Adem: lo-fi singer / songwriter, beetje a la Eels en Sparklehorse.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:12 schreef Doc het volgende:
Mij onbekend:
Dat viel mij toen ook al op, toen die plaat uit was. Ze hebben net ergens iets veranderd.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:13 schreef Doc het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat dit vrijwel "The Final Countdown" is?
Kutquote:Op maandag 31 mei 2004 20:16 schreef Inquistor87 het volgende:
Net gehoord op Studio Brussel : Ze mogen geen live fragmenten van Lenny Kravitz uitzenden (alhoewel dat eerst wel mocht), en de eenvoudige reden hiervoor is dat Lenny's entourage vindt dat het optreden te slecht is om te laten horen
Van zelfkennis gesproken....
Ben Christophers kende ik overigens welquote:Op maandag 31 mei 2004 20:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Adem: lo-fi singer / songwriter, beetje a la Eels en Sparklehorse.
Perry Blake: Iers zanger, met een zeer warme stem
Camera Obscura: soort Belle & Sebastian
Ben Christophers: Jeff Buckley-achtige singer/songwriter
The Coral: eclectisch bandje uit Liverpool. Vooral het debuut is knotsgek.
John Cunningham: Zou de 5e Beatle geweest kunnen zijn, maar net zo goed een gereïncarneerde Nick Drake
Eastern Lane: jonge honden van 16 / 17 die lekkere rammelrock maken
Jacob Golden: ook weer zo'n zanger met Buckley-aspiraties
Haven: Coldplay maar dan leuker
Tom McRae: singer/songwriter met sterke teksten en dito stem
Frankie Miller: Schotse pubrocker met een stem die door merg en been gaat. Zit nu in een rolstoel en heeft drankproblemen.
Mull Historical Society: band die uit de sixties lijkt te zijn weggelopen, maar eigenlijk uit één man bestaat.
The Stands: ook weer zo'n Liverpoolse band die het beste van Beatles en Dylan met elkaar mixt
Okee dan!quote:Op maandag 31 mei 2004 20:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Ben Christophers kende ik overigens wel(dankzij een VPRO televisie uitzending)
Ik zal er wel eens wat van luisteren.
als producers maken ze voor hip hop enzo redelijk originele dingen maar als artiestenquote:Op maandag 31 mei 2004 20:29 schreef Doc het volgende:
*N*E*R*D* is overrated imho ...
quote:Op maandag 31 mei 2004 20:27 schreef rubbereend het volgende:
nerd gaat er wil in als zoete koek daar...... niet echt mijn ding
dadelijk kijken naar tiestodat moet wel leuk zijn geweest van wat ik gisteren op de radio heb gezien
She wants to move is goed, maar voor de rest is het 3 keer niets.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als producers maken ze voor hip hop enzo redelijk originele dingen maar als artiesten
quote:Op maandag 31 mei 2004 20:34 schreef Vom het volgende:
[..]
![]()
Gaaf... ik luister nu 2 sec en hij draait KUT.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:57 schreef rubbereend het volgende:
nou tiesto ziet er wel errug gaaf uit
leuk stukje met dolf trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |