vlgs dimensionplus.nl wel.. niet dat ik daar echt op sta te springen .. als ie er bij zit is het cool.. zo niet dan niet, als ik het spel zelf maar hebquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:14 schreef Wunsel het volgende:
En wij krijgen er zeker weer geen bonusdisk bij
Heb hem maar gepreorded bij Dimension.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:50 schreef SailingAce het volgende:
[..]
vlgs dimensionplus.nl wel.. niet dat ik daar echt op sta te springen .. als ie er bij zit is het cool.. zo niet dan niet, als ik het spel zelf maar heb
Gijs.. we hebben het over Fable he.. vergis je je niet?quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb hem maar gepreorded bij Dimension.
Bonus disc.![]()
wat staat er op die bonusdisk dan?quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb hem maar gepreorded bij Dimension.
Bonus disc.![]()
De eerste uitlevering bevat een bonus disc met de Making Of Fable en interviews met Peter Molyneux, Simon Carter en Ian Lovett.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:20 schreef Rahl het volgende:
[..]
wat staat er op die bonusdisk dan?
Ja lijkt me wel geinig en anders doe ik hem zo weer weg.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:13 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Gijs.. we hebben het over Fable he.. vergis je je niet?
lijkt me niet echt de moeite waardquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:24 schreef SailingAce het volgende:
[..]
De eerste uitlevering bevat een bonus disc met de Making Of Fable en interviews met Peter Molyneux, Simon Carter en Ian Lovett.
De bonus disc wordt verder aangevuld met speelbare demo's van onder andere Sudeki, RalliSport Challenge 2 and Topspin en de E3 trailers van MechAssault 2, Forza Motosport, Jade Empire, en Conker: Live and Reloaded.
telkens als iemand "fable" zegt bij mij in de buurt flip ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:52 schreef peristilius het volgende:
Ze zijn nog steeds heel lovend, een paar weken voor de release
Lijkt erop dat dit echt een van de grootste rpg's ooit gaat worden, ik heb er zin in
3 wekenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:34 schreef twi het volgende:
Alleen jammer dat die klote-Amerikanen weer bevoordeeld zijn.
14 sept - 8 oct
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:01 schreef SailingAce het volgende:
8 okt ligt ie in de winkel hier dus?
Mits ze geen vertraging oplopen met vertraging natuurlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:01 schreef SailingAce het volgende:
8 okt ligt ie in de winkel hier dus?
ik wil eigenlijk alleen maar de cijfers weten. Want ik weet in principe niets van het verhaal, behalve dat tie zijn ouders moet zoeken of zoiets. En dat wil ik graag zo houdenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:11 schreef Fliepke het volgende:
[..]
We kunnen nu natuurlijk ook even de reviews afwachten, dat is ook wel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |