het helpt iig de orgasmes heftiger te maken zowel bij man als vrouw, maar echt klaarkomen van alleen anale stimulans is mij nog niet overkomenquote:Op zondag 30 mei 2004 19:22 schreef bolleknor het volgende:
Vraag je is een van jullie wel eens anaal klaar gekomen?
Het lijkt mijn vriend wel geil om mij eens een keer anaal te nemen
ik heb daar geen problemen mee, maar ik denk ook niet dat het mij veel zal doen.
Is het uberhaupt mogelijk om anaal te komen. Ik heb wel gehoord dat het mogelijk is voor een man
omdat de prostaat dan geprikkeld wordt. Hoe zit dit bij de vrouw?
Hoor graag over jullie ervaringen.
dat stond er ook niet... ze zei dat de man ook klaar kan komen van anale stimulans vanwege zn prostaat...quote:Op zondag 30 mei 2004 19:24 schreef gfree het volgende:
Een vrouw heeft geen prostaat.
quote:Op zondag 30 mei 2004 19:25 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat stond er ook niet... ze zei dat de man ook klaar kan komen van anale stimulans vanwege zn prostaat...
Ben vaak geneukt geneukt maar ben er nog nooit klaar van gekomen.. wél stimuleert het enormquote:Op zondag 30 mei 2004 19:22 schreef bolleknor het volgende:
Vraag je is een van jullie wel eens anaal klaar gekomen?
Het lijkt mijn vriend wel geil om mij eens een keer anaal te nemen
ik heb daar geen problemen mee, maar ik denk ook niet dat het mij veel zal doen.
Is het uberhaupt mogelijk om anaal te komen. Ik heb wel gehoord dat het mogelijk is voor een man
omdat de prostaat dan geprikkeld wordt. Hoe zit dit bij de vrouw?
Hoor graag over jullie ervaringen.
tja dan hebbie dat ding in je kontje ook niet nodigquote:Op maandag 31 mei 2004 00:44 schreef cleany het volgende:
als je vriend nou eens je clitoris stimuleert tijdens de anale seks ? zou dat niet eens wat zijn ?
dan hebbie dat ding in de vagina ook niet meer nodig.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:49 schreef Sannetie het volgende:
[..]
tja dan hebbie dat ding in je kontje ook niet nodig![]()
![]()
persoonlijk zelf vond ik het wel een lekker stimulans..maar klaar komen...nee niet echt..
Dat lijkt mij ook ja. En erodome is inmiddels gearriveerd zie ik...quote:Op maandag 31 mei 2004 00:21 schreef Aventura het volgende:
Ik denk zelf dat het niet kan bij puur en alleen maar stimulatie bij de anus, bij mensen die claimen dat ze anaal komen wordt wellicht het gebied daar zo geprikkeld dat spieren zich onwillekeurig gaan samentrekken en zo een clitoraal orgasme wordt bewerkstelligd maar nogmaals, ik weet dat niet zeker. Wel is het zo dat 'meebehandelen'van de anus het klaarkomen vele malen heftiger, intenser en gewoonweg heel 'anders' kan laten aanvoelen. Misschien dat mijn medemodje hier ook een licht over kan laten schijnen?
Yeah right dude, ik zou de volgende keer maar eens kijken wat ze het linker dan wel het rechter handje doe tijden het ketsen in de bruine tunnel.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:57 schreef Nightwulf het volgende:
Hmmm vreemd al die reakties hier, ik heb zelf het genoegen gehad met 3 dames anale sex te hebben in mijn leven en alledrie kwamen ze juist heftiger en veel intenser klaar dan bij een "gewoon" orgasme en zonder andere stimulatie erbij.
Zal het wel getroffen hebben dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |