ik ga gewoon alleen maar om met vrouwenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:14 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik kill iedere gast die een hartje boven zn hoofd krijgt.. en daarna de guards..
of misschien zoek ik die Gijs snachts wel op zijn huis.. kill ik hem, koop ik zijn huis..
Of ik neem die Gijs mee naar het bos, hak zn kop er af.. en schop die in de afgrond.
Maar neuken doe ik niet met m
Ik ben zeker van mijn mannelijkheid en hetero-zijn. Ik ga hem gewoon (virtueel) neuken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:03 schreef kepler het volgende:
ik ga gewoon alleen maar om met vrouwen![]()
8 oktoberquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:05 schreef HomerJ het volgende:
Wanneer is de release nou? IK volg & lees Fable nauwlijks, als hij zo gehyped word kan hij alleen maar tegenvallen. IK haal hem wel, en ik heb er geen verwachtingen van
hoezo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:47 schreef pkwarts het volgende:
ik vind het eigenlijk wel beter dat je geen kinderen kan krijgen
dat is pas ziek... i love itquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:56 schreef rockstah het volgende:
dat zou dus weer te ver gaan.
stel je voor al die vieze oude ventjes die hun eigen kinderen gaan neuken
Ik vraag me af wat er gebeurt als je iemand hebt gekilled.. kun je dan met het lijk een dorp binnen komen wandelen, de kroeg inlopen en droog een praatje gaan maken met iemand of wa?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
hoezo?
toppunt van evil toch, eerst een zwik kindertjes verwekken, ze dan vermoorden en onthoofden en de hoofden tegen de moeder aanschoppen![]()
child killing is er toch al zeker een jaar of 2 uit....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
hoezo?
toppunt van evil toch, eerst een zwik kindertjes verwekken, ze dan vermoorden en onthoofden en de hoofden tegen de moeder aanschoppen![]()
jammerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:07 schreef Fliepke het volgende:
[..]
child killing is er toch al zeker een jaar of 2 uit....
niet met elk lijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:05 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er gebeurt als je iemand hebt gekilled.. kun je dan met het lijk een dorp binnen komen wandelen, de kroeg inlopen en droog een praatje gaan maken met iemand of wa?
Die mogelijkheden ook in dat spel.. ik weet niet waar grenzen zijn
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:09 schreef Rahl het volgende:
[..]
jammer
in die greatest preview ever op IGN hadden ze het er nog wel over
Ik denk dat lijken gewoon verdwijnen als je ze gekilled hebt, al krijg je bij sommige eindbazen wel trofeeën die je kunt gebruiken om indruk op mensen te maken (of om ze ermee dood te meppen).quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:05 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er gebeurt als je iemand hebt gekilled.. kun je dan met het lijk een dorp binnen komen wandelen, de kroeg inlopen en droog een praatje gaan maken met iemand of wa?
Die mogelijkheden ook in dat spel.. ik weet niet waar grenzen zijn
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:11 schreef kepler het volgende:
[..]
het kan echt niet, er was zelfs nog een hele rel over geweest...
verkeerd begrepenquote:In fact, if you want, you can be a total and utter bastard from the get go. Fable goes far beyond the realm of Knights of the Old Republic when it comes to running towards the Dark Side. Instead of having a dialogue tree with "good" and "evil" choices, you simply play how you want. You want to beat up little girls in your first town? I did that. They cried and cried and eventually I was scolded. Being a young'un kept me from being kicked out of town, but you can abuse people, steal stuff from their homes, break their property, bitch-slap guards, even kill innocents, all in the name of mayhem. Of course, you can also be good -- The choice is yours from start to finish.
ze verdwijnen niet volgens mij, althans niet gelijk. In de filmpjes bleven ze gewoon liggen. Wat ik ooit begrepen heb is dat de guards de lijken weghalen, en als de guards er niet bij kunnen dat het dan langzaam verdwijnt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat lijken gewoon verdwijnen als je ze gekilled hebt, al krijg je bij sommige eindbazen wel trofeeën die je kunt gebruiken om indruk op mensen te maken (of om ze ermee dood te meppen).
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:14 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik kill iedere gast die een hartje boven zn hoofd krijgt.. en daarna de guards..
of misschien zoek ik die Gijs snachts wel op zijn huis.. kill ik hem, koop ik zijn huis..
Of ik neem die Gijs mee naar het bos, hak zn kop er af.. en schop die in de afgrond.
Maar neuken doe ik niet met m
ik speel in fable, kotor, kotor 2 en jade empire alleen maar met mannen. waarom? zodat ik nog wel steeds vrouwen kan versierenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:29 schreef =HellFire= het volgende:
Ik wil FABLE NU!!!!!
Anyways, je kan niet met een vrouwtje spelen he? M'n vriendin was daar al behoorlijk knorrig om. Zou wel een gemiste kans zijn, Kotor heeft het wel, en volgens mij werd er meer met t vrouwtje gespeeld daar.
Tja, ik ook, maar ik had het over m'n vriendin die dit soort spelletjes ook leuk vind.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:33 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik speel in fable, kotor, kotor 2 en jade empire alleen maar met mannen. waarom? zodat ik nog wel steeds vrouwen kan versieren
In ieder geval komt er een huis vrij zodra je iemand uit het dorp killed... althans.... na een tijdjequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:15 schreef kepler het volgende:
[..]
ze verdwijnen niet volgens mij, althans niet gelijk. In de filmpjes bleven ze gewoon liggen. Wat ik ooit begrepen heb is dat de guards de lijken weghalen, en als de guards er niet bij kunnen dat het dan langzaam verdwijnt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |