Lang niet zo erg als die kinderachtige fetisj die jullie hebben.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:32 schreef Gamedemon het volgende:
Kut topic![]()
![]()
![]()
sorry hoor maar dit is onder het MOD nivo..
Net zo erg als dat jij jezelf nog een gamer noemt,quote:Op maandag 31 mei 2004 13:34 schreef BMH het volgende:
Als je hem nog een mod noemt dan is het wel heel erg met je
Verander nu eens niet van onderwerp. Hij heeft het over jou als bagger mod & niet over kinderachtige mensjes.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lang niet zo erg als die kinderachtige fetisj die jullie hebben.
Erg leuk, maar niet in het XBOX topic.
Iedereen zeikt dan wel over BMH, maar jij doet vaak net zo hard mee.
ik geef me mening over dingen jah...Democratie...quote:Op maandag 31 mei 2004 13:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lang niet zo erg als die kinderachtige fetisj die jullie hebben.
Erg leuk, maar niet in het XBOX topic.
Iedereen zeikt dan wel over BMH, maar jij doet vaak net zo hard mee.
Uhm, daar hebben we een FB topic voorquote:Op maandag 31 mei 2004 13:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Verander nu eens niet van onderwerp. Hij heeft het over jou als bagger mod & niet over kinderachtige mensjes.
En als BMH dat doet is het opeens trollen?quote:Op maandag 31 mei 2004 13:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik geef me mening over dingen jah...Democratie...
Ik ben voor een leefbaar FOK!quote:Op maandag 31 mei 2004 13:37 schreef Fliepke het volgende:
Democratie op fok.
Onderbouw dat eens, ik wil slechts het XBOX topic ontlasten..quote:Op maandag 31 mei 2004 13:38 schreef Mister_T het volgende:
Beetje triest topic dit!!!!!
En dat voor een mod
maak er dan een centraal zeik topic van..als ik aleen BMH in een topic wil afzeiken voeg ik hem wel toe op msn...is veel makkelijkerquote:Op maandag 31 mei 2004 13:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens, ik wil slechts het XBOX topic ontlasten...
Het is aan mij de taak de boel leuk te houden.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:39 schreef Gamedemon het volgende:
ik zeur aleen omdat dit echt een kut topic is wat nergens opslaat...
als ieder ander em zou openen word ie gesloten
heb je al gedaan.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
maak er dan een centraal zeik topic van..als ik aleen BMH in een topic wil afzeiken voeg ik hem wel toe op msn...is veel makkelijker
Goed idee,quote:Op maandag 31 mei 2004 13:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
maak er dan een centraal zeik topic van..als ik aleen BMH in een topic wil afzeiken voeg ik hem wel toe op msn...is veel makkelijker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |