Het zijn eigenlijk ook wel de stereotype CRX velgen..quote:Op donderdag 9 september 2004 11:54 schreef L-X het volgende:
Leuk project, alleen de velgen vind ik echt niks (beetje stereotype CRX velgen). Maar wel leuk om te zien dat je er zoveel plezier aan hebt (jullie beide dan).
Heb je een puntje, maar als het ff kan spaar dan voor nieuwe velgen, die kunnen je wagen maken of breken. Succes ermee iig!quote:Op donderdag 9 september 2004 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk ook wel de stereotype CRX velgen..
Daarom hebben we ze een ander kleurtje gegevendan is het tenminste nog een beetje anders en een stuk goedkoper als nieuwe velgen
Kan ook..quote:Op donderdag 9 september 2004 17:59 schreef L-X het volgende:
[..]
Heb je een puntje, maar als het ff kan spaar dan voor nieuwe velgen, die kunnen je wagen maken of breken. Succes ermee iig!
Dat is 1 ding wat zeker is. En toch mooi dat er nog zulke mensen zijn die zo goed om gaan met hun auto,squote:Op vrijdag 10 september 2004 23:59 schreef MikdawG het volgende:
Inderdaad. Dit CRX'je heeft lieve baasjes.![]()
Is een Impreza in jouw ogen volwassen genoeg?quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:25 schreef KonnieKipke het volgende:
hopelijk koopt timmetjuh dan eens een volwassen auto!
5 jaar geleden wel.. Nu past een subaru impreza in het rijtje van de Opel Kadetts.quote:Op zondag 12 september 2004 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is een Impreza in jouw ogen volwassen genoeg?
Tis ook nooit goed hè?quote:5 jaar geleden wel.. Nu past een subaru impreza in het rijtje van de Opel Kadetts.
Tenzij ie een Subaru Impreza Prodrive koopt nieuw..
400 euro of 25 euroquote:je kan ook meteen echt xenon erop bouwen. kost iets van 400 euro voor een kitje
exactly my point..quote:Op maandag 13 september 2004 18:44 schreef MikdawG het volgende:
Een Impreza is inderdaad wel leuk, maar niets speciaals meer. Je ziet er van alles in rijden.
Van zwervers tot Lonsdale hardcore dudes.![]()
Ik krijg nieuwequote:Op maandag 13 september 2004 08:56 schreef t0n het volgende:
heb je H4 of H1, ik heb er nog ééntje liggen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |