Past allemaal netjes hoor ijsmeisquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ton, de crx is eigenlijk al te klein om zo'n scherm, dvd speler en radio weg te werken
En de laptop hebben we te vaak nodig voor school.
De nieuwe PStwo past (ook met een klein beetje aanpaswerk) in het dashboardkastje..quote:Oh en de playstation moet er misschien ook nog in, maar moet er wel makkelijk uit te halen zijn.
Wheheh, dus het liefst trouwens een inklapbaar dvd schermpje.. maar die zijn zo duur.. Dus misschien toch ook niet en vinden we zelf wel een manier om hem te laten klappen
Het schermpje willen we juist niet in het onderste deel van het middenconsole hebben.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:17 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Past allemaal netjes hoor ijsmeis
7" touchscreen in onderste deel v/d middenconsole (klein beetje aanpaswerk)
Laptop onder stoel of in de kofferbak. Niet je eigen laptop natuurlijk,
maar gewoon één vinden (op bv marktplaats) met een kapot scherm.
Dat scherm heb je toch niet nodig, daar heb je die 7" touchscreen dan voor
Prijsvoorbeeldje:
7" touchscreen: ca. 250,- link
2dehandsLaptop: ca. 250,- link
Koop er een gps-muis bij en je hebt er ook nog een mooi navigatiesysteem aan
Mja, maar Tim heeft een paar maanden geleden een playstation 2 gekocht (de gewone dus) en die om laten bouwen..quote:De nieuwe PStwo past (ook met een klein beetje aanpaswerk) in het dashboardkastje..
(maar met een beetje carputer heb je natuurlijk geen spelcomputer meer nodig)
Heb de rex al een tijdje niet meer, maar er zat idd van alles in..quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het schermpje willen we juist niet in het onderste deel van het middenconsole hebben.
Want het kijkt irritant én de pook zit dan in de weg onder het rijden
Maare, laptop komt er zowiezo wel eens aan te hangen. En misschien idd onder de stoel (als het niet past kan altijd de stoel een stukje worden opgehoogd)
Maar hij moet er wel weer makkelijk uit kunnen
Enne, qua schermpjes hebben we ook al wat dingetjes gevonden
Ook niet duur enzoDus het komt allemaal wel goed
Enne, muisje en klein toetsenbordje komen er ook bij ja
[..]
Mja, maar Tim heeft een paar maanden geleden een playstation 2 gekocht (de gewone dus) en die om laten bouwen..
En om nou een nieuwe te kopen, ik denk dat zijn portomonnee dat niet trekt![]()
Maare, Sinner, heb jij je crx nog? Zo ja, heb jij er ook vanalles ingebouwd?
Zo ja, fotooo!![]()
Oh ja, volgens mij heb ik dat wel eens gelezen. Zonde..quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:30 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Heb de rex al een tijdje niet meer, maar er zat idd van alles in..
tv/dvd/tft/laptop/dreamcast/etc.. etc.. etc.. (was wel 5.6"TFT, maar dat was toen het grootste)
Ging lekker op vakantie, en onderweg besloot het blokkie ermee op te houden
Later er een ander blokkie in gehangen en de auto voor een leuke prijs verkocht (zonder accesoires).
Een andere rex is er niet voor in de plaats gekomen, ik heb tegenwoordig wat meer ruimte nodig..
Ik rij nu in een 4-deurs golf II GTi 16vwaaraan wat motorische aanpassingen zijn gedaan.
Zit nu op zo'n 200 -210 pk, waaraan ik wel zo'n beetje genoeg heb.
Maar een als er een rex langs komt rijden kriebelt het nog wel hoor![]()
Misschien koop ik er nog wel eens één als 2de auto ofzo.. Puur voor de heb (..en de fun!).
P.S.
Als je een touchscreen aanschaft, heb je geen muis en toetsenbord nodig
Nah, is die golf de auto niet voor.. Die golf is trouwens ook maar tijdelijk..quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja, volgens mij heb ik dat wel eens gelezen. Zonde..
Wel weer alles in de golf gebouwd?![]()
Als het dan toch moet, neem dan een keyboard met ingebouwde muis.. Scheelt weer ruimtequote:weet ik, maar áls er geen touchscreen komt, dan wel een muis en toetsenbordje
Inderdaad, toen wou ik ijsmeis nog bellen om haar te stalkenquote:Op zondag 19 december 2004 11:35 schreef ijsmeis het volgende:
Tim:
@Sinner, Jij hebt deze CRX ooit in het echt gezien in oude staat bij Autoshop Twello.
[afbeelding]
Ik ging toen inlasstukken halen voor de zijschermen.
Wtf?quote:Op zondag 19 december 2004 13:09 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Inderdaad, toen wou ik ijsmeis nog bellen om haar te stalken
Je doet het goed met je rex Tim, petje af hoor![]()
Thanksquote:Op zondag 19 december 2004 13:42 schreef SouthernSun het volgende:
ben niet zo'n crx liefhebber, maar kan deze toch wel waarderenziet er vetjes uit
Nada, Noppes, Niksquote:Op woensdag 22 december 2004 09:09 schreef t0n het volgende:
Hoest met pc in car?
Doe een Amiga. Dan heb je computer+floppy+cpu+geheugen, alles in één toetsenbord.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nada, Noppes, Niks.
We moeten eerst nog op zoek naar een schermpje.
Radio is ook al besteld alleen weet ik nou niet welke.
quote:Op woensdag 22 december 2004 09:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Doe een Amiga. Dan heb je computer+floppy+cpu+geheugen, alles in één toetsenbord.
Geil, net zoals een IJsmijs die op een zwoele zondagochtend in mijn bed lag na te hijg....quote:Op woensdag 22 december 2004 21:40 schreef Tha_wrecka het volgende:
geil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |