Maar ik geloof dat in Spanje en Portugal die ook in het wit is geleverd... Heb in ieder geval laatst in Maastricht een witte zien staan.

Ik vind dit ook een supermooie kleur. Wordt door CRX-rijders ook wel VTEC-blauw genoemd.
aha... weer wat geleerd

die rechter CRX van de foto vind ik trouwens erg mooi.. geen toeters en bellen.. echt top
  maandag 7 juni 2004 @ 23:36:58 #73
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_19716860
quote:
Op maandag 7 juni 2004 23:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

aha... weer wat geleerd

die rechter CRX van de foto vind ik trouwens erg mooi.. geen toeters en bellen.. echt top
Dat is dus ook een originele Hollander (aan het kenteken te zien...)

Vind alleen die cupvelgen niet mooi...
Don't let my username fool you...
pi_19716939
quote:
Op maandag 7 juni 2004 23:36 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dat is dus ook een originele Hollander (aan het kenteken te zien...)

Vind alleen die cupvelgen niet mooi...
die velgen vind ik ook niet echt mooi... MAAR het lijkt wel of deze auto standaard is.. en dan vind ik ze erg mooi, zelfs met die velgen.. (dit type dan )
  maandag 7 juni 2004 @ 23:41:05 #75
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_19716976
Ja, ben ook wel een fan van de VTEC. Vind het alleen jammer dat er nog steeds geen witte knipperlichten leverbaar zijn voor de voorkant... Die oranje vind ik niet zo geweldig staan bij dat blauw...
Don't let my username fool you...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')