inderdaad, k zat gisteren te luisteren op 3fm en toen hoorde ik dat ook. als er iets is waar k me aan erger is t wel dat gekutskihutheeeehooooooquote:Op maandag 31 mei 2004 21:06 schreef Ajaxno1 het volgende:
OMG HEEEEEEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOOOO HEEEEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOO daar hebben ze een keer een LIVE set van Rank1 ook al mee verneukt
vertelquote:Op maandag 31 mei 2004 21:27 schreef tuindwerg het volgende:
Toffe Hools is dit... ik post weinig, maar lees de hele dag al mee.![]()
Iemand behoefte aan een kijkje in het altijd onstuimige liefdesleven van een puber? Tis weer eens echt ongelooflijk wat ik allemaal meemaak de laatste weken.![]()
Vertel vertel komen er foto's filmpjes ik pak alvast popcorn vertel!quote:Op maandag 31 mei 2004 21:27 schreef tuindwerg het volgende:
Toffe Hools is dit... ik post weinig, maar lees de hele dag al mee.![]()
Iemand behoefte aan een kijkje in het altijd onstuimige liefdesleven van een puber? Tis weer eens echt ongelooflijk wat ik allemaal meemaak de laatste weken.![]()
Nadat m'n ex me had ingeruild, bleek dat ze na 4 dagen al besloten hadden te gaan samenwonen op zijn kamer. Ik heb in 2 dagen twee uur gebeld met de ex van zijn nieuwe vriendin, die ik daarvoor nog nooit gesproken had. We smssen nu de hele dag door, het klikt ontzettend goed. Zondag zie ik hem, ik hou echt alle opties open. We hebben elkaar nog nooit gezien, zelfs niet op foto's, het leeftijdsverschil is te groot, de afstand ook, we willen beide geen relatie... maar toch denk ik dat het wel weer iets zal worden.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vertel
vertel
t liefdesleven van een twintiger gaat ook niet over rozen
had gister bijna gekust met een hele mooie dame, komt dr vriendin net precies op t verkeerde moment tussen beide
o lekker nu goldfrapp op 3fm
Oei... en nu?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:37 schreef Vom het volgende:
Vandaag ook weer liefdesperikelen bij mij.
'Even' (5 uur) bij m'n ex () geweest...
Als je 2 minuten hebt, dan heb ik de link naar een ander forum... Het probleem is dat ik met die vriend van me had gedaan alsof we wat hadden, zodat er wat roddels rond zouden gaan op dat forum. Inmiddels heeft 1 van m'n reisgenoten er een creatief verhaal van gemaakt met foto's en al.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:35 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Vertel vertel komen er foto's filmpjes ik pak alvast popcorn vertel!
Nee, uit N'gein.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:40 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Als je 2 minuten hebt, dan heb ik de link naar een ander forum... Het probleem is dat ik met die vriend van me had gedaan alsof we wat hadden, zodat er wat roddels rond zouden gaan op dat forum. Inmiddels heeft 1 van m'n reisgenoten er een creatief verhaal van gemaakt met foto's en al.
zitten er hier mensen uit Grun'n?![]()
Mooi, dan durf ik het wel aan om hier een link neer te gooien:quote:Op maandag 31 mei 2004 21:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, uit N'gein.
Nog gefeliciteerd JustBegeleider!quote:Op maandag 31 mei 2004 21:42 schreef just me het volgende:
En dat ik weer thuis ben
gigantisch trots dat "mijn" mannen gewonnen hebben met 5-1
Nu eventjes niet zoveel, zien elkaar pas weer als we allebei vakantie hebben (2-2,5 week)quote:Op maandag 31 mei 2004 21:39 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Oei... en nu?
Oh, wat leuk voor je! Ik hoop dat het weer iets wordt joh!quote:Op maandag 31 mei 2004 21:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Nu eventjes niet zoveel, zien elkaar pas weer als we allebei vakantie hebben (2-2,5 week)
We gaan elkaar nog wel genoeg spreken, dat is een ding wat zeker.
Na die tijd gaat het waarschijnlijk wel weer goed komen...
Ik hoop het ook, maar voorlopig gaan we het eerst eventjes rustig aan doen en dan kijken we verder, vrienden blijven we in ieder gevalquote:Op maandag 31 mei 2004 21:45 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Oh, wat leuk voor je! Ik hoop dat het weer iets wordt joh!![]()
EDIT: Ik ga slapen, truste allemaal!![]()
Trusten.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:45 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Oh, wat leuk voor je! Ik hoop dat het weer iets wordt joh!![]()
EDIT: Ik ga slapen, truste allemaal!![]()
Kan ik mij voorstellen, JM.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:42 schreef just me het volgende:
En dat ik weer thuis ben
gigantisch trots dat "mijn" mannen gewonnen hebben met 5-1
Ik had het gelezen maar wat houdt het feliciteren nou in als diegene er niet isquote:Op maandag 31 mei 2004 21:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen, JM.
Ik had het hier, tussen al het muziekgeweld al gepost, maar geloof dat iedereen er overheen gelezen heeft.
maakt niks uitquote:Op maandag 31 mei 2004 21:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen, JM.
Ik had het hier, tussen al het muziekgeweld al gepost, maar geloof dat iedereen er overheen gelezen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |