rustig maarquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:46 schreef SailingAce het volgende:
Kom nou maar es met dat stinkspel ja!
Nu KAN het niet meer fout gaanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
Nog een preview van Fable:
Bungie, I love you guys, but you may not want to clear a space on your shelf for Game of the Year just yet. Fable, Microsoft's long delayed RPG, is just a few weeks from going gold and it is awesome. Forget about losing multiplayer, forget about any gripes of what "was supposed to be in there," what you will get with Fable will blow your rock off. I say this with confidence, having spent a couple of hours playing through Fable as the most ornery bastard that ever stepped foot in an RPG. It's GTA meets medieval RPG -- it's big, it's free roaming, and it's a riot. While I still have some concerns over certain areas of Fable and I can't say that it will definitely be "the greatest RPG of all time" as Peter Molyneux claims, it could in fact end up as such. Yeah, it's one of those rare long-awaited games that looks like it will live up to the hype.
http://xbox.ign.com/articles/537/537930p1.html
Nee Gijs,.... je moet gewoon jezelf zijn. Dat is het coole aan Fable. Je speelt jezelf in een RPG wereld..... die laatste movies (waar ik zeer onder de indruk van ben) laten extreem veel hierover zien. Prachtig......... movies zien er over het algemeen veeeeeeel beter uit dan screensquote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
Nu zit ik net als in KOTOR wel met het dilemma of ik Good of Evil ga.
Gijs, in KOTOR was ik juist walgelijk goed.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:49 schreef Chocobo het volgende:
Trouwens,.... als jij jezelf bent wordt je toch evil
Of andere mannen bitchslappenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, in KOTOR was ik juist walgelijk goed.
Maar ik ga nu denk ik toch voor het slechte pad. Scheten in iemands gezicht laten klinkt te goed om niet te doen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:08 schreef Chocobo het volgende:
Evil and benevolent opportunities abound at every corner. Take, for example, the wasp head trophy I've won. Right after claiming my prize, I spot three old men sitting on a bench, looking at me in wonder. I display the trophy proudly and they give me props and boost my renown. Then I beat them to death with the trophy. Yes, you can be the most brutal tyrant to ever grace the world of Albion while still being its champion. I kicked the piss out of just about everyone I saw, because I wanted to see the lengths of brutality. You can go all the way with your sadism.![]()
![]()
Geweldigquote:When you get a place, it's gonna be pretty bare. But you can spend cash anytime you drop by and continually upgrade your place from shack to mansion. Then you can sell off your property for big bucks. While some may end this venture right there, a smart person would then turn around and kill the new owner and repurchase the property for cheap. That sound you hear is you peeing your pants.
kan het nog beter worden?quote:The handy-dandy frying pan not only cooks eggs, but can be upgraded through constant use to become the Ultimate Weapon. Yes, a frying pan can, in fact, become the greatest weapon in all the land. This was something Molyneux spoke of long ago and I'd thought was no longer in the game, but it has been confirmed that this beautiful weapon of doom is in the game and can be wielded to win the game and save all of Albion. Holy snap, crackle and pop!
en het spel houdt bij hoe ver je de verste schoptequote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:33 schreef SailingAce het volgende:
Kippen schoppen
Ja ik ben dol op statistics ! Net als in GTA ! Heerlijk is dat.... het hele spel wordt Godquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:34 schreef Rahl het volgende:
[..]
en het spel houdt bij hoe ver je de verste schopte![]()
ik ga proberen heel groot en breed en sterk te wordenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:23 schreef Chocobo het volgende:
Ook de Gamespot preview is![]()
http://www.gamespot.com/xbox/rpg/fable/preview_6104655.html
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ingezoomd screenshot denk ik. Bij de movies die ik er van gezien heb zag ik die amper en stoorde het niet. Volgens mij kan je ze in het opties menu ook verwijderen !quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:36 schreef Fliepke het volgende:
[afbeelding]
Toch vind ik die gui hinderlijk veel in het midden van het scherm staan, ik geloof dat hij wel wegfade als je bezig bent, maar dan nog.
Het mag wel wat meer de hoeken in van mij
Neeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:27 schreef kepler het volgende:
Fable op de PU Gameplay awards
daar ga ik dus heen![]()
Waarom ga jij er heen en ik nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:27 schreef kepler het volgende:
Fable op de PU Gameplay awards
daar ga ik dus heen![]()
tis voor iedereen toegankelijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 07:25 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Waarom ga jij er heen en ik niet
Waar, hoe en wat dan ???????quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:23 schreef kepler het volgende:
[..]
tis voor iedereen toegankelijk
je kan gewoon bij ticketcenter kaartjes kopen voor 12,50 geloof ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:41 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Waar, hoe en wat dan ???????
Je bent schaars met je info.. geef es een url over het gebeuren danquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:03 schreef kepler het volgende:
[..]
je kan gewoon bij ticketcenter kaartjes kopen voor 12,50 geloof ik
http://gameplay.powerweb.nl/quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:26 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Je bent schaars met je info.. geef es een url over het gebeuren dan
vlgs de preview die ik gisteren las wel hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:00 schreef kepler het volgende:
heh last
je kan geen kinderen krijgen in Fable, nu was dit niet de belangrijkste optie. Maar wel een leuke
lees nog maar een keertjequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:03 schreef SailingAce het volgende:
[..]
vlgs de preview die ik gisteren las wel hoor
Godverdommequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:06 schreef kepler het volgende:
[..]
lees nog maar een keertje
ze hebben het ge-edit, Microsoft heeft de review gelezen en gevraagd dat te veranderen...
Maar je kan wel neukenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:06 schreef kepler het volgende:
[..]
lees nog maar een keertje
ze hebben het ge-edit, Microsoft heeft de review gelezen en gevraagd dat te veranderen...
Zelfs met mannen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:47 schreef Chocobo het volgende:
Maar je kan wel neuken![]()
Dat zit je echt hoog he?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zelfs met mannen.
Vind het wel grappig en gewaagd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:56 schreef SailingAce het volgende:
Dat zit je echt hoog he?
Ik las het inmiddels al een keer of 7 van jequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vind het wel grappig en gewaagd.![]()
volgens mij gebruikt hij Fable om het uit te proberen, en als dat bevalt gaat tie gewoon naar Surfer toequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:02 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik las het inmiddels al een keer of 7 van je
Ik geef het gewoon toe.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:02 schreef SailingAce het volgende:
Ik las het inmiddels al een keer of 7 van je
Ik kill iedere gast die een hartje boven zn hoofd krijgt.. en daarna de guards..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik geef het gewoon toe.Benieuwd hoeveel mensen de verleiding kunnen weerstaan en het toch doen, alleen om de animatie te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |