Ik was al tijden op zoek naar een dolby digital decoder die ik kon aansluiten op mijn XBox pcboxen, en deze lijkt me wel ideaal. Toms hardware is er ook vrij positief over, op de vele ledjes en het geknoei daarmee na dan. Ik heb al zitten kijken op de tweakers.net/pricewatch. Maar daar vind ik gewoon maar 4 adresjes, en ze zijn maar iets meer dan een tientje goedkoper dan bijvoorbeeld dynabyte (129,-)...quote:Creative Decoder DDTS-100 NEW
Designed with Dolby® Digital EX and DTS®-ES (Matrix & Discrete) processing, Creative Decoder DDTS-100 is capable of decoding up to 6.1-channel audio to deliver superior digital surround movie and console gaming experience. This contemporary looking decoder also supports Dolby Pro Logic II (Movie & Music modes) and DTS Neo:6 (Cinema & Music modes) processing to up-mix any 2-channel source for a simulated 5.1 or 6.1 surround soundfield. It is capable of connecting up to 4 digital and 4 analog audio devices simultaneously. Supplied with a wireless remote control, bypass interface to a PC system and all necessary cabling, the Creative Decoder DDTS-100 is truly a wise investment for a multi-channel cinematic experience.
hmm, daar kost hij 132 euro los, de duurste van allemaal tot nog toequote:Op maandag 31 mei 2004 20:45 schreef Tain het volgende:
1) Die heb ik
2) gekocht bij www.hd.nl met speakers erbij
3) en hij bevalt prima alleen afstandsbediening reageert bij mij slecht
bij mij dat laatste dus, maar ik raak toch al mijn afstandsbedieningen kwijt, heb er nu 6 liggen geloof ikquote:Op maandag 31 mei 2004 20:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
hmm, daar kost hij 132 euro los, de duurste van allemaal tot nog toe.
Maar wat bedoel je met de afstandsbediening reageert slecht?
Je moet heel hard drukken voordat er wat gebeurt, of je drukt en er gebeurt niks.
ja, ik heb dus al goede 5.1 boxen van philips en daar kan het hele studentenhuis van meegenieten als het moet, de gipsenwandjes beven danquote:Op maandag 31 mei 2004 21:07 schreef Tain het volgende:
maar ik heb dus de TD7700 setje, is deze dolby decoder plus 7.1 speaker set, komt prima geluid uit en de buren kunnen leuk meegenieten
zie bij 2 )quote:Op maandag 31 mei 2004 20:45 schreef Tain het volgende:
1) Die heb ik
2) gekocht bij www.hd.nl met speakers erbij
3) en hij bevalt prima alleen afstandsbediening reageert bij mij slecht
ik weet niet wat voor een surround setje je hebt, maar de ddts 100 is gemaakt op pc boxen aan te sluiten er zitten dan ook van die uitgang stekkertjes op.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:17 schreef Oksel het volgende:
Okay... ik heb een probleem:
Ik heb een goedkoop Surround setje staan. Gewoon een DVD speler, met een versterker erin, en 6 uitgangen, voor 5.1 geluid. Ik heb nu mijn Gamecube op de AUX aangesloten, en zo heb ik stereo geluid, omdat mijn versterker AUX geluid niet decodeert naar Dolby Surround. Zou dat op te lossen zijn met dit speeltje?
PC speakers? Ik wil zoiets, maar dan waar ik mijn surround speakers, van mijn home cinema op aan kan sluiten..quote:Op zondag 20 juni 2004 18:08 schreef o0SmOkE0o het volgende:
Ik heb een Umax PS2 AC3-Decoder ook bekend onder de naam Yamada
Heeft 1 optische / 2 analoge digitale ingangen en stereo ingang.
Hierop aangesloten een simpel speakersetje van de trekpleister
Hierop aangesloten :
- Gamecube (via stereoingang) hierdoor heb ik geluid van de Gamecube in Dolby Prologic
- DVD Speler (via analoge digitale ingang) hierdoor DVD geluid in Dolby Digital
- Geluid van PC (via optische digitale ingang)
Werkt ideaal en leuk geluid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |