abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19527773
En niet die uitgeholde knuffelbeesten, want 't is tijd voor revolutie binnen pantoffel-land.

De klassieke pantoffel, of slof moet meer gedragen worden, vooral door jongeren. Waarom ook niet eigenlijk. Ze zijn makkelijk in onderhoud, relatief goedkoop in aanschaf, praktisch, lopen doorgaans erg lekker en je gooit ze zo even aan de kant als je op sokken verder wilt. Die dingen hebben simpelweg geen nadelen. Behalve als je een sprintje moet trekken, dan wordt t lastig.
De coolheid van pantoffels wordt echt zo gruwelijk onderschat. Ik moet het nu nog met een paar slippers doen, maar ik schaf in de toekomst zeker een paar kurkdroge pantoffels aan. Want pantoffels zijn discreter dan slippers, lopen comfortabeler en zijn vooral warmer.
Pantoffels. Al is 't maar om ze af en toe te bewonderen, in een melige bui. Waar ken je die dingen halen eigenlijk.

Spui hier uw gedachten omtrent pantoffels, sloffen en andere hausschuhe
The gum you like, is coming back in style.
  maandag 31 mei 2004 @ 02:21:45 #2
82534 DePresident
Ik mis Tessje
pi_19527790
Pantoffels zijn eigenlijk zinloos toch?
pi_19527801
quote:
Op maandag 31 mei 2004 02:21 schreef DePresident het volgende:
In dit verband al zeker niet.
The gum you like, is coming back in style.
pi_19528224
ik heb zo iets als dat onderste plaatje, zeer gemakkelijk, lekker warm enzo, ze blijven aan je voet hangen, je kan er ook eens mee naar buiten enzo
pi_19528673
quote:
Op maandag 31 mei 2004 02:21 schreef DePresident het volgende:
Zeker weten !!!!
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
  maandag 31 mei 2004 @ 04:20:49 #6
74644 Troetel
Just trust me...!!
pi_19528692
Ik heb die onderste vroeger ook wel gehad, kon er nooit op lopen en werd er ook nog eens mee uitgelachen...!!
  maandag 31 mei 2004 @ 09:16:00 #7
41684 wadgem
Vvvbwleargh.
pi_19529072
Wat moet je anders, als je met je rode duster en een pijp bij de open haard zit?
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
pi_19529076
Pantoffels zijn on praktisch!Als je wilt gaan liggen op de bank moet je ze uit doen en dan als je weer wil gaan lopen moet je ze weer aan doen en dat gaat niet zo makkelijk!Beter dus die huis slippers!
En het is beter dan schoenen,zeker ook voor vrouwen!Hoeven we niet naar dat geklepper te luisteren van de buurvrouw op het parket met hoge hakken.....En de hele tijd je schoenen aan krijg je al gauw zwemmersexceem.....
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
pi_19529164
We hebben goftedomme tegenwoordig zeil in huis dus ik draag van die leren pantoffels Weg huiselijk gevoel en altijd vieze sokken
pi_19529194
quote:
Op maandag 31 mei 2004 09:35 schreef Youssef het volgende:
We hebben goftedomme tegenwoordig zeil in huis dus ik draag van die leren pantoffels Weg huiselijk gevoel en altijd vieze sokken
Vieze sokken?Leren pantoffels?Krijg je daar vieze sokken van???
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
pi_19529227
quote:
Op maandag 31 mei 2004 09:40 schreef LowJoe het volgende:

[..]

Vieze sokken?Leren pantoffels?Krijg je daar vieze sokken van???
Nee, ik draag die pantoffels niet continu natuurlijk. Als je even op de bank gaat liggen, lekker gaat zitten etc. etc. dan ben je natuurlijk weer te lui of vergeetachtig om ze weer aan te trekken. Bovendien vind ik leer stinken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')