Mee eensquote:Op maandag 31 mei 2004 13:17 schreef Marczilla het volgende:
Ik knip het meestal gewoon ff bij. Heb het nog nooit helemaal glad gedaan. Vink ook niet nodig.
Niet eens in een scheidingquote:Op maandag 31 mei 2004 13:37 schreef freud het volgende:
Ik kam het meestal naar achteren.
whehehequote:Op maandag 31 mei 2004 13:37 schreef freud het volgende:
Ik kam het meestal naar achteren.
Jaquote:Op maandag 31 mei 2004 13:45 schreef S-Two het volgende:
heb niet zo veel okselhaar... als ik er wel veel had zou ik het denk ik beetje bijknippen
en hoe doen jullie het dan bij het haar tussen je navel en schaamhaar? knippen jullie dat weg?
neequote:Op maandag 31 mei 2004 13:45 schreef S-Two het volgende:
heb niet zo veel okselhaar... als ik er wel veel had zou ik het denk ik beetje bijknippen
en hoe doen jullie het dan bij het haar tussen je navel en schaamhaar? knippen jullie dat weg?
Laat ik dat nou net doenquote:Op maandag 31 mei 2004 13:43 schreef Realzm het volgende:
Bijknippen ziet er mooier uit imo. Helemaal weg vind ik beetje zwemmersachtig
dus jij bent moslim en hebt een baard van hier tot tokio?quote:Op maandag 31 mei 2004 13:52 schreef mymoodfentje het volgende:
lol scheren is voor homos
Hoe lang is jouw baard nu?quote:Op maandag 31 mei 2004 13:52 schreef mymoodfentje het volgende:
ik vind het scheren van oksels e.d niet echt mannelijk staan.
quote:Op maandag 31 mei 2004 13:54 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
dus jij bent moslim en hebt een baard van hier tot tokio?
even lang als jouw schaam en okselhaar denk ik danquote:Op maandag 31 mei 2004 13:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hoe lang is jouw baard nu?
quote:Op maandag 31 mei 2004 13:56 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
even lang als jouw schaam en okselhaar denk ik dan
quote:ik vind het scheren van oksels e.d niet echt mannelijk staan.
Ik ben zo'n "homo" die wel alles netjes bijhoudquote:Op maandag 31 mei 2004 13:56 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
even lang als jouw schaam en okselhaar denk ik dan
en je benen en armen dan? scheer/hars of knip je die ook?quote:Op maandag 31 mei 2004 13:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben zo'n "homo" die wel alles netjes bijhoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |