Van die labiele huillie's motten he niet hebben hoor, in de crew.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:24 schreef Drama_Queen het volgende:
[..]
Ja ik ook!
Dat ze na een maand alweer willen stoppen omdat ze het niet aankunnen!!
*mentaal gaat voorbereiden*quote:Op maandag 31 mei 2004 14:22 schreef Drama_Queen het volgende:
[..]
I will..
[..]
quote:Thanks, ik ben het bij voorbaat met jou eens..
*get in line!quote:Op maandag 31 mei 2004 14:26 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind het écht jammer.
Echt héél, héél jammer.
Zó jammer dat ik eventueel bereid ben om deze taak van je over te nemen, is dat nobel van mij of niet?
Dat zou helemáál jammer zijn.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:26 schreef Croupouque het volgende:
Zó jammer dat ik eventueel bereid ben om deze taak van je over te nemen, is dat nobel van mij of niet?
Ach je hebt er iig goed weer bij nuquote:Op maandag 31 mei 2004 14:28 schreef FlyingFox het volgende:
Erg late 1 april grap trouwens.
Niet gelijk de vervangers van Inso wegjagen ja!quote:Op maandag 31 mei 2004 14:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wtf mot jij in ONZ?
jullie?quote:Op maandag 31 mei 2004 14:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Niet gelijk de vervangers van Inso wegjagen ja!
De baggerusers zullen smeken voor de terugkeer van Inso. Damn, wat een puinhoop gaan wij ervan maken, ongelovelijk. Ik heb er zin in.
wie?quote:Op maandag 31 mei 2004 14:32 schreef FlyingFox het volgende:
Mensen, Nouk begrijpt 't.
quote:Op maandag 31 mei 2004 14:06 schreef Insomaniac het volgende:
Ik vind je een kutmod en ik hoop dat je definitief wegt blijft![]()
Ik vind jou een kutuser en hoop dat je een permban krijgt..
Ik zag het zelf op fok ook niet meer zitten, maar ik heb alles even gerelativeerd en hier ben ik weer.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:31 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Okay Nouk. Heel fijn.
gelukkig maarquote:Op maandag 31 mei 2004 14:32 schreef FlyingFox het volgende:
Mensen, Nouk begrijpt 't.
dank je voor deze bijdrage?quote:Op maandag 31 mei 2004 14:33 schreef xman het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik op je kon bouwen.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:34 schreef Tiemie het volgende:
[..]
gelukkig maar.
Graag gedaan!quote:Op maandag 31 mei 2004 14:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dank je voor deze bijdrage?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |