zal ik doen maat! hoe weet jij het trouwens?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:56 schreef Paxlie het volgende:
Probeer eens een sportwinkel. Het heet een niergordel als ik het goed heb
Kennis heeft een zwakke rug en heeft zo'n ding om motor te rijdenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:59 schreef LoveHenk het volgende:
[..]
zal ik doen maat! hoe weet jij het trouwens?
maar het is dus niet ge-designed om rechte rug te hebben mar om je nieren te beschermen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:01 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Kennis heeft een zwakke rug en heeft zo'n ding om motor te rijden
Aha, je hebt dus een buikje en dat ziet er beter uit met een rechte rug?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:58 schreef LoveHenk het volgende:
nee geen last van mn rug. maar ik keek in mn spiegel en toe nzag ik dat als ik een rechteRE rug had ik best beter uitzag enzo.
daar had ze alle redenen voor!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:00 schreef Tinus1983 het volgende:
ik ken een meisje met hele grote borsten die dat had, leek net of ze daar heel trots op was
Dat ding is gemaakt om je rug recht te hebben, vraag me niet waarom het een niergordel heetquote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:02 schreef LoveHenk het volgende:
[..]
maar het is dus niet ge-designed om rechte rug te hebben mar om je nieren te beschermen?
weet iemand naar welke arts ik moet gaan voor advies oid? fysioloog?
nee, ilona-scuderia, eigenlijk heb ik best een mooi wasbordje (mag je weleens een keer zien), maar ik wil gewoon eenrechtere rug. ik ben best lang en dus als ik ietwat scheeft sta zie je het meteen. met zon gordel hoop ik dat mn spieren zich aanpassen aan de nieuwe psitie, waardoor ik daarna geen gordel meer hoeft.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Aha, je hebt dus een buikje en dat ziet er beter uit met een rechte rug?
Dat gebeurt niet, daar heb je fysiotraining voor nodig, lost zo'n gordel niet opquote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:06 schreef LoveHenk het volgende:
[..]
nee, ilona-scuderia, eigenlijk heb ik best een mooi wasbordje (mag je weleens een keer zien), maar ik wil gewoon eenrechtere rug. ik ben best lang en dus als ik ietwat scheeft sta zie je het meteen. met zon gordel hoop ik dat mn spieren zich aanpassen aan de nieuwe psitie, waardoor ik daarna geen gordel meer hoeft.
Oh sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen, ik kom zo snel mogelijk langs om je wasbordje te inspecterenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:06 schreef LoveHenk het volgende:
[..]
nee, ilona-scuderia, eigenlijk heb ik best een mooi wasbordje (mag je weleens een keer zien), maar ik wil gewoon eenrechtere rug. ik ben best lang en dus als ik ietwat scheeft sta zie je het meteen. met zon gordel hoop ik dat mn spieren zich aanpassen aan de nieuwe psitie, waardoor ik daarna geen gordel meer hoeft.
mensendieck? daar heb ik nooit van gehoord, ilona-scuderia.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Oh sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen, ik kom zo snel mogelijk langs om je wasbordje te inspecteren
Misschien is het een goed idee om eens langs een fysiotherapeut of mensendieck (houding en manier van zitten en staan) te gaan, die weten precies hoe je je een rechtere rug krijgt en hoe je je spieren moet gebruiken
Succes...![]()
Is een fysiotherapie gebeurenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:15 schreef LoveHenk het volgende:
[..]
mensendieck? daar heb ik nooit van gehoord, ilona-scuderia.
afaik wel jahquote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:20 schreef Tinus1983 het volgende:
maar die "rugrechters" zijn dus zonder verder doktersadvies te verkrijgen?
zoiets is nameijk ideaal om mijn houdig te verbeteren als ik aan het drummen ben, nu moet ik er nog telkens op gewezen worden.
Naar een Mensendieck-therapeut, die leert je wat oefeningen en vertelt jou de beste manier om te zitten/staat etc.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:02 schreef LoveHenk het volgende:
[..]
maar het is dus niet ge-designed om rechte rug te hebben mar om je nieren te beschermen?
weet iemand naar welke arts ik moet gaan voor advies oid? fysioloog?
ja dat doe ik ook, als ik mooie meiden zie. maar helaas kan ik die houding niet lang genoeg houden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:22 schreef Elefes het volgende:
Je kunt ook eens beginnen met te proberen er zelf op te letten dat je je rug rechthoudt.
Maak je lang, schouders naar achteren en borst een beetje naar voren.
ik zei onderrug. en dit ding valt op bovendien.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:40 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |