vroeger was alles beterquote:Op maandag 31 mei 2004 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch jmmer dat strenger modden de oplossing moet zijnEr is nooit gezeik geweest in GAM met users onderling. Er was alleen het warez gebeuren dat nu zo goed als uitgebannen is.
Een beetje slowchat in de topics kon altijd gewoon... Jammer.
Ja, het ergste is dat ie, volgens de laatste geruchten, nu zelfs een Xbox heeft gekochtquote:Op maandag 31 mei 2004 15:40 schreef kepler het volgende:
[..]
vroeger was alles beter
kweet nog wel, een tijdje geleden was er ook mod. Die was echt schijtirritant zeg, de hele tijd inconsequent modden enzo. Ook mensen voortrekken en dat Nintendo-fanboyism begon bij hem helemaal uit de klauwen te lopen. Ben echt blij dat die geen mod meer is
serieus, wat een meeloper zegquote:Op maandag 31 mei 2004 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, het ergste is dat ie, volgens de laatste geruchten, nu zelfs een Xbox heeft gekocht
hopen voor jou dat teamkillen aanstaatquote:Op maandag 31 mei 2004 15:44 schreef kepler het volgende:
[..]
serieus, wat een meeloper zeg
als ik hem tegenkom op xbox live dan schiet ik een kogel in zijn nek
disclaimer:met RS3 natuurlijk, niet in het echt...
daar zorg ik dan wel voorquote:Op maandag 31 mei 2004 15:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hopen voor jou dat teamkillen aanstaat
quote:Op maandag 31 mei 2004 15:40 schreef kepler het volgende:
[..]
vroeger was alles beter
kweet nog wel, een tijdje geleden was er ook mod. Die was echt schijtirritant zeg, de hele tijd inconsequent modden enzo. Ook mensen voortrekken en dat Nintendo-fanboyism begon bij hem helemaal uit de klauwen te lopen. Ben echt blij dat die geen mod meer is
vond jij hem ook zo irritant, ben jij ook zo blij dat tie weg is?quote:Op maandag 31 mei 2004 15:57 schreef Mister_T het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 16:01 schreef kepler het volgende:
[..]
vond jij hem ook zo irritant, ben jij ook zo blij dat tie weg is?
Teken dan deze petitie om te zorgen dat hij weg blijft:
klik hier
quote:Op maandag 31 mei 2004 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Naa, same old shit. Ik zei dat ik vind dat er genoeg racers op de xbox zijn. Als reactie kreeg ik te horen dat ik een debiel was, fanboy, en dat f-zero geen racegame is.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:04 schreef HomerJ het volgende:
Heb ik wat gemist?
je zei dat er teveel race games waren en er werd gezegd dat kirby geen echte race game was.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Naa, same old shit. Ik zei dat ik vind dat er genoeg racers op de xbox zijn. Als reactie kreeg ik te horen dat ik een debiel was, fanboy, en dat f-zero geen racegame is.
Eigenlijk Kirby, F-zero & mariokart.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:20 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je zei dat er teveel race games waren en er werd gezegd dat kirby geen echte race game was.
En dan houd ik mijn mond over de overkill aan FPS games op de Xbox.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:30 schreef BMH het volgende:
Vanaf nu zal ik proberen nooit meer iets te zeggen over de overkill aan race games op de xbox.
quote:Op maandag 31 mei 2004 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dan houd ik mijn mond over de overkill aan FPS games op de Xbox.
Wij zullen in zijn geheel onze mond houden over de games op de Xbox dus eigenlijk
quote:Op maandag 31 mei 2004 21:02 schreef Retarded het volgende:
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |