die velgen lijken net verroest joh ?quote:Op donderdag 9 september 2004 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
Nieuw fotootjeHier gingen we richting de opening van de Showoffimports winkel.
En we kwamen terug met witte knippers en h4 7000k lampjes (soort Xenon effect, blauw/wit licht)
[afbeelding]
Die MOH raamstreamer vind ik juist zonde.. voor de rest leuke auto!quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:51 schreef Oxylus_ het volgende:
Ziet er heel goed uit!! Echt vet..!
Die MOH raamstreamer is ook vet btw..
quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:09 schreef Y2J het volgende:
[..]
die velgen lijken net verroest joh ?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:26 schreef t0n het volgende:
Kijk je uit dat je gaas er niet uit valt![]()
Ton, de crx is eigenlijk al te klein om zo'n scherm, dvd speler en radio weg te werkenquote:
Weet je iemand anders dan voor het lampje? (dionydos?)quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:44 schreef t0n het volgende:
En trouwens, lampie hoeft niet meer... die andere is nu ook bij mij stuk gegaan... verlaagde auto... kunnen die lampjes blijkbaar niet tegen
Had gekund.. maar deze was nogal goedkoop en heeft (als het goed is) een goeie kwaliteit.quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:41 schreef Fugie het volgende:
kan je dan niet beter je geld in een dvd speler met tuner steken ? Of zeg ik nou iets heel vreemds ?
Kan je alstublief je opmerkingen voor je houden.quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:46 schreef KonnieKipke het volgende:
kan je niet beter je geld in een fatsoenlijke auto steken?
Dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:08 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Mja erg leuke auto, zo zie je er niet veel.
Maar waarom die MOH sticker
Stiekem in de zomer bij goed weer, yes.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Rijd je er in?
Thenks LWaSquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:27 schreef LWaS het volgende:
Netjes hoor ijsmeis...blijft leuke zo'n CRX je
Vergeten bij te zeggen:quote:
Niet echt, in de winter is er geen bal te doen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:17 schreef t0n het volgende:
Ga je nog wel eens naar cuijck An?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |