Precies, ik hoef ook geen review te lezen ook.. letterlijk blind in stappen.. tis al kut nu dat ik weet dat ie zn ouders gaat zoeken danquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:30 schreef kepler het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk alleen maar de cijfers weten. Want ik weet in principe niets van het verhaal, behalve dat tie zijn ouders moet zoeken of zoiets. En dat wil ik graag zo houden
meer is er zelfs nog niet eens bekend geloof ikquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:46 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Precies, ik hoef ook geen review te lezen ook.. letterlijk blind in stappen.. tis al kut nu dat ik weet dat ie zn ouders gaat zoeken dan
Volgens mij gaat hij ze niet eens zoeken, zeg maar.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:46 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Precies, ik hoef ook geen review te lezen ook.. letterlijk blind in stappen.. tis al kut nu dat ik weet dat ie zn ouders gaat zoeken dan
zeg maar niet nee, of iig niet zonder spoilertagquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij ze niet eens zoeken, zeg maar.
maar ik hou mn bek maar, ik weet wel iets meer van het verhaal geloof ik zo.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:25 schreef Rahl het volgende:
[..]
zeg maar niet nee, of iig niet zonder spoilertag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heh toch gedaanquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:55 schreef kepler het volgende:
owwwwwwww de verleiding is groot om die spoiler te lezen. Maar ik hou me in
* Rahl heeft zelfbeheersing en leest nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:21 schreef kepler het volgende:
[..]
heh toch gedaan
maar het viel mee![]()
je kan wel kijken hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:25 schreef Rahl het volgende:
[..]
* kepler heeft zelfbeheersing en leest niet
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:29 schreef Fliepke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mensen, toch vet dat ook Fable een van de games is die 2004 heeft gehaald!Wordt nog een drukke herfst/winter zo.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:02 schreef =HellFire= het volgende:
[..]Khad het spel 2 jaar geleden al verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mensen, toch vet dat ook Fable een van de games is die 2004 heeft gehaald!Wordt nog een drukke herfst/winter zo.
=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:26 schreef taart het volgende:
Cool!Nu hopen dat hij niet afgeraffeld is
als dat zo is kunnen ze zich nooit meer vertonen in de games-wereld. Eerst 4 jaar over een game doen en hem dan afraffelenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:26 schreef taart het volgende:
Cool!Nu hopen dat hij niet afgeraffeld is
Wat kunnen we dan wel niet van Dimitri verwachtenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:38 schreef kepler het volgende:
[..]
als dat zo is kunnen ze zich nooit meer vertonen in de games-wereld. Eerst 4 jaar over een game doen en hem dan afraffelen![]()
Dimitriquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wat kunnen we dan wel niet van Dimitri verwachten
Maar B&W hebben ze ook erg lang over gedaan....
Van mij? Weinigquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wat kunnen we dan wel niet van Dimitri verwachten
Maar B&W hebben ze ook erg lang over gedaan....
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:49 schreef kepler het volgende:
[..]
Dimitrijij bent de eerste die ik daarover hoor
ze doen daar nog heeeeel geheimzinnig over. Maar hij ook pas over 4 jaar uit ofzo geloof ik![]()
whehequote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:50 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Van mij? Weinig
ik ga me er niet mee bemoeienquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het tot nu toe niet meer dan een techdemo en wordt er nog een game aangeplakt.
Valt niks over mij te zeggen eigenlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:53 schreef kepler het volgende:
[..]
whehe
vertel eens wat over je zelf, want er is nog weinig bekend. Terwijl je toch al over 4 jaar al uitkomt. Moet je je trouwens wel eerst goud verven![]()
wie nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:12 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Ach, Fable is bijna uit... eerst Sims 2 natuurlijk, en nog een paar vette games... en dat alleen maar om de pijn te verlichten. Godver, ik zit al in m'n handjes te knijpen als ik aan 8 oktober denk...
niet hoogquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:57 schreef PandorasBox het volgende:
Een 9.3 is hoog, maar niet voor deze game...
Ik had meer een 9.5+ cijfer verwacht.
Je moet je verwachtingen nooit te hoog leggen, anders kan je door de te hoge verwachtingen niet meer zien hoe mooi het spel nog steeds isquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:57 schreef PandorasBox het volgende:
Een 9.3 is hoog, maar niet voor deze game...
Ik had meer een 9.5+ cijfer verwacht.
heb jij al een xbox dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 02:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je moet je verwachtingen nooit te hoog leggen, anders kan je door de te hoge verwachtingen niet meer zien hoe mooi het spel nog steeds is
Zodra ik genoeg geld heb koop ik er eenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 07:50 schreef Rahl het volgende:
[..]
heb jij al een xbox dan?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 09:57 schreef Wunsel het volgende:
mmm... 9.3.. erg mooi cijfer... ik ga iig niet de reviews lezen, ik wil zoveel mogelijk verrast worden wanneer ik het dvd-tje in de xbox deponeer.
YEAH!! GODVER!! IK WIST HET!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:26 schreef Chocobo het volgende:
10.0 Presentation
A true storybook game, the fresco-painting cut-scenes are a perfect idea and the controls are very intuitive. Albion is a very dense world that has a rich history.
9.0 Graphics
Beautiful environments and great details on your character. The bloom lighting is a nice touch of the fantastic and the magic looks great. Occasional framerate drops and repetitive NPC skins hurt.
9.0 Sound
Beautiful opening score from Danny Elfman and plenty of great voice dialogue. Some of the sounds get repetitive and I wish a few of the creatures sounded a bit more varied.
9.0 Gameplay
It's lost a lot of what would have made it revolutionary, but the combat is good and the game is still a lot of fun. Some of those NPC reactions are priceless. Great humor.
10.0 Lasting Appeal
Sure, the main adventure is short for an RPG, but there's reason enough to play again. Plus, the world is dense with secrets and fun stuff. It's great to just fool around for a while.
9.3 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
![]()
![]()
![]()
Nee zit toch niks van live op?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:38 schreef =HellFire= het volgende:
Zat er nou wel DC op? Dan komt het wel goed in de loop der maanden met die features. Howel het met B&W wederom tegenviel... maar goed. Ze leren TOCH WEL hoop ik.
Wapens, stadjes, helden, NPC'squote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:35 schreef =HellFire= het volgende:
Heh, Xbox magazine had het wel over DC.
Zeker weten, moeten ze doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:43 schreef =HellFire= het volgende:
Lache toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |