Cool, als ik morgen tijd heb, zal ik me ff inschrijvenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt nog vier dagen de tijd om je in te schrijven. Er zijn inmiddels 52 deelnemers in de FOk! subleague.
komt erg vaak voor.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:22 schreef Posdnous het volgende:
Nvt.
Hij doet het nu weer wel. Er was een tijdelijke internal server error.
Mijn excuses![]()
Maar lang niet iedereen speelt met zn usernaam als teamnaam.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:21 schreef Smeich het volgende:
[..]
komt erg vaak voor.
Toch al een erg mooi aantal hoor!! Maar ik wacht nog steeds op meer vaste vbl-forummers. Jammer hoor..
Nog een paar daagjes .....![]()
Tony's Hools lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar lang niet iedereen speelt met zn usernaam als teamnaam.
Tuurlijk, ik ben ook nietquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Tony's Hools lijkt me duidelijk
Wat voor een reactie verwacht je dan.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:34 schreef Barca het volgende:
Zoals gezegd DONAR Vikings is het team van mij, Barca dus.
Welke speler wel en welke speler niet?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat voor een reactie verwacht je dan.
Nu al 58 deelnemers![]()
Dat bepaal je helemaal zelf, maar t'is geen verkeerd elftal dat je hebt opgesteld.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:50 schreef Barca het volgende:
[..]
Welke speler wel en welke speler niet?
Dat bedoel ik. Thnx.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat bepaal je helemaal zelf, maar t'is geen verkeerd elftal dat je hebt opgesteld.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:41 schreef Smeich het volgende:
Toch wel leuk om straks te zien wie wie is, dus bij deze een lijstje tot nu toe van wie t wel bekend is:
.[WoozZ]. - Wooz
Azrakko - Asskicker14
Bikkelen en Schoffelen United - Sniper
Bob van Opstal - BVO
boomstam - Boomstamp
De Bruine Ridders - Spideyman
Devano_ML75 - Devano
DONAR Vikings - Barca
FC Bos - Bos81
FC ERNSTIG.com - ernstig.com
FC Hallo - JPzegthallo
FC Nikki United - Nikki1806
FC Vaduz - -Vaduz-
Fortuna AirRaid - AirRaid
Frutselarigoalos - Frutsel
Gstar - Gstar
In your ASSpirine - ASSpirine
KeanoUnited - Keano
Lightning - BliksemSchigt
Oostblok All-Stars - Butra
popolon's men behaving badly - Popolon
<a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=Pos&v=56">Pos</a> Kampioenen - Posdnous
RichardQuest - RichardQuest
S.S. Smeich - Smeich
Sandmanian Devils - Da_Sandman
simba's pride - stevengerrard
Slager Korrel - SlagerKorrel
The Johnny Footballheroes - Johnny_Footballhero
Tony's Hools - Tony_Montana67
Xiao's team - Tha_Dark
ZIOPPA - ZIOPPA
De volgende hebben ook in het topic gepost met de intentie om mee te doen en wellicht ook al een team gemaakt hebben:
methodmich
aldostuta
the_legend_killer
Mitt
SUPERCOACH.NL
Cofalot
Verder nog vele teams over, dus misschien wel aardig om te zeggen wie wie is.
xie net dat we iets meer dan de helt, 31, hebben geidentificeerd.
hij heeft twee Duiters opgesteld...quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat bepaal je helemaal zelf, maar t'is geen verkeerd elftal dat je hebt opgesteld.
Haha, maar het elftal is gewoon geldigquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:22 schreef Smeich het volgende:
hoef je niet boos te worden. Je staat er nu bij, goed?
[..]
hij heeft twee Duiters opgesteld...![]()
Ik heb mijn teamnaam veranderd in Forest 81quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:41 schreef Smeich het volgende:
Toch wel leuk om straks te zien wie wie is, dus bij deze een lijstje tot nu toe van wie t wel bekend is:
FC Bos - Bos81
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |