ik ga gewoon alleen maar om met vrouwenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:14 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik kill iedere gast die een hartje boven zn hoofd krijgt.. en daarna de guards..
of misschien zoek ik die Gijs snachts wel op zijn huis.. kill ik hem, koop ik zijn huis..
Of ik neem die Gijs mee naar het bos, hak zn kop er af.. en schop die in de afgrond.
Maar neuken doe ik niet met m
Ik ben zeker van mijn mannelijkheid en hetero-zijn. Ik ga hem gewoon (virtueel) neuken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:03 schreef kepler het volgende:
ik ga gewoon alleen maar om met vrouwen![]()
8 oktoberquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:05 schreef HomerJ het volgende:
Wanneer is de release nou? IK volg & lees Fable nauwlijks, als hij zo gehyped word kan hij alleen maar tegenvallen. IK haal hem wel, en ik heb er geen verwachtingen van
hoezo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:47 schreef pkwarts het volgende:
ik vind het eigenlijk wel beter dat je geen kinderen kan krijgen
dat is pas ziek... i love itquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:56 schreef rockstah het volgende:
dat zou dus weer te ver gaan.
stel je voor al die vieze oude ventjes die hun eigen kinderen gaan neuken
Ik vraag me af wat er gebeurt als je iemand hebt gekilled.. kun je dan met het lijk een dorp binnen komen wandelen, de kroeg inlopen en droog een praatje gaan maken met iemand of wa?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
hoezo?
toppunt van evil toch, eerst een zwik kindertjes verwekken, ze dan vermoorden en onthoofden en de hoofden tegen de moeder aanschoppen![]()
child killing is er toch al zeker een jaar of 2 uit....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
hoezo?
toppunt van evil toch, eerst een zwik kindertjes verwekken, ze dan vermoorden en onthoofden en de hoofden tegen de moeder aanschoppen![]()
jammerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:07 schreef Fliepke het volgende:
[..]
child killing is er toch al zeker een jaar of 2 uit....
niet met elk lijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:05 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er gebeurt als je iemand hebt gekilled.. kun je dan met het lijk een dorp binnen komen wandelen, de kroeg inlopen en droog een praatje gaan maken met iemand of wa?
Die mogelijkheden ook in dat spel.. ik weet niet waar grenzen zijn
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:09 schreef Rahl het volgende:
[..]
jammer
in die greatest preview ever op IGN hadden ze het er nog wel over
Ik denk dat lijken gewoon verdwijnen als je ze gekilled hebt, al krijg je bij sommige eindbazen wel trofeeën die je kunt gebruiken om indruk op mensen te maken (of om ze ermee dood te meppen).quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:05 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er gebeurt als je iemand hebt gekilled.. kun je dan met het lijk een dorp binnen komen wandelen, de kroeg inlopen en droog een praatje gaan maken met iemand of wa?
Die mogelijkheden ook in dat spel.. ik weet niet waar grenzen zijn
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:11 schreef kepler het volgende:
[..]
het kan echt niet, er was zelfs nog een hele rel over geweest...
verkeerd begrepenquote:In fact, if you want, you can be a total and utter bastard from the get go. Fable goes far beyond the realm of Knights of the Old Republic when it comes to running towards the Dark Side. Instead of having a dialogue tree with "good" and "evil" choices, you simply play how you want. You want to beat up little girls in your first town? I did that. They cried and cried and eventually I was scolded. Being a young'un kept me from being kicked out of town, but you can abuse people, steal stuff from their homes, break their property, bitch-slap guards, even kill innocents, all in the name of mayhem. Of course, you can also be good -- The choice is yours from start to finish.
ze verdwijnen niet volgens mij, althans niet gelijk. In de filmpjes bleven ze gewoon liggen. Wat ik ooit begrepen heb is dat de guards de lijken weghalen, en als de guards er niet bij kunnen dat het dan langzaam verdwijnt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat lijken gewoon verdwijnen als je ze gekilled hebt, al krijg je bij sommige eindbazen wel trofeeën die je kunt gebruiken om indruk op mensen te maken (of om ze ermee dood te meppen).
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:14 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik kill iedere gast die een hartje boven zn hoofd krijgt.. en daarna de guards..
of misschien zoek ik die Gijs snachts wel op zijn huis.. kill ik hem, koop ik zijn huis..
Of ik neem die Gijs mee naar het bos, hak zn kop er af.. en schop die in de afgrond.
Maar neuken doe ik niet met m
ik speel in fable, kotor, kotor 2 en jade empire alleen maar met mannen. waarom? zodat ik nog wel steeds vrouwen kan versierenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:29 schreef =HellFire= het volgende:
Ik wil FABLE NU!!!!!
Anyways, je kan niet met een vrouwtje spelen he? M'n vriendin was daar al behoorlijk knorrig om. Zou wel een gemiste kans zijn, Kotor heeft het wel, en volgens mij werd er meer met t vrouwtje gespeeld daar.
Tja, ik ook, maar ik had het over m'n vriendin die dit soort spelletjes ook leuk vind.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:33 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik speel in fable, kotor, kotor 2 en jade empire alleen maar met mannen. waarom? zodat ik nog wel steeds vrouwen kan versieren
In ieder geval komt er een huis vrij zodra je iemand uit het dorp killed... althans.... na een tijdjequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:15 schreef kepler het volgende:
[..]
ze verdwijnen niet volgens mij, althans niet gelijk. In de filmpjes bleven ze gewoon liggen. Wat ik ooit begrepen heb is dat de guards de lijken weghalen, en als de guards er niet bij kunnen dat het dan langzaam verdwijnt.
Ja maar er komt heel veel voor terug Gijsquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:57 schreef SailingAce het volgende:
Ik heb last van die kinderen trouwens.
free-roaming en fablequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:12 schreef =HellFire= het volgende:
Wat mooi die Fable verhalen. Free-roaming zooi is altijd leuk. De reden waarom GTA zo goed verkocht.
donequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:46 schreef Rahl het volgende:
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1130
PRE-ORDER
wat leuk, die onwetendheid van sommige mensenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
free-roaming en fable.
nee dat zeker niet. Maar met free-roaming wordt volgens mij bedoelt dat je overal kan komen in de game wereld.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:20 schreef =HellFire= het volgende:
Hoezo? Is het liniear dan?
Nee wat je zegt klopt. De grote vrijheid die BBB bedoeld is de optie op bijna alles te doen in dorpen en keuzes te maken. Tevens werken de 5 A.I. engines in het spel ook om alles tot leven te brengen. Ipv dat je de het spel wilt verslaan (denk aan Ninja Gaiden) werkt het spel nu met je mee. Het is de ultieme RPG waarin jij dus echt de rol speelt ! Jij !quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:05 schreef kepler het volgende:
[..]
nee dat zeker niet. Maar met free-roaming wordt volgens mij bedoelt dat je overal kan komen in de game wereld.
Alleen in Fable is dit naar alle waarschijnlijkheid niet het geval, en moet je op de paden blijven (nu worden die paden soms heel breed). Maar je kan dus niet dwars door het bos van het ene dorp naar het andere lopen.
Of misschien heb ik het fout, want hierover bestaat nog steeds een hoop onduidelijkheid...
mij maakt het niet zoveel uit. kotor was ook niet echte free-roaming, maar daar maakte het mij ook niet uitquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee wat je zegt klopt. De grote vrijheid die BBB bedoeld is de optie op bijna alles te doen in dorpen en keuzes te maken. Tevens werken de 5 A.I. engines in het spel ook om alles tot leven te brengen. Ipv dat je de het spel wilt verslaan (denk aan Ninja Gaiden) werkt het spel nu met je mee. Het is de ultieme RPG waarin jij dus echt de rol speelt ! Jij !
Ook vrijheid is om gewoon lekker van de wereld te genieten, maar uiteraard niet zoals in Zelda OOT bv. Denk aan hele stoere side-quests en GTA achtige vrijheidUiteraard kan je zo nu en dan lekker weer door met de main story line door een specifieke opdracht of quest te vervullen.
Intellectuele free-roaming?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee wat je zegt klopt. De grote vrijheid die BBB bedoeld is de optie op bijna alles te doen in dorpen en keuzes te maken. Tevens werken de 5 A.I. engines in het spel ook om alles tot leven te brengen. Ipv dat je de het spel wilt verslaan (denk aan Ninja Gaiden) werkt het spel nu met je mee. Het is de ultieme RPG waarin jij dus echt de rol speelt ! Jij !
Ook vrijheid is om gewoon lekker van de wereld te genieten, maar uiteraard niet zoals in Zelda OOT bv. Denk aan hele stoere side-quests en GTA achtige vrijheidUiteraard kan je zo nu en dan lekker weer door met de main story line door een specifieke opdracht of quest te vervullen.
jij hebt zeker ook die 40 min durende special gezienquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
linkie?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:01 schreef kepler het volgende:
[..]
jij hebt zeker ook die 40 min durende special gezien
Die Dene Carter is echt van het pad.
Maar hij heeft wel gelijkHopelijk speel je ook echt een rol in het spel
http://games.kikizo.com/features/fable_vidint_feature.aspquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:04 schreef pkwarts het volgende:
[..]
linkie?
Je hebt bijna helemaal gelijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:05 schreef =HellFire= het volgende:
Wat ik dus bedoelde met free-roaming is het volgende.
GTA en VC zijn gewoon zo populair omdat elk persoon niet zo zeer de singleplayer missions elke keer gaat spelen wanneer hij/zij de game opstart, maar gewoon eventjes lol wil hebben, beetje rotzooi schoppen, auto'tje stelen, mensjes plagen en kijken wat de AI daar tegen doet. Volgens mij hebben nog steeds heel veel mensen de game niet voor de volle 100 % uitgespeeld maar niemand vindt dat erg omdat ze het free-roaming gedeelte zo leuk vinden.
Volgens mij is dat ook het geval met Fable. Als je het even helemaal zat bent, ga je even rotzooi schoppen. Kindjes vermoorden, mannen bitchslappen, you name it.Alleen misschien heb je iets minder vrijheid, maar goed, in VC kon ook lang niet alles natuurlijk. Met name die A.I lijkt me gewoon hartstikke interessant, hoe ze NOU weer reageren als je de game eens opnieuw speelt, wanneer je de main quest hebt voltooid.
Dus wat er nou bedoeld werd met ontwetendheid snap ik nog steeds niet eigenlijk... volgens mij is dat persoon juist ontwetend.Want volgens mij heeft de SPELER juist ALLE keuzes die hij wilt maken... je moet alleen de consequenties willen zien.
DAt hoop ik voor ze, want zij maken het spel nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:18 schreef =HellFire= het volgende:
Ach ja, Lionhead weet wel wat ze doen denk ik he.
Peter Molyneux is de head-honcho uiteindelijk... en die is van Lionhead.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
DAt hoop ik voor ze, want zij maken het spel niet.
Big Blue Box is de devver namelijk.
En lionhead weet ook niet zo heeel goed wat ze doen, zie B&W.
Fable is helemaal niet Peter z'n idee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:07 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Peter Molyneux is de head-honcho uiteindelijk... en die is van Lionhead.. En die verzint het, BBB creeërt het.
En B&W was wel matig, maar de ideeën waren... wel leuk, toch?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:14 schreef =HellFire= het volgende:
Goh, al die jaren dan gedacht dat Peter zo'n briljant iemand was, is het maar een simpel marketing mannetje.
uit de 40 min special blijkt dat het een idee is van Peter en van de gebroeders Carter. Peter en Dene zijn lead-designer en die andere broer is lead-programmer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:27 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Fable is helemaal niet Peter z'n idee.
Peter is vooral de marketing man, en denkt mee over bepaalde concepten.
In den beginne van het forum van BigBlueBox hebben de gebroeders toen zelf aangegeven dat zij al jaren een idee hadden voor een rpg en hoe die er ongeveer uit moest zien. Dat het idee van goed en kwaad er ook in kwam is natuurlijk een logisch gevolg en komt indirect van molyneux.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:55 schreef kepler het volgende:
[..]
uit de 40 min special blijkt dat het een idee is van Peter en van de gebroeders Carter. Peter en Dene zijn lead-designer en die andere broer is lead-programmer.
En het eerste idee kwam wel van Peter begreep ik uit dat verhaal, maar hij heeft het uitgewerkt samen met BBB
Pff. Ik zou toch ook zweren dat Peter Molyneux degene was die het het bedacht, maar goed. Als jij het zonodig wil. Ik zal wel even wat lezen en dan bijdehand gaan doen. Sheesh.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:16 schreef Fliepke het volgende:
[..].
Ha-ha.
lees je nu eerst eens in over Big Blue Box, en ga dan bijdehand doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |