61 zelfs.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:28 schreef ASSpirine het volgende:
hebben we nu al 60 man ofzo?
en jouw team is.....?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:29 schreef Aeroxie het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik robben wel opstel. Wat denken jullie ervan?
Gelukkig zag je mijn knipoog aan het eindequote:Op donderdag 10 juni 2004 16:39 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
LOL zelf heb je hem wel opgesteld![]()
Morgen begint het EK nog niet hoor, of moet je je een beetje voorbereiden? ( sorry het is al over enen het EK begint morgen wel)quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:45 schreef Barca het volgende:
Vanaf morgenavond kan ik de scores gaan bijhouden voor de pool op mijn werk.
Beetje in de war. Maar ik moet nog 2 teams invoeren in de database.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Morgen begint het EK nog niet hoor, of moet je je een beetje voorbereiden? ( sorry het is al over enen het EK begint morgen wel)![]()
Die speelt ook nietquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:36 schreef MakaveliTheDon het volgende:
LOL TOLDO MAAR 4 MIL? haha lekker goedkoop !!!
Een engelse verdediger opstellen, terwijl ze in de eerste wedstrijd tegen Frankrijk moeten, daar wordt over nagedachtquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:38 schreef Spideyman het volgende:
OK, dat wordt dus massaal wisselen, John Terry doet de eerste wedstrijd niet mee!
Misschien wel hoor want Toldo is penalty killer dus hij krijgt ze kans zeker wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Die speelt ook niet
Dat is dan pas van belang vanaf de kwartfinalesquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:41 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Misschien wel hoor want Toldo is penalty killer dus hij krijgt ze kans zeker wel.
Dat moet je hier dus niet vermeldenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:38 schreef Spideyman het volgende:
OK, dat wordt dus massaal wisselen, John Terry doet de eerste wedstrijd niet mee!
daar zeg je me wat......quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Een engelse verdediger opstellen, terwijl ze in de eerste wedstrijd tegen Frankrijk moeten, daar wordt over nagedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |