Je onderschat de penibele situatie waarin ik verkeer, en dat enkel omdat ik een tictac in m'n neusgat heb!quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik wil m wel ff wat verder naar binnen slaan, misschien dat ie dan doorschiet...quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:46 schreef Tictac_in_mn_Neusgat het volgende:
[..]
Je onderschat de penibele situatie waarin ik verkeer, en dat enkel omdat ik een tictac in m'n neusgat heb!
Beter dan in het afwateringskanaal van je rechteroogquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:46 schreef Tictac_in_mn_Neusgat het volgende:
[..]
Je onderschat de penibele situatie waarin ik verkeer, en dat enkel omdat ik een tictac in m'n neusgat heb!
quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:27 schreef teknomist het volgende:
Jullie verpesten mijn Jupiler-aanbid-topic
quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:27 schreef teknomist het volgende:
Jullie verpesten mijn Jupiler-aanbid-topic
Wat hij zegtquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:54 schreef teknomist het volgende:
Hoegaarden is okay.
" ... is voor meelopers" zeggen is voor meelopersquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:06 schreef No_Use_For_A_Name het volgende:
Bier is voor meelopers!![]()
Opzouten kutnewbiequote:Op woensdag 2 juni 2004 13:06 schreef No_Use_For_A_Name het volgende:
Bier is voor meelopers!![]()
Mwaaaah eigenlijk ben ik niet zo'n newbie wat betreft kutten maar misschien meer een topic voor seksualiteit?quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:12 schreef teknomist het volgende:
[..]
Opzouten kutnewbie
Je bedoelt dat Breezer-drankje zonder alcoholquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:17 schreef No_Use_For_A_Name het volgende:
En nu ga ik een slokje AA-drink nemen :')...
Nee dat drankje waar je een grote stoere sportman van wordt!quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Breezer-drankje zonder alcohol![]()
ga ff ergens anders vervelend doen, kutnewbiequote:Op woensdag 2 juni 2004 13:22 schreef No_Use_For_A_Name het volgende:
[..]
Nee dat drankje waar je een grote stoere sportman van wordt!![]()
Jupilerquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:22 schreef No_Use_For_A_Name het volgende:
[..]
zeggen dat ".... is voor meelopers" voor meelopers is, is voor meelopersquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
" ... is voor meelopers" zeggen is voor meelopers
Scheer je weg! Hurensohn!quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:22 schreef No_Use_For_A_Name het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |