Ik ben het met je eens dat WIJ gek worden van het gezeik van BMH in het Xbox topic!quote:Op maandag 31 mei 2004 13:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens, ik wil slechts het XBOX topic ontlasten...
het werkt?quote:Op maandag 31 mei 2004 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is aan mij de taak de boel leuk te houden.
Als jullie naar herhaaldelijke waarschuwingen het niet kunnen laten om elkaar af te katten in het XBOX topic moet er wat gebeuren.
Mijn oplossing is dit topic, vooralsnog werkt het.
Heb ik iets tegen Gamedemon dan?quote:Op maandag 31 mei 2004 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is aan mij de taak de boel leuk te houden.
Als jullie naar herhaaldelijke waarschuwingen het niet kunnen laten om elkaar af te katten in het XBOX topic moet er wat gebeuren.
Mijn oplossing is dit topic, vooralsnog werkt het.
Iedereen wijst nu wel met het vingertje naar BMH, maar het feit is dat Gamedemon maar wat graag op BMH inhakt.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:41 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat WIJ gek worden van het gezeik van BMH in het Xbox topic!
Maar nu behaalt BMH alleen maar wat hij wil! Wij ergeren ons kapot en hij lacht zich dood! Bovendien vindt ik dat jij als mod dit soort topics juist moet voorkomen en niet zelf openen!
ja door iemand met zo'n 60.000 posts op z'n naamquote:Op maandag 31 mei 2004 13:41 schreef Fliepke het volgende:
Er is ook ooit eens column geschreven, fok is niet je leven.
Slapeloze nachten heb ik er van.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
het werkt?
BMH en ik zeiken jou nu gezamelijk af...kweet niet of jij dat werken noemt
Dat jij het als uitlokking ziet zegt op zich genoeg over jouw instelling,quote:Op maandag 31 mei 2004 13:43 schreef BMH het volgende:
Daggla lokt de porblemen juist uit door zijn "maatregelen".
kheb net 2 keer geprobeert weer ontopic te gaan met screenshots van crimson skies en thief 3 en nog open je deze kut topic...quote:Op maandag 31 mei 2004 13:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Iedereen wijst nu wel met het vingertje naar BMH, maar het feit is dat Gamedemon maar wat graag op BMH inhakt.
En blijkbaar werkt het, want men zeikt nu hier en niet in het XBOX topic.
Het enige dat ik wil voorkomen is een kutsfeer in het XBOX-topic. Als je het zelf met mij eens bent dat men gek wordt, waarom is dit dan geen oplossing?.
omdat dit soort topics alleen maar mensen aansporen tot het vervelende gedrag van sommige users! Treed gewoon harder op of mensen moeten er niet op reageren dan is de lol er ook snel af! Maar om dit soort topics te openen.............quote:Op maandag 31 mei 2004 13:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je het zelf met mij eens bent dat men gek wordt, waarom is dit dan geen oplossing?.
Mja, noem het maar triest.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb net 2 keer geprobeert weer ontopic te gaan met screenshots van crimson skies en thief 3 en nog open je deze kut topic...
als het een centrale zeik op elkaar topic had geweest vond ik et niet erg...maar om nou 2 namen te noemen...triestig
Maar wel de waarheid. Ik heb overigens wel genoeg gezien nu, ik ga tv kijkenquote:Op maandag 31 mei 2004 13:45 schreef Gamedemon het volgende:
maar om nou 2 namen te noemen...triestig
Zo zie ik het eigenlijk ook.......quote:Op maandag 31 mei 2004 13:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat jij het als uitlokking ziet zegt op zich genoeg over jouw instelling,.
Nou ja, ik heb vaak genoeg gewaarschuwd, gedelete, slotjes gezet, nog meer waarschuwingen gegeven, users gemaild etc etc.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:47 schreef Mister_T het volgende:
[..]
omdat dit soort topics alleen maar mensen aansporen tot het vervelende gedrag van sommige users! Treed gewoon harder op of mensen moeten er niet op reageren dan is de lol er ook snel af! Maar om dit soort topics te openen.............
![]()
Dat zo'n topic blijkbaar nodig is zegt meer over de triestheid van sommige users dan over een mod.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:38 schreef Mister_T het volgende:
Beetje triest topic dit!!!!!
En dat voor een mod
als dat op mij slaat...quote:Op maandag 31 mei 2004 14:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat zo'n topic blijkbaar nodig is zegt meer over de triestheid van sommige users dan over een mod.
Waarschijnlijk slechts ter illustratie van het niveau..quote:Op maandag 31 mei 2004 14:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als dat op mij slaat...
je deed net zo hard mee met je poll
Ik moet toegeven dat het gezeik van vooral BHM mij af en toe ook teveel wordt.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:34 schreef Gamedemon het volgende:
als dat op mij slaat...
je deed net zo hard mee met je poll
Ja, er is een LIVE topic.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:58 schreef Gamedemon het volgende:
o omdat ik vraag gaan we nog liven in een xbox topic is het verkeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |