Die gaan daar dus echt niet mee akkoord. En trouwens....waarom zou je eigenlijk die gast matsen? Of ken je hem? Ik heb bij een verzekeringsmaatschappij gewerkt, en ik kan je zeggen.....onderhands regelen veroorzaakt echt supervaak problemen (omdat de andere persoon de schade vaak onderschat en er zo min mogelijk voor wil betalen).quote:Op maandag 31 mei 2004 13:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Of t huurcontract t toestaat is inderdaad een goede vraag. Ik ga zeggen dat de veroorzaker weigert te tekenen, maar wel aanbiedt de schade uit eigen zak te herstellen. Ik ben benieuwd in hoeverre die lui hier mee accoord gaan.
En hij kan absoluut snel genoeg hersteld worden, ik heb 'm nl. nog een maandje.
Hij's nogal een goede bekende, de veroorzaker. En geld speelt geen rol.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:17 schreef WimP het volgende:
[..]
Die gaan daar dus echt niet mee akkoord. En trouwens....waarom zou je eigenlijk die gast matsen? Of ken je hem? Ik heb bij een verzekeringsmaatschappij gewerkt, en ik kan je zeggen.....onderhands regelen veroorzaakt echt supervaak problemen (omdat de andere persoon de schade vaak onderschat en er zo min mogelijk voor wil betalen).
Ik zou zelf niet weten hoe snel ik zo iemand aan geef bij de politie/verzekeringsmaatschappij. Wie weet veroorzaakt ie over een maand een dodelijk ongeval.
Zo ben ik 't van plan dus ja.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:19 schreef _-rally-_ het volgende:
Dus je moet de schade melden en je kunt er gewoon bij zeggen dat 'ie wil betalen, omdat 'ie niet verzekerd is.
Nog even wat anders, je zegt dat hij flink de lul is wanneer het niet onderhands gaat, maar waarom dan?quote:Op maandag 31 mei 2004 13:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ben met mijn tijdelijke auto (huurauto) aangereden door iemand zonder geldig rijbwijs. Schade is relatief klein, koplampje en krassen. Nu wil de veroorzaker de reparatie buiten elke verzekering laten repareren en dit kan absoluut ten goeder trouw. Omdat ie anders natuurlijk flink de lul is, waar ik wel een beetje begrip voor heb.
Ik vind alles prima, als die auto maar zsm hersteld is. Maar hoe zouden we dit 't makkelijkst aan kunnen pakken, waarbij beide partijen er het beste uitkomen?
En dan vragen ze waarom er rechts ook krassen zitten, terwijl de boom links tegen de auto zat.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:02 schreef dolle_hond het volgende:
of rij met je huurauto tegen een boom, ben je alleen je eigen risico kwijt
Reageer eens op mijn posting aub.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:11 schreef frederik het volgende:
[..]
En dan vragen ze waarom er rechts ook krassen zitten, terwijl de boom links tegen de auto zat.
Of de boom kwam tegen de bumper aan, en de krassen zitten hoger of lager door uitsteeksels aan het voertuig van de veroorzaker.
Vragen kun je altijd krijgen over hoe en wat.
Begint trouwens ook op fraude te lijken om het zo op te willen lossen. En dat is hier niet toegestaan
Wanneer jij keurig een schademelding doet, met daarbij de melding wie de tegenpartij is, is het aan de verhuurder om verdere stappen (voor centen) te ondernemen.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik meld dus de schade bij de huurmaatschappij. En zeg dat ie gewoon wil betalen, omdat ie niet verzekerd is.
Zal dit geaccepteerd worden?
En is dit een veilige optie voor alle partijen? Los van de financien, maar dat is 't probleem niet.
ookquote:Op maandag 31 mei 2004 15:59 schreef Ludwig het volgende:
Heb je het eigen risico afgekocht? Anders volstaat het om diegene die jou aangereden heeft het eigen risico te laten betalen. Je kan dan tegen de verhuurder zeggen dat er iemand tegenop is gereden terwijl de auto geparkeerd stond.
Wat nou "ook"?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:04 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ook
Dit lijkt mij ook een mooie oplossing.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:30 schreef frederik het volgende:
[..]
Wanneer jij keurig een schademelding doet, met daarbij de melding wie de tegenpartij is, is het aan de verhuurder om verdere stappen (voor centen) te ondernemen.
De melding dat je schade hebt gehad, met die en die tegenpartij is dus voldoende volgens mij. Dat die tegenpartij niet verzekerd is zou ik er niet bij vertellen. Wat ik misschien wel zou vertellen is dat de tegenpartij heeft aangeboden om de schade zelf te betalen omdat er zo weinig schade is, dat het inschakelen van zijn eigen verzekering zoveel kosten met zich mee zou brengen dat het zelf betalen goedkoper zou zijn (laat ze maar denken dat het vanwege kwijtraken van no-claim is dat die zelf wil betalen, niet gaan zeggen natuurlijk want dan ben je weer aan het liegen)
Welke kosten?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:25 schreef doemaardrie het volgende:
Gewoon die auto met schade inleveren en de kosten laten betalen door diegene die er tegenaan heeft gezeten.
Dat was niet zo moeilijk he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |