Wat vind jij nu leuk om te krijgen op je verjaardagspartijtje?quote:Op zondag 30 mei 2004 20:54 schreef Mighty het volgende:
Kuikens hebben toch geen kleren nodig? Waarom geef je cadeau's aan volgroeide kippen?![]()
Jij bent er meer thuis in dan ik.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben in februari bij mijn nichtje geweest die 8 werd en die gaf ik ganzenborden en kaarteje-keer (memory), want dat wilde ze hebben. Was bij mekaar iets van 17 ¤. Daarvoor gaf ik haar meestal barbies, want daar was ze ook zot op. En tussendoor vaak stiften en m.n. dan glitterstiften. Maar goed het is altijd moeilijk. Heb neefje die dus paar weken geleden 6 werd een grote doos gegeven met autootjes enz. van de politie, was 23 ¤. Ook niet goedkoop dus.
Oh dat is een leuk idee, gefrutsel.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:24 schreef moussy het volgende:
knutseltroepjes vinden ze altijd wel leuk.
7, 50 ¤ is dan absolute top idd, kun je ook spelletjes van kopen hoor.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:28 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Jij bent er meer thuis in dan ik..
Spelletjes is een goed idee idd.
Maar jeetje was niet echt van plan ¤ .23,- uit te gaan geven eigenlijk, ik ken het meisje nauwelijks.
Ik vraag me echt af wat een gangbaar bedrag is, dacht zelf toch meer aan de helft eigenlijk..
Klei bijv., ook leuk voor de moeder al die rotzooi.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:29 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Oh dat is een leuk idee, gefrutsel..
Maar het budget voor kinderpartijtjes?
Vooral die krummeltjes op de grond, tip, op laten drogen en gewoon met de stofzuiger er over heen gaanquote:Op zondag 30 mei 2004 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klei bijv., ook leuk voor de moeder al die rotzooi..
Nep-playdough, wat een drama is dat.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Vooral die krummeltjes op de grond, tip, op laten drogen en gewoon met de stofzuiger er over heen gaan
Ga naar een action in de buurt en dan heb je een hele zoot knutseldingen voor een euro of 5. Dat is toch wel een leuk bedrag?
Hier zijn trouwens de vriendinnen en klasgenotnboekjes een hele hype, de poëzie albums zijn volgens mij ouderwets
Hee Tara! Dank je. Ga zo de deur uit. Genoeg tips hier.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:40 schreef TaraS het volgende:
Diddle! Alles van Diddle scoort hier altijd. Multomappen, briefpapier, pennen, papier, gummetjes,etc!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |