wie?quote:Op maandag 31 mei 2004 14:19 schreef FlyingFox het volgende:
Wie mailt er Pjerdedy even?
Houd je smoel kutmod.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:19 schreef sizzler het volgende:
[..]
U gaat in een keer door voor de permban?
Dan kan je ook niet meer modden. (= nl doorposten onder een kloon)
Of is dat het masterplan?
Nouja, veel plezier en hopelijk kom je wel weer terug als mod.
Of hoe heet die lijpo.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wie?
PDDquote:Op maandag 31 mei 2004 14:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wie?
quote:Op maandag 31 mei 2004 14:20 schreef Drama_Queen het volgende:
[..]
Jou neem ik nog wel te grazen Stats.
quote:Mail je alle rellen in + naar me door?
Dirk's holmaatje bedoel je!quote:Op maandag 31 mei 2004 14:21 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Of hoe heet die lijpo.
PDD.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:21 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Of hoe heet die lijpo.
ATTENTION WHORE? Wie is hier de attention whore? Jij opent een topic en je gaat niet eens écht weg, je opent hem alleen maar om te zien of iemand je gaat missen. Nou, ik zal je niet missen hoor!quote:Op maandag 31 mei 2004 14:19 schreef Drama_Queen het volgende:
[..]
Ik ook van jou, mijn favoriete attention-whore..
Kan je zelf niet eens een rel verzinnen, ex newbie kutmod.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:19 schreef Drama_Queen het volgende:
[..]
Ik ga Uier en Krea wel even mailen. Die hebben vast wel tips voor me.
voor kloons moet je dat hokje aanvinken, JK!quote:Op maandag 31 mei 2004 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, ik ben dan ook wel weer zo dat ik benieuwd ben of er tijdelijke interim-mods nodig zijn.
Bel me op mijn nul zesssss..
quote:Op maandag 31 mei 2004 14:21 schreef static het volgende:
[..]
![]()
Try me, beeb.
Thanks, ik ben het bij voorbaat met jou eens.quote:Ik zal ze op CD branden.
http://members.home.nl/pjederdy/gfy.swfquote:Op maandag 31 mei 2004 14:19 schreef FlyingFox het volgende:
Wie mailt er Pjerdedy even?
Wacht maar af! Kutnewbiemodquote:Op maandag 31 mei 2004 14:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Kan je zelf niet eens een rel verzinnen, ex newbie kutmod.
Ja ik ook!quote:Op maandag 31 mei 2004 14:22 schreef FlyingFox het volgende:
Ik vind 't altijd zo slap he, mods die vroegtijdig stoppen. Allemaal hoge praat in die sollicitatie-mail's zo ja: ''ja ik kan het en ik wil het heel graag bla bla'' en dan neen paar maanden de benen nemen, echt in en in triest!!!!
en diegenen die we graag kwijtwillen, donderen maar niet op!quote:Op maandag 31 mei 2004 14:22 schreef FlyingFox het volgende:
Ik vind 't altijd zo slap he, mods die vroegtijdig stoppen. Allemaal hoge praat in die sollicitatie-mail's zo ja: ''ja ik kan het en ik wil het heel graag bla bla'' en dan neen paar maanden de benen nemen, echt in en in triest!!!!
quote:Op maandag 31 mei 2004 14:22 schreef FlyingFox het volgende:
Ik vind 't altijd zo slap he, mods die vroegtijdig stoppen. Allemaal hoge praat in die sollicitatie-mail's zo ja: ''ja ik kan het en ik wil het heel graag bla bla''!
Alleen niet vandaag he. Ik heb weinig tijd.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:23 schreef Drama_Queen het volgende:
[..]
Wacht maar af! Kutnewbiemod.
Ik ook van jou.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:22 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
ATTENTION WHORE? Wie is hier de attention whore? Jij opent een topic en je gaat niet eens écht weg, je opent hem alleen maar om te zien of iemand je gaat missen. Nou, ik zal je niet missen hoor!
Staat dat ergens ?quote:Op maandag 31 mei 2004 14:24 schreef engessa het volgende:
Word dit ook gelijk het 'pleur hier je open sollcitatie neer'-topic?
zo zeg, jij bent eventjes snel van begrip...quote:Op maandag 31 mei 2004 14:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je het nu over al je eigen mails?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |