stel je voor dat op je school voor wiskunde ofzo je gemiddelde een 9.3 geweest zou zijn!!! Dan is dat toch hartstikke hoog!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:01 schreef CloudStrife het volgende:
Had hoger verwacht, kan hype dus waarschijnlijk niet waarmaken...
wel 2 sites die driv3r een 6.5 en een 5.5 gavenquote:Op zondag 29 augustus 2004 11:27 schreef Gamedemon het volgende:
kwil niet irritant doen hoor maaruh...
is het niet vreemd dat er maar 2 gamesites zijn die em gereviewt hebben?
was bij driv3r ook et geval...
hopen dus dat het niet hetzelfde als driv3r gaat worden
zij kregen hem op een vrijdag. de sites doen niks in het weekend, dus maandag zullen er wel nieuwe reviews binnenstromen. bij elk spel gaan de eerste versies naar de wat grotere sites/bladen en dan pas naar de wat kleinere.quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:27 schreef Gamedemon het volgende:
Nee de eerste sites hemelde Driv3r helemaal op. En natuurlijk werken ze wel in het weekend. Een beetje fishy is het wel, temeer omdat IGN ineens een 8 pagina tellende review had geschreven (dat doen ze anders nooit) en linken naar de enige andere site die een cijfer heeft gegeven (huh? linken naar de concurrentie?). Maar ik vertrouw vooralsnog op de goede naam van IGN.quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:34 schreef Tain het volgende:
wel 2 sites die driv3r een 6.5 en een 5.5 gaven
ik bedoelde dat de 2 sites die nu een review van fable hebben dat cijfer gaven aan driv3rquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee de eerste sites hemelde Driv3r helemaal op. En natuurlijk werken ze wel in het weekend. Een beetje fishy is het wel, temeer omdat IGN ineens een 8 pagina tellende review had geschreven (dat doen ze anders nooit) en linken naar de enige andere site die een cijfer heeft gegeven (huh? linken naar de concurrentie?). Maar ik vertrouw vooralsnog op de goede naam van IGN.
er zijn al meer sites die hem binnen gekregen hebben maar die zijn nog aan het spelen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:27 schreef Gamedemon het volgende:
ja en ign heb al een 8 pagina tellende review...vandaar...quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:58 schreef rockstah het volgende:
[..]
er zijn al meer sites die hem binnen gekregen hebben maar die zijn nog aan het spelen.
Ze linken al heel lang naar TeamXbox dat heeft niets met deze review te maken.quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee de eerste sites hemelde Driv3r helemaal op. En natuurlijk werken ze wel in het weekend. Een beetje fishy is het wel, temeer omdat IGN ineens een 8 pagina tellende review had geschreven (dat doen ze anders nooit) en linken naar de enige andere site die een cijfer heeft gegeven (huh? linken naar de concurrentie?). Maar ik vertrouw vooralsnog op de goede naam van IGN.
Ten eerste vind ik black en white de bom, ten 2e zijn er al zat sites/bladen die het spel al gespeeld hebben en het heel leuk vonden, alleen hadden ze nog niet het hele verhaal en de speelduur meegekregen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:04 schreef Steeven het volgende:
Ik krijg het idee dat dit spel hetzelfde staat te wachten als Black & White. Ik hoop het niet. Misschien zijn Molyneux z'n projecten even te ambitieus in deze tijd.
Ze hebben hem waarschijnlijk gekregen gelijk nadat hij gold was en die gast zei dat hij hem in iets van 20 uur had doorgespeeld, best te doen, ik vind er echt niks verdachts aan. En die 8 paginas deden ze waarschijnlijk gewoon omdat dit een lang verwachte en heel erg gehypte game is.quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja en ign heb al een 8 pagina tellende review...vandaar...
beetje raar vind je niet? een spel in 1 dag helemaal uit kunnen spelen en een 8 pagina tellende review los kun laten?
Dat maakt het dan weer minder verdacht inderdaad. Wat wel verdacht is, is dat ze allebei precies acht pagina's hebben. En dat nog steeds geen andere site hem gereviewd heeft (behalve een 8 van GMR)quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:13 schreef pkwarts het volgende:
teamxbox IS geloof ik van IGN. de ads komen namelijk van ads.ign.com af.
een prima game dusquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:11 schreef speknek het volgende:
8.6 van Gamespot. Klinkt al wat realistischer. Maar geen Driv3r of Black&White taferelen dus, gewoon een goede game.
Dat is dan ook niet echt goed als je gaat kijken naar de dingen die er niet in zitten....quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:20 schreef The_NiteAngyl het volgende:
De voornaamste negatieve opmerkingen van GS was dat oa. de game te kort naar gelieven duurt, en dat de beloofde vrijheid en interactiviteit niet behoorlijk aanwezig is. Maar, zoals GS zelf concludeert, dat zijn maar kleine zaken vergeleken met wat voor innovatieve game je voorgeschoteld krijgt.
zoals IGN ook al zegt, je moet niet kijken naar wat er allemaal belooft is. Dan is het echt een meer dan prima gamequote:Op vrijdag 3 september 2004 17:20 schreef The_NiteAngyl het volgende:
De voornaamste negatieve opmerkingen van GS was dat oa. de game te kort naar gelieven duurt, en dat de beloofde vrijheid en interactiviteit niet behoorlijk aanwezig is. Maar, zoals GS zelf concludeert, dat zijn maar kleine zaken vergeleken met wat voor innovatieve game je voorgeschoteld krijgt.
-1 off-topicquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ik sla hem over. Ik ga Zelda: OOT gamen.
Veel plezier. Al kan ik me dat niet zo goed voorstellen juist me die game.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:56 schreef Strolie75 het volgende:
Niet iedereen is perfect.quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:04 schreef dewd het volgende:
[..]
Veel plezier. Al kan ik me dat niet zo goed voorstellen juist me die game.![]()
Precies, want men heeft bij zo'n ambitieus project altijd hele hoge verwachtingen, en uiteindelijk zouden die persoonlijke verwachtingen te ver boven de gameplay kunnen komen, en dan, tja, dan zou het spel wel tegen kunnen vallen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:53 schreef kepler het volgende:
[..]
zoals IGN ook al zegt, je moet niet kijken naar wat er allemaal belooft is. Dan is het echt een meer dan prima game
Lijkt me wel, ze komen bijna met ieder top spel met een pack.quote:Op maandag 6 september 2004 16:19 schreef Twizla het volgende:
Ey weten jullie toevallig of er een xbox fable pack uitkomt??
Op een Xbox die de deur uitgaat voor 150 euro? denk het niet.quote:Op maandag 6 september 2004 21:24 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Da's nog niet echt bekend, maar je kan d'r op aan dat dat er wel aan gaat komen. Tja, Microsoft wilt ook wat. (geld, geld, geld)
quote:Op maandag 6 september 2004 21:24 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Da's nog niet echt bekend, maar je kan d'r op aan dat dat er wel aan gaat komen. Tja, Microsoft wilt ook wat. (geld, geld, geld)
Hoe meer packs ze verkopen, hoe blijer ze zullen zijn. Dat beetje verlies weegt niet op tegen de grote winsten die ze op de games zullen maken die mensen met een Xbox van hun moeten kopen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:52 schreef Tain het volgende:
[..]daarom maken ze verlies op elke verkochte xbox en met die packs is het verlies nog wel een stukje groter
ik geloof niet dat de gemiddelde gamer echt zo ontzettend veel spellen koopt, ze moeten eerst nog een x aantal spellen verkopen voordat ze het verlies van de xbox zelf eruit hebbenquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:09 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Hoe meer packs ze verkopen, hoe blijer ze zullen zijn. Dat beetje verlies weegt niet op tegen de grote winsten die ze op de games zullen maken die mensen met een Xbox van hun moeten kopen.
dan had alles wel kunnen stoppen ja, gameconsoles zijn niet de enige apparaten waar ze dit soort geintjes mee uithalenquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:18 schreef speknek het volgende:
Dat maakt niet uit, dan hebben ze nog een enorm belang bij een grotere afzetmarkt (en groter marktaandeel). Als dat niet zo was, hadden ze gelijk alle xboxen uit de winkel kunnen halen.
* haat amerikanenquote:Op dinsdag 14 september 2004 06:48 schreef Bastard het volgende:
En Amerika heeft m vandaag
En moslims.quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:03 schreef Tain het volgende:
[..]
* haat amerikanen![]()
zuigen allebeiquote:Op dinsdag 14 september 2004 07:56 schreef SailingAce het volgende:
[..]
En moslims.
Nog maar 23 nachtjes slapenquote:Op dinsdag 14 september 2004 07:58 schreef Rahl het volgende:
[..]
zuigen allebei
nog 23 dagen!!
quote:Op dinsdag 14 september 2004 06:48 schreef Bastard het volgende:
En Amerika heeft m vandaag
vast niet, amerikanen zijn volgens hun het allerbelangerijkstequote:Op dinsdag 14 september 2004 09:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]De mazzel.......... beseffen ze het wel
Dat was ook mijn planquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:56 schreef Strolie75 het volgende:
warezhondquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:58 schreef Robbie007 het volgende:
Hopelijk word ie vandaag gereleased. Kan ik vannacht lekker spelen. Heb er zin in
Dan maar ff 3 weken illi spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |