quote:Dat is het hele probleem met autisme. De wetenschap staat in Europa nog in de kinderschoenen en vele weten nauwelijks wat autisme precies is. Degene waar ik cursus van krijg is een redelijke autoriteit op dat gebied en onderzoekt al 15 jaar lang dit fenomeen. Hij geeft lezingen al over the world en weet er echt heel veel van. Ik wil je niet ongerust maken, helemaal niet, maar juist een beetje geruststellen. Jij hebt geen autisme, hoogstens wat tekenen die overeenkomen met dingen waar ook autisten last van hebben. Nogmaals autisme is bijna altijd aangeboren en je kunt er beter mee leren leven maar je kunt het nooit weghalen.
Op woensdag 20 februari 2002 22:58 schreef Thrillian het volgende:
Volgens mij klopt de info die hierboven staat niet, ik had last van een aantal herkennings punten van autisme waar ik nu geen of bijna geen last meer van heb. Je kunt 'r dus vanaf komen, in ieder geval voor je gevoel. Ook ben ik bij vele 'deskundigen' geweest met allerlei tests die vastgesteld hebben dat ik wel degelijk een lichte vorm van autisme heb.Ik ga nu overigens wel uit, heb wat vrienden en m'n leven is redelijk opgeknapt (meer achter die computer vandaan) dus opzich gaat 't nu wel aardig
Ik open strax wel ff een algemeen topic om alles meer duidelijk te maken, er zijn namelijk nogal wat vooroordelen waar ik zelf ook mee zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |