abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19527148
Ik heb de search gebruikt, maar toch nog even een nieuw topic.

Ik heb van mezelf een soort van koperblond haar (denk ik...) maar verf het al jaren (donker)bruin en (donker)rood. Nou wil ik weer eens wat blonder haar hebben, gewoon weer iets richting m'n eigen haarkleur, beetje zomer-achtig. Natuurlijk kan ik naar de kapper gaan maar dan ben ik een vermogen kwijt voor iets wat ik misschien al binnen een paar weken weer zat ben, dus wilde ik het zelf thuis doen.
Dus, om 'n lang verhaal nog langer te maken: wat heb ik allemaal precies nodig om m'n haar te blonderen? Gewone blonde verf zal dus niet pakken op donkerder haar (het is nu toch vrij donker nog) dus ik vraag me af wat wel pakt? Niet té agressief spul natuurlijk, want het hoeft nou ook weer niet wit of hoogblond, maar ik moet de haren zeker eerst helemaal afstrippen van kleur voor ik er de gewenste haarverf in mik? Welk spul en van welk merk is het beste?

Alvast bedankt!
Tap tap tap
  maandag 31 mei 2004 @ 10:32:42 #2
57938 2ane
Favo Fokker: Astridj0h
pi_19529709
ik zou toch maar naar de kapper gaan! een vriendin van me heeft zelf blond haar en had het een tijdje donker geverfd, toen wilde ze het zelf weer blond verven en werd dr hele coupe oranje en dan ook ECHT oranje... zelfs de kapper had moeite om het weer blond te krijgen... ik zou iig niet zelf gaan experimenteren
  maandag 31 mei 2004 @ 10:44:28 #3
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_19529944
Ben ik het absoluut mee eens! Het is toch een vrij moeilijk en secuur klusje (niet te lang laten inweken etc.), dus ik zou het door de kapper laten doen! Zij hebben ook goeie spullen, dus dan komt het wel goed!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_19531662
ik sluit me bij de 2 voorgangers aan. Het is niet makkelijk om je haar blond te krijgen als het donker is. Kijk anders of een een kappersschool bij jou in de buurt zit. Daar betaal niet niet zo heel veel. Als je het toch zelf gaat proberen dan wens ik je veel succes.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
  maandag 31 mei 2004 @ 12:20:41 #5
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_19531806
Gekleurd haar blonderen gaat niet lukken. Blondeermiddel is namelijk geen verf, maar verwijdert het pigment uit je haar. Je zult het eerst moeten ontkleuren, en dan blonderen. Bij de kapper doen ze waarschijnlijk hetzelfde, maar dan ben je een stuk meer kwijt...

Voor het blondeermiddel wat je nodig hebt, kun je gewoon op de verpakkingen kijken. Op alle blondeermiddelen staat aangegeven welke haarkleur je als basis kunt gebruiken voor welk resultaat. De meeste merken kosten rond de 7 euro. Zorg wel dat je een niveau 3 haarkleuring hebt, deze is het langst houdbaar. Ook dit moet op de verpakking staan aangegeven.
of niet
  maandag 31 mei 2004 @ 13:35:34 #6
11682 Moonah
Jolie femme
pi_19533436
Haal ontkleurder bij een kapperswinkel. 9% peroxide.
Met dat spul van de drogist lukt het je nooit om die donkere kleur kwijt te raken.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 31 mei 2004 @ 13:42:18 #7
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_19533601
Laat het doen bij een goeie kapper, of gebruik hetzelfde spul wat de kapper gebruikt.
als je gaat kloten met voordeeldrogistspullen dan loopt het altijd uit op een teleurstelling.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_19536362
in een gekke bui heb ik eens van dat ontkleuringsspul gekocht, en of dat mn haar blond was... van mn eigen heb ik donkerblond haar...
pi_19571341
bedankt! ik ga denk ik toch naar de kapper toe; als het mis gaat (zal wel weer) laat ik hen lekker prutsen. kan iemand misschien een indicatie heven van hoeveel zoiets kost? (jaja ik ben te lui om zelf naar de kapper te lopen)
Tap tap tap
  dinsdag 1 juni 2004 @ 20:45:34 #10
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_19571556
Ligt erg aan je kapper en waar je woont.
Steden zijn duurder dan dorpjes, westen is duurder.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_19571930
Ik heb het ook een keer geblondeerd, het werd oranje.
Me moeder zei toen: ik zal een groen petje voor je breien dan ben je een worteltje
Maar na 1 maand was het door de zon tot een hele mooie goudkleur gebleekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')