interbrew is belgischquote:Op maandag 31 mei 2004 22:03 schreef JDude het volgende:
Jupiler is inmiddels Interbrew, dus het begint wel een beetje te vernederlandsen...
veel Albert Hein filialen hebben Jupiler!quote:Op woensdag 2 juni 2004 03:15 schreef uppie83 het volgende:
Heb er op vakantie in Belgïe van mogen genieten, maar helaas hier in de Randstad ziet ik het niet in de winkels.
handig hé... zo op de biergrens wonen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:19 schreef Fool het volgende:
* Kijkt in garage...
Hmmm nog drie kratten[afbeelding]
Zo vroeg op de morgen, jij moet nog werken...quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:20 schreef realist_ik het volgende:
[..]
handig hé... zo op de biergrens wonen.
[afbeelding]
*jupke uit koelkast graait
quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:34 schreef realist_ik het volgende:
hey, toen jij gisterenochtend al aan de speed zat om je verslag af te krijgen, hoorde je mij toch ook niet?!
In mn hoofd een beetje...quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:36 schreef realist_ik het volgende:
ben je nu ziek?
aren't we all een beetje ziek in our hoofd?quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:37 schreef Fool het volgende:
[..]
In mn hoofd een beetje...![]()
Aanpassingen waren dat toch, mutaties...quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:40 schreef realist_ik het volgende:
[..]
aren't we all een beetje ziek in our hoofd?
... ik ben een plastiek zakske.... *tintel*tintel*
Ja, wat doen we, zeg het eens !quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:46 schreef StofjeB het volgende:
Het jupilertopic, wat doen jullie?
Dat is hier in Rotterdam moeilijk te verkrijgenquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:14 schreef Janusje het volgende:
Jupiler opentrekken en nuttigen?
heb t wel eens ergens op, met Fast Forward ben ik 't wel ergens tegen gekomenquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:21 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is hier in Rotterdam moeilijk te verkrijgenZat ik maar weer in Noord-Brabant
![]()
ja, bij de witte de witte de witte de witt als je vanaf het water richting de shop loopt...quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:36 schreef Fool het volgende:
[..]
heb t wel eens ergens op, met Fast Forward ben ik 't wel ergens tegen gekomen
Je hebt een café vlakbij Eendrachtsplein zitten waar ze Jupiler van tap schenken.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:36 schreef Fool het volgende:
[..]
heb t wel eens ergens op, met Fast Forward ben ik 't wel ergens tegen gekomen
quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:44 schreef Tictac_in_mn_Neusgat het volgende:
Wat ik ook eet, wat ik ook drink, alles smaakt naar mint, vanwege die tictac in m'n neusgat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |