abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19520102
Mijn kuiken is vier en krijgt sinds ze deze zomer voor het eerst iedere dag de buurt onveilig mag maken, de ene uitnodiging na de andere voor partijtjes.

Ik vind het allemaal prachtig voor haar en een feestje thuis dat weet ik zelf ook prima te bedenken.
Maar cadeautjes voor oudere kinderen??
Over twee dagen moet ik een verjaardagscadeautje hebben voor een vriendinnetje wat zeven wordt en ik heb geen flauw idee hoe dat tegenwoordig in zijn werk gaat.

Vraag is dan ook wat vind een meisje (ook type ruige straatkat en geen rozewolkbarbietutje) van zeven leuk om te krijgen en het budget, wat besteden jullie zoal aan verjaardagscadeautjes voor andere kinderen?
  zondag 30 mei 2004 @ 20:54:47 #2
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_19520214
Kuikens hebben toch geen kleren nodig? Waarom geef je cadeau's aan volgroeide kippen?
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
pi_19520466
quote:
Op zondag 30 mei 2004 20:54 schreef Mighty het volgende:
Kuikens hebben toch geen kleren nodig? Waarom geef je cadeau's aan volgroeide kippen?
Wat vind jij nu leuk om te krijgen op je verjaardagspartijtje? .
pi_19520664
Ik ben in februari bij mijn nichtje geweest die 8 werd en die gaf ik ganzenborden en kaarteje-keer (memory), want dat wilde ze hebben. Was bij mekaar iets van 17 ¤. Daarvoor gaf ik haar meestal barbies, want daar was ze ook zot op. En tussendoor vaak stiften en m.n. dan glitterstiften. Maar goed het is altijd moeilijk. Heb neefje die dus paar weken geleden 6 werd een grote doos gegeven met autootjes enz. van de politie, was 23 ¤. Ook niet goedkoop dus.
I´m back.
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2004 @ 21:24:01 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_19520806
knutseltroepjes vinden ze altijd wel leuk.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_19520897
quote:
Op zondag 30 mei 2004 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben in februari bij mijn nichtje geweest die 8 werd en die gaf ik ganzenborden en kaarteje-keer (memory), want dat wilde ze hebben. Was bij mekaar iets van 17 ¤. Daarvoor gaf ik haar meestal barbies, want daar was ze ook zot op. En tussendoor vaak stiften en m.n. dan glitterstiften. Maar goed het is altijd moeilijk. Heb neefje die dus paar weken geleden 6 werd een grote doos gegeven met autootjes enz. van de politie, was 23 ¤. Ook niet goedkoop dus.
Jij bent er meer thuis in dan ik. .

Spelletjes is een goed idee idd.
Maar jeetje was niet echt van plan ¤ .23,- uit te gaan geven eigenlijk, ik ken het meisje nauwelijks.
Ik vraag me echt af wat een gangbaar bedrag is, dacht zelf toch meer aan de helft eigenlijk. .
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2004 @ 21:28:33 #7
43556 miss_dynastie
pi_19520904
Ik weet niet wat anderen doen, maar als je veel feestjes hebt vind ik 5 tot 7.50 euro echt de max en anders eigenlijk ook . Wat vinden meisjes leuk? Ehm... hier bij de speelgoedwinkel heb je allerlei leuke sets om kettingen mee te maken. Ook stoere . Verder is een dagboek ook wel leuk voor een meisje van die leeftijd.
pi_19520927
quote:
Op zondag 30 mei 2004 21:24 schreef moussy het volgende:
knutseltroepjes vinden ze altijd wel leuk.
Oh dat is een leuk idee, gefrutsel. .

Maar het budget voor kinderpartijtjes?
pi_19520941
quote:
Op zondag 30 mei 2004 21:28 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Jij bent er meer thuis in dan ik. .

Spelletjes is een goed idee idd.
Maar jeetje was niet echt van plan ¤ .23,- uit te gaan geven eigenlijk, ik ken het meisje nauwelijks.
Ik vraag me echt af wat een gangbaar bedrag is, dacht zelf toch meer aan de helft eigenlijk. .
7, 50 ¤ is dan absolute top idd, kun je ook spelletjes van kopen hoor.
I´m back.
pi_19520959
quote:
Op zondag 30 mei 2004 21:29 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Oh dat is een leuk idee, gefrutsel. .

Maar het budget voor kinderpartijtjes?
Klei bijv., ook leuk voor de moeder al die rotzooi. .
I´m back.
pi_19521101
Een Poezie album bv.
Stoepkrijt: het mooie weer komt er weer aan.

Maar waarom vraag je niet even of ze een verlanglijstje heeft?
// Je bent zo mooi Anders
Niet meer of minder Anders
Maar zo mooi Anders.//
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2004 @ 21:59:57 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_19521672
quote:
Op zondag 30 mei 2004 21:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klei bijv., ook leuk voor de moeder al die rotzooi. .
Vooral die krummeltjes op de grond, tip, op laten drogen en gewoon met de stofzuiger er over heen gaan

Ga naar een action in de buurt en dan heb je een hele zoot knutseldingen voor een euro of 5. Dat is toch wel een leuk bedrag?

Hier zijn trouwens de vriendinnen en klasgenotnboekjes een hele hype, de poëzie albums zijn volgens mij ouderwets
pi_19521810
quote:
Op zondag 30 mei 2004 21:59 schreef moussy het volgende:

[..]

Vooral die krummeltjes op de grond, tip, op laten drogen en gewoon met de stofzuiger er over heen gaan

Ga naar een action in de buurt en dan heb je een hele zoot knutseldingen voor een euro of 5. Dat is toch wel een leuk bedrag?

Hier zijn trouwens de vriendinnen en klasgenotnboekjes een hele hype, de poëzie albums zijn volgens mij ouderwets
Nep-playdough, wat een drama is dat. .

Ik woon in Huizen, weinig action zeg maar. .

Maar toch leuke tips waar ik iets mee kan. Dank jullie wel. .
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2004 @ 22:10:41 #14
7074 moussy
kuttekop
pi_19521981
Een trutje frutje dingetje van K3?

haarspeldjes, -knippies, elastiekjes?
  maandag 31 mei 2004 @ 12:24:29 #15
34891 melonovy
La Kutschie
pi_19531869
Vriendinnenboekjes zijn idd erg leuk, moest ik ook aan denken. Knikkers, stoepkrijt, bellenblaas, springtouw, vlieger, verkleedspullen, knutselspullen...

Ik zou het budget zo rond de 5-7 euro houden.
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 mei 2004 @ 15:49:28 #16
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_19536690
Kijk ook eens bij Kruidvat, die hebben vaak leuke dingen voor een redelijke prijs.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 10:40:57 #17
76642 TaraS
Zeg maar Tara
pi_19555837
Diddle! Alles van Diddle scoort hier altijd. Multomappen, briefpapier, pennen, papier, gummetjes,etc!
pi_19555924
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 10:40 schreef TaraS het volgende:
Diddle! Alles van Diddle scoort hier altijd. Multomappen, briefpapier, pennen, papier, gummetjes,etc!
Hee Tara! Dank je. Ga zo de deur uit. Genoeg tips hier. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')