abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 12:20:41 #101
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_21255470
Het staat trouwens in je stats of hetro of homo bent, mischien ook bi, dus kan je altijd bij iemand check of ze het uitgeprobeerd hebben.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 13:03:22 #102
34586 kepler
No bounce, no play
pi_21256546
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 12:14 schreef SailingAce het volgende:

[..]

Ik kill iedere gast die een hartje boven zn hoofd krijgt.. en daarna de guards..
of misschien zoek ik die Gijs snachts wel op zijn huis.. kill ik hem, koop ik zijn huis..
Of ik neem die Gijs mee naar het bos, hak zn kop er af.. en schop die in de afgrond.

Maar neuken doe ik niet met m
ik ga gewoon alleen maar om met vrouwen
The line is a dot to you!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 13:05:21 #103
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_21256603
Wanneer is de release nou? IK volg & lees Fable nauwlijks, als hij zo gehyped word kan hij alleen maar tegenvallen. IK haal hem wel, en ik heb er geen verwachtingen van
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_21256908
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 13:03 schreef kepler het volgende:
ik ga gewoon alleen maar om met vrouwen
Ik ben zeker van mijn mannelijkheid en hetero-zijn. Ik ga hem gewoon (virtueel) neuken.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 13:34:45 #105
34586 kepler
No bounce, no play
pi_21257267
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 13:05 schreef HomerJ het volgende:
Wanneer is de release nou? IK volg & lees Fable nauwlijks, als hij zo gehyped word kan hij alleen maar tegenvallen. IK haal hem wel, en ik heb er geen verwachtingen van
8 oktober
The line is a dot to you!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 13:37:18 #106
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_21257322
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 13:34 schreef kepler het volgende:

[..]

8 oktober
duurt nog zo lang
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_21257538
ik vind het eigenlijk wel beter dat je geen kinderen kan krijgen
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 13:53:10 #108
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_21257669
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 13:47 schreef pkwarts het volgende:
ik vind het eigenlijk wel beter dat je geen kinderen kan krijgen
hoezo?
toppunt van evil toch, eerst een zwik kindertjes verwekken, ze dan vermoorden en onthoofden en de hoofden tegen de moeder aanschoppen
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 13:56:08 #109
63302 rockstah
New World Disorder
pi_21257730
dat zou dus weer te ver gaan.
stel je voor al die vieze oude ventjes die hun eigen kinderen gaan neuken
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 14:01:36 #110
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_21257858
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 13:56 schreef rockstah het volgende:
dat zou dus weer te ver gaan.
stel je voor al die vieze oude ventjes die hun eigen kinderen gaan neuken
dat is pas ziek... i love it
kinderen maken, kinderen neuken, kinderen onthoofden, voetballen met de hoofden

zou je eigenlijk een relatie met een kind kunnen beginnen?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_21257927
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 13:53 schreef Rahl het volgende:

[..]

hoezo?
toppunt van evil toch, eerst een zwik kindertjes verwekken, ze dan vermoorden en onthoofden en de hoofden tegen de moeder aanschoppen
Ik vraag me af wat er gebeurt als je iemand hebt gekilled.. kun je dan met het lijk een dorp binnen komen wandelen, de kroeg inlopen en droog een praatje gaan maken met iemand of wa?

Die mogelijkheden ook in dat spel.. ik weet niet waar grenzen zijn
=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 14:07:31 #112
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21257989
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 13:53 schreef Rahl het volgende:

[..]

hoezo?
toppunt van evil toch, eerst een zwik kindertjes verwekken, ze dan vermoorden en onthoofden en de hoofden tegen de moeder aanschoppen
child killing is er toch al zeker een jaar of 2 uit....
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 14:09:47 #113
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_21258038
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 14:07 schreef Fliepke het volgende:

[..]

child killing is er toch al zeker een jaar of 2 uit....
jammer

in die greatest preview ever op IGN hadden ze het er nog wel over
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 14:10:51 #114
34586 kepler
No bounce, no play
pi_21258066
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 14:05 schreef SailingAce het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat er gebeurt als je iemand hebt gekilled.. kun je dan met het lijk een dorp binnen komen wandelen, de kroeg inlopen en droog een praatje gaan maken met iemand of wa?

Die mogelijkheden ook in dat spel.. ik weet niet waar grenzen zijn
niet met elk lijk

maar je krijgt wel trofeen als je een grote vijand verslaat. Zo moet je op een gegeven moment een of andere grote Wesp verslaan. Heb je hem verslagen dan kan je zijn hoofd meenemen en aan iedereen laten zien zodat je meer respect krijgt. Ook komt er gelijk een mini-game, laat het hoofd zien aan iedereen in het dorp
Maar je kan ook mensen doodslaan met het hoofd

uit de previews gehaald
The line is a dot to you!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 14:11:25 #115
34586 kepler
No bounce, no play
pi_21258083
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 14:09 schreef Rahl het volgende:

[..]

jammer

in die greatest preview ever op IGN hadden ze het er nog wel over


het kan echt niet, er was zelfs nog een hele rel over geweest...
The line is a dot to you!
pi_21258106
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 14:05 schreef SailingAce het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat er gebeurt als je iemand hebt gekilled.. kun je dan met het lijk een dorp binnen komen wandelen, de kroeg inlopen en droog een praatje gaan maken met iemand of wa?

Die mogelijkheden ook in dat spel.. ik weet niet waar grenzen zijn
Ik denk dat lijken gewoon verdwijnen als je ze gekilled hebt, al krijg je bij sommige eindbazen wel trofeeën die je kunt gebruiken om indruk op mensen te maken (of om ze ermee dood te meppen).
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 14:14:26 #117
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_21258144
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 14:11 schreef kepler het volgende:

[..]



het kan echt niet, er was zelfs nog een hele rel over geweest...
quote:
In fact, if you want, you can be a total and utter bastard from the get go. Fable goes far beyond the realm of Knights of the Old Republic when it comes to running towards the Dark Side. Instead of having a dialogue tree with "good" and "evil" choices, you simply play how you want. You want to beat up little girls in your first town? I did that. They cried and cried and eventually I was scolded. Being a young'un kept me from being kicked out of town, but you can abuse people, steal stuff from their homes, break their property, bitch-slap guards, even kill innocents, all in the name of mayhem. Of course, you can also be good -- The choice is yours from start to finish.
verkeerd begrepen
hij sloeg ze in elkaar, vermoordde ze niet

toch een gemiste kans vind ik
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 14:15:52 #118
34586 kepler
No bounce, no play
pi_21258176
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 14:12 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik denk dat lijken gewoon verdwijnen als je ze gekilled hebt, al krijg je bij sommige eindbazen wel trofeeën die je kunt gebruiken om indruk op mensen te maken (of om ze ermee dood te meppen).
ze verdwijnen niet volgens mij, althans niet gelijk. In de filmpjes bleven ze gewoon liggen. Wat ik ooit begrepen heb is dat de guards de lijken weghalen, en als de guards er niet bij kunnen dat het dan langzaam verdwijnt.
The line is a dot to you!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 14:40:26 #119
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_21258810
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 12:14 schreef SailingAce het volgende:

[..]

Ik kill iedere gast die een hartje boven zn hoofd krijgt.. en daarna de guards..
of misschien zoek ik die Gijs snachts wel op zijn huis.. kill ik hem, koop ik zijn huis..
Of ik neem die Gijs mee naar het bos, hak zn kop er af.. en schop die in de afgrond.

Maar neuken doe ik niet met m
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_21267054
Ik wil FABLE NU!!!!!

Anyways, je kan niet met een vrouwtje spelen he? M'n vriendin was daar al behoorlijk knorrig om. Zou wel een gemiste kans zijn, Kotor heeft het wel, en volgens mij werd er meer met t vrouwtje gespeeld daar.
pi_21267152
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 20:29 schreef =HellFire= het volgende:
Ik wil FABLE NU!!!!!

Anyways, je kan niet met een vrouwtje spelen he? M'n vriendin was daar al behoorlijk knorrig om. Zou wel een gemiste kans zijn, Kotor heeft het wel, en volgens mij werd er meer met t vrouwtje gespeeld daar.
ik speel in fable, kotor, kotor 2 en jade empire alleen maar met mannen. waarom? zodat ik nog wel steeds vrouwen kan versieren
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_21267313
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 20:33 schreef pkwarts het volgende:

[..]

ik speel in fable, kotor, kotor 2 en jade empire alleen maar met mannen. waarom? zodat ik nog wel steeds vrouwen kan versieren
Tja, ik ook, maar ik had het over m'n vriendin die dit soort spelletjes ook leuk vind.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 20:56:50 #123
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_21267983
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 14:15 schreef kepler het volgende:

[..]

ze verdwijnen niet volgens mij, althans niet gelijk. In de filmpjes bleven ze gewoon liggen. Wat ik ooit begrepen heb is dat de guards de lijken weghalen, en als de guards er niet bij kunnen dat het dan langzaam verdwijnt.
In ieder geval komt er een huis vrij zodra je iemand uit het dorp killed... althans.... na een tijdje
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_21268002
Ik heb last van die kinderen trouwens.
=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 20:59:03 #125
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_21268053
Net die 40 minute developers movies gedowned en gekeken. Peter had een leuke daar. Er was een gametester die een heel dorp uitroeide..... om vervolgens te wachten op nieuwe bewoners van het dorp (wat wel even duurde)

De cunt heeft toen alle huizen onder verhuurd en werd Landlord Slapend rijk worden
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 20:59:30 #126
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_21268072
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 20:57 schreef SailingAce het volgende:
Ik heb last van die kinderen trouwens.
Ja maar er komt heel veel voor terug Gijs
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_21268526
Wat mooi die Fable verhalen. Free-roaming zooi is altijd leuk. De reden waarom GTA zo goed verkocht.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 22:46:05 #128
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_21271879
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 22:49:11 #129
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21271980
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 21:12 schreef =HellFire= het volgende:
Wat mooi die Fable verhalen. Free-roaming zooi is altijd leuk. De reden waarom GTA zo goed verkocht.
free-roaming en fable .
pi_21272139
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 22:46 schreef Rahl het volgende:
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1130

PRE-ORDER
done
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 22:58:03 #131
34586 kepler
No bounce, no play
pi_21272234
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 22:49 schreef Fliepke het volgende:

[..]

free-roaming en fable .
wat leuk, die onwetendheid van sommige mensen
The line is a dot to you!
pi_21272843
Hoezo? Is het liniear dan?
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 00:05:57 #133
34586 kepler
No bounce, no play
pi_21274202
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 23:20 schreef =HellFire= het volgende:
Hoezo? Is het liniear dan?
nee dat zeker niet. Maar met free-roaming wordt volgens mij bedoelt dat je overal kan komen in de game wereld.
Alleen in Fable is dit naar alle waarschijnlijkheid niet het geval, en moet je op de paden blijven (nu worden die paden soms heel breed). Maar je kan dus niet dwars door het bos van het ene dorp naar het andere lopen.

Of misschien heb ik het fout, want hierover bestaat nog steeds een hoop onduidelijkheid...
The line is a dot to you!
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 09:55:56 #134
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_21278702
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 00:05 schreef kepler het volgende:

[..]

nee dat zeker niet. Maar met free-roaming wordt volgens mij bedoelt dat je overal kan komen in de game wereld.
Alleen in Fable is dit naar alle waarschijnlijkheid niet het geval, en moet je op de paden blijven (nu worden die paden soms heel breed). Maar je kan dus niet dwars door het bos van het ene dorp naar het andere lopen.

Of misschien heb ik het fout, want hierover bestaat nog steeds een hoop onduidelijkheid...
Nee wat je zegt klopt. De grote vrijheid die BBB bedoeld is de optie op bijna alles te doen in dorpen en keuzes te maken. Tevens werken de 5 A.I. engines in het spel ook om alles tot leven te brengen. Ipv dat je de het spel wilt verslaan (denk aan Ninja Gaiden) werkt het spel nu met je mee. Het is de ultieme RPG waarin jij dus echt de rol speelt ! Jij !

Ook vrijheid is om gewoon lekker van de wereld te genieten, maar uiteraard niet zoals in Zelda OOT bv. Denk aan hele stoere side-quests en GTA achtige vrijheid Uiteraard kan je zo nu en dan lekker weer door met de main story line door een specifieke opdracht of quest te vervullen.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_21278715
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 09:55 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nee wat je zegt klopt. De grote vrijheid die BBB bedoeld is de optie op bijna alles te doen in dorpen en keuzes te maken. Tevens werken de 5 A.I. engines in het spel ook om alles tot leven te brengen. Ipv dat je de het spel wilt verslaan (denk aan Ninja Gaiden) werkt het spel nu met je mee. Het is de ultieme RPG waarin jij dus echt de rol speelt ! Jij !

Ook vrijheid is om gewoon lekker van de wereld te genieten, maar uiteraard niet zoals in Zelda OOT bv. Denk aan hele stoere side-quests en GTA achtige vrijheid Uiteraard kan je zo nu en dan lekker weer door met de main story line door een specifieke opdracht of quest te vervullen.
mij maakt het niet zoveel uit. kotor was ook niet echte free-roaming, maar daar maakte het mij ook niet uit
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 10:41:41 #136
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_21279152
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 09:55 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nee wat je zegt klopt. De grote vrijheid die BBB bedoeld is de optie op bijna alles te doen in dorpen en keuzes te maken. Tevens werken de 5 A.I. engines in het spel ook om alles tot leven te brengen. Ipv dat je de het spel wilt verslaan (denk aan Ninja Gaiden) werkt het spel nu met je mee. Het is de ultieme RPG waarin jij dus echt de rol speelt ! Jij !

Ook vrijheid is om gewoon lekker van de wereld te genieten, maar uiteraard niet zoals in Zelda OOT bv. Denk aan hele stoere side-quests en GTA achtige vrijheid Uiteraard kan je zo nu en dan lekker weer door met de main story line door een specifieke opdracht of quest te vervullen.
Intellectuele free-roaming?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 11:01:15 #137
34586 kepler
No bounce, no play
pi_21279346
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 09:55 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nee wat je zegt klopt. De grote vrijheid die BBB bedoeld is de optie op bijna alles te doen in dorpen en keuzes te maken. Tevens werken de 5 A.I. engines in het spel ook om alles tot leven te brengen. Ipv dat je de het spel wilt verslaan (denk aan Ninja Gaiden) werkt het spel nu met je mee. Het is de ultieme RPG waarin jij dus echt de rol speelt ! Jij !

Ook vrijheid is om gewoon lekker van de wereld te genieten, maar uiteraard niet zoals in Zelda OOT bv. Denk aan hele stoere side-quests en GTA achtige vrijheid Uiteraard kan je zo nu en dan lekker weer door met de main story line door een specifieke opdracht of quest te vervullen.
jij hebt zeker ook die 40 min durende special gezien
Die Dene Carter is echt van het pad.

Maar hij heeft wel gelijk Hopelijk speel je ook echt een rol in het spel
The line is a dot to you!
pi_21279382
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 11:01 schreef kepler het volgende:

[..]

jij hebt zeker ook die 40 min durende special gezien
Die Dene Carter is echt van het pad.

Maar hij heeft wel gelijk Hopelijk speel je ook echt een rol in het spel
linkie?
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_21279407
Wat ik dus bedoelde met free-roaming is het volgende.

GTA en VC zijn gewoon zo populair omdat elk persoon niet zo zeer de singleplayer missions elke keer gaat spelen wanneer hij/zij de game opstart, maar gewoon eventjes lol wil hebben, beetje rotzooi schoppen, auto'tje stelen, mensjes plagen en kijken wat de AI daar tegen doet. Volgens mij hebben nog steeds heel veel mensen de game niet voor de volle 100 % uitgespeeld maar niemand vindt dat erg omdat ze het free-roaming gedeelte zo leuk vinden.

Volgens mij is dat ook het geval met Fable. Als je het even helemaal zat bent, ga je even rotzooi schoppen. Kindjes vermoorden, mannen bitchslappen, you name it. Alleen misschien heb je iets minder vrijheid, maar goed, in VC kon ook lang niet alles natuurlijk. Met name die A.I lijkt me gewoon hartstikke interessant, hoe ze NOU weer reageren als je de game eens opnieuw speelt, wanneer je de main quest hebt voltooid.

Dus wat er nou bedoeld werd met ontwetendheid snap ik nog steeds niet eigenlijk... volgens mij is dat persoon juist ontwetend. Want volgens mij heeft de SPELER juist ALLE keuzes die hij wilt maken... je moet alleen de consequenties willen zien.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 11:09:04 #140
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_21279455
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 11:04 schreef pkwarts het volgende:

[..]

linkie?
http://games.kikizo.com/features/fable_vidint_feature.asp

40 minunten special over Fable
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 11:25:55 #141
34586 kepler
No bounce, no play
pi_21279748
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 11:05 schreef =HellFire= het volgende:
Wat ik dus bedoelde met free-roaming is het volgende.

GTA en VC zijn gewoon zo populair omdat elk persoon niet zo zeer de singleplayer missions elke keer gaat spelen wanneer hij/zij de game opstart, maar gewoon eventjes lol wil hebben, beetje rotzooi schoppen, auto'tje stelen, mensjes plagen en kijken wat de AI daar tegen doet. Volgens mij hebben nog steeds heel veel mensen de game niet voor de volle 100 % uitgespeeld maar niemand vindt dat erg omdat ze het free-roaming gedeelte zo leuk vinden.

Volgens mij is dat ook het geval met Fable. Als je het even helemaal zat bent, ga je even rotzooi schoppen. Kindjes vermoorden, mannen bitchslappen, you name it. Alleen misschien heb je iets minder vrijheid, maar goed, in VC kon ook lang niet alles natuurlijk. Met name die A.I lijkt me gewoon hartstikke interessant, hoe ze NOU weer reageren als je de game eens opnieuw speelt, wanneer je de main quest hebt voltooid.

Dus wat er nou bedoeld werd met ontwetendheid snap ik nog steeds niet eigenlijk... volgens mij is dat persoon juist ontwetend. Want volgens mij heeft de SPELER juist ALLE keuzes die hij wilt maken... je moet alleen de consequenties willen zien.
Je hebt bijna helemaal gelijk , je kan alleen geen kinderen vermoorden....

en over die onwetendheid. Er was in het begin gezegt dat je in Fable een geheel vrije wereld had, dat je dus overal heen kon lopen. Dat je kon wandelen in de bossen en gebergtes. Alles wat je kon zien op je scherm kon je in principe naar toe lopen, mits niet gehinderd door natuurlijk hindernissen zoals 10 km hoge bergen ofzo
Maar dit is halverwege aangepast, en daar is een hele rel over geweest. Omdat iedereen echt vrij wilde lopen ofzo
Ik hoor er nu alleen niemand meer over in de previews, dus dat zal wel niet zo'n last zijn
The line is a dot to you!
pi_21281461
Ach ja, Lionhead weet wel wat ze doen denk ik he.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 13:21:51 #143
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21281531
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 13:18 schreef =HellFire= het volgende:
Ach ja, Lionhead weet wel wat ze doen denk ik he.
DAt hoop ik voor ze, want zij maken het spel niet .
Big Blue Box is de devver namelijk.
En lionhead weet ook niet zo heeel goed wat ze doen, zie B&W.
pi_21283486
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 13:21 schreef Fliepke het volgende:

[..]

DAt hoop ik voor ze, want zij maken het spel niet .
Big Blue Box is de devver namelijk.
En lionhead weet ook niet zo heeel goed wat ze doen, zie B&W.
Peter Molyneux is de head-honcho uiteindelijk... en die is van Lionhead. . En die verzint het, BBB creeërt het.

En B&W was wel matig, maar de ideeën waren... wel leuk, toch?
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 15:27:02 #145
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21283907
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 15:07 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Peter Molyneux is de head-honcho uiteindelijk... en die is van Lionhead. . En die verzint het, BBB creeërt het.

En B&W was wel matig, maar de ideeën waren... wel leuk, toch?
Fable is helemaal niet Peter z'n idee.
Peter is vooral de marketing man, en denkt mee over bepaalde concepten.

De ideeen van B&W waren goed, de uitwerking matig.
daarom ben ik wel benieuwd naar B&W2.
pi_21284771
Goh, al die jaren dan gedacht dat Peter zo'n briljant iemand was, is het maar een simpel marketing mannetje.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 16:16:07 #147
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21284802
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 16:14 schreef =HellFire= het volgende:
Goh, al die jaren dan gedacht dat Peter zo'n briljant iemand was, is het maar een simpel marketing mannetje.
.
Ha-ha.
lees je nu eerst eens in over Big Blue Box, en ga dan bijdehand doen.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 16:55:33 #148
34586 kepler
No bounce, no play
pi_21285419
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 15:27 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Fable is helemaal niet Peter z'n idee.
Peter is vooral de marketing man, en denkt mee over bepaalde concepten.
uit de 40 min special blijkt dat het een idee is van Peter en van de gebroeders Carter. Peter en Dene zijn lead-designer en die andere broer is lead-programmer.

En het eerste idee kwam wel van Peter begreep ik uit dat verhaal, maar hij heeft het uitgewerkt samen met BBB
The line is a dot to you!
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 17:01:38 #149
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21285529
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 16:55 schreef kepler het volgende:

[..]

uit de 40 min special blijkt dat het een idee is van Peter en van de gebroeders Carter. Peter en Dene zijn lead-designer en die andere broer is lead-programmer.

En het eerste idee kwam wel van Peter begreep ik uit dat verhaal, maar hij heeft het uitgewerkt samen met BBB
In den beginne van het forum van BigBlueBox hebben de gebroeders toen zelf aangegeven dat zij al jaren een idee hadden voor een rpg en hoe die er ongeveer uit moest zien. Dat het idee van goed en kwaad er ook in kwam is natuurlijk een logisch gevolg en komt indirect van molyneux.

Tja en Peter .
Ik heb het niet meer zo op die kerel, altijd leuke praatjes, maar als het puntje bij paaltje komt zijn alle echte vernieuwende features weer verdwenen of enorm afgeslankt. Wie kan het zich nog herinneren dat je een eikel kon planten en je dan jaren later terug kwam en er een mooie boom zou staan.
Van de andere kant hoor ik van de beta testers dat Peter een beste kerel is, die altijd goed luistert naar iedereen en meedenkt over bepaalde ideeen. Dus in de media vind ik hem vervelend, maar in het echt zal ik hem waarschijnlijk wel mogen...

Ik vind het nu op dit moment erg jammer dat Fable niet de game wordt die het had moeten worden, door oa technische beperkingen. Het zal een goed spel worden, dat staat bijna vast.

Ik ben inmiddels ook meer benieuwd naar B.C. omdat Peter daar nog niet zoveel over gezegd heeft .
pi_21286693
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 16:16 schreef Fliepke het volgende:

[..]

.
Ha-ha.
lees je nu eerst eens in over Big Blue Box, en ga dan bijdehand doen.
Pff. Ik zou toch ook zweren dat Peter Molyneux degene was die het het bedacht, maar goed. Als jij het zonodig wil. Ik zal wel even wat lezen en dan bijdehand gaan doen. Sheesh.

Maar goed, kep altijd nog wel vertrouwen in Peter M. Zijn games waren altijd al erg degelijk geweest. Volgens mij ben je gewoon niet zo dol meer op em vanwege B&W. Kan me voorstellen, maar je moet er niet gelijk vanuit gaan dat hij dan vanaf nu rukgames maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')