Doe je al mee aan FOK subleague?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:02 schreef AgeEll het volgende:
heb me net ingeschreven
Fc Age-Ell, da ben ik
tuurlijk, daarom doe ik mee. ff kijke of ik meer verstand heb dan mijn medefokkersquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:05 schreef Barca het volgende:
[..]
Doe je al mee aan FOK subleague?
HAHAHAquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:40 schreef AgeEll het volgende:
[..]
tuurlijk, daarom doe ik mee. ff kijke of ik meer verstand heb dan mijn medefokkers![]()
![]()
Ja, ik dacht wat een stumpersquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Dacht je zeker iets van, er blijft zo geen concurrentie meer over.![]()
Waarom zou dat ook persé moeten? Heel veel mensen hebben uit tsja eergevoel ofzo er 1 of twee nederlanders in staan, maar op elke positie kan ik me wel een betere speler van een beter land verzinnen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:03 schreef popolon het volgende:
Ik heb geen enkele Nederlander in m'n team
No probs.... alleen is er af en toe teveel drukte op de league-site waardoor pagina's niet geladen worden.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:51 schreef BGN het volgende:
Zo, dus jullie hebben allemaal geen problemen? Ik doe de af en toe de mail van de VI EK League, maar er zitten soms een paar n00bs tussen ....
En er is geen Villa BVD Fok subleague, althans geen grote. De grootste subleague is daar met 175 deelnemers www.rodajcfans.nl, met andere woorden alle roda fans van nederland doen mee!
Vindt ik ook. Nu gewoon alleen aanvallende middenvelders opstellen, en je hebt je puntjesquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:21 schreef BGN het volgende:
Ik ga er niet over, maar waarschijnlijk om het spel iets minder voorspelbaar te maken, dwz het accent minder te leggen op de scorende middenvelders en aanvallers.
Allemaal forumsquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:51 schreef Spideyman het volgende:
# - Subleaguenaam - Aantal deelnemers
1 - Ajax Netwerk----- 133
2 - Continental-------- 129
3 - Hattrick------------ 126
4 - 3BG---------------- 100
5 - ML75--------------- 96
6 - FOK!------------- 80
7 - PSV Netwerk------ 78
8 - Partyflock EK League 77
9 - Sundayleague Nederland 74
10 - SoccerGameZ League 74
11 - Forumleague------ 67Restecp!
-edit- Update van een half uur later (gaat snel)
Misschien gaat vd Meyde scorenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:34 schreef BGN het volgende:
Daarom heb ik niemand van ons eigen Sterrenteam. De enige Nederlanders die zeker in de basis staan zijn Stam, Cocu en Davids. Maar die krijgen alleen maar geel
Ik ook, lekker goedkoopquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:39 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Misschien gaat vd Meyde scoren
Heb ik op het middenveld staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |