-1 off-topicquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ik sla hem over. Ik ga Zelda: OOT gamen.
Veel plezier. Al kan ik me dat niet zo goed voorstellen juist me die game.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:56 schreef Strolie75 het volgende:
Niet iedereen is perfect.quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:04 schreef dewd het volgende:
[..]
Veel plezier. Al kan ik me dat niet zo goed voorstellen juist me die game.![]()
Precies, want men heeft bij zo'n ambitieus project altijd hele hoge verwachtingen, en uiteindelijk zouden die persoonlijke verwachtingen te ver boven de gameplay kunnen komen, en dan, tja, dan zou het spel wel tegen kunnen vallen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:53 schreef kepler het volgende:
[..]
zoals IGN ook al zegt, je moet niet kijken naar wat er allemaal belooft is. Dan is het echt een meer dan prima game
Lijkt me wel, ze komen bijna met ieder top spel met een pack.quote:Op maandag 6 september 2004 16:19 schreef Twizla het volgende:
Ey weten jullie toevallig of er een xbox fable pack uitkomt??
Op een Xbox die de deur uitgaat voor 150 euro? denk het niet.quote:Op maandag 6 september 2004 21:24 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Da's nog niet echt bekend, maar je kan d'r op aan dat dat er wel aan gaat komen. Tja, Microsoft wilt ook wat. (geld, geld, geld)
quote:Op maandag 6 september 2004 21:24 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Da's nog niet echt bekend, maar je kan d'r op aan dat dat er wel aan gaat komen. Tja, Microsoft wilt ook wat. (geld, geld, geld)
Hoe meer packs ze verkopen, hoe blijer ze zullen zijn. Dat beetje verlies weegt niet op tegen de grote winsten die ze op de games zullen maken die mensen met een Xbox van hun moeten kopen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:52 schreef Tain het volgende:
[..]daarom maken ze verlies op elke verkochte xbox en met die packs is het verlies nog wel een stukje groter
ik geloof niet dat de gemiddelde gamer echt zo ontzettend veel spellen koopt, ze moeten eerst nog een x aantal spellen verkopen voordat ze het verlies van de xbox zelf eruit hebbenquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:09 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Hoe meer packs ze verkopen, hoe blijer ze zullen zijn. Dat beetje verlies weegt niet op tegen de grote winsten die ze op de games zullen maken die mensen met een Xbox van hun moeten kopen.
dan had alles wel kunnen stoppen ja, gameconsoles zijn niet de enige apparaten waar ze dit soort geintjes mee uithalenquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:18 schreef speknek het volgende:
Dat maakt niet uit, dan hebben ze nog een enorm belang bij een grotere afzetmarkt (en groter marktaandeel). Als dat niet zo was, hadden ze gelijk alle xboxen uit de winkel kunnen halen.
* haat amerikanenquote:Op dinsdag 14 september 2004 06:48 schreef Bastard het volgende:
En Amerika heeft m vandaag
En moslims.quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:03 schreef Tain het volgende:
[..]
* haat amerikanen![]()
zuigen allebeiquote:Op dinsdag 14 september 2004 07:56 schreef SailingAce het volgende:
[..]
En moslims.
Nog maar 23 nachtjes slapenquote:Op dinsdag 14 september 2004 07:58 schreef Rahl het volgende:
[..]
zuigen allebei
nog 23 dagen!!
quote:Op dinsdag 14 september 2004 06:48 schreef Bastard het volgende:
En Amerika heeft m vandaag
vast niet, amerikanen zijn volgens hun het allerbelangerijkstequote:Op dinsdag 14 september 2004 09:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]De mazzel.......... beseffen ze het wel
Dat was ook mijn planquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:56 schreef Strolie75 het volgende:
warezhondquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:58 schreef Robbie007 het volgende:
Hopelijk word ie vandaag gereleased. Kan ik vannacht lekker spelen. Heb er zin in
Dan maar ff 3 weken illi spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |