abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19518144
Aangezien ik hier nu al bijna 3 jaar woon, vind ik dat het toch es tijd wordt om te veranderen van huisarts, om nu 250 km te rijden als ik es ziek ben, is een beetje overdreven lijkt me

Maar goed, weet een van jullie misschien een goeie huisarts in Eindhoven? T liefst een die zelfs een beetje kennis (of openstaat voor..) heeft van homeopathie, of in elk geval niet een starre vent/vrouw die alleen gelooft wat er in z'n/haar studieboekjes van 30 jaar terug stond.
(:
pi_19518314
De mijne zit in Medisch Centrum Tongelre, een jonge gast. Ik ken zijn naam niet eens (is een opvolger van m'n oude die met pensioen ging), maar hij's iedere maand wel een week op vakantie.. Lekker handig, zo'n huisarts.
pi_19518390
ohja zoeen, die is elke maand op studieverlof ofzo..haha
Maar goed, die is dus niets neem ik aan!
(:
pi_19529050
Mijn huisarts is een wat onpersoonlijke man , wel goed qua werk maar niet echt client-gericht betrokken.
zit aan de leenderweg ( Bokelman )
Exotisch tuinieren in Nederland ! palmen en bananen.. gewoon in de tuin !
http://www.anaxotic.nl
pi_19532476
dankje wel! *hoopt nog op wat meer replies in de loop van de komende dagen*
(:
  maandag 31 mei 2004 @ 16:43:15 #6
2472 punks
gewoon lekker klein!!
pi_19538179
kijk gewoon elke een wachtlijst heeft, dat is meestal wel een goede
Dat je een minderwaardigheidscomplex hebt, wil nog niet zeggen dat je niet dom en lelijk bent.
pi_20103128
*heeft inmiddels een (goede..keb haar nog mar 1 keer ontmoet) huisarts gevonden*
(:
pi_20103373
Mooi zo
Doe deze nu maar dicht dan.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')